Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Jan 2011 18:09    Onderwerp: TEKKEN Tag Tournament 2 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Momenteel in ontwikkeling bij Namco Bandai, zal TEKKEN Tag Tournament 2 tien jaar na de release van de PlayStation®2-versie van het origineel, opnieuw het gebied van twee-tegen-twee gevechten betreden. Het spel belooft weer spectaculair te worden, met de toevoeging van nieuwe (en oude bekende!) personages.

Praat hier over het spel! Laat je mening horen, geef je wishlist en praat natuurlijk gewoon over wat bekend gemaakt is, en gaat zijn!

Op dit moment staat de game enkel gepland voor een release in Japanse arcadehallen. Maar een PlayStation®3 en Xbox 360-versie lijkt niet geheel onwaarschijnlijk. We blijven dus hopen!

Momenteel weten we (incompleet):
- Het nieuwe '?'-personage zal Jaycee heten
- Het spel zal gebruik maken van de TEKKEN 6-engine
- Het spel zal waarschijnlijk een nieuwe eindbaas kennen (zie scan)
- Jinpachi Mishima uit TEKKEN 5 zal terugkeren als speelbaar personage (zie scan)
- Het Bounce-systeem uit TEKKEN 6 is wel aanwezig, maar zwaar aangepast
- Alle personages uit TEKKEN 6 zullen terugkeren



Laatst aangepast door Asianator op 12 Jan 2011 18:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 12 Jan 2011 18:17    Onderwerp: Re: TEKKEN Tag Tournament 2 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Mr. Awesome schreef:
Momenteel weten we (incompleet):
- Jinpachi Mishima uit TEKKEN 5 zal terugkeren als speelbaar personage


HOLY crap
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Jan 2011 18:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Zeg dat wel! Ik heb erg veel zin om met hem te spelen! Maar hopelijk heeft-ie die cheap-ass 'ik schiet drie keer en dat is ook raak als je een side-step maakt'-move kwijt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 12 Jan 2011 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ik ben eigenlijk na Tekken 3 afgehaakt... Heb wel Tekken 6 nog gespeeld bij een vriendin omdat zei die helemaal geweldig vind. Als ik dan lees dat ze verder gaan op die engine vind ik dat toch wel jammer. Het zag er nou niet echt super uit. Ik zou zelf liever een nieuwe DOA zien omdat ik die wat soepeler vind spelen en meer verschilt van SSFIV.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Jan 2011 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

elemeNt schreef:
Ik ben eigenlijk na Tekken 3 afgehaakt... Heb wel Tekken 6 nog gespeeld bij een vriendin omdat zei die helemaal geweldig vind. Als ik dan lees dat ze verder gaan op die engine vind ik dat toch wel jammer. Het zag er nou niet echt super uit.

Niet super uit? Dan zou ik toch nog maar eens goed kijken! Er zitten echt zoveel dingen in die ik in weinig fighters nog zo mooi heb gezien! Het enige wat tegenviel is de lange laadtijden van de game en de Scenario Campaign Mode.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Mei 2012 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Vandaag weer nieuwe informatie m.b.t. de console-versies van Tekken Tag Tournament 2, welke in september zullen verschijnen. Michelle Chang, Kunimitsu, Angel en Ancient Ogre keren terug als speelbare personages. Naar verluidt zullen ze worden aangeboden als gratis DLC voor pre-orders. Daarna zullen ze op een later tijdstip ook aangeboden worden als gratis DLC voor de rest van de mensen.

Klik hier voor een nieuwe trailer waarin deze personages in actie te zien zijn, compleet met nieuwe aanvallen en een nieuwe look!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Mei 2012 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Raar ik kan me in een interview herinneren dat de producer nooit DLC personages in een Tekken spel zal aanbieden. Ben wel blij dat ze gratis zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Mei 2012 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Lawliet schreef:
Raar ik kan me in een interview herinneren dat de producer nooit DLC personages in een Tekken spel zal aanbieden. Ben wel blij dat ze gratis zijn.

Katsuhiro Harada heeft in een interview aangegeven dat hij nooit geld zou vragen voor personages. En die belofte komt hij na met deze gratis DLC-personages.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 22 Mei 2012 00:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Fyi het is niet JAYCEE het is J.C. en staat voor julia chang.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Mei 2012 02:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Het is wel Jaycee. Dat is de naam van Julia's alter ego, waarmee ze haar zieke vriendin vervangt. Je kunt er overigens wel voor zorgen dat haar naam in-game weer veranderd naar Julia Chang.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Jun 2012 23:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Op 6/7/8 juli 2012 zal er nieuws bekend worden gemaakt omtrent Tekken Tag Tournament en... jawel, eindelijk... Tekken X Street Fighter!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 15 Jun 2012 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Yo Remy, weet je of de We are Tekken editie van TTT2 hier ook te koop zal zijn?



