Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2011 10:16    Onderwerp: Hitman: Absolution Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 239

Na jaren op Hitmanforum rond te hebben gehangen is er de laatste tijd een enorme lading van aanwijzingen binnengekomen van IO's communitymember die ook op het forum zit. We kregen een enorme speurtocht voorgeschoteld en na een paar dagen hadden we het gekraakt. Hitman 5 word dus wss op de E3 aangekondigt.

ook hebben we de eerste CG screen mogen ontvangen



Meer weten http://www.hitmanforum.com/forum/index.php?showtopic=53301
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2011 15:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Nou ja, het blijft natuurlijk een "concreet gerucht", niet om je verwachtingen te verbreken hoor. Ik volg de speculatie zelf ook al even en ik vind het gewoonweg geweldig dat we waarschijnlijk in juni Hitman voor het eerst mogen aanschouwen, dus het is niet dat ik het niet geloof maar ik benadruk maar even dat het onofficieel is zolang IO er niet officieel op reageert.

Het CG-shot is ook weer bijzonder. Nieuwe handschoenen, een bijzonder niveau van detail, 47's oude stropdas... Ik denk niet dat ze heel veel met dit plaatje willen zeggen eerlijk gezegd, maar je kan er wel wat dingen uit halen.

Volgens mij hadden we ook al een Hitman 5 topic wat jaren geleden door mij is aangemaakt, maar dit tolereer ik wel gezien Hitman 5 toen nog een puur gerucht was zonder enige clue, en het topic minstens een jaar oud moet zijn .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2011 15:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 239

Normaal worden deze geruchten uit de lucht gehaald door de IO communitymember. En aangezien deze zelf steeds hints gaf en al eerder aangaf dat we op het goede spoor zaten kun je er vrijwel van uitgaan dat dit 100% officieel is. Ook heeft hij ons gecomplimenteerd dat de ARG eindelijk gekraakt was :)Aangezien het al zeker was dat Hitmanforum als 1e info zou krijgen Verder vind ik de screenshot zoals je al zei idd erg vernieuwend. de handschoen, de stropdas en het level van detail is zeer verbeterd.

EDIT: Nick@IO heeft zojuist bevestigd dat we niks achter die thursday clue moeten zoeken en dat we alles gevonden hebben wat er te vinden valt. Tijd dus om te wachten


Laatst aangepast door Hitmanhenk op 21 Mrt 2011 16:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2011 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Niet zo gek, de vorige Hitman uitgave verscheen weliswaar op een next-gen systeem, maar was niets meer dan een opgepoetste versie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2011 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Hitman is pro. Zoveel replay waarde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Beretta-1992 BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2011 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2007
Berichten: 204

Goede ouwe silverballers die je nooit wilt gebruiken als je het echt pro wilt spelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2011 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Rene Groen schreef:
Niet zo gek, de vorige Hitman uitgave verscheen weliswaar op een next-gen systeem, maar was niets meer dan een opgepoetste versie.

Een beetje overdreven. Hitman Blood Money had nog behoorlijk wat verschillen met vorige Hitman-games... Sowieso de controls, (bijv. dat je Hitman niet meer constant van achter zag), "accident" kills (één van de leukste noviteiten), messen werpen, beveiligingscamera's, notoriety, en veranderde gameplay doordat ze de suspicion-meter voor als je te dichtbij iemand komt weer weg hadden gehaald...

Wat ik ook vind: Hitman heeft niet veel noviteiten nodig. Hitman 5 moet gewoon een Hitman worden met indrukwekkende graphics, de goede oude gameplay (of ze nou die van 1/2/3 terugpakken of die van 4 weer gebruiken is mij om het even) en enkele nieuwe toevoegingen. Er zijn gewoon series, naar mijn mening, waarbij het interessant genoeg is om alleen nieuwe stof te maken (ofwel verhaal, missies, mogelijkheden om mensen te vermoorden) en de gameplay nagenoeg intact te laten.

Ik ben gewoon zo'n enorme Hitman-fan... Ik heb Blood Money meer dan 120 uur gespeeld, tracked op Xfire, en ik heb nog steeds maandelijks de neiging om hem weer te installeren. Ook heb ik recent door deel 1 heen gespeeld, die de tand des tijds bijna niet gevoeld heeft. Dus voor mij persoonlijk (en dat is ook wat ik vooral lees op HitmanForum) hoeven er aan de nieuwe Hitman bijna geen nieuwe elementen te zijn om succesvol te zijn. Gewoon veel nieuwe missies en een tof verhaal, en ik ben heel erg tevreden.

Als ze al dramatisch dingen veranderen, moet dat in oppoetsvorm gebeuren. Zo mogen ze de AI wel eens from scratch opnieuw maken... De AI mag, als ze je achterna rennen en je bent een hoek om, wel eens voorzichtig gaan worden, zich in groepen gaan verdelen, en gewoon meer proffesioneel hoeken omgaan en meer zoekend rondlopen. Gewoon wat er eerder was, maar dan met een beetje Batman: Arkham Asylum zeg maar, zou ik wel leuk vinden... Dat ze iets meer nerveus worden en meer oplettend, en gewoon veel voorzichtiger door de omgeving bewegen wanneer ze je zoeken, want nu RENNEN ze achter je aan en weten ze ook nog welke kant ze op moeten kijken als ze een deur door lopen waar jij zit. Dat is gewoon erg jammer. Wel nieuwe toevoeging bij Blood Money was dat ze bloedsporen volgen, wat ik zeker leuk vond omdat het uitdagender is om iemand "bloedeloos" te vermoorden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2011 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ik denk dat hij doelde op het grafische aspect.

