Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
GekooktEi BerichtGeplaatst: 22 Apr 2011 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Christian Vuye schreef:
Citaat:
A trademark application for "Hitman: Absolution," submitted by Square Enix, is under review by OHIM, the European Union's trademark and designs registry. The filing has been classified under "video game software," indicating that it could be the title of the next Hitman game.

Ja, ik had het al gelezen... Nou ja, prima. Het maakt mij eerlijk gezegd niets uit hoe het spel gaat heten. Wat wel mooi is aan de titel, is dat het niet op een reboot-titel lijkt, dus hopelijk gaat de serie gewoon verder in plaats van één of andere rare reboot.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 07:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ennnnnn hitman is verpest...

Citaat:
The Hitman games of past have been very hardcore,” said Tore Blystad, game director at IO Interactive. “Even though the fantasy of the Hitman universe has a very universal appeal, the games have been so difficult to play, that it’s been more of an acquired taste. The biggest challenge that we had with this game was to make it much broader in every sense, so that it was easier to play and more accessible, but still retain a very strong, hardcore side as well. We don’t want to alienate any of our fans who have been extremely loyal for so many years.”


Bron:http://www.digitaltrends.com/gaming/new-game-engine-brings-hitman-absolution-to-the-masses/

Nou goed, dat is misschien iets te voorbarig maar de laatste keer dat dit bij een goede stealth serie gebeurde kregen we SC: Conviction.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 07:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ja, maar toch vind ik IOI capabeler om zoiets normaal te handelen dan Ubisoft. Ubisoft is... Ubisoft. Die maken ook My Little Pony enz. Nee, geintje, maar ik vertrouw IOI hier eerlijk gezegd wel mee. Tuurlijk, casualisatie is echt iets van deze tijd en het is zeker niets positiefs, maar het kan wel werken. Hitman heeft trouwens altijd enorm uitlopende moeilijkheidsgraden gehad, met wat gezond verstand kan IO echt wel zorgen dat de makkelijke stand makkelijker wordt, en de moeilijke net zo moeilijk blijft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 13:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

IO heeft nu ook zijn fair share of fails gehad met Kane and Lynch. Hitman was zelfs op het makkelijkst een game waarbij je (als je het goed doet althans) toch een hoop geduld moet hebben en aardig bij moet nadenken.

Ik was hier al een beetje bang voor en ik zie het nog wel gebeuren dat Hitman 5 zo dadelijk toch als game afgaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 13:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Kane and Lynch vond ik ondanks dat het niet hele goede games waren toch wel tof. De personages, de sfeer en de setting hadden wel iets (van bijvoorbeeld Heat).

Maar van wat ik nu hoor over Hitman 5 lijkt het meer een 3rd person shooter te gaan worden... De meeste gamers die Hitman moeilijk vinden, hebben denk ik problemen met de oplossingen van de missie vinden. Als ze dit makkelijker gaan maken blijft er alleen een run & gun game over Hopelijk wordt het dus niet een shooter zoals Kane and Lynch. De charme van Hitman vond ik toch altijd het verkennen en dan een zo'n goed mogelijke oplossing vinden om de missie te volbrengen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 13:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Als Hitman van zijn pad afstapt dan is het gewoon geen Hitman game meer. De game serie is uniek, geweldig en zelfs nog multiplatform proof ( een unicum).

Zo'n schiet level aan het eind zoals bij Hitman 1, 2 en 4 kan geen kwaad maar ze moeten echt niet de game overhoop halen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

GekooktEi schreef:
Ja, maar toch vind ik IOI capabeler om zoiets normaal te handelen dan Ubisoft. Ubisoft is... Ubisoft. Die maken ook My Little Pony enz. Nee, geintje, maar ik vertrouw IOI hier eerlijk gezegd wel mee. Tuurlijk, casualisatie is echt iets van deze tijd en het is zeker niets positiefs, maar het kan wel werken. Hitman heeft trouwens altijd enorm uitlopende moeilijkheidsgraden gehad, met wat gezond verstand kan IO echt wel zorgen dat de makkelijke stand makkelijker wordt, en de moeilijke net zo moeilijk blijft.

Wat is er dan zo slecht aan het toegankelijker maken van games? Ik bedoel, waarom moeten hardcore games moeilijk zijn?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 18:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Christian Vuye schreef:
GekooktEi schreef:
Ja, maar toch vind ik IOI capabeler om zoiets normaal te handelen dan Ubisoft. Ubisoft is... Ubisoft. Die maken ook My Little Pony enz. Nee, geintje, maar ik vertrouw IOI hier eerlijk gezegd wel mee. Tuurlijk, casualisatie is echt iets van deze tijd en het is zeker niets positiefs, maar het kan wel werken. Hitman heeft trouwens altijd enorm uitlopende moeilijkheidsgraden gehad, met wat gezond verstand kan IO echt wel zorgen dat de makkelijke stand makkelijker wordt, en de moeilijke net zo moeilijk blijft.

