Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

MaartenL schreef:
Christian Vuye schreef:
Awesome! De uitgever heeft mij een key gestuurd om The Witcher 2 van Steam/GOG te downloaden!


Neem dan de GoG versie. Die heeft tenminste een mogelijkheid tot pre-load en het spel heeft dan geen DRM.

Waar kan ik eigenlijk op GoG de key invullen?

Trouwens:

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 23:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

"- Uber sampling is a high quality rendering mode, where the whole scene is rendered multiple times to give best possible texture and object details and antialiasing (better than antialias and anisotropy even on highest settings). Use with caution, only on top end computers (best possible both GPU and CPU)."

Daarnaast moet je SSAO uitzetten, het is crap en het sloopt je performance.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Idd, ben trouwens blij V-Sync er nu wel bij is. In The Witcher had ik enorm veel last van screen tear.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 23:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Witcher 1 was op rommelige prutsengine van Bioware.

Witcher 2 is op nette in house engine van CDPROJEKT.

Ik ben alvast blij dat er een graphics config bij zit. Previews spraken over graphic menus ala crysis 2. (fail)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Robert, waarom altijd die negativiteit rondom BioWare? Iedereen heeft op dit forum ondertussen wel door dat het niet je favoriete ontwikkelaar is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 00:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Christian Vuye schreef:
Robert, waarom altijd die negativiteit rondom BioWare? Iedereen heeft op dit forum ondertussen wel door dat het niet je favoriete ontwikkelaar is.


Op Dragon Age II na, heb ik eigenlijk niets tegen Bioware. Het zijn gewoon niet mijn spellen en ik vind de games aanzienlijk overhyped maar verder niets.

Punt is, dat de engine die CDPROJEKT gebruikte (de bioware engine, Aurora) een grote puinhoop is. Het is de enige game uit 2007 die samen met crysis niet op de 60 fps kan blijven lopen. Daarnaast ziet het er behoorlijk slecht uit en waren er allerlei kleine problemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 13:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Morgen is het eindelijk zover

Tijd voor RPG Greatness! >_<

De verschillende launchtrailers zagen er prachtig uit trouwens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Brastin BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 14:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Okt 2008
Berichten: 238

Morgen? is die niet pas de 20ste uit ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 14:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Brastin schreef:
Morgen? is die niet pas de 20ste uit ?


Nope. Morgen komt ie al.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
@HatersWillBeLovers BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 14:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2011
Berichten: 70

MaartenL schreef:
Brastin schreef:
Morgen? is die niet pas de 20ste uit ?


Nope. Morgen komt ie al.
Want Steam laat iedereen inladen op Amerikaanse retail-releasedatum, de Europese retail-release is pas vrijdag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 14:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

@HatersWillBeLovers schreef:
MaartenL schreef:
Brastin schreef:
Morgen? is die niet pas de 20ste uit ?


Nope. Morgen komt ie al.
Want Steam laat iedereen inladen op Amerikaanse retail-releasedatum, de Europese retail-release is pas vrijdag.



Verdomme! Het is nog waar ook, overal stond de hele tijd 17 mei en nu duurt het gewoon tot vrijdag. Jezus man wat een onzin.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 14:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Bron??

Ik lees overal "The Witcher 2: Assassins of Kings releasing May 17, 2011 in North America(US/Canada) and Europe"

En de store pagina van TW2 zegt ook nog altijd "1 day untill this game unlocks" en Steam heeft me nog nooit bezeikt met een verkeerde datum...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
@HatersWillBeLovers BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 15:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2011
Berichten: 70

De game ligt officieel pas vrijdag in de winkels, maar voor Steam is dat natuurlijk geen probleem eh. Zij komen gewoon gelijktijdig met de Amerikaanse release, zij delen hun userbase niet op in twee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 15:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

@HatersWillBeLovers schreef:
De game ligt officieel pas vrijdag in de winkels, maar voor Steam is dat natuurlijk geen probleem eh. Zij komen gewoon gelijktijdig met de Amerikaanse release, zij delen hun userbase niet op in twee.


