Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Okt 2011 14:59    Onderwerp: Samsung leidt smartphone markt Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

The South Korean firm's smartphone shipments jumped 44 percent from the preceding quarter to 27.8 million units, according to a Reuters report citing Strategy Analytics data. Meanwhile, Apple's iPhone sales shrank by 16 percent in the same period to 17.1 million units. Samsung held 23.8 percent of the global smartphone market in the third quarter, nine points higher than Apple.
http://www.computerandvideogames.com/324241/samsung-overtakes-apple-as-worlds-no1-smartphone-maker/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 29 Okt 2011 15:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ik had het gelezen. Vraag me echter wel af of het te maken heeft met de dood van Jobs. Lijkt niet echt logisch, zeker omdat de iPhone 4S gewoon erg sterk heeft verkocht. Misschien ligt het verschil in het aanbod van toestellen, waarvan Samsung er meer heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 29 Okt 2011 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Logisch ook, het 3de kwartaal was zwak voor Apple omdat iedereen aan het wachten was op de 4S. Toch ben ik blij dat Samsung de leider is geworden in de smartphone markt. De Galaxy S2 is een pracht van een foon. De specs van iPhone S4 had de GS2 6 maanden eerder.

Het zou me niet verbazen mocht Samsung en Android de tablet markt overnemen binnen 1 a 2 jaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Okt 2011 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Christian Vuye schreef:
Ik had het gelezen. Vraag me echter wel af of het te maken heeft met de dood van Jobs. Lijkt niet echt logisch, zeker omdat de iPhone 4S gewoon erg sterk heeft verkocht. Misschien ligt het verschil in het aanbod van toestellen, waarvan Samsung er meer heeft.
Samsung en Android hebben gewoon een beter aanbod. Als je maar 1/2 toestellen hebt welke allen zeer belangrijke zaken ontbreken, dan zul je het altijd afleggen tegen een bedrijf met een gevarieerd aanbod. Android zit nu al op 50% van de markt ofzo in nieuwe verkopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 29 Okt 2011 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Joni Philips schreef:
Christian Vuye schreef:
Ik had het gelezen. Vraag me echter wel af of het te maken heeft met de dood van Jobs. Lijkt niet echt logisch, zeker omdat de iPhone 4S gewoon erg sterk heeft verkocht. Misschien ligt het verschil in het aanbod van toestellen, waarvan Samsung er meer heeft.
Samsung en Android hebben gewoon een beter aanbod. Als je maar 1/2 toestellen hebt welke allen zeer belangrijke zaken ontbreken, dan zul je het altijd afleggen tegen een bedrijf met een gevarieerd aanbod. Android zit nu al op 50% van de markt ofzo in nieuwe verkopen.

Dat was dus ook mijn vermoeden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 29 Okt 2011 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

In mijn gezin (ik en mn ouders) heeft iedereen hier een mobiel uit de galaxy serie

(2x s2 en 1 ace)
Daarvoor had ik een pixon en mn vader een armani smartphone (weer samsung :)


dan is het logish
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 29 Okt 2011 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Mijn moeder heeft vandaag haar Galaxy S2 binnengekregen ten aanraden van mij.

En idd, wat the_dan zegt is waar.. zijn gezin heeft allemaal Samsung daarom zijn ze ook de koplopers op de mobiele markt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 29 Okt 2011 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Dit is zeer goed nieuws! Hier heb ik als consument nu reteveel aan

Lijkt mij ook niet meer dan normaal. Apple heeft maar 1 toestel. Samsung heeft een veel grotere doelgroep met zoveel verschillende toestellen. Niet te verwonderen dat samsung een groter marktaandeel krijgt.

Ik blijf trouw aan Apple, zolang ze maar blijven doordoen zoals de laatste 10 jaar. Wat ze zeggen is waar: Once you go Mac, you never go back.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group