Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
Lawliet BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 20:21    Onderwerp: Kingdom Hearts topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Kingdom Hearts
Chain of Memories
Kingdom Hearts II
coded
358/2 Days
Birth by Sleep
3D: Dream Drop Distance
Kingdom Hearts III

Het Kingdom Hearts topic! Discuseer hier over de games en de complexe mysteries. Ik dacht dat het beter is dat Kingdom Hearts een algemene topic krijgt.

Ik vindt het een geweldige serie en ook de spin-offs zijn leuk. Coded was dan wel minder, maar had zijn momenten. 358/2 Days was goed qua verhaal, maar de missies waren niet altijd even leuk. Gelukkig was Birth by Sleep wel van hoog niveau en een waardig entree in de serie. Ik heb volle vertrouwen dat 3D: Dream Drop Distance ook een waardig entree wordt. De zelfde team van Birth by Sleep werkt er aan mee, nieuwe Disney werelden en een nieuwe battle systeem. Ben zeer benieuwd hoe die game gaat worden!


Laatst aangepast door Lawliet op 28 Jan 2011 20:29; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik ben momenteel bezig met Kingdom Hearts (1), ik vind het echt een superchill spel alleen het nadeel is wel dat ik vaak op de Laptop moet kijken hoe ik nu verder moet, best vervelend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

ninodude schreef:
Ik ben momenteel bezig met Kingdom Hearts (1), ik vind het echt een superchill spel alleen het nadeel is wel dat ik vaak op de Laptop moet kijken hoe ik nu verder moet, best vervelend.


Met gevechten of zit je soms vast in een Disney wereld? Waar zit je nu precies?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

ninodude schreef:
Ik ben momenteel bezig met Kingdom Hearts (1), ik vind het echt een superchill spel alleen het nadeel is wel dat ik vaak op de Laptop moet kijken hoe ik nu verder moet, best vervelend.


Hoezo dat? De game is toch echt wel straightforward en vereist toch echt weinig denkwerk. De bosses zijn ook allemaal best te doen. Vertel eens waar we je mee kunnen helpen.


Laatst aangepast door Stammetje91 op 29 Jan 2011 01:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Wou net zeggen, this gewoon straight forward.
Maar KH1 is tot nu toe nog steeds de beste in de serie.

Ik vindt het persoonlijk jammer dat 1-de Final Mix versies van 3 delen hier niet uitkwamen, en 2-dat de Japanse versie Engelse VA hebben plaats van de originele Japanse VA.

Ook jammer dat de PS2 game Re-Chain of Memories hier niet is gekomen, heb hem overigens wel uitgespeelt(ReCom), de USA versie.

Re:Coded was nogal saai.
KH3D lijkt me ook echt super, vooral de moves(tegen muren aan springen of gebruik maken van palen enzo).

Kingdom Hearts 3D zou minstens 1 nieuwe disney level bevatten genaamt ''de klokkeluide van de Notre Damme''.


Laatst aangepast door dantekloon op 28 Jan 2011 21:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Kingdom Hearts 1 is zonder twijfel m´n favoriete game.

Vond 2 best een schande tegenover 1 maar de Organization + kh2Sephiroth zijn wel de beste boss battles die ik gevochten heb.

Ik vond 358 erg leuk en CoM was best ok.

Nog steeds bezig met BBS.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Even mijn retrospectieve:

Kingdom Hearts
Mijn favoriete deel. Ik weet nog dat ik deze game op launch dag had gespeeld en ik was meteen verliefd. De game bracht zo iets unieks toen die tijd. Het was geen simpele crossover zoals Marvel VS Capcom, maar een universum waar Disney en Final Fantasy kan samen leven. De verhaal, gameplay en de Disney werelden waren geweldig. Ook geweldig dat we tegen onze favoriete Final Fantasy personages konden vechten (Sephiroth!). De game bracht ook een nieuwe coolheid aan Mickey Mouse als een mysterieuze personage. Epic! BTW beste voice acting in een game ever! En daar heb ik het ook over alle games van de serie.

Chain of Memories
De gameplay veranderen in een soort van kaart stratgie battle systeem was leuk. Alleen door de levels gaan was saai. Vechten, kaarten verzamelen. That's it. Wat wel geweldg was het begin van Organization XIII en de plot van Castle Oblivion.

Kingdom Hearts II
Bijna net zo geweldig als het eerste deel, maar alleen de uitdaging was wat minder. Ik vindt Organization XIII geweldig en de game had geweldige boss battles. De plot was ook goed en Christopher Lee als DiZ is win!

