Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13 Volgende
|
FloriX |
Geplaatst: 25 Mrt 2012 13:19 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 22 Sep 2006 Berichten: 1463
|
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 29 Mrt 2012 18:35 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 25 Jan 2009 Berichten: 8355
|
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 01 Apr 2012 17:38 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 8669
|
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 05 Apr 2012 18:21 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 8669
|
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 05 Apr 2012 22:52 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 05 Feb 2008 Berichten: 7331
|
Paintskillz schreef: | http://www.gamefront.com/breaking-bioware-officially-announces-ending-change-dlc/ |
Grootste onzin die er bestaat. Ik snap niet dat BioWare dit doet. Als ik een bepaalde series finale niet leuk vind, ga ik toch ook niet mailen naar de zender om te eisen dat het anders gedaan word?
Dit gaat straks ook gebeuren bij Assassin's Creed III, let maar op! En misschien wel bij meerdere titels. Als er één schaap over de dam is... |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 05 Apr 2012 23:07 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 22 Sep 2006 Berichten: 1463
|
Asianator schreef: | Paintskillz schreef: | http://www.gamefront.com/breaking-bioware-officially-announces-ending-change-dlc/ |
Grootste onzin die er bestaat. Ik snap niet dat BioWare dit doet. Als ik een bepaalde series finale niet leuk vind, ga ik toch ook niet mailen naar de zender om te eisen dat het anders gedaan word?
Dit gaat straks ook gebeuren bij Assassin's Creed III, let maar op! En misschien wel bij meerdere titels. Als er één schaap over de dam is... |
Nou de klachten gaan vooral over alle valse beloftes, PR en Advertenties, de vele plotholes, gebrek aan keuzes en consequenties....dat zijn legitieme redenen om te klagen.
Toen de fans het nieuwste boek legitiem bekritiseerde veranderen ze het ook, en dat is ook geen ramp. Fan feedback is goed en belangrijk, als er niet duidelijk een gebrek aan kwaliteit zou zijn dan zou ik het er ook niet mee eens zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 21 Apr 2012 00:41 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 03 Okt 2011 Berichten: 3190
|
Mediocre game, ben 2/3 int spel. Gameplay suckt, kut recoil, in elk gebied heb je wel een Brute, Atlas of een ander groot kutmonster die het spel frustrerend maken. Smoke grenades in ME, seriously?
Het verhaal is maar zo-zo, begin beloofde veel goeds, maar dan word het weer dat typische recruit, help dit en dat gedoe... |
|
Terug naar boven |
|
|
Boogieboyz |
Geplaatst: 22 Apr 2012 19:32 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 02 Okt 2008 Berichten: 209
|
Gezer schreef: | Mediocre game, ben 2/3 int spel. Gameplay suckt, kut recoil, in elk gebied heb je wel een Brute, Atlas of een ander groot kutmonster die het spel frustrerend maken. Smoke grenades in ME, seriously?
Het verhaal is maar zo-zo, begin beloofde veel goeds, maar dan word het weer dat typische recruit, help dit en dat gedoe... |
Wat is er raar aan smoke grenades? Is het zo gek dat zie die in de toekomst nog steeds gebruiken? Gooi zo'n speciale scope op je sniper en je kan door de rook heenkijken, problem solved. Zelf doe ik geeneens meer moeite, ik wacht gwoon tot de rook wegtrekt als ik de vijand niet meer zie.
Brutes en Atlas, frustrerend? Haha, geen enkele moeite mee. Gwoon blijven schieten en uiteindelijk gaan ze neer, zeg tegen je team dat ze ook op je doel moeten schieten/powers gebruiken. Alleen bij de brutes moet je af en toe aan de kant duiken, boeiend. Ik vind Banshees meer een probleem.
