Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19, 20, 21  Volgende  
Cain BerichtGeplaatst: 08 Jul 2011 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264

Het gaat gewoon net zoals met de Wii destijds. Eerst lieten ze ff kort de "Revolution" zien in 2005 en in 2006 werden pas de volledige mogelijkheden en games getoond.
Nu ff een teaser afgelopen E3 en in 2012 alle toeters en bellen en dan in November/December 2012 de launch.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Jul 2011 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Zoiets dacht ik ook ja.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 02 Aug 2011 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

De 3DS krijgt dus een prijsverlaging en word op dit moment door Nintendo gezien als een falende handheld qua verkopen, ze hebben hier ook enkele miljoenen mee verloren. Denken jullie dat de Wii U wel eens het einde van Nintendo kan beteken als ze hun houding niet snel veranderen?

Ik denk dat de kans wel groot is, Nintendo heeft geluk gehad dat ze deze generatie de casual spelers wisten te bereiken, ik heb echter het gevoeld dat deze markt het wel voor gezien heeft met consoles. Dan heb je nog de echte gamers en ik denk dat deze hun complete vertrouwen in Nintendo hebben verloren, tenzij ze echt bewijzen dat ze het nog steeds in hun hebben zie ik de gamers niet terugkeren. En dan hebben we nog de loyale Nintendo fans, ik denk dat deze ook hun vertrouwen in Nintendo aan het verliezen zijn, zeker in de U.S., 8 maanden gaan enkele interessante titel uitbrengen en dan ook nog eens 3 belangrijke RPG's die waarschijnlijk alle drie sowieso vertaald worden naar het Engels niet uitbrengen..

Nee, ik denk niet dat het Nintendo tijdperk lang meer zal duren als ze niet snel hun strategie zullen veranderen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 02 Aug 2011 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Mwa ik zie het niet zo somber in. En ik zie ze eerlijk gezegd liever gewoon dood gaan dan dat ze ook een mislukte console worden zoals de PS3 en de 360.

Ik kan niet zeggen dat de wii nou echt fantastisch was, maar het was tenminste een console met console games, in plaats van de mislukte half-assed PC games die op de 360 en PS3 domineren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 02 Aug 2011 23:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Nintendo is de laatste maanden en jaren gewoon dom en arrogant bezig. Geen enkel groot bedrijf uit de game-industrie heeft de afgelopen jaren zoveel nieuwe dingen genegeerd zoals die mannen uit Japan.

Online gaming? Wil Nintendo niet aan meedoen. Sociale netwerken? Ook niet. Maar hun grootste fout, en de oorzaak van de slechte verkopen van de Nintendo 3DS, is het ontkennen van de successen van mobiele en sociale games.

De afgelopen jaren hadden ze tenminste nog iets om op te staan met de goede verkopen van de Nintendo DS(i) (XL), maar des te meer wordt duidelijk dat Nintendo's arrogante houding hen wel eens fataal kan worden. Ze doen me soms denken aan het Sony uit de periode 2005-2007.

Gelukkig heeft Sony geleerd uit z'n fouten en laat het de arrogante houding tegenwoordig achterwege. Anno 2011 moet een console of handheld gewoon meer kunnen dan games alleen, en daarmee (denk ik) slaat Sony met de Vita de spijker op de kop.

Echter ben ik ook nieuwsgierig hoe de Vita zal gaan verkopen, want de mobiele markt is sinds de komst van Apple en Google gewoon voor altijd verandert. In tegenstelling tot de 3DS heeft de Vita echter wel meer mogelijkheden dan games alleen. Trouwens, ik denk dat Sony met zijn nieuwe handheld eerder tegen tablets concurreert.