358/2 Days
De gameplay is vrij hetzelfde als deel 1, maar dan verfijnd. De missies waren soms saai en de Disney werelden waren nogal leeg omdat je nauwelijks contact had met Disney personages omdat je in de schaduw moest werken. Het ging vooral om Roxas zijn verhaal en dat was misschien een van de meest emotionele verhaal van de serie. Ook was het leuk om zij aan zij met Organization XIII te vechten en multiplayer.

Birth by Sleep
In een woord geweldig! De beste battle systeem met drie verschillende personages om mee te spelen. Ook leuk dat er nieuwe Disney werelden waren. Voor de rest had de game een geweldige plot en Leonard Nimoy als Master Xehanort...

Re:Coded
Saai. Alweer de zelfde Disney werelden die rechtstreeks gekopieerd is. De nieuwe gameplay elementen zijn wel geslaagd en er zaten toch een paar geweldige boss battles in. De plot was oke, maar niet helemaal geslaagd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Lawliet schreef:
ninodude schreef:
Ik ben momenteel bezig met Kingdom Hearts (1), ik vind het echt een superchill spel alleen het nadeel is wel dat ik vaak op de Laptop moet kijken hoe ik nu verder moet, best vervelend.


Met gevechten of zit je soms vast in een Disney wereld? Waar zit je nu precies?


Ik zit in Wonderland en weet mijn god niet wat nou precies de bedoeling is. Ik zit bij het stukje met die gigantische paddos.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

ninodude schreef:
Lawliet schreef:
ninodude schreef:
Ik ben momenteel bezig met Kingdom Hearts (1), ik vind het echt een superchill spel alleen het nadeel is wel dat ik vaak op de Laptop moet kijken hoe ik nu verder moet, best vervelend.


Met gevechten of zit je soms vast in een Disney wereld? Waar zit je nu precies?


Ik zit in Wonderland en weet mijn god niet wat nou precies de bedoeling is. Ik zit bij het stukje met die gigantische paddos.


Je moet bewijs matriaal vinden voor de queen of hearts. Die zitten in een kado verstopt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

En ik krijg Oogie Boogie maar niet verslagen... ook in KH1.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Mr. Awesome schreef:
En ik krijg Oogie Boogie maar niet verslagen... ook in KH1.


wtf... gast, dat is heel makkelijk man.
This een soort van minigame wat erin speelt, that's it.
Sephiroth is moeilijker, maar dat kun je niet weten omdat je daar nooit tegen gevochten hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Misschien ooit nog maar eens een PS2 kopen en aansluiten op m'n oude beeldbuis, die nog in mijn slaapkamer staat. Daar eens die klassieke Kingdom Hearts en Final Fantasy games op spelen, lijken me leuke games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

Christian Vuye schreef:
Misschien ooit nog maar eens een PS2 kopen


Volledig mee eens. Ik ben een grote fan van de KH games op de ps2. Kingdom Hearts 1 was een fantastische ervaring en is nog steeds één van mijn beste game ervaringen ooit!
Op de andere systemen deden de games me weinig. (uitz BBS)

Verder vind ik het jammer dat KH de melkkoe van Square geworden is. Sony had er beter aangedaan om de rechten op de franchise te kopen. Nu is het verhaal voor mij 1 grote verwarring geworden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Godverkut! -_-" Ik bleek mijn quest al te hebben voltooid en het enige wat ik moest doen was naar de koningin lopen, ik heb dus 2 uur lopen kutten in het bos en had geen idee wat nou precies de bedoeling was..

@Chris, goed idee. Kingdom Hearts is zeker een aanrader! Ik heb mijn Ps2 op mijn HDTV aangesloten en het ziet er toch wel wonderbaarlijk mooi uit, zeer goed beeld beter nog dan op een SDTV.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AMK281 BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Mrt 2009
Berichten: 208

Heb alleen nog maar BBS gespeeld en alleen maar het verhaal van Terra.
Maar ik ga morgen deel 1 halen en ga ik beginnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Christian Vuye schreef:
Misschien ooit nog maar eens een PS2 kopen en aansluiten op m'n oude beeldbuis, die nog in mijn slaapkamer staat. Daar eens die klassieke Kingdom Hearts en Final Fantasy games op spelen, lijken me leuke games.


