Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Aug 2012 00:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik hoorde juist van de previews dat 3D juist de laatste was voor III.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 11 Aug 2012 00:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Het verhaal van 3DS heeft veel te veel nieuwe beerputten opengetrokken om het allemaal, plus de andere plotholes te dichten in 1 game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 11 Aug 2012 00:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Ik hoop dat ik straks als KH3 uitkomt gewoon verder kan waar KH2 was gestopt en me niks moet aantrekken wat er in die spinoffs zijn gebeurd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Aug 2012 01:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Gezer schreef:
Ik hoop dat ik straks als KH3 uitkomt gewoon verder kan waar KH2 was gestopt en me niks moet aantrekken wat er in die spinoffs zijn gebeurd.


Met Birth by Sleep en 3D komen zeker die story lines in voor. Zijn wel de belangrijkste titels die het verhaal gaat vormen voor KH III.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 11 Aug 2012 01:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

Gezer schreef:
Ik hoop dat ik straks als KH3 uitkomt gewoon verder kan waar KH2 was gestopt en me niks moet aantrekken wat er in die spinoffs zijn gebeurd.


maar kh2 is niet het laatste gedeelte tot nu toe.. dat is kh3d op dit moment, en het is geen ¨spinoff¨ het is een vervolg van kh2 dus.. ik snap je niet

maarja, kan niet wachten op het vervolg van kh3d, wil zien hoe de volgende vijanden/bazen eruit zullen zien en teminste komt xamnas, ansem & Isa erin terug wil ook weten wie de andere cloaked badguys zullen zijn..?

it's gonna be epic ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Aug 2012 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Voor de mensen die The World Ends with You leuk vonden moeten dit in de gaten houden...
http://www.ign.com/articles/2012/08/20/website-teases-the-world-ends-with-you-announcement
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 20 Aug 2012 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

GrimHeroAce schreef:
Gezer schreef:
Ik hoop dat ik straks als KH3 uitkomt gewoon verder kan waar KH2 was gestopt en me niks moet aantrekken wat er in die spinoffs zijn gebeurd.


maar kh2 is niet het laatste gedeelte tot nu toe.. dat is kh3d op dit moment, en het is geen ¨spinoff¨ het is een vervolg van kh2 dus.. ik snap je niet


Wat snap je niet? Ze zijn spinoff titels, KH is de meest gesplinterde franchise ooit, ik wil niet 5 consoles kopen om het verhaal te volgen. Als KH3 uitkomt moet het gewoon verdergaan waar KH2 was gebleven zonder dat ik de backstory van de handheld games gekend moet hebben. Anders is dat wel kut voor mensen die enkel de originele KH games hebben gespeeld zoals ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
seph BerichtGeplaatst: 06 Sep 2012 11:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2009
Berichten: 108

Lawliet schreef:
Voor de mensen die The World Ends with You leuk vonden moeten dit in de gaten houden...
http://www.ign.com/articles/2012/08/20/website-teases-the-world-ends-with-you-announcement


Helaas maar een iOS port. Maar laat in diezelfde port nou net een hint voor een sequel zitten! Hopelijk wordt die aangekondigt bij de TGS.
Weet iemand trouwens waar je nog deel 1 voor de DS kunt kopen? Ik kan hem helemaal nergens meer vinden, behalve een tweedehands exemplaar bij bol.com
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Sep 2012 11:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

\ik zou graag een zien dat zich af speelt tussen KH BBS en KH1, in die 10 jaar moet er veel gebeurt zijn, het liefst voor de Vita.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 06 Sep 2012 11:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

@ seph, ik zag vorige maand nog een exemplaar
liggen bij "future zone"
het is Rotterdam
ik weet niet zkr of hij er nu nog is though..
en of het voor jou in de buurt is =p

@ dante, dat lijkt me idd wel vet om te zien
op de psvita, ik zou het ook best gay vinden
als er niks van kh op de vita
zou verschijnen..
lets hope for the best! =)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 06 Sep 2012 12:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

BBS2 op de Vita en ps3/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 06 Sep 2012 12:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ik zie echt niet wat er nog tussen moet komen van BSS en KH1 tijdlijn. Het is tijd voor een deel III.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 06 Sep 2012 12:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

Lawliet schreef:
Ik zie echt niet wat er nog tussen moet komen van BSS en KH1 tijdlijn. Het is tijd voor een deel III.


hahahah, het zou dan een prequel-sequel zijn =p

met mickey mouse in de hoofdrol ^_^
hij probeerd dan ook
een keyblade master te worden
terwijl hij iets zoekt om Terra, Aqua en Ventus te redden
en hij faalt in het einde
om iets te vinden
maar hij haalt wel de
mark of mastery exam hahahah

mickey's story of a lifetime! lmao
ps: en zijn rivaal is pete trollololol =p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 06 Sep 2012 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Birth By Sleep was btw al deel 3, en al die andere spinnofs hadden nooit gemaakt moeten worden. De hele serie kon al afgerond worden in 1 game, maar Square kennende moest er natuurlijk uitgemolken worden.

Er komt nu elk jaar een KH uit, dat is hun visie. Er zit toch geen verhaal in de games, dus natuurlijk komen ze wel random met meer titels dan alleen deel 3.

