Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IUJFNpPVtbE#at=40

controller impressions

"it's very comfortable" ... dus al die mensen die zeiden dat het niks zou zijn...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

http://www.ign.com/videos/2011/06/07/e3-2011-zelda-wii-u-gameplay-clip?show=HD

Zelda HD clip... yep, Nintendo is al meester van de artstyles, dus als je dat combineert met HD graphics...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Uchiha_Shadow schreef:
http://www.ign.com/videos/2011/06/07/e3-2011-zelda-wii-u-gameplay-clip?show=HD

Zelda HD clip... yep, Nintendo is al meester van de artstyles, dus als je dat combineert met HD graphics...


Tech demo nietwaar? Ziet er wel ziek mooi uit, van mij hoeft het echt niet mooier dan dit.


Laatst aangepast door No'tje op 07 Jun 2011 21:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Indo Chad BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jun 2009
Berichten: 186

de wii u lijkt me geweldig met zelda in 1080p en de controller daar kan je ook echt heel veel vette shit mee doen

Laatst aangepast door Indo Chad op 07 Jun 2011 21:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

In het begin had echt me twijfels met de controller, maar nu zie ik de geweldige voordelen. Alleen de button lay-out moet echt anders. Knopjes boven, analoge sticks onder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Indo Chad BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jun 2009
Berichten: 186

waarom zij er zoveel mensen die zo negatief doen over wii-u? want het is gewoon een nieuwe console die nintendo games op 1080p laat draaien en de controller lijkt me echt vet want dat kleine schermpje kan echt iets toevoegen aan het gamen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Draster BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jul 2009
Berichten: 438

Die controller jaagt me schrik aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ik vind hem wel vet!

Voor de rest was Ninty's persconferentie echter niet veel soeps...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

elemeNt schreef:
Dit gaat een flop worden... Hoe gaat Nintendo mensen/hardcore gamers (wat de nieuwe doelgroep is voor Nintendo) overtuigen om hun PS3/360 (die ze als hardcore gamers al hebben) in de kast te zetten voor een 'nieuwe' console die hetzelfde doet als wat ze al hebben en nog eens >300 euro gaat kosten?

Wat had je dan verwacht qua graphics? Ik ben nog steeds van mening dat we niet veel verder kunnen dan wat we nu zijn. De development kosten worden anders zo gigantisch hoog dat we alleen nog maar FPS zullen krijgen.

Daarnaast gaan de meeste Wii bezitters nu niet weer veel geld uitgeven aan nog een console voor partygames. Dus voor wie is deze console? Alleen de echte Nintendo fanboys zijn hier blij mee. Voor hun hebben ze niet eens echte Nintendo games laten zien voor hun nieuwe console...

De Wii-U is nog niet uit, Reggie heeft al gezegd in een interview dat dit alleen een onthulling was van de controller, de games komen natuurlijk nog. En qua casual appeal zie ik hier ook nog wel genoeg potentie in.


De 3DS heeft al laten zien dat Nintendo misschien wel toffe games beloofd, maar dat ze met de launch gewoon niet beschikbaar zijn (Kid Icarus, Zelda, Resident Evil etc.).


Dat zegt niets over de Wii-U, is inderdaad wel een domme fout van Nintendo.

Als nieuwe console vind ik het gewoon te weinig verbetering t.o.v. de PS3 en 360 die al zo'n 5 jaar oud zijn. Binnen een jaar of 2 gaan we ook zeker horen van hun opvolgers en dan wacht ik echt liever daarop, dan nu weer veel geld uitgeven aan een WiiU. Dit is gewoon current gen en geen nextgen.

Inderdaad een lastig punt wanneer de nieuwe generatie PS en Xbox uitkomen.

Het 'unieke' en het 'speciale' waar Nintendo met de WiiPad op hamert zijn de handheld mogelijkheden, het motion gedeelte ervan, touchscreen en de '2e scherm' mogelijkheden. Dit hebben we allemaal al eerder gezien op de huidige consoles en de eind dit jaar uitkomende PS Vita. De Vita zal daarnaast als handheld goedkoper zijn dan de console van Nintendo en doet op geen enkel vlak onder voor de WiiPad. Grafisch gezien zijn ze gelijk, de Vita heeft veel meer touchscreen mogelijkheden door de touch op de achterkant en de Vita heeft ook hele toffe games.