In het beste geval liggen de slechte verkopen van de Nintendo 3DS aan de slechte line-up. Maar goed, als Nintendo zijn lesje daar nog niet heeft geleerd, verdient het bedrijf ook niet beter dan onder te gaan aan zijn eigen domme, arrogante houding.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 03 Aug 2011 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Nee het stomste dat Nintendo heeft gedaan is luisteren naar de industrie (Wii need third party games) en niet naar hun consumers. De 3DS is het mooiste voorbeeld nu launched die met een toch aantal third party games en verkoopt het niet al te best (alhoewel de DS in dezelfde tijd niet veel beter deed, en het toch een pak beter is dan voorbeeld PS3 en X360). Nu gaan we waarschijnlijk zeer hoge verkopen zien voor de 3DS in de September - December quarter dankzij de Mario Kart 7 en Mario Land 3D.

Het is simpel, Nintendo heeft de industrie niet nodig het is de industrie dat Nintendo nodig heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Aug 2011 20:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

Nintendo denkt de laatste tijd niet logisch meer en ik heb het gevoel dat ze gewoon te veel hooi op hun vork nemen en daardoor overal steken laten vallen. Kijk naar de Virtual Console. Sinds de launch van de 3DS versie is er nog 1 Wii Virtual Console game verschenen. Al twee maanden geen enkele game, terwijl dat gratis geld is. Zeker nu de Wii zo slecht verkoopt en er geen games verschenen, is dat wat je moet doen. Nintendo zou moeten durven zeggen dat A. de WiiU gewoon een jaar later komt. Uitstellen naar eind 2013, prijs drukken en een deftige launchgame klaar hebben. Super Mario Galaxy 3 als launchgame bijv; en B. de Nintendo DS dumpen. Het zou ongelofelijk veel pijn doen, maar is volgens mij de enige mogelijkheid om de 3DS compleet in de schijnwerper zetten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 03 Aug 2011 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Ik denk dat er bij Nintendo te veel beslissingen door een te kleine groep mensen genomen moet worden. Check Nintendo Of America, dat zelf totaal geen macht lijk te hebben maar altijd bij papa NOJ moet aankloppen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 03 Aug 2011 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Eens, eens en eens. (Met de laatste 3 reacties.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 02:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

ninodude schreef:
Eens, eens en eens. (Met de laatste 3 reacties.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 10:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Christian Vuye schreef:
ninodude schreef:
Eens, eens en eens. (Met de laatste 3 reacties.)


Ok, je hebt wel een paar argumenten waarmee ik het eens ben, zoals dat ze dom en arrogant bezig zijn, maar zo erg als Sony in 2005/2007, nee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 13:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

ninodude schreef:
Christian Vuye schreef:
ninodude schreef:
Eens, eens en eens. (Met de laatste 3 reacties.)


Ok, je hebt wel een paar argumenten waarmee ik het eens ben, zoals dat ze dom en arrogant bezig zijn, maar zo erg als Sony in 2005/2007, nee.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Joni Philips schreef:
Nintendo denkt de laatste tijd niet logisch meer en ik heb het gevoel dat ze gewoon te veel hooi op hun vork nemen en daardoor overal steken laten vallen. Kijk naar de Virtual Console. Sinds de launch van de 3DS versie is er nog 1 Wii Virtual Console game verschenen. Al twee maanden geen enkele game, terwijl dat gratis geld is. Zeker nu de Wii zo slecht verkoopt en er geen games verschenen, is dat wat je moet doen. Nintendo zou moeten durven zeggen dat A. de WiiU gewoon een jaar later komt. Uitstellen naar eind 2013, prijs drukken en een deftige launchgame klaar hebben. Super Mario Galaxy 3 als launchgame bijv; en B. de Nintendo DS dumpen. Het zou ongelofelijk veel pijn doen, maar is volgens mij de enige mogelijkheid om de 3DS compleet in de schijnwerper zetten.


Super Mario galaxy is niet zo'n game dat echt veel heeft gedaan qua de Wii verkopen. New super mario Bros Wii is eerder zo'n titel dat het ongeloofelijk goed deed en de verkopen van de wii stimuleren..

