Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende  
FloriX BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2012 13:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

http://social.bioware.com/forum/1/topic/355/index/10594841

Lees deze brief; het verwoordt perfect hoe de meeste mensen zich voelen en is een goed voorbeeld van fans die op een respectvolle wijze, de dialoog met een developer willen aangaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2012 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Wooow.. iemand had het einde van Mass Effect 3 al eerder voorspeld, check dit topic:

http://social.bioware.com/forum/1/topic/105/index/970146/1
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 01 Apr 2012 17:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Haha, dit is naar het hoofdkantoor van Bioware gestuurd: http://lazytechguys.zippykidcdn.com/wp-content/uploads/2012/03/cupcake5-420x313.jpg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 05 Apr 2012 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

http://www.gamefront.com/breaking-bioware-officially-announces-ending-change-dlc/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Apr 2012 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Paintskillz schreef:
http://www.gamefront.com/breaking-bioware-officially-announces-ending-change-dlc/

Grootste onzin die er bestaat. Ik snap niet dat BioWare dit doet. Als ik een bepaalde series finale niet leuk vind, ga ik toch ook niet mailen naar de zender om te eisen dat het anders gedaan word?

Dit gaat straks ook gebeuren bij Assassin's Creed III, let maar op! En misschien wel bij meerdere titels. Als er één schaap over de dam is...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 05 Apr 2012 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

Asianator schreef:
Paintskillz schreef:
http://www.gamefront.com/breaking-bioware-officially-announces-ending-change-dlc/

Grootste onzin die er bestaat. Ik snap niet dat BioWare dit doet. Als ik een bepaalde series finale niet leuk vind, ga ik toch ook niet mailen naar de zender om te eisen dat het anders gedaan word?

Dit gaat straks ook gebeuren bij Assassin's Creed III, let maar op! En misschien wel bij meerdere titels. Als er één schaap over de dam is...


Nou de klachten gaan vooral over alle valse beloftes, PR en Advertenties, de vele plotholes, gebrek aan keuzes en consequenties....dat zijn legitieme redenen om te klagen.

Toen de fans het nieuwste boek legitiem bekritiseerde veranderen ze het ook, en dat is ook geen ramp. Fan feedback is goed en belangrijk, als er niet duidelijk een gebrek aan kwaliteit zou zijn dan zou ik het er ook niet mee eens zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 21 Apr 2012 00:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Mediocre game, ben 2/3 int spel. Gameplay suckt, kut recoil, in elk gebied heb je wel een Brute, Atlas of een ander groot kutmonster die het spel frustrerend maken. Smoke grenades in ME, seriously?

Het verhaal is maar zo-zo, begin beloofde veel goeds, maar dan word het weer dat typische recruit, help dit en dat gedoe...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 22 Apr 2012 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Gezer schreef:
Mediocre game, ben 2/3 int spel. Gameplay suckt, kut recoil, in elk gebied heb je wel een Brute, Atlas of een ander groot kutmonster die het spel frustrerend maken. Smoke grenades in ME, seriously?

Het verhaal is maar zo-zo, begin beloofde veel goeds, maar dan word het weer dat typische recruit, help dit en dat gedoe...


Wat is er raar aan smoke grenades? