Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
Joraaaan BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Mei 2010
Berichten: 1063

dantekloon schreef:
GekooktEi schreef:
Oh, wat heerlijk zwart-wit zeg. In Japan is geen misdaad, vast ook geen politie want iedereen is er toch zo lief. Fuck, ik kan je liefde voor Japan best begrijpen, maar dit soort uitspraken zijn echt achterlijk, dantekloon...


Er moet toch iemand zijn met achterlijke uitspraken, anders is het zo'n saaie dooie boel hier op gamed.

Oja en RaoringMdog,
alleen schrijf je met 2 LL en niet met 1 L.


En gezecht klopt zeker wel

Maar even serieus, dit gedoe in Japan lijkt echt uit te lopen op een kerndrama..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

dantekloon schreef:
Oja en RaoringMdog,
alleen schrijf je met 2 LL en niet met 1 L.

Je bedoelt RoaringMdog neem ik aan? :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

GekooktEi schreef:
Oh, wat heerlijk zwart-wit zeg. In Japan is geen misdaad, vast ook geen politie want iedereen is er toch zo lief. Fuck, ik kan je liefde voor Japan best begrijpen, maar dit soort uitspraken zijn echt achterlijk, dantekloon...


YAKUZA


En de talloze ordinaire straatbendes die daar zitten.
Japan is heus niet onveilig ofzo, maar dantekloon denkt dat Japan een paradijs is, mijn broer is daar best vaak geweest en hij zegt dat hij daar nog niet in begraven zou willen worden, het is wel mooi en interessant, het is echt een geweldige tijd die je daar hebt ALS JE OP VAKANTIE/BEZOEK BENT. Maar het dagelijks leven daar is zo triest, de dagelijkse sleur maakt je al kapot, logisch dat zoveel Japanners zelfmoord/Hara-Kiri plegen
dantekloon, ik hoop niet dat je denkt dat Japan precies zo is als in al die anime's die je kijkt


PS3gamerXD schreef:
dantekloon schreef:
Oja en RaoringMdog,
alleen schrijf je met 2 LL en niet met 1 L.

Je bedoelt RoaringMdog neem ik aan? :')

Nee, hij had het tegen RaoringMdog, je weet wel, van het feestje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

deathtanz matisk schreef:
ik hoop niet dat je denkt dat Japan precies zo is als in al die anime's die je kijkt


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Les 1. Geen kerncentrales op een breuklijn maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

Dellion schreef:
Les 1. Geen kerncentrales op een breuklijn maken.
Kijk waar Japan ligt: http://bin.ilsemedia.nl/m/m1cykokwnhvy.png Nu, hoe gaan die mensen ooit een kerncentrale bouwen als ze niet op een breuklijn mag liggen

ps. er is natuurlijk misdaad in Japan, maar het is absoluut niet te vergelijken met Europa en VS.
http://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_Japan#Statistics

Je moet ook begrijpen dat de Yakuza in Japan geen criminele organisaties zijn zoals de mafia hier. De Yakuza zijn gerespecteerde organisaties die misdaden begaan, maar eveneens een belangrijke sociale rol spelen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Yakuza#Japan Ze weigeren bijv. diefstal te plegen omdat dat een schande is voor de omgeving.


Laatst aangepast door Joni Philips op 13 Mrt 2011 21:51; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Les 2: Geen kerncentrales maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

deathtanz matisk schreef:
GekooktEi schreef:
Oh, wat heerlijk zwart-wit zeg. In Japan is geen misdaad, vast ook geen politie want iedereen is er toch zo lief. Fuck, ik kan je liefde voor Japan best begrijpen, maar dit soort uitspraken zijn echt achterlijk, dantekloon...


YAKUZA


En de talloze ordinaire straatbendes die daar zitten.
Japan is heus niet onveilig ofzo, maar dantekloon denkt dat Japan een paradijs is, mijn broer is daar best vaak geweest en hij zegt dat hij daar nog niet in begraven zou willen worden, het is wel mooi en interessant, het is echt een geweldige tijd die je daar hebt ALS JE OP VAKANTIE/BEZOEK BENT. Maar het dagelijks leven daar is zo triest, de dagelijkse sleur maakt je al kapot, logisch dat zoveel Japanners zelfmoord/Hara-Kiri plegen
dantekloon, ik hoop niet dat je denkt dat Japan precies zo is als in al die anime's die je kijkt


PS3gamerXD schreef:
dantekloon schreef:
Oja en RaoringMdog,
alleen schrijf je met 2 LL en niet met 1 L.

Je bedoelt RoaringMdog neem ik aan? :')

Nee, hij had het tegen RaoringMdog, je weet wel, van het feestje


Oke, ook dat heb ik volgens mij ook eerder uitgelegt.
Over gewoon ''op vakantie gaan'', ik denk ook niet dat het een paradijs is, mag ik er niet op vakantie ofzo.