Met al die doom over 3DS zou deze thread wel eens vrij lachwekkend worden wanneer 3DS een succes word en vooral als de PS vita verkopen niet boven de 3DS gaan...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@konnichiwa

Waarom gelijk weer die Sony haat? Als Vita uitkomt aan het eind van dit jaar in Japan, komt Ninty met 2 Mario spellen. Dit wordt gelijk een leuke test voor Sony om te zien of ze Ninty deze HH-gen af kan troeven of niet.

De 3DS heeft gewoon spellen nodig. Er komen nu gewoon meer DS games uit dan 3DS games. Dit lijkt mij niet echt de bedoeling...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Mafusto schreef:
@konnichiwa

Waarom gelijk weer die Sony haat? Als Vita uitkomt aan het eind van dit jaar in Japan, komt Ninty met 2 Mario spellen. Dit wordt gelijk een leuke test voor Sony om te zien of ze Ninty deze HH-gen af kan troeven of niet.

De 3DS heeft gewoon spellen nodig. Er komen nu gewoon meer DS games uit dan 3DS games. Dit lijkt mij niet echt de bedoeling...


Ik zie de Vita eigenlijk ook niet de 3DS voorbij gaan. Ik was er verzekerd van dat de PSP de DS zou afmaken, maar goed kennelijk tellen graphics niet zo zwaar bij het handheld volk.

Wat nintendo nu zou moeten doen, is pijnlijk ik weet het, maar het beste is om de hele DS te discontinu-en. Mensen denken dat de 3DS een nieuwe DS lite is vanwege de naam en het gebrek aan marketing.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

konnichiwa schreef:
Met al die doom over 3DS zou deze thread wel eens vrij lachwekkend worden wanneer 3DS een succes word en vooral als de PS vita verkopen niet boven de 3DS gaan...
Nintendo heeft zelf al toegegeven dat de 3DS het slecht doet. PS3 is ook rotslecht gestart, de console doet het nu veel beter, maar die slechte start is daarmee niet uitgewist eh
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Mafusto schreef:
@konnichiwa

Waarom gelijk weer die Sony haat? Als Vita uitkomt aan het eind van dit jaar in Japan, komt Ninty met 2 Mario spellen. Dit wordt gelijk een leuke test voor Sony om te zien of ze Ninty deze HH-gen af kan troeven of niet.

De 3DS heeft gewoon spellen nodig. Er komen nu gewoon meer DS games uit dan 3DS games. Dit lijkt mij niet echt de bedoeling...


Welke haat? Het is toch logisch dat als PS vita het minder doet indezelfde tijdspanne dan de 3DS dat we zeker bij de comments dan zullen lezen..

'3DS was fail door zijn lage verkopen wat is PS vita dan '
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ik las wss je comment verkeerd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 05 Aug 2011 00:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Joni Philips schreef:
konnichiwa schreef:
Met al die doom over 3DS zou deze thread wel eens vrij lachwekkend worden wanneer 3DS een succes word en vooral als de PS vita verkopen niet boven de 3DS gaan...
Nintendo heeft zelf al toegegeven dat de 3DS het slecht doet. PS3 is ook rotslecht gestart, de console doet het nu veel beter, maar die slechte start is daarmee niet uitgewist eh


Natuurlijk zegt Nintendo dat het slecht is, men kan niets anders zeggen als het niet de hoge verwachting haalt. Men kan het niet maken tegenover hun aandeeldhouders 'Het is 50% minder dan we verwacht hadden maar het verkoopt toch goed!' Ze zullen lachen.

Maar als je niet kijkt naar wat Nintendo verwachtte doet de 3DS het niet slecht en zit het in de top van beste openingen voor een conosole/handheld ooit.

Het is waar dat 3DS het in dezelfde tijspanne als de DS minder doet maar er zijn wel grote verschillen..

1) de DS was 150$ toen hij uitkwam.

2) Het kwam in Japan begin December uit en in NA eind november. Raar dat DS beter deed in November-Januari dan 3DS in Maart-Juni?

We zijn precies terug in de DS-PSP tijdperk. Om je een idee te geven wat de comments toen waren:


- Lol GBA verkoopt meer elke week dan DS!

