Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Apr 2011 20:41    Onderwerp: Project Café Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Project Café/Stream zoals het voorlopig word genoemd, is een nieuwe console van Nintendo welke op de E3 getoond zal worden. Het apparaat zal een hoop toffe zooi kunnen, als we de geruchten mogen geloven. Deze geruchten even, in het Engels, opgesomd:

- Nintendo are planning a full reveal of the console, controller and 1st/2nd party games at E3.

- The console is confirmed to be backwards compatible with all Wii/Gamecube titles, and all your VC games will be transferred over once you link your credit card to the system.

- Many 3rd party developers have development kits who are supposedly hard at work to have something to show (and play) at E3.

- 3rd Parties were involved with the development of the console, with requests for what specifications they’d like to see. As of now (which could change) the system runs of a custom built IBM triple-core CPU and has 2gb RAM. The graphics chip is a custom built Radeon R700 chip.

- There is an internal SSD. Size is unknown at this point. (YES! Weg met de HDD's... lang leve de SSD's!)

- It will run natively at 1080p.

- The new controller slightly resembles a Gamecube controller with a large LCD screen in the middle of it. The controller is light for its size and looks like a tablet with Gamecube-like prongs to the side. It has dual analogue sticks, face buttons, d-pad and shoulder buttons. No triggers were on the device.

- The screen on the controller is indeed a 6″ LCD high resolution (reported 640 x 960 pixels) display. However, Nintendo said in order to keep battery life manageable, the controller doesn’t have any hardware to produce graphics itself. The image is simply a video stream directly from the console.

- The controller uses rechargeable lithium ion batteries. Size of the battery is unknown.

- The Wiimote can be used and a new model of Wiimote will be released with the console. This new controller will have overhauled internals allowing for much more precise movement tracking than even the Wiimote Plus had.

- The Project Cafe system development kit is not representative of the final console design. The console is smaller and resembles the Japanese/European SNES models.

- Nintendo have told developers that their online system will be ‘the best online experience’ that’s available on consoles. The whole idea of the machine is to be connected to the internet 24/7. It’s being targeted as an online/social console. Friend codes are gone, but no word on whether the online service will be subscription based.

- The Pokemon RPG is the title Nintendo will be showing off their online experience with.

- As reported by other sources, Nintendo is targeting this console to the hardcore gamers once again.

- Nintendo is planning on some sophisticated inter-game communication between the 3DS and the console. Nintendo didn’t explain what they’re planning on.
----------------------------------------

En dan nu de games! Als we de laatste geruchten mogen geloven, zullen deze titels getoond worden. Zij het speelbaar, of in video. Persoonlijk kijk ik uit naar de onthulling van, mocht het waar zijn, FINAL FANTASY XV. En dan vraag ik me af of deze titel exclusief zal zijn voor Nintendo, of (op een later tijdstip) nog naar de PlayStation 3/Xbox 360 zal komen...

----------------------------------------

GAMES:
To be shown at E3:

Nintendo:
- Pikmin 3 (playable, launch title)
- Pokemon RPG (video, launch or near launch title)
- Super Mario Bros title (playable)
- Star Fox (playable)
- Smash Bros 4 (playable)
- Mario Kart (video)
- Zelda (tech demo)
- Metroid (tech demo)
- New IP (video)

Rockstar Games:
- Red Dead Redemption 2 (video)
- Grand Theft Auto “New Title” (video)

Ubisoft:
- Rayman Legends (playable)
- Red Steel 3 (playable)
- New IP (video)

SquareEnix:
- Final Fantasy XV

Capcom:
- Resident Evil (video)
- Megaman (video)
- Monster Hunter (video)

EA:
- NBA ’13 (video)
- NFL ’13 (video)
- NHL ’13 (video)

Activision:
- Modern Warfare 3 (video)

Konami:
- Metal Gear title (video)
- Winning Eleven (video)

Namco:
- Tekken Tag Tournament 2 (playable)
- Soul Calibur 5 (video)
- Pacman Rebirth (video)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Apr 2011 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Apr 2011 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

ninodude schreef:

Geen bullcrap? Hopelijk niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Apr 2011 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Nee dat hoop ik ook, maar dit klinkt VEEL te goed om waar te zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Apr 2011 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

ninodude schreef:
Nee dat hoop ik ook, maar dit klinkt VEEL te goed om waar te zijn.