Als je een PS3 hebt kan je beter die PS2 emulator kopen in de PS Store. Zo niet is een PS2 van harte aan te raden. Er zijn zoveel top games voor de PS2 naast Final Fantasy en Kingom Hearts.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AMK281 BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 23:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Mrt 2009
Berichten: 208

Lawliet schreef:
Christian Vuye schreef:
Misschien ooit nog maar eens een PS2 kopen en aansluiten op m'n oude beeldbuis, die nog in mijn slaapkamer staat. Daar eens die klassieke Kingdom Hearts en Final Fantasy games op spelen, lijken me leuke games.


Als je een PS3 hebt kan je beter die PS2 emulator kopen in de PS Store. Zo niet is een PS2 van harte aan te raden. Er zijn zoveel top games voor de PS2 naast Final Fantasy en Kingom Hearts.


Daar heb je toch een 60gb ps3 voor nodig?
Anders zou dat best handig zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 23:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Een emulator voor de PS2 in de PlayStation Store? Dat bestaat niet. Enkel de allereerste versie van de PlayStation 3 (toen nog PLAYSTATION 3), de 60GB-versie, kan een groot aantal spellen van de PlayStation 2 afspelen.

De PlayStation 3-consoles die daarna kwamen, kunnen enkel PlayStation- en PlayStation 3-software afspelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 29 Jan 2011 01:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

ik zie deze serie zo'n beetje als een anime in game-vorm. Je speelt een deel in de serie, die beantwoordt vragen maar laat ook weer veel achter en dan speculeer je en ben je benieuwd naar het volgend deel. Zo gaat dat maar door. Het is uiteindelijk 1 groot geheel, zelfs de kleinere spellen als Coded hebben hun plaats in de verhaallijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 29 Jan 2011 01:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Mr. Awesome schreef:
Een emulator voor de PS2 in de PlayStation Store? Dat bestaat niet. Enkel de allereerste versie van de PlayStation 3 (toen nog PLAYSTATION 3), de 60GB-versie, kan een groot aantal spellen van de PlayStation 2 afspelen.

De PlayStation 3-consoles die daarna kwamen, kunnen enkel PlayStation- en PlayStation 3-software afspelen.


Idd, naar mijn weten bestaat er helemaal geen Ps2 emulator voor de Ps3, tenminste niet legaal.

Trouwens een Kingdom Hearts collectie zou niet verkeerd zijn en er is volgens mij ook veel vraag voor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 29 Jan 2011 01:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Oh, ik had een keer gelezen (een lange tijd terug alweer) dat je een bepaalde software kan downloaden in de PS Store dat je PS2 spellen kan spelen. Blijkt dus fals.

Een Kingdom Hearts HD Collectie voor de PS3 zie ik wel zitten met deze als volgende:
Kingdom Hearts Final Mix
Kingdom Hearts Re:Chain of Memories
Kingdom Hearts 2 Final Mix

Volgend jaar is de 10de verjaardag van Kingdom Hearts en hoe kunnen dat nou beter vieren? Kingdom Hearts III natuurlijk (wat vast nog wel 3 jaar duurt) maar een HD collectie zie ik ook wel zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 29 Jan 2011 01:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Dat zou zeker chill zijn, als ze de Final Mixes erin doen + CoM zal ik me nog een aanschaf veroorloven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 29 Jan 2011 01:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

ninodude schreef:
Dat zou zeker chill zijn, als ze de Final Mixes erin doen + CoM zal ik me nog een aanschaf veroorloven.


Dan heb je ook gelijk de main story line compleet. 358/2 days kan je overslaan en Re:Coded is eigenlijk een grote hint naar Kingdom Hearts 3D. Birth by Sleep is wel de aanschaf waard.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 29 Jan 2011 07:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

De PS2 emulator zie ik nog wel staan op de Amerikaanse en Japanse store.

Waarom een HD collectie van Kingdom Hearts, zou lelijk eruit zien net als alle andere prut die een HD collectie hebben gekregen als God of War/Prince of Persia en Sly.

De Final Mix versies van KH1/KH2 en BBS moet gewoon in Japan blijven.
Mijn mening, anders worden de KH delen slecht verkocht.
of ze slaan dan deel 1 en 2 over en kopen gelijk de FM versies, of ze willen niet wachten op FM versies en kopen ze de normale edit.
Europeanen en Amerikanen kopen bijna nooit 2x de zelfde game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 29 Jan 2011 10:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Als het met pokemon kan. Waarom zou het dan niet met KH kunnen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group