Over dat aardig Japanners enzo, kunnen jullie niet lezen dat er onder stondt van ''heb ik gehoord van mensen'', komt niet van mij af maar van de mensen die ik sprak.

Over de Japanse zelfmoord enzo, dat komt omdat ze daar veel te veel werken en weinig vrije tijd hebben, en veel stress enzo, en zien het leven niet meer zitten.
Ik heb ergens gelezen dat ze bij veel hotels/trein stations hekken hebben staan ivm zelfmoord pogingen.

Sorry. tuurlijk denk ik niet zo als in games/animes,
dan ben je net zo gek als je opgewonden raakt voor hentai.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

Uchiha_Shadow schreef:
Les 2: Geen kerncentrales maken.
Dat is spijtig genoeg een illusie, een wereld kan niet zonder kerncentrales als ze CO2 uitstoot willen verminderen en olievebruik willen drukken.

Wat betreft zelfmoorden, er zijn Westerse landen die niet veel beter doen: Zwitserland, België, Finland, Frankrijk.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_OECD_countries_by_suicide_rate
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Joni, de echt misdaad wat ik ken voor het laatst was geloof ik begin dit jaar, dat een Japanner in een bus een paar scholieren neer stak ofzo, en een omstander hem te grazen nam. Waar weet niet meer.

En de Akihabara Massacre dat een achterlijke Japanner met een truck in de menigte reed, en daarna nog wat mensen neer stak en werd gearresteerd. Was in 2008 geloof ik, vlak voor de electronika winkel Sofmap.

De misdaad is in Japan vele maler minder dan in een andere land.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Dantekloon

Hoe kun je dat nou zeggen, uiteraard.. alles kan als je een nationalist bent.
Maar waar zijn de cijfers? :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Dellion schreef:
Dantekloon

Hoe kun je dat nou zeggen, uiteraard.. alles kan als je een nationalist bent.
Maar waar zijn de cijfers? :')


Weet niet, wikipedia daar stond dat Japanse crimes veel lager liggen dan andere landen, en als er een misdaad is dat het door een Japanner zelf is, en hier in NL meestal door een donker getinte man(Marokkaanse afkost vaak).
Laatste grote crime in Japan was toch de Akihabara Massacre in 2008.

Hey Joni, South Korea staat op 1 met de meeste zelfmoorden in 2009.
Japan no 2
Nederland no 28
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2011 00:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

dantekloon schreef:
Robert schreef:
dantekloon schreef:

Hier in NL wordt je in elkaar geslagen.


Dubbele fail.


Wil je zeggen dat het niet zo is.
Helaas is dat jammer genoeg wel zo.


Spelling en inhoudelijke fail.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2011 07:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Uchiha_Shadow schreef:
Les 2: Geen kerncentrales maken.


Idd, want Nederland word ook elk jaar getroffen door een aardbeving.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
konnichiwa BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2011 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Ja de misdaadcijfers liggen een pak lager...Een stad als Osaka zou minder misdaden hebben dan Amsterdam terwijl Osaka qua populatie toch wel een pak groter is;.

Maar daar worden er natuurlijk ook niet veel aangegeven omdat er anders op kijkt dan bij ons..

Als hier iemand iets steelt uit een Carrefour of Albert Heijn;. Dan word die persoon direct als een crimineel beschouwd in Japan krijgt men dan medelijden met je en zou men je eerder doorlaten met het eten dan je aan te geven...Want ja iemand die eten steelt zal het heel moeilijk hebben anders doe je dat toch niet;.

En ook voor zaken zoals de Maffie is er een soort van respect. Bij ons vaak bevolkt door krankzinnige idioten, terwijl de Yakuza meer bevolkt is uit mensen die net uit de maatschappij vallen...Jongeren die alles doen om iets te bereiken maar waarbij het niet lukt....Dan maar een winkeljobke doen maar toch weer ontslagen worden en dan maar voor de Yakuza kiezen..

De Yakuza is nu wrs (net zoals toen in Kobe) de slachtoffers van de ramp aan het helpen..

Edit: Joni was me eigenlijk al voor =p. Had maar heel de thread moeten lezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2011 12:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Danny Ouderling schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
Les 2: Geen kerncentrales maken.


Idd, want Nederland word ook elk jaar getroffen door een aardbeving.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Halveringstijd
http://nl.wikipedia.org/wiki/Uranium#Isotopen

Dit afval op aarde bewaren is belachelijk stom en pas echt een voorbeeld van kop in het zand steken en niet aan de toekomst denken. Paar maanden terug was er nog een journaal item over hoe slecht Duitsland hun radioactieve rotzooi opruimd en dat dat nu al lekt. En Duitsland is een rijk Westers land met redelijk veel regerings invloed en regels. Moet jij je eens bedenken hoe het in landen met minder transparantie gaat. Maar ach, daar hebben waarschijnlijk alleen arme landen waar we het dumpen last van, dus boeiuh.