We zullen het zien. De pure Nintendo-titels zoals Star Fox, Smash Bros. en Pikmin boeien me niet echt zo, maar andere third-party exclusives wil ik zeker wel aanschaffen. Stel je voor, Final Fantasy XV voor Nintendo... op een HD-platform!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Apr 2011 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Mr. Awesome schreef:
ninodude schreef:
Nee dat hoop ik ook, maar dit klinkt VEEL te goed om waar te zijn.

We zullen het zien. De pure Nintendo-titels zoals Star Fox, Smash Bros. en Pikmin boeien me niet echt zo, maar andere third-party exclusives wil ik zeker wel aanschaffen. Stel je voor, Final Fantasy XV voor Nintendo... op een HD-platform!


Dat zou inderdaad tof wezen, FF hoort op een Nintendo console.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 27 Apr 2011 21:11    Onderwerp: Re: Project Café Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Mr. Awesome schreef:



- It will run natively at 1080p.


Hahaha dat beweerde ze ook al bij de 360/PS3 (oke niet bij Nintendo maar toch). Hoe zullen ze het nu promoten? "Deze keer echt HD jongens"


Citaat:
- There is an internal SSD. Size is unknown at this point.


Hahahahaha. Never. Zullen we even kijken naar de prijs van een SSD van 120GB?

http://www.mycom.nl/Product/Opslag-Solid-State-Drive/OCZ-Vertex-3--120GB--25inch/1159806
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 27 Apr 2011 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

Citaat:
RDR 2, nieuwe GTA, Modern Warfare 3, nieuwe Metal Gear..
Laten we het een beetje realistisch houden.

Laatst aangepast door KingLikesCookies op 27 Apr 2011 21:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Apr 2011 21:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

http://uk.wii.ign.com/articles/116/1164332p1.html

Zucht, IGN probeert nu uit de kuil te klimmen waar ze zichzelf laatst in hebben gegooid.

@King, idd. MW3 zou kunnen maar dan nog komt de console pas na Q2 2012 en MW3 Q4 2011. Metal Gear zou ook Rising kunnen zijn, dat hoeft niet perse een nieuwe game te zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Apr 2011 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots remake met Nintendo's eigen Trophy/Achievements-systeem. Ik lach me dood als dat gebeurt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 27 Apr 2011 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Enkel het gegeven dat GTA V en RDR 2 in één lijst staan maakt het nu al onzin, om nog niet eens in te gaan op al die andere crap.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 27 Apr 2011 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Deze lijst hierboven slaat in iedergeval nergens op. Lijkt me trouwens wel humor als Crysis 1 als launch titel verschijnt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Apr 2011 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

1080p? Neen, toch niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 27 Apr 2011 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Het is een zeer mooie wenslijst, maar we moeten maar afwachten of dit natuurlijk waar is. Als Nintendo daadwerkelijk een krachtigere console heeft zie ik grote namen als Final Fantasy XV en GTA wel komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 28 Apr 2011 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Christian Vuye schreef:
1080p? Neen, toch niet.

Gek zou het niet zijn. Dat die domme Xbox 360 en PlayStation 3 nog steeds op native 720p lopen, vind ik zelf schandalig...

Er zijn maar enkele titels die native 1080p lopen. De rest is allemaal upscale. Jammer, eigenlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 28 Apr 2011 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Mr. Awesome schreef:
Christian Vuye schreef:
1080p? Neen, toch niet.

Gek zou het niet zijn. Dat die domme Xbox 360 en PlayStation 3 nog steeds op native 720p lopen, vind ik zelf schandalig...

Er zijn maar enkele titels die native 1080p lopen. De rest is allemaal upscale. Jammer, eigenlijk.


Groot deel van de Ps360 games lopen niet eens in native 720P.

En Chris je houd je wel heel erg vast aan die rumors/speculaties, eerst maar eventjes afwachten lijkt mij. En anders:

IGN schreef:
We know a great deal about Nintendo's hardware plans for Wii 2. The publisher is teaming with AMD for its graphics processor, developing a chip featuring a custom version of the R700 architecture. Cafe's CPU will be coming from IBM, this time a custom-built, triple-core IBM PowerPC chip.