Wat is er dan zo slecht aan het toegankelijker maken van games? Ik bedoel, waarom moeten hardcore games moeilijk zijn?


Toegankelijk maken is in de game industrie gelijk aan alles wat leuk en goed aan de game was er uit halen, en vervangen met eenvoudige retarded onzin zodat het te spelen is voor de massa's.

Er is niks mis met de toetredings barriere te verlagen, maar doe dat niet door de kern van de game af te breken zodat elke simpele ziel het teminste kan spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Kern van de game? Volgens mij wordt die altijd wel behouden en kunnen sommige 'hardcore gamers' goed overdrijven. Bij Mass Effect 2 was het ook zo. Een geweldige game, maar de zogenaamde fans noemden de game geen RPG meer omdat het tweede deel ook door een groter publiek kon worden gespeeld.

Ik vind het een geweldige zet. De game industrie moet blijven verbreden en proberen zo veel mogelijk mensen aan te spreken, net zoals alle andere vormen van entertainment. Anders staat deze industrie gewoon stil, en door wie? Een bende nerds die steeds opnieuw dezelfde game willen zien met mooiere graphics.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Christian Vuye schreef:
Kern van de game? Volgens mij wordt die altijd wel behouden en kunnen sommige 'hardcore gamers' goed overdrijven. Bij Mass Effect 2 was het ook zo. Een geweldige game, maar de zogenaamde fans noemden de game geen RPG meer omdat het tweede deel ook door een groter publiek kon worden gespeeld.

Ik vind het een geweldige zet. De game industrie moet blijven verbreden en proberen zo veel mogelijk mensen aan te spreken, net zoals alle andere vormen van entertainment. Anders staat deze industrie gewoon stil, en door wie? Een bende nerds die steeds opnieuw dezelfde game willen zien met mooiere graphics.


Dude..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Is dat een troll post of snapt Chris het echt niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Heb ik dan geen gelijk? Neem nu Oblivion, een vrij hardcore RPG. Als iemand die relatief veel games speelt, heb ik door de hoge moelijkheidsgraad gebeten. Maar voor iemand die niet zoveel games speelt als ik? Natuurlijk legt hij de game terug in de kast, of ruilt hij hem bij de Game Mania in voor Call of Duty.

Bovendien overspoelt Oblivion je met RPG-systemen, waardoor je enorm snel de draad kwijt bent van wat je nu precies moet doen, met welk item enz. Als personen die veel games spelen, vinden wij dit erg vanzelfsprekend, maar dat is zeker niet voor iedereen het geval. Daarom dat ik het van BioWare zo sterk vond wat ze deden met Mass Effect 2 en zullen blijven doorzetten met het derde deel. Enkel de RPG-elementen behouden die echt betekenis hebben, met geweldige shootercombat die iedereen aanspreekt. Bovendien wordt je in Mass Effect 2 nooit overdondert met enorme werelden en complexe systemen.

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het leuk dat er tegenwoordig nog games uitkomen die soms wat uitdagend en complex zijn, maar gelukkig zijn deze in de minderheid. Zulke games zijn voor een niche publiek gemaakt, en hoe sneller sommigen dat hier begrijpen, des te meer die personen van bepaalde games zullen kunnen genieten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Het gaat hier over een Hitman Reboot, oftewel de game is bedoeld voor de Hitman fans. Ze zouden dan sowieso niet aan geld moeten denken op de eerste plaats.

Daarbij zijn juist wij (de core gamers) de mensen met verwachtingen en niet de klunzende meeloper, die loopt elk jaar rond November toch wel naar de winkel om de nieuwste CoD te halen, ook al is het precies dezelfde game. Ik snap sowieso niet waarom jij vind dat iedereen overal maar van moet kunnen genieten, rpg`s zijn nu eenmaal voor "nerds", get over it.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Wie had het hier over geld? Vind jij het goed dat gamen altijd voor een bepaalde beperkte groep mensen blijft voorbehouden? Ik zie veelal games liever op het niveau van films en muziek komen, vormen van entertainment waar iedereen van kan genieten.