Als we het rendabel naar de zon kunnen sturen heb ik er niet meer zo veel tegen.

(Oh en Nederland stond 55 jaar geleden ook onder water, het hoeft maar 1 keer mis te gaan - Three Mile Island had ook geen aardbeving nodig)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2011 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

En Three Mile Island is amper iemand ziek geworden, laat staan gestorven. Tsjernobyl is nu hemel op aarde voor de natuur. Uranium is nu eenmaal een natuurlijk product, de aarde sterft er niet door. Alleen de mens. We hebben trouwens geen keus, noem eens een volwaardig alternatief voor kernenergie. Zelfs het meest efficiente alternatief (windenergie) vereist meer energie voor het opzetten dan het oplevert.

Konnichiwa, over je stelling van de Tokio beving. Volgens seismologen heeft Japan zich daar juist te sterk voor voorbereid want 'verplaatsen' aardbevingen zich. Wat natuurlijk ook logisch is, de frictie van de platen is niet altijd op dezelfde plaatsen het grootst.
Citaat:
Japan heet het land in de wereld te zijn dat het best voorbereid was op een grote aardbeving. Maar er komen gaten in die stelling. Zo blijkt dat in een grootscheepse studie die in 2009 door seismologen werd gedaan, een aantal wetenschappers waarschuwden om de regio waar vrijdag de 8.9-megabeving toesloeg wel degelijk een risicozone was. Maar daar werd geen gevolg aan gegeven door de Japanse overheid, die het gebied als niet risicovol bleef bezien.

De kritiek luidt dat Japan weliswaar bijzonder veel gedaan heeft om zich voor te bereiden op een komende megabeving, maar dat het zich daarbij concentreerde op slechts een handvol plaatsen, en dat het halstarrig bleef vasthouden aan veronderstellingen van seismologen uit de jaren zeventig, terwijl wetenschappers ondertussen wel degelijk de overheid waarschuwden voor andere scenario's.

Maatstaf
In de jaren zeventig werd vastgesteld dat een grote aardbeving onvermijdelijk was in Japan en dat die zou gebeuren in de Tokai- of Nankai-slenken, een flink stuk naar het zuiden. De Japanse overheid is halstarrig blijven vasthouden aan dat scenario. Ondanks het feit dat het hele land zich op de zogenaamde Ring van Vuur bevindt, en ondanks het feit dat seismologen wereldwijd ondertussen vastgesteld hadden dat frequentie niet meteen een maatstaf is voor het voorspellen van megabevingen.

869
Japan focuste zowat alle resources bij het opstellen van een plan om om te gaan met een megabeving op de veronderstelling dat die zou gebeuren op een plaats waar dat in het verleden al vaker (en regelmatig) was voorgevallen. De regio waar vrijdag het epicentrum lag was niet meer getroffen door een grote beving sinds 869, iets wat toen door monniken werd opgeschreven, maar meer informatie daarover is niet voorhanden.

Christchurch en Indonesië
Maar seismologen weten al een poosje dat het niet zo simpel is. Susan Hough, seismologe bij de USGS in Pasadena, Californië merkt bijvoorbeeld op dat de recente beving in Christchurch, Nieuw-Zeeland, zelfs gebeurde op een tot dan niet eens geďdentificeerde breuklijn en haarzelf en haar collega's compleet verrastte.

"Ook de vernietigende ardbeving en daaropvolgende tsunami in Indonesië van zes jaar geleden gebeurde op een plaats waarvan we dachten dat het een relatief ongevaarlijk gebied was", zegt geofysicus Emile Okal (Northwestern University).

"Overheden willen dat niet horen"
"De realiteit is dat het enige wat met zekerheid weten dat er in het hele, enorme gebied ronde Stille Oceaan zo'n megabeving kan plaatsvinden en dat het absoluut niet klopt dat de plaats van aardbevingen in het verleden en hoe vaak ze daar voorkomen als een betrouwbare basis kunnen dienen om aardbevingen te voorspellen", volgens Robert Geller, een geoloog aan de University of Tokyo. "Dat is een boodschap die overheden niet graag horen. Ze vinden het comfortabeler als er specifieke risicozones worden gedefinieerd. De Japanners, maar ook de Amerikanen zijn zeker in dat bedje ziek." (mvl)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2011 19:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Allemaal goed en wel maar wat moet men dan? Het is toch niet meer dan logisch dat men in tokyo de grootste voorzorgen nemen een gebied dat in het verleden frequent een aardbeving kreeg in een bepaalde tijd + waar de grootste deel van de bevolking woont..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2011 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

Daar denken seismologen natuurlijk weer niet aan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2011 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Joni Philips schreef:
En Three Mile Island is amper iemand ziek geworden, laat staan gestorven. Tsjernobyl is nu hemel op aarde voor de natuur. Uranium is nu eenmaal een natuurlijk product, de aarde sterft er niet door. Alleen de mens. We hebben trouwens geen keus, noem eens een volwaardig alternatief voor kernenergie. Zelfs het meest efficiente alternatief (windenergie) vereist meer energie voor het opzetten dan het oplevert.