Not sure what any of that means? All you really need to know is that Nintendo's new system will be more powerful than the PlayStation 3 and Xbox 360. (We've been told "significantly" more powerful, though it's impossible to determine that at this point.) Project Cafe will be capable of supporting 1080p HD display as well as stereoscopic 3D, though we don't know if Nintendo plans to aggressively push 3D for its home console. (We're thinking it won't.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 28 Apr 2011 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Weinig R700 kaarten van AMD/ATI zijn in staat om games in Full HD te draaien. Nintendo zou dan voor de duurste en nieuwste modellen moeten gaan, en dat zit er gewoon niet in. Bovendien wil Nintendo vaak 60fps, wat het extra moeilijk maakt op de meeste recente games in Full HD te draaien. Natuurlijk kan ik het mis hebben, maar verwacht maar niet al te veel van een 1080p console van Nintendo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Apr 2011 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

ninodude schreef:
Mr. Awesome schreef:
Christian Vuye schreef:
1080p? Neen, toch niet.

Gek zou het niet zijn. Dat die domme Xbox 360 en PlayStation 3 nog steeds op native 720p lopen, vind ik zelf schandalig...

Er zijn maar enkele titels die native 1080p lopen. De rest is allemaal upscale. Jammer, eigenlijk.


Groot deel van de Ps360 games lopen niet eens in native 720P.
En het zijn vaak zeer knappe games die niet in 720p draaien en zeer lelijke die wel 1080p bereiken. Een game kun je dan ook niet meten op zijn resolutie op dit moment.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 29 Apr 2011 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

http://gonintendo.com/viewstory.php?id=156938
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Mei 2011 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Dit is erg goed nieuws:
http://nintendoeverything.com/64373/


Citaat:
“When we launch our new home system sometime in 2012 we think the consumer buying in will look very different than the consumer who’s going to be buying a Wii now. What we’ve seen in this business it that there are certain consumers who love being first – they have to have the absolute latest hardware – and there are other consumers that are perfectly happy to wait until the game library is much more robust and they have a wider range of options.”
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 08:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Nog meer goed nieuws, Nintendo gaat ook dit jaar weer een livestream uitzenden van hun persconferentie op hun eigen site:

http://gonintendo.com/viewstory.php?id=157773
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 09:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Dat viel te verwachten, maar het is toch wel moeilijk om het niet een beetje in je hoofd te hypen.

Met mijn gigantische backlog verwacht ik overigens niet om 'm op dag 1 binnen te halen, maar misschien weet Ninty mij te overtuigen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Uchiha_Shadow schreef:
Dat viel te verwachten, maar het is toch wel moeilijk om het niet een beetje in je hoofd te hypen.


Waarom zou er niet over gepost mogen worden? Of begrijp ik je nu verkeerd? Ik heb 1 of 2 keer iets gepost na de weken van de bevestiging en de geruchten dus een spammer ben ik sowieso niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 16:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

http://nintendoeverything.com/64796/

Dit is wel geinig, IGN heeft een PC gemaakt gebaseerd op de specs van Project Cafe, die overigens natuurlijk niet bevestigd zijn, het geeft ons een idee hoe de games eruit kunnen te zien. Niet dat hij mij veel uitmaakt, maar toch is het wel een leuk extraatje als Project Cafe straks de mulitplats net even mooier kan draaien dan Ps360.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

ninodude schreef:
http://nintendoeverything.com/64796/

Dit is wel geinig, IGN heeft een PC gemaakt gebaseerd op de specs van Project Cafe, die overigens natuurlijk niet bevestigd zijn, het geeft ons een idee hoe de games eruit kunnen te zien. Niet dat hij mij veel uitmaakt, maar toch is het wel een leuk extraatje als Project Cafe straks de mulitplats net even mooier kan draaien dan Ps360.


Ja maar het slaat nergens op eigenlijk. De games voor de opvolger van de Wii zijn daarvoor gemaakt, daardoor zal de Wii '2' de game waarschijnlijk een stuk beter kunnen draaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group