- Het is toch niet normaal dat GBA nog steeds meer games krijgt dan DS!

- Lol een van de beste games is Super Mario 64 DS.... Een remake van de N64 XD!

- Pff wat is het verschil nu tussen de GBA en DS....Twee schermen en een stomme gimmick Touchscreen pfff..

- Wie met een gezond verstand koopt er nu één DS De PSP graphics zijn zoveel beter en heb je die lijst van developpers gezien Zelf een Grand Theft Auto!! R.I.P. DS..



En kan zo nog even doorgaan maar de vergelijkingen tussen nu en toen kun je helemaal maken. Het zou me niet verbazen moest de PS vita het niet beter doen dan wat 3DS deed dat we een shitstorm gaan zien bij de comments + en waarschijnlijk een thread van een gamed member 'Waarom al die PS vita haat?'..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Aug 2011 01:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Je hebt wel een punt. Maar de mobiele markt is de afgelopen jaren wel verandert door de komst van Android, iOS en Windows Phone. We zullen zien, maar je argumenten zijn inderdaad wel sterk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Aug 2011 06:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

konnichiwa schreef:
Maar als je niet kijkt naar wat Nintendo verwachtte doet de 3DS het niet slecht en zit het in de top van beste openingen voor een conosole/handheld ooit.
De PS3 zit ook in de top 10 van de allerbeste verkochte consoles en handhelds. Net achter de Xbox 360. Toch zal iedereen zeggen dat de Xbox 360 het beter doet. De 3DS is de opvolger van de succesvolste handheld ooit, dan zit je in een compleet andere situatie. Als de Vita straks komt en 70 miljoen keer verkoopt in totaal en de 3DS doet dat ook; dan is dat goed voor Sony en slecht voor Nintendo. Had Nintendo op voorhand gezegd, in 2011 verkopen we 5 miljoen exemplaren en tegen 2012 loopt het op; dan zegt dat iets compleet anders dan we gaan 17 miljoen exemplaren verkopen in 2011 en dat niet halen. Als de Vita straks komt en totaal niet verkoopt, dan verandert dat ook niets aan het feit dat de 3DS de verwachtingen van Nintendo zelf totaal niet inlost!

konnichiwa schreef:
En kan zo nog even doorgaan maar de vergelijkingen tussen nu en toen kun je helemaal maken. Het zou me niet verbazen moest de PS vita het niet beter doen dan wat 3DS deed dat we een shitstorm gaan zien bij de comments + en waarschijnlijk een thread van een gamed member 'Waarom al die PS vita haat?'..
De vergelijking gaat echter niet op, als de Vita niet beter doet dan 3DS, kan hij nog altijd marktterrein winnen. De Vita moet zich bewijzen tov de PSP en tov de aankondigingen van Sony. Je gaat bijv. toch ook niet zeggen dat de XPeria Play een flop is omdat hij minder verkoopt dan de iPhone 4.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 05 Aug 2011 10:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Beste openingen Joni en als we naar het eerste jaar gaan kijken bestaat er de mogelijkheid dat de 3DS beter zal doen dan wat DS het eerste jaar deed omdit die gewoonweg nog geen holiday heeft gehad en zeker nu met de pricecut. Dan word het het helemaal belachelijk als Nintendo het dan nog steeds slecht noemt.

Natuurlijk doet X360 het beter..En?



De vergelijking gaat wel, genoeg comments die de 3DS afkraken en de verkopen fail noemen;.

Als fans van meneer B lachen met de prestaties van meneer A dan is het toch normaal dat de fans van A eens goed gaan lachen als de prestaties van B slechter zijn dan die van A???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
@HatersWillBeLovers BerichtGeplaatst: 05 Aug 2011 11:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2011
Berichten: 70

konnichiwa schreef:
Als fans van meneer B lachen met de prestaties van meneer A dan is het toch normaal dat de fans van A eens goed gaan lachen als de prestaties van B slechter zijn dan die van A???
Dus je argument om een console een mislukking te noemen, is wat de fanboys zeggen. En beste openingen is waardeloos. Dit zijn de beste openingen voor de UK bijv.