Voor alles geld, zoek dekking en schiet vanuit die positie, je wapen word er sowieso preciezer van. Gebruik zoveel mogelijk je krachten en die van je team, en vergeet ook niet ammo powers te activeren. Ik speel voor de 2de keer op insanity en het verschil met normal qua doodgaan is minimaal bij mij. Ik gooi alles in shield (alle armorstukken van Kassa Fabrication met Sentry Interface) en zit zoveel mogelijk in dekking. Buiten dekking = instant death, vooral met die irritante turrets. Combat Engineers zijn het ergst van allemaal wat mij betreft en dienen zo snel mogelijk onschadelijk gemaakt te worden.
En als laatste, recruting zit er niet meer in hoor, dat was in Me2. Je komt je teammates automatisch tegen als je het verhaal speelt, je kan ze met uitzondering van Javik onmogelijk missen of overslaan. Er is tevens de mogelijkheid om Kaidan/Ashley niet te laten joinen maar waarom zou je? |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 24 Apr 2012 21:44 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 03 Okt 2011 Berichten: 3190
|
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 23 Jun 2012 11:38 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 03 Okt 2011 Berichten: 3190
|
We are pleased to announce that the Mass Effect 3 Extended Cut DLC will be launch on June 26.
The Mass Effect 3: Extended Cut DLC is a downloadable content pack that will expand upon the events at the end of Mass Effect 3. Through additional cinematic sequences and epilogue scenes, the Extended Cut will include deeper insight to Commander Shepard's journey based on player choices during the war against the Reapers.
The Extended Cut will be available to download at no additional charge for Mass Effect 3 game owners starting on June 26 for PC and Xbox 360 customers worldwide. Playstation 3 customers in North America will be able to download the Extended Cut DLC on June 26. We do not have a date for Playstation 3 customers in Europe, Asia, or Australia yet and will update when we have a confirmed date.
Casey Hudson, Mac Walters and Jessica Merizan sat down and recorded a new podcast where they discuss what you can expect in the Extended Cut and address many of your questions and concerns. Please check out the new Mass Effect 3 Extended Cut podcast hereand read the Extended Cut FAQ here.
We look forward to bringing you the Mass Effect 3 Extended Cut starting June 26. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 23 Jun 2012 11:53 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 18 Aug 2009 Berichten: 2495
|
Komt pas 4 juli in Europa |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 23 Jun 2012 12:08 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 8669
|
Suckt waarschijnlijk toch, heb er al wel vrede mee gevonden. Weet niet of ik deze nog ga spelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 23 Jun 2012 12:29 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 03 Okt 2011 Berichten: 3190
|
Ik ga em wel spelen, maar denk niet dat het een verschil zal maken in je keuzes. Gewoon wat meer uitleg, sucked. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 23 Jun 2012 15:58 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
elemeNt schreef: | Komt pas 4 juli in Europa |
Alleen de Eu ps3 krijgt de dlc dan. De rest volgende week. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 26 Jun 2012 21:41 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 8669
|
Dit is nu weer mijn favoriete spel van 2012(Volgens mij is het ook het enige spel wat ik heb uitgespeeld maar nvm) |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 01 Jul 2012 00:35 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 05 Dec 2007 Berichten: 5626
|
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 23 Nov 2012 18:27 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 05 Feb 2008 Berichten: 7331
|
Waarom is het in Mass Effect 2 zo verdomd moeilijk om Kelly Chamers en de rest van de Normandy SR2 te redden? Nu moet ik het volledige spel opnieuw spelen om te krijgen wat ik wil... |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 24 Nov 2012 02:57 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 18 Aug 2009 Berichten: 2495
|
Wat is er moeilijk aan? En je hoeft toch alleen de laatste missie dan over te doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
AMK281 |
Geplaatst: 24 Nov 2012 03:27 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 08 Mrt 2009 Berichten: 208
|
Asianator schreef: | Waarom is het in Mass Effect 2 zo verdomd moeilijk om Kelly Chamers en de rest van de Normandy SR2 te redden? Nu moet ik het volledige spel opnieuw spelen om te krijgen wat ik wil... |
Zo moeilijk is het niet hoor.
Het is alleen weten wanneer je de suicide mission moet starten.
