Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
rolf BerichtGeplaatst: 27 Feb 2007 18:52    Onderwerp: gamecube games Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Sep 2006
Berichten: 304

hallo heb weer een vraagje:
ik had iets gelezen dat er geen gamecubegames meer worden gemaakt maar... worden er helemaal geen cube games meer gemaakt of worden ze niet meer ontwikkelt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 28 Feb 2007 13:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Er gaan geen nieuwe Cube games meer uitkomen. Wat is je vraag, eigenlijk? :p Beetje onduidelijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Feb 2007 13:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Er worden nog GC games geproduceerd, hoewel wsl in zeer beperkte mate. Er komen nog altijd nieuwe games uit, maar nog beperkter. Zo komt bijvoorbeeld Shrek Smash and Crash in maart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan L BerichtGeplaatst: 28 Feb 2007 14:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2006
Berichten: 667

Joni Philips schreef:
Er worden nog GC games geproduceerd, hoewel wsl in zeer beperkte mate. Er komen nog altijd nieuwe games uit, maar nog beperkter. Zo komt bijvoorbeeld Shrek Smash and Crash in maart.


En dat is geen titel waar de wereld om zit te springen.

Waarom wil je graag weten of er nog titels worden ontwikkelt. Het lijkt me ook vrij logisch nu de Wii uit is dat er geen spellen meer worden gemaakt voor een verouderd systeem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rolf BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2007 08:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Sep 2006
Berichten: 304

nou ik wil graag nog wat oude toppers kopen zoals metroid 1 en 2 maar bij mij in de buurd verkopen ze geen, of heel weinig cube games. dus ik d8 dat ze misschien niet meer gemaakt worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan L BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2007 09:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2006
Berichten: 667

ok nou als je nog op zoek bent naar klassiekers moet je ff op marktplaats en ebay kijken (daar vind je meestel wel handelaren die wel goede tweede hands spullen hebben).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
madmaniac BerichtGeplaatst: 23 Apr 2007 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Mrt 2007
Berichten: 165

als je nog cube games wilt kopen, dan moet je gewoon op ebay kijken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mercy0001 BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Feb 2007
Berichten: 122

ik heb vroeger baten kaitos gespeeld op de gamecube en vond het zo'n goede game met zo'n goede muziek.. dit was een van de beste games dat ik ooit gespeeld heb nu bestaat er al een tijdje baten kaitos origins de prequel op de eerste game. ik wil deze game doodgraag hebben maar mijn vraag is nu of deel 2 ooit naar Europa komt??
en zo niet, is het dan mogelijk om de Amerikaanse versie van het spel te spellen op de wii?? of is die region locked?? ik wil het spel zo graag hebben.
Bedankt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Cube-games zijn nog altijd te koop in ketens als "Replay Videogames".
2e hands vooral.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shadowbuilder BerichtGeplaatst: 23 Feb 2008 09:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Feb 2008
Berichten: 8

Inderdaad. lekker 2de hands zoeken. Die games zijn al redelijk goedkoop en er is veel tew rkijgen. Ik heb ook via ebay een aantal games gekocht van een verzamelaar. Is ook een hoop te vinden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2008 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Gezer schreef:
rolf, als je ergens in de buurt van Mechelen woont wil ik mijn Metroid Prime 1 en 2 wel aanbieden, pas op: Metroid Prime 1 is zooo zeldzaam


Jammer dat ik niet in de buurt van Mechelen woon want MP1 is zooooo zeldzaam.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2008 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

ik heb al mn cube games via e-bay gekocht eigenlijk alleen maar ouwe zelda´s

er staan er nog wel zat zou zeggen zoek raak en bied voor n knaak
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group