Eindelijk iemand met kennis van zaken die een slimme uitspraak doet over kernenergie.

Desondanks ben ik benieuwd hoelang de ontwikkeling van Kernfusie zal duren op aarde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2011 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

RoaringMdog schreef:
Aww , ik maak ook een keer een foutje. Ga je nu meteen de Grammer Nazi spelen ? Zielig ventje ben je zeg

Een keertje, really?

Een kleine greep, uit dit topic alleen:

- ze zijn daar heel beleeft
- shagrijnig
- wordt je in elkaar geslagen
- Helaas is dat jammer genoeg wel zo (je snapt natuurlijk niet wat hier verkeerd is, maar het is een tautologie)
- werdt me al eerder gezecht (je doet het echt expres, of niet?)
- uitgelegt
- dat er onder stondt
- electronika
- vele maler minder (deze vind ik wel grappig)
- Marokkaanse afkost (Marokkaanse wel goed gespeld, gefeliciteerd)

Dit moest ik even doen, soms moet het er even uit. Nu ben ik weer klaar voor een tijdje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2011 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Conclusie: We zijn allemaal niet zo goed in het beheren van de Nederlandse taal, behalve Thomas.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2011 09:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

GekooktEi schreef:
RoaringMdog schreef:
Aww , ik maak ook een keer een foutje. Ga je nu meteen de Grammer Nazi spelen ? Zielig ventje ben je zeg

Een keertje, really?

Een kleine greep, uit dit topic alleen:

- ze zijn daar heel beleeft
- shagrijnig
- wordt je in elkaar geslagen
- Helaas is dat jammer genoeg wel zo (je snapt natuurlijk niet wat hier verkeerd is, maar het is een tautologie)
- werdt me al eerder gezecht (je doet het echt expres, of niet?)
- uitgelegt
- dat er onder stondt
- electronika
- vele maler minder (deze vind ik wel grappig)
- Marokkaanse afkost (Marokkaanse wel goed gespeld, gefeliciteerd)

Dit moest ik even doen, soms moet het er even uit. Nu ben ik weer klaar voor een tijdje


Tautologie en pleonasme ftw!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2011 10:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

GekooktEi schreef:
RoaringMdog schreef:
Aww , ik maak ook een keer een foutje. Ga je nu meteen de Grammer Nazi spelen ? Zielig ventje ben je zeg

Een keertje, really?

Een kleine greep, uit dit topic alleen:

- ze zijn daar heel beleeft
- shagrijnig
- wordt je in elkaar geslagen
- Helaas is dat jammer genoeg wel zo (je snapt natuurlijk niet wat hier verkeerd is, maar het is een tautologie)
- werdt me al eerder gezecht (je doet het echt expres, of niet?)
- uitgelegt
- dat er onder stondt
- electronika
- vele maler minder (deze vind ik wel grappig)
- Marokkaanse afkost (Marokkaanse wel goed gespeld, gefeliciteerd)

Dit moest ik even doen, soms moet het er even uit. Nu ben ik weer klaar voor een tijdje



Lol , je laat het lijken alsof ik dat alemaal getypt heb. En het boeit mij niet zoveel als ik een fout maak omdat ik het meestal snel doe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2011 10:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

GekooktEi schreef:


Een kleine greep, uit dit topic alleen:

- ze zijn daar heel beleeft
- shagrijnig -> chagrijnig.
- wordt je in elkaar geslagen
- Helaas is dat jammer genoeg wel zo (je snapt natuurlijk niet wat hier verkeerd is, maar het is een tautologie)
- werdt me al eerder gezecht (je doet het echt expres, of niet?)
- uitgelegt
- dat er onder stondt
- electronika ->elektronica
- vele maler minder (deze vind ik wel grappig)Spreektaal. Volgens mij is het ook nog eens in het dialect. Minder -> lager.
- Marokkaanse afkost ->afkomst (Marokkaanse wel goed gespeld, gefeliciteerd)

Dit moest ik even doen, soms moet het er even uit. Nu ben ik weer klaar voor een tijdje

Omdat ik mij verveel, heb ik maar alle fouten aangegeven

Anyway Dantekloon 1 tip. Download een woordenboek voor je webbrowser. Dan maak je iig geen spelfouten meer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group