Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 19:52    Onderwerp: [360] Death Smiles Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Heren,
Aangezien het laatste bericht alweer uit September vorig jaar stamt, bij deze nog even een herinnering dat vanaf 18 Februari Death Smiles in Europa verkrijgbaar zal zijn. Een Japanse game, voor de Xbox 360 die ook nog eens hier uitkomt. Dat vond ik wel een extra vermelding waard. Voor degene die het niet weten, het betreft hier een side-scrolling shoot 'em up game met een gothic thema. Enkele features:

•Arcade Mode - featuring the same gameplay and accuracy as the original arcade release
•Xbox 360 Mode - a high resolution version of the arcade game
•Version 1.1 - an original mode for the Xbox 360
•Revamped game system
•Revamped scoring system
•New ways of obtaining items
•Alterations to the difficulty selection system (1 to 4)
•Changes to the Power Up feature
•Direct your pet with a modified control system

Deathsmiles: Deluxe Edition Includes:
•An expanded version of the game with new features included on the disc
•New playable character Sakura
•New stage Ice Palace
•More challenging scoring system
•New difficulty setting, level 999
•Play with a friend via Xbox LIVE, where the player can also measure up their success by submitting their scores to the online ranking servic

Filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=SPC6O7Bue-4

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Gameplay is vet. Alleen het design en je stereotype Japanse anime personages verpesten de game imo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Toch wel een verzamelobject, lijkt me. Dus ook meteen aanschaffen bij release
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

waarom nou dus een lelijke side scrolling game,
als het gaat om de lelijkste Japanse genre is side scrolling toch wel een kut genre.
De personages zijn cool als altijd,, kuch''Blazblue''kuch.
blijkt het een saaie game te zijn en Deathsmiles is niet echt bekent en wordt dus al slecht verkocht buiten Japan.
Visual Novels en Side Scrolling games moeten ze Japan only laten.

Edit,, heb net ff de filmpje gekeken, muziek/personages vindt ik zekers tof en vergeet niet de boxart incl. extras en mischien dat ik hem koop puur voor mijn collectie.

Stom dat wij NU pas deel 1 krijgen, deel 2 is al 2de kwartaal 2010 uit gekomen in Japan.
Heb nog nooit zo'n game gespeelt naar meer filmpjes te hebben gezien lijkt het me best fun.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Feb 2011 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Wie heeft de game al gekocht/bestelt/geimporteerd.

Mijn versie komt volgende week binnen, een keer kijken wat het gaat worden. De eerste side scrolling game in Europa.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 25 Dec 2011 00:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Ja ik. Zo te zien niet veel anderen. Anyways, beter laat dan nooit; Ik ben er net achtergekomen dat je de game nu ook via Games on Demand kan downloaden voor slechts 20 euro, al mis je dan natuurlijk wel het mooie doosje en de extra's De download is overigens 1,37gb. Ik weet niet hoe lang dat al zo is aangezien ik de game gewoon retail heb en niet zo let op het GoD aanbod, en vond het nog wel de moeite waard om hier ff te vermelden, voor degenen die het niet wisten of de game niet kunnen vinden etc.

Je kan betalen via creditcard of Paypal. Nog meer voorbeelden waar de retail game te bestellen is zijn Amazon, Play en Game, allen met .co.uk erachter. En natuurlijk Bol.com of de vele game shops/verkoopsites die Nederland rijk is.

Deathsmiles II nieuws

Nouja, nieuws... Ik had hier dus net verheugd gepost dat de game in Amerika wel was verschenen, via GoD.
Ik denk ik snuffel toch even wat rond, en helaas las ik dat er een IP lock opzit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Dec 2011 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Side scrolling games zijn toch niks voor mij helaas, ook al doe ik Deathsmiles niet weg.
blijft wel een game voor in je collectie, helaas is het niet mijn type games.
blijf het toch wel houden bij JRPGs.

Er is ook een andere side scroller uit voor de Xboc 360 in Europa
Dondonpachi Ressurection
ik weet niet of die beter moet zijn, maar door de zelfde bedrijf uitgegeven, Rising Star Games ook een deluxe uitgave met een soundtrack CD voor 40 euro.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 18 Apr 2012 02:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Ehh ja, dat klopt. Daar had ik een maand of twee voor jouw post al een topic over aangemaakt Maar thx voor de tip. (Ik weet, late reactie maar ik zag je post nu pas)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Solid_snake BerichtGeplaatst: 12 Feb 2013 01:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Jan 2005
Berichten: 6

Lawliet schreef:
Gameplay is vet. Alleen het design en je stereotype Japanse anime personages verpesten de game imo.

Beetje typisch aan het genre niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group