Na de aanval van de Collectors op de normandy krijg je de keuze om meteen achter ze aan te gaan of eerst wat anders te gaan doen. Hoe meer missies je doet, hoe meer crewleden dood gaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 24 Nov 2012 15:18 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 05 Feb 2008 Berichten: 7331
|
AMK281 schreef: | Asianator schreef: | Waarom is het in Mass Effect 2 zo verdomd moeilijk om Kelly Chamers en de rest van de Normandy SR2 te redden? Nu moet ik het volledige spel opnieuw spelen om te krijgen wat ik wil... |
Zo moeilijk is het niet hoor.
Het is alleen weten wanneer je de suicide mission moet starten.
Na de aanval van de Collectors op de normandy krijg je de keuze om meteen achter ze aan te gaan of eerst wat anders te gaan doen. Hoe meer missies je doet, hoe meer crewleden dood gaan. |
Klopt. Echter heb ik dus teveel missies gedaan. En ik heb geen gamesave meer die goed genoeg is om de Suicide Mission te halen zonder sterfgevallen. Daarom moet ik opnieuw beginnen. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 24 Nov 2012 15:38 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 18 Aug 2009 Berichten: 2495
|
Ik had zo'n beetje alle sidequests gedaan en bij mij overleefde iedereen het hoor. Je moet tijdens de laatste aanval gewoon de juiste keuzes maken. Je moet juist veel missies doen om alle upgrades voor je schip te krijgen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 25 Nov 2012 12:55 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 05 Feb 2008 Berichten: 7331
|
elemeNt schreef: | Ik had zo'n beetje alle sidequests gedaan en bij mij overleefde iedereen het hoor. Je moet tijdens de laatste aanval gewoon de juiste keuzes maken. Je moet juist veel missies doen om alle upgrades voor je schip te krijgen. |
Het gaat niet om of mijn team het overleeft, want dat kan ik nog wel rechtzetten. Het gaat me om de overleving van de rest van de bemanning van de Normandy SR2, zoals de NPC's, Kelly Chambers en de dokter. Die zijn allemaal te redden, maar dan moet je wel vrijwel direct na de aanval van de Collector's de Suicide Mission starten. En aangezien ik daar te laat mee was, zonder een gamesave te hebben die dat rechtzet, moet ik het spel opnieuw spelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 04 Dec 2012 20:02 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 05 Feb 2008 Berichten: 7331
|
Gezer, waar ben je?!
Zojuist een beetje op NeoGAF rondgesnuffeld, en ik zag de foto's van "Mass Effect Trilogy" voor de PlayStation 3. De Amerikanen hebben zo'n uitvouw-doos gekregen zoals Europa ook heeft voor de Xbox 360- en PC-versies van de trilogie. De PS3-versie, echter, is gewoon een kartonnen hoes met daarin drie afzonderlijke PlayStation 3-hoezen zoals we ze kennen, elk met hun eigen cover. Aangezien foto's meer kunnen laten zien, hieronder voor diegenen die het nog niet wisten, de foto's!
Zelf ben ik groot fan van de PS3-versie die wij hier in Europa krijgen. Kan dus ook niet wachten om 'm in mijn kast te zetten!
PS3 US:
PS3 EU:
|
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 04 Dec 2012 20:07 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 03 Okt 2011 Berichten: 3190
|
De EU versie is idd vele malen beter, als ik ME1 ooit 2dehands vind zal ik die wel kopen, voorlopig haal ik die van het PSN. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 04 Dec 2012 20:51 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 05 Feb 2008 Berichten: 7331
|
Gezer schreef: | De EU versie is idd vele malen beter, als ik ME1 ooit 2dehands vind zal ik die wel kopen, voorlopig haal ik die van het PSN. |
Neeeeeee, niet doen! Fysieke versies zijn altijd beter!
Je kunt je huidige versies van Mass Effect 2 en Mass Effect 3 toch verkopen om zo de Trilogy te bekostigen? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13 Volgende |