WAAAAH PFFF, doe me niet zo schrikken zeg T_T

Wat ben ik blij dat ik Steam heb gekozen, als ik nog moest uithouden totdat de retail aankwam werd ik gek (mede door het overdadig gebruik van spoilers op forums).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

@HatersWillBeLovers schreef:
De game ligt officieel pas vrijdag in de winkels, maar voor Steam is dat natuurlijk geen probleem eh. Zij komen gewoon gelijktijdig met de Amerikaanse release, zij delen hun userbase niet op in twee.


Dat doen ze normaal gesproken dus wel. Net zoals met brink afgelopen week. Verdomme man ik ben hier echt erg boos over. No way dat ik de steam of gog versie nu ga kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Robert schreef:
@HatersWillBeLovers schreef:
De game ligt officieel pas vrijdag in de winkels, maar voor Steam is dat natuurlijk geen probleem eh. Zij komen gewoon gelijktijdig met de Amerikaanse release, zij delen hun userbase niet op in twee.


Dat doen ze normaal gesproken dus wel. Net zoals met brink afgelopen week. Verdomme man ik ben hier echt erg boos over. No way dat ik de steam of gog versie nu ga kopen.


Normaal gezien doet Steam dat inderdaad, het hele forum stond al vol geklaag terwijl het nog 4-5 dagen duurde eer dat wij aan de slag konden met BRINK.

TW2 wordt in ieder geval gereleased op 17 mei via steam. De retail versie daarentegen toont op verschillende sites:

"Release binnen 4 dagen"
"Verkrijgbaar: 20 mei"
"20/05/2011"

Voor één keer ben ik enorm blij dat ik de Steam versie gekocht heb XD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ja ik vind het echt een klote actie van Atari/CDProjekt in de VS en de UK komt hij morgen gewoon doodleuk uit maar hier in de EU niet. Echt te retarded voor woorden. Dit is niet de digital sales bevoordelen maar juist de retail mensen benadelen.

-40 respect voor CDPROJEKT juist nu ze net zulke mooie dingen lieten zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Goed nieuws (?):

Op het Steam forum zei iemand uit duitsland dat hij 'm vandaag heeft kunnen kopen, met een beetje geluk zal hij ook zo spoedig hier in de rekken liggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Robert schreef:
Ja ik vind het echt een klote actie van Atari/CDProjekt in de VS en de UK komt hij morgen gewoon doodleuk uit maar hier in de EU niet. Echt te retarded voor woorden. Dit is niet de digital sales bevoordelen maar juist de retail mensen benadelen.

-40 respect voor CDPROJEKT juist nu ze net zulke mooie dingen lieten zien.

Overdrijven is toch ook een vak.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

MaartenL schreef:
Goed nieuws (?):

Op het Steam forum zei iemand uit duitsland dat hij 'm vandaag heeft kunnen kopen, met een beetje geluk zal hij ook zo spoedig hier in de rekken liggen.


Ik zal morgen wel even kijken, ik moet toch nog wat overhemden kopen in de stad dan kom ik ook wel langs een frs oid.

@ Christian
Mooie argumentie. Hou gewoon je mond dan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

Gelukkig wordt een game altijd enkele dagen vroeger verscheept dan hij verkocht wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Robert schreef:
@ Christian
Mooie argumentie. Hou gewoon je mond dan.

Je moet gewoon zulke dingen niet uit proportie gaan trekken. Is het nu zó erg dat je een dag of drie extra moet wachten?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Christian Vuye schreef:
Robert schreef:
@ Christian
Mooie argumentie. Hou gewoon je mond dan.

Je moet gewoon zulke dingen niet uit proportie gaan trekken. Is het nu zó erg dat je een dag of drie extra moet wachten?


Normaal gesproken, nee absoluut niet. Als je echter al een hele tijd met de verwachting zit dat de game morgen uitkomt dan valt dat wel tegen. Zeker als je ziet dat het nergens op slaat; hij is al uit op steam, gog, de us, de uk en polen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Kon hem al downloaden via Steam US servers (EU servers krijgen het normaal ook binnen een paar uurtjes binnen).

Server in New York en ik krijg 2,4 MB/s

Dan nog wachten tot nVidia nieuwe drivers lanceert (zijn ze mee bezig) want de 270.xx versie heeft nog wat problemen met TW2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ik zie dat Bioware's personeel weer games aan het reviewen zijn...

http://www.metacritic.com/user/M_Stannard

Sneu...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group