En waarom denk je dat 'die klunzende meeloper' elk jaar de nieuwste Call of Duty en FIFA haalt? Omdat die games simpel zijn en niet moeilijk of complex. En ook wij, de groep mensen die zichzelf zo graag 'hardcore gamer' noemen, kunnen van die games genieten. 'Easy to learn, hard to master.' Iedereen kan de 'bovenste laag' van de gameplay ervaren, maar wie zich erin wil verdiepen, kan dat ook zonder probleem doen. De echte uitdaging van ontwikkelaars is het maken van games die zowel door de 'gamers' als de 'mainstream' kan worden gesmaakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 22:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Christian Vuye schreef:
Wie had het hier over geld? Vind jij het goed dat gamen altijd voor een bepaalde beperkte groep mensen blijft voorbehouden? Ik zie veelal games liever op het niveau van films en muziek komen, vormen van entertainment waar iedereen van kan genieten.

Ze willen veel verkopen door de game door een trechter te halen, natuurlijk gaat het dan om geld dat spreekt voor zichzelf. En ja, ik heb liever dat games altijd voor een beperkte groep blijft gezien de naam die wij bestempeld krijgen als gamer door de maatschappij.

Games voor de grote massa mogen er voor mij best wezen trouwens, zolang de games waar de core gamers zo van houden er maar niet door worden beïnvloed.


En waarom denk je dat 'die klunzende meeloper' elk jaar de nieuwste Call of Duty en FIFA haalt? Omdat die games simpel zijn en niet moeilijk of complex. En ook wij, de groep mensen die zichzelf zo graag 'hardcore gamer' noemen, kunnen van die games genieten. 'Easy to learn, hard to master.' Iedereen kan van de 'bovenste laag' van die game ervaring spelen, maar wie zich erin wil verdiepen, kan dat ook zonder probleem doen.

Je verdraaid het weer, je zegt dat de core gamers geen vooruitgang willen zien en 'die klunzende meeloper' juist wel, het ging me niet eens om de kwaliteit van CoD maar meer over het feit dat het elk jaar dezelfde game is met nieuwe maps.

De echte uitdaging van ontwikkelaars is het maken van games die zowel door de 'gamers' als de 'mainstream' kan worden gesmaakt.

Dat is nu juist het punt waar wij ons zorgen over maken. Omdat er maar weinig developers de ervaring hebben om het goed gebalanceerd te houden, beste voorbeeld hiervan is Nintendo, die doen niets anders.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Jun 2011 18:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 04 Jun 2011 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ligt het aan mij of is 47's hoofd vierkanter dan normaal?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 12 Jun 2011 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Het heeft lang geduurd, maar nu lijkt het er op dat Hitman 5 ook geruineerd is.

http://www.youtube.com/watch?v=C0w21Cvuq_A
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Jun 2011 18:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Hoezo?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Jun 2011 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Robert schreef:
Het heeft lang geduurd, maar nu lijkt het er op dat Hitman 5 ook geruineerd is.

http://www.youtube.com/watch?v=C0w21Cvuq_A


Hoezo?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 12 Jun 2011 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Mafusto schreef:
Robert schreef:
Het heeft lang geduurd, maar nu lijkt het er op dat Hitman 5 ook geruineerd is.

http://www.youtube.com/watch?v=C0w21Cvuq_A


Hoezo?


Dit is niet meer hitman, maar een splinter cell conviction clone. Het idee van hitman was dat zonder dat iemand het door had je target uitschakelde en dan zonder dat iemand het door had er weer van door ging. Dit lijkt er absoluut niet op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Jun 2011 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Dan kan nu nog steeds, lijkt me.
Ik denk dat er nu gewoon meer vrijheid is in de manier hoe je het wilt oplossen. Daar is toch niks mis mee?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Jun 2011 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

En ja, de game is een stuk toegankelijker geworden. Ik heb ondertussen wel door dat jij daar dus een probleem mee hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 12 Jun 2011 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Mafusto schreef:
Dan kan nu nog steeds, lijkt me.
Ik denk dat er nu gewoon meer vrijheid is in de manier hoe je het wilt oplossen. Daar is toch niks mis mee?


Ik zeg dat er hmmm..... 93% kans is dat deze "nieuwe vrijheid" ten koste gaat van de klassieke wijze (kern van de game) waar op hitman werd gespeeld.

Het zou naast elkaar passen, maar dat soort dingen gebeuren nou eenmaal nooit.

@ Christian
Ik heb niks tegen toegankelijke games. Echter heb ik er wel iets tegen als een game geraped wordt door de ontwikkelaar zodat elke retard het nu ook kan spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 23 Jun 2011 14:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

http://www.youtube.com/watch?v=y67ZcAVYtWM&t=17m40s
Dus zo klinkt 47's nieuwe stem...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group