Playstation Portable (September 2005) - 185,000
Playstation 3 (March 2007) - 165,000
Nintendo Wii (November 2006) - 105,000
Nintendo DS (March 2005) - 87.000
Xbox 360 (November 2005) - 70,000
GameCube (May 2002) - 52,000
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 05 Aug 2011 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

@HatersWillBeLovers schreef:
konnichiwa schreef:
Als fans van meneer B lachen met de prestaties van meneer A dan is het toch normaal dat de fans van A eens goed gaan lachen als de prestaties van B slechter zijn dan die van A???
1)Dus je argument om een console een mislukking te noemen, is wat de fanboys zeggen. En beste openingen is waardeloos. Dit zijn de beste openingen voor de UK bijv.

Playstation Portable (September 2005) - 185,000
Playstation 3 (March 2007) - 165,000
Nintendo Wii (November 2006) - 105,000
Nintendo DS (March 2005) - 87.000
Xbox 360 (November 2005) - 70,000
GameCube (May 2002) - 52,000


1)Nee, als dat zo zou zijn zou ik nu niet hier aan het discussiëren zijn maar mee 'juichen' dat 3DS fail is bij de comments.

2) De openingen waar ik het over heb is wel net iets meer dan de launchmaand van consoles in een regio dat net geen 10% van de wereldwijde verkopen is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 05 Sep 2011 15:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

En DQX komt ook naar WiiU (big deal!)..

Info:
- Title: Dragon Quest X - Awakening of the Five Tribes
- Made internally by Square Enix
- Staff includes: Yuji Horii (General Director), Akira Toriyama (Character Design),
Koichi Sugiyama (Music), Jin Fujisawa (Director), Yusuke Saito (Producer)
- Online RPG
- Official site lists this as a single-player game
- Wii confirmed, may include USB memory for DLC and patches
- Supports Wiimote + Nunchuck, Classic Controller and Classic Controller Pro and USB keyboard
- Takes place in Astortia
- This place has five continents and five races (Ogre, elf, dwarf, pukuripo, and Wedi classes)
- Will feature a huge story
- Create your own character (up to 3 characters)
- Can choose to play alone with NPCs
- Commands are comparable to past games in the series
- Yosuke Saito is leading the project
- Saito is the producer
- Change occupations with a job system
- Alchemist is one of the job types
- Events tie into different seasons (like holidays)
- More quests added after release
- Additional quests will be available at the same time as they were in IX, possibly sooner
- Multiple volumes for some quests
- Can be involved with crafting professions
- Alchemy: add on attributes to current items, not new items
- Can become famous (sort of) as other players equip your crafted items
- Customize inside/outside housing
- Assist fallen players
- Check out other players who are fighting
- Job and race attributes for characters
- Make a party in the pub
- Other parties can choose to use your character in their parties
- Players around you will be translucent and will cheer you on
- Sugiyama handling all new music
- Create weapons that others use
- Can apply for beta soon (USB storage required)
- Battle system, character can attack after a certain amount of time
- Four players shown in battle (maybe not be the limit)
- Interact with others online through emotes
- Chat bubbles will appear when you talk
- Skill points (gained when you level up) allow you to customize your character
- Sewing system: others can create clothes
- To release sometime 2012

Wii U version

The title will be brought to Nintendo’s newest console as well. The Wii U version will be powered-up and will feature enhanced graphics. Players in both versions will play in the same world. You will be able to resume your Wii progress on Wii U.

It also sounds like the developers are considering some connectivity with the 3DS. During the conference, Yuji Horii mentioned that the team may implement a transfer system to move characters for SpotPass data exchanges.

some vids:

http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=133694&page=1#12
(krijg tot hiertoe geen enkel directe link te pakken naar een vid daarom deze link)...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19, 20, 21  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 21

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group