Dit kan ik echt niet laten liggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Jun 2012 23:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

De We Are Tekken-editie van TEKKEN Tag Tournament 2 zal enkel verschijnen in het Verenigd Koninkrijk. De enige winkelketen die deze verkoopt is GAME.

Echter, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden en daarom presenteer ik u, dé website die deze versie wel gaat krijgen, inclusief twee van de vier DLC-personages (Kunimitsu en Ancient Ogre)... Klik!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 16 Jun 2012 01:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Op de website van Gamemania is die ook te pre-orderen, echter betwijfel ik dat het aan 65 euro te koop zal zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 04 Sep 2012 20:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Vandaag te lezen dat Tekken Tag Tournament 2 op de PlayStation 3 een verplichte installatie heeft van 7.5GB.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Sep 2012 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Asianator schreef:
Vandaag te lezen dat Tekken Tag Tournament 2 op de PlayStation 3 een verplichte installatie heeft van 7.5GB.


wow wat overdreven, dat is niet niks, scheelt dat ik hem toch niet aanschaf
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Sep 2012 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Kunimitsu, Ancient Ogre, Michelle Chang en Angel zijn nu te downloaden vanuit de PlayStation Store. Of ze ook op Xbox LIVE Marketplace beschikbaar zijn, durf ik niet te zeggen. Deze vier personages zijn verdeeld in pakket A en B, en zijn geheel gratis.

Naast deze zijn ook het exclusieve kostuum voor Emilie 'Lili' de Rochefort, de bikini-bundel en de Snoop Dogg/Lion Stage te downloaden. Eveneens geheel gratis.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Sep 2012 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Asianator schreef:
Kunimitsu, Ancient Ogre, Michelle Chang en Angel zijn nu te downloaden vanuit de PlayStation Store. Of ze ook op Xbox LIVE Marketplace beschikbaar zijn, durf ik niet te zeggen. Deze vier personages zijn verdeeld in pakket A en B, en zijn geheel gratis.

Naast deze zijn ook het exclusieve kostuum voor Emilie 'Lili' de Rochefort, de bikini-bundel en de Snoop Dogg/Lion Stage te downloaden. Eveneens geheel gratis.


Huh, de game is pas over 9 dagen uit?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Sep 2012 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Lawliet schreef:
Asianator schreef:
Kunimitsu, Ancient Ogre, Michelle Chang en Angel zijn nu te downloaden vanuit de PlayStation Store. Of ze ook op Xbox LIVE Marketplace beschikbaar zijn, durf ik niet te zeggen. Deze vier personages zijn verdeeld in pakket A en B, en zijn geheel gratis.

Naast deze zijn ook het exclusieve kostuum voor Emilie 'Lili' de Rochefort, de bikini-bundel en de Snoop Dogg/Lion Stage te downloaden. Eveneens geheel gratis.


Huh, de game is pas over 9 dagen uit?

Klopt. Maar dat is toch geen probleem? Je kunt ze alvast maar in je downloadlijst hebben staan!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Sep 2012 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Asianator schreef:
Lawliet schreef:
Asianator schreef:
Kunimitsu, Ancient Ogre, Michelle Chang en Angel zijn nu te downloaden vanuit de PlayStation Store. Of ze ook op Xbox LIVE Marketplace beschikbaar zijn, durf ik niet te zeggen. Deze vier personages zijn verdeeld in pakket A en B, en zijn geheel gratis.

Naast deze zijn ook het exclusieve kostuum voor Emilie 'Lili' de Rochefort, de bikini-bundel en de Snoop Dogg/Lion Stage te downloaden. Eveneens geheel gratis.


Huh, de game is pas over 9 dagen uit?

Klopt. Maar dat is toch geen probleem? Je kunt ze alvast maar in je downloadlijst hebben staan!


Op die fiets. Ik dacht de game was al uit! Heb er echt zin in. Tekken 5 is imo de beste Tekken, maar ik denk dat deze game het zal overnemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 05 Sep 2012 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

haha raar dat de OPM dan van die dlc vouchers uitdeelde als de DLC toch gratis is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 05 Sep 2012 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Vreemd inderdaad. Maar nog 9 dagen te gaan!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Sep 2012 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

elemeNt schreef:
haha raar dat de OPM dan van die dlc vouchers uitdeelde als de DLC toch gratis is

Volgens mij is het ook een fout, hoor, en zal het spoedig verwijderd worden. Wees er dus snel bij!

Overigens is alles wel gratis, hoor. Dat was al de bedoeling vanaf de aankondiging. Het plan was eigenlijk dat pre-orders deze content (min twee personages) al direct zouden krijgen, terwijl de rest zou moeten wachten totdat de content publiekelijk beschikbaar zou worden gesteld.

De Amerikaanse PlayStation Store heeft ze vannacht bijvoorbeeld niet gekregen. Daarom denk ik dat het een foutje is. Download ze dus snel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 05 Sep 2012 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Deze game en DOA5 <3333333333333333
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Sep 2012 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Jammer kan ze nergens vinden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group