Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Jun 2011 15:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

I truly lolled. Diana, oké (zag trouwens Marsha Thomason in White Collar, klonk prima enzo) maar 47's stem vervangen? Godver.

Trouwens, topictitel geüpdated.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 27 Jun 2011 08:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

http://www.gameblurb.net/news/brand-new-hitman-absolution-details-emerge/
Meh, checkpoints...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 27 Jun 2011 10:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Oh jongens ik ben zo bang dat ze mijn geliefde serie verpesten. Weten jullie allemaal nog Conviction. Als ze die gewoon A new cover-based shooter by Ubisoft hadden genoemd, dan was ik wat blijer geweest. Want Conviction verneukte Splinter Cell gewoon, het was geen Splinter Cell meer maar ook niet iets beters, eerder slechter. Ik ben zo bang dat zoiets hier ook gaat gebeuren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 27 Jun 2011 10:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Al het nieuws rondom deze game klinkt slecht. Ik hoop dat het niet waar is maar dit klinkt echt weer als een Conviction.

Als dit niet hitman was maar een andere serie dan was ik er zeker enthausiast over geweest, maar dit is de zoveelste serie de geraped wordt om het meer "toegankelijk" te maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 27 Jun 2011 11:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Robert schreef:
Al het nieuws rondom deze game klinkt slecht. Ik hoop dat het niet waar is maar dit klinkt echt weer als een Conviction.

Als dit niet hitman was maar een andere serie dan was ik er zeker enthausiast over geweest, maar dit is de zoveelste serie de geraped wordt om het meer "toegankelijk" te maken.


Inderdaad. Als ik een simpele 3rd person shooter wil spelen dan zijn er al genoeg games beschikbaar. Ik wil juist eens op z'n tijd een lekker moeilijk maar zeer doordacht spel kunnen spelen. En als de makers van zo'n soort spel er ook een simpele 3rd person shooter van maken, waar moet ik dan heen om zoiets te spelen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Jun 2011 12:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Mwa, ik heb nog steeds een soort van vaag vertrouwen in IO, maar dit lijkt inderdaad geen ol' trusty Hitman game te worden. Het ligt er allemaal aan of je gewoon in elke missie 100% stealth kan blijven, als ze bijv. ook de ratings terug laten keren (Silent Assassin etc.) dan komt het wel goed.

Deze laatste informatie klinkt helemaal niet zo gek. Denk even aan het plot, hij zit weet ik veel waar en wordt belegerd door een stel politieagenten. Hij heeft zijn wapens niet bij zich, en moet dus dingen als vazen gebruiken om zich te verdedigen. Klinkt best logisch. In plaats van het map screen is er nu eigenlijk die instinct modus, als je een beetje logisch kijkt, en in Arkham Asylum werkte zo'n X-Ray view best goed... Een coversysteem is ook niet zo erg, dat is ook gewoon handig als je stealth speelt en ziet er ook wat realistischer uit als je je verstopt. Plus betere hand-to-hand en AI, met waarschijnlijk betere shooting mechanics, had het spel altijd al nodig en geeft niet aan welke richting het spel op gaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 27 Jun 2011 12:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Als je het spel juist speelde had je uberhaupt geen wapens of hand to hand combat nodig.

Ik vind het prima als ze zo'n actie level ergens tussendoor of juist als intro of epilogue doen, maar verder moeten ze niet van de basis formula afwijken.

features als checkpoints, instinctmode, geen map en een focus op staying hidden maken de originele gameplay gewoon onmogelijk.

Waar slaat dit trouwens op:
Citaat:
■Having a disguise doesn’t mean you’ll be able to fool everybody
■You’ll be completely safe in that disguise for as long as you want
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Jun 2011 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Robert schreef:
Als je het spel juist speelde had je uberhaupt geen wapens of hand to hand combat nodig.

Maar jij weet net zo goed als ik, dat een deel van de Hitman gameplay toch altijd actie is geweest omdat IOI altijd die keuze open heeft gelaten. Tuurlijk is er een ideale manier om het spel te spelen, maar het schiet-gedeelte is altijd al matig geweest in Hitman games terwijl ook die kant van de gameplay leuk moet zijn.

Robert schreef:
Waar slaat dit trouwens op:
Citaat:
■Having a disguise doesn’t mean you’ll be able to fool everybody
■You’ll be completely safe in that disguise for as long as you want

Dat vond ik inderdaad ook een beetje raar. Het eerste puntje is natuurlijk fijn, volgens mij willen ze daarmee zeggen dat bepaalde NPC's je disguise niet vertrouwen ofzo, of gewoon zoals bij eerdere Hitman-games dat bepaalde NPC's je sneller door hebben als je langs ze loopt.

Met het tweede punt bedoelen ze denk ik dat je er zo lang in rond kunt lopen als je wil, dat je vermomming niet 'vervalt' of zoiets?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 27 Jun 2011 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

While the aforementioned demo was quite linear - focusing on a stretch of Absolution in which Agent 47 is pursued by the Chicago police - for the most part the finished game won't stray too far from the classic Hitman mission structure.

"We wanted to pick one of the levels to show how cinematic we can be, but in this case it also implies that the gameplay gets a little more linear," continues Elverdam. "But the essence of the full game is what fans know - it's about freedom of choice, and it's about having a lot of options when carrying out your kills. So that is still very much the core premise of the game, but when we need to, when the story wants to, we can reign you in and take a little bit of control so that we can tell the story, but then we open up again into huge sandbox sections."

http://uk.xbox360.ign.com/articles/117/1179164p1.html

Klinkt al een stuk beter, toch?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Jun 2011 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Zoiets had ik ook al wel verwacht. En laten we eerlijk zijn, die demo was nog best te vergelijken met de eindscène uit Hitman C47, of de openingsscène van Contracts (zelfde scène natuurlijk ). Daar is het ook aardig lineair, als ze het gewoon weer sandbox-achtig maken zodra je weer targets krijgt is het prima.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 25 Sep 2012 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Bumpeke

http://www.cjs-cdkeys.com/products/Hitman-Absolution-Steam-CD-Key.html

Mooie prijs lijkt mij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group