Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  
konnichiwa BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Dacht het niet, Toen ik je een antwoord wou verschaffen zag ik al een ander bericht staan en toen ik poste niks meer X_X.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 18:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Klopt ja ik wou er eigenlijk een eind aan breien maar wou toch weer wat posten omdat ik me niet kan vinden in je bewering dat niemand het leger vertrouwt en dat Japan arm is, maar besefte dat dat de discussie alleen maar voort zou zetten dus haalde ik het snel weer weg. Maarja had je toch gezien dus. Wees gerust, deze post laat ik staan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Heb ook niet gezegd dat Japan arm is..

Als ik het mag schetsen Japan is een man die een hoop geld leent en daarmee een villa en een ferrari koopt met het besef dat hij dat alleen kan terug betalen Als hij vijftig jaar werkt 80 uur per week maar dan mag er niets gebeuren werkongeval, ziekte etc...Japan heeft nu net een werkongeval gehad van 150.000.000.000 € (verloren activa).

Alleen het verschil met die man is dat Japan het niet kan terugbetalen, een vergrijzing die elk jaar meer kost en een werkbevolking dat krimpt..;

Komt er nog eens bovenop dat meer en meer jongeren wegtrekken want men weet dat die schuldenlast op hun schouders terecht zal komen... Tenzij men in Japan een andere manier vind om de vergrijzing tegen te gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Aha, op zo'n manier. Duidelijk. Maar dat het leger incompetent is daar ga ik niet aan, ben benieuwd wat je dan van onze eigen landmacht vind... o.O

Anyhoo ik post toch weer effe wat leger gerelateerde plaatjes, ze zijn nu iig wel aanwezig (Al gaan deze foto's meer over de amerikaanse hulp):

Operation Tomodachi, lit. Operation Friend(s) is a United States Armed Forces assistance operation to support Japan in disaster relief following the 2011 Tōhoku earthquake and tsunami. Many if not most of the American military bases in Japan are involved in some manner in the operation.





Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Er zijn zelfs echte Yakuza die meehelpen. Echt geweldig om te zien!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Draster BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2011 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jul 2009
Berichten: 438

dantekloon schreef:
Laatste grote crime in Japan was toch de Akihabara Massacre in 2008.


OT: De dader is vandaag ter dood veroordeeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2011 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Dat was echt een ongelooflijke gek die zo onschuldige Japanners neer reed en stak.
Voor de Sofmap electronica winkel in Akihabara/Tokyo, kwam eraan rijden met de truck en reed een aantal mensen dood, stapte uit en stak nog een aantal mensen neer, en werd gelukkig gepakt.
Op zondag omdat alleen die dag alles wordt afgezet en alleen maar voetgangers lopen, en had de situatie ingeschat met een personage van Tales of Destiny---lol. Dat hij tekende.

En vandaag de dag dat hij ter dood veroordeeld wordt, denk dat de Japanners voornamelijk in Tokyo heel erg blij zijn met dat nieuws.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2011 03:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

En nu weer terug naar de topic: Dit is een website waar je spul kan volgen (of kopen als je veeeeeeeel geld heb) op ebay en de opbrengsten komen ten goede aan die Japan rooie kruis aardbeving enzovoort dinges.

http://playforjapan.org/

Ik noem bvb een gesigneerde session 1 dvd van Cowboy Bebop door Toshihiro Kawamoto, de character designer van CB. Of als je meer dan $1000+ te spenderen heb een Halo Reach Xbox360 set of een World of Warcraft statue van een orc wolfrider.

Zoals gezegd, er zitten zeer pittige bedragen bij waar je een diepe geldput voor nodig heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group