BBS 2 was verder al aangekondigt, alleen daarna gecanceled omdat ze de ongeplande crappy KH met 3D graphics moesten maken. Tetsuya Nomura had eerder ook aangegeven dat er 2 titels zijn gecanceled(inclusief BBS2) , zal me niet verbazen als die eerder uitkomen dan deel 3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 06 Sep 2012 14:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

AltairJack schreef:
Birth By Sleep was btw al deel 3, en al die andere spinnofs hadden nooit gemaakt moeten worden. De hele serie kon al afgerond worden in 1 game, maar Square kennende moest er natuurlijk uitgemolken worden.

Er komt nu elk jaar een KH uit, dat is hun visie. Er zit toch geen verhaal in de games, dus natuurlijk komen ze wel random met meer titels dan alleen deel 3.

BBS 2 was verder al aangekondigt, alleen daarna gecanceled omdat ze de ongeplande crappy KH met 3D graphics moesten maken. Tetsuya Nomura had eerder ook aangegeven dat er 2 titels zijn gecanceled(inclusief BBS2) , zal me niet verbazen als die eerder uitkomen dan deel 3.


je praat merendeels crap zoals gewoonlijk,
bijna elke deel van de serie voegd wat extra's aan de main story
wat btw een geweldige story is,
deze serie is gwn niet aan jou besteed..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 06 Sep 2012 14:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Het verhaal was al voorbij in deel 2. Iedereen was verslagen en dood, de enige vraag was, wie Terra, Aqua en Ven waren. Dat kon in 1 deel afgemaakt worden, maar werd totaal uitgemelkt en het verhaal werd er alleen slechter op.

De meeste titels zijn gemaakt niet vanwege het verhaal maar omdat ze zoveel mogelijk KH's wouden maken en brengen op bv. mobiel, GBA, DS, PSP en 3ds. Het verhaal wordt er pas later bij bedacht.

PS: Alle spinoffs inclusief Chain of Memories en Birth By Sleep zijn niet eens gemaakt door de ontwikkelaars achter KH 1 en 2. Die werken aan FF 13 versus, Games als KH 365 en Coded zijn geeneens inhouse gemaakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Sep 2012 17:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ik wil best nog wel weten waarom en hoe Sora terecht kwam op Destiny Island, want in BBS is hij een bad guy, en in KH1 is hij de main char. en begint op Destiny Island, dat is nog steeds een raadsel.

en een verhaal dat beter uit wordt gelegd van Aqua, Terra en Ventus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
seph BerichtGeplaatst: 06 Sep 2012 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2009
Berichten: 108

dantekloon schreef:
Ik wil best nog wel weten waarom en hoe Sora terecht kwam op Destiny Island, want in BBS is hij een bad guy, en in KH1 is hij de main char. en begint op Destiny Island, dat is nog steeds een raadsel.

en een verhaal dat beter uit wordt gelegd van Aqua, Terra en Ventus.


Eh, Sora =/= Vanitas, weet je.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 06 Sep 2012 18:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

vanitas = young ansem/xeanhort
(weet niet precies hoe je het spelt)
want bij kh3d zie je vanitas naast hem staan (het zelfde zeggen)
toen hij met sora prate

zo ervaarde ik het
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 06 Sep 2012 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Spoiler: toon
Citaat:
According to Tetsuya Nomura, the reason why Vanitas and Sora resemble each other is because Sora connected his heart to Ventus's to supplement his missing darkness after Ventus lost his heart thanks to Master Xehanort and by the time Sora was born at least around the Destiny Islands. Nomura also says that Vanitas's appearance would have been identical to any other character who would do the same.


Verg gezocht maar okay. Ventus heeft een connectie met Sora zijn hart. Master Xehanort wil de duisternis van Ventus en dat lukte hem en zo werdt Vanitas onstaan. Daarom lijkt hij op Sora vanwege de connectie die hij had met Ventus.


Laatst aangepast door Lawliet op 06 Sep 2012 22:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 06 Sep 2012 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Spoiler tag pl0x
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
seph BerichtGeplaatst: 06 Sep 2012 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2009
Berichten: 108

GrimHeroAce schreef:
vanitas = young ansem/xeanhort
(weet niet precies hoe je het spelt)
want bij kh3d zie je vanitas naast hem staan (het zelfde zeggen)
toen hij met sora prate

zo ervaarde ik het



Spoiler: toon
Vanitas werd "geboren" uit de duistere helft van Ventus z'n hart. Verder heeft hij eigenlijk niet veel te maken met Master Xehanort, behalve dan dat hij voor hem werkt, met als doel de Chi-blade te maken. Heb je BBS uberhaubt gespeeld?


Zo beter?


Laatst aangepast door seph op 06 Sep 2012 18:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 06 Sep 2012 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Spoiler: toon
bro
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 20 Sep 2012 07:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Op de TGS heeft SQEX KH1.5 HD en een PC social KH game aangekonidgd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 20 Sep 2012 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Gezer schreef:
GrimHeroAce schreef:
Gezer schreef:
Ik hoop dat ik straks als KH3 uitkomt gewoon verder kan waar KH2 was gestopt en me niks moet aantrekken wat er in die spinoffs zijn gebeurd.


maar kh2 is niet het laatste gedeelte tot nu toe.. dat is kh3d op dit moment, en het is geen ¨spinoff¨ het is een vervolg van kh2 dus.. ik snap je niet


Wat snap je niet? Ze zijn spinoff titels, KH is de meest gesplinterde franchise ooit, ik wil niet 5 consoles kopen om het verhaal te volgen. Als KH3 uitkomt moet het gewoon verdergaan waar KH2 was gebleven zonder dat ik de backstory van de handheld games gekend moet hebben. Anders is dat wel kut voor mensen die enkel de originele KH games hebben gespeeld zoals ik.


Zo mee eens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group