Geen mening.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Indo Chad BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jun 2009
Berichten: 186

snap niet dat mensen zo aan het zeuren zijn over de graphics want alles wat we hebben gezien behalve the legend of zelda waren gewoon beelden van de xbox360/ps3 dat is gezegd door reggie na de persconferentie bij gametrailers tv of hoe het heet. dit was gewoon een persconferentie over de controller en de dingen over de graphics moeten we nog opwachten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Sommige mensen hadden liever 2 PS3's aan elkaar vast getaped gezien, geloof ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Christian Vuye schreef:
Ik vind hem wel vet!

Voor de rest was Ninty's persconferentie echter niet veel soeps...


Vond het niks mis mee. Geen groot casual gehalte en toch een paar leuke aankondigingen zoals Luigi's Mansion 2 en Smash Bros. Nieuwe beeldmateriaal was ook geweldig voornamelijk Kid Icarus en Mario Kart 3DS. Ongelofelijk wat een jaartje extra ontwikkeling kan doen.

Enigste wat jammer is weer geen Pikmin 3. Ook wel jammer geen echte Nintendo Wii U aankondigingen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Uchiha_Shadow schreef:
Sommige mensen hadden liever 2 PS3's aan elkaar vast getaped gezien, geloof ik.


Wat een onzin opmerking. Welk van mijn aangehaalde punten is dan niet terecht?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Je voelt je aangesproken? Ik had 't niet over jou, had je post niet eens gelezen, maar ik geloof dat ninodude er al op had gereageerd

ik denk namelijk niet dat jij ooit tevreden zou zijn met een Nintendo conference
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Er zijn hier verder bijna alleen maar mensen die het 'geweldig' vonden, dus ik voelde me aangesproken ja omdat ik mijn mening toch onderbouw.

Tja vorig jaar met de 3DS vond ik het ook niet super. Nintendo beloofde veel, maar het was nog maar zien of het zou gebeuren. Het 3D is leuk, maar bij 95% van de games voegt het weinig toe. En wat blijkt? De 3DS verkoopt minder dan de DS en de beloofde games zijn er nu nog steeds niet... Nintendo had nu dus heel wat goed te maken met hun nieuwe 'heel erg innovatieve zoals Nintendo het volgens hunzelf altijd doet' console.
Vervolgens komen ze met een presentatie waarbij ze de console niet eens laten zien, maar alleen de controller waardoor iedereen in de war is. Ze laten niet eens echte Nintendo games zien voor de console en beloven ons een hele hoop met o.a. PS3/360/PC footage... Sorry hoor maar hoe kan je er blij van worden?

Deze E3 falen Sony/MS en Nintendo gewoon in het overtuigen van hun fans. Hier en daar zijn er zeker leuke games, maar dit is in het geheel gewoon E3 onwaardig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

elemeNt schreef:
Vervolgens komen ze met een presentatie waarbij ze de console niet eens laten zien, maar alleen de controller waardoor iedereen in de war is.


De presentatie en aankondiging van de Wii U was inderdaad te wazig voor woorden. Waarom lieten ze niet op het plaatje zowel de controller als de console zelf niet zien Maar de pers heeft het wel duilijk gemaakt voor iedereen denk ik zo.

De Wii U zelf lijkt me inmiddels geweldig en maak je niet druk om first party titels, die komen er heus wel haha. Maar wat maakt die presentatie en wat ze wel of niet hebben laten zien nou uit, het gaat erom dat we een vette console en i.d. games krijgen

elemeNt schreef:
Deze E3 falen Sony/MS en Nintendo gewoon in het overtuigen van hun fans. Hier en daar zijn er zeker leuke games, maar dit is in het geheel gewoon E3 onwaardig.


Spreek even voor jezelf alsjeblieft
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

wat een kakafonie over een console/controller, ze hebben ook eens 720p
dit is nu maar 6j oud op 360 en ps3.
299 en een NGP vita en dan pas ben je terug anno 2011.......
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 09:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Een mooi nieuw begin, we gaan verder in dit topic.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group