Maargoed gameplay moet gewoon het zelfde zijn, dat is het enige waar ik me zorgen om maak. Ik word echt gek als het weer een conviction game wordt.

Oh en graag in de stijl van Hitman 1,2 en 4. 3 vond ik te 'dark',
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Beretta-1992 BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2011 03:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2007
Berichten: 204

Deel 3 (contracts) was ook niet meer dan oude missies herspelen.. die vond ik ook een tegenvaller

Deel 2 is nog steeds briljant met die russen. En deel een ..mja .. dies oud.. ik had hem een paar maanden geleden nog even weer installed maar de gameplay was gewoon te erg..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2011 15:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Weet je, ik had meer moeite met "in" deel 2 komen dan in deel 1. Misschien komt dat omdat ik ze in deze volgorde heb gespeeld: 4, 2, 1, 3.

Trouwens, mensen, highly opmerkelijke tweet van een IO medewerker vandaag:



P.S. Voor degenen die autoriteit vereisen voor ze geloven dat zoiets echt is: @IOInteractive heeft het geretweeted.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2011 19:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Laten we met z'n allen hopen dat die robot mensen jacht onzin van IO een slechte één april grap is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2011 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JKbptWt_Qs4

Nu heb ik er toch wel zin in
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Beretta-1992 BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2011 17:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2007
Berichten: 204

Haha die is idd goed!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2011 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 239

Nou die random artwork poster hint is uit de lucht gehaald XD dikke fake dus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2011 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Die posterhint is nog niet echt concreet uit de lucht gehaald man... Jij doet net alsof men "bewijs" heeft dat het nep is, maar dat is niet zo. Het is nu alleen algemeen geaccepteerd dat het nep is, maar dat was toch zo te zien.

Geweldig, dat A New Life filmpje

Maar goed, mensen, volgens Nick@IO is het "brown" Westland spel met de killer robots een grap. Hij is alleen niet te vertrouwen, maar hij bevestigt het niet dus dat is al heel wat
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2011 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 239

[quote name='Nick@IO' date='Mar 30 2011, 10:42 AM' post='1452698']
This isn't ours. We're actually just as baffled as you guys...
[/quote]

bewijs genoeg?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2011 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Hitmanhenk schreef:
[quote name='Nick@IO' date='Mar 30 2011, 10:42 AM' post='1452698']
This isn't ours. We're actually just as baffled as you guys...


bewijs genoeg? [/quote]
Ik heb dat wel gelezen. Niet helemaal bewijs genoeg, nee. Het zou me niet verbazen als hij wat dingen achterhield.


Laatst aangepast door GekooktEi op 30 Mrt 2011 22:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2011 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 239

ja maar meestal laat hij ons dan dagen discussieren en schiet het dan uit de lucht. zowieso zo IO het denk ik grootser aanpakken en niet simpel een poster op een oude jeff dunham poster plakken

Ik hoop eerlijk gezegd op een enorme fleur de lys ergens random op een muur geplakt. en dan geen tekst XD . Dat zou de mensen gek maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Apr 2011 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Hitmanhenk schreef:
Ik hoop eerlijk gezegd op een enorme fleur de lys ergens random op een muur geplakt. en dan geen tekst XD . Dat zou de mensen gek maken.

Wel een Hitman-fleur-de-lys dan hè. Anders laat je nog veel meer mensen gek worden. Ik houd het ook bij "het Hitman-logo", het is simpelweg zo'n abstracte vorming van het symbool dat het niet zo genoemd hoeft te worden vind ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 08 Apr 2011 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 239

Tore Blystad# The countdown has started.. http://instagr.am/p/C8ViU/ about 3 hours ago via Instagram
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 08 Apr 2011 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Over 35 dagen is het toch geen E3? Of begint die dit jaar in mei?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Free BerichtGeplaatst: 08 Apr 2011 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Okt 2008
Berichten: 70

http://www.youtube.com/watch?v=o8XxQ0o9QQc

a new life heb ik echt 10* herdaan voor alle mogelijkheden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 08 Apr 2011 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Christian Vuye schreef:
Over 35 dagen is het toch geen E3? Of begint die dit jaar in mei?


Begin juni, dus inderdaad niet over 35 dagen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 08 Apr 2011 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 239

Dat betekend dus wss dat we een hint/teaser/announcement krijgen VOOR de e3 Kan niet wachten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 22 Apr 2011 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Citaat:
A trademark application for "Hitman: Absolution," submitted by Square Enix, is under review by OHIM, the European Union's trademark and designs registry. The filing has been classified under "video game software," indicating that it could be the title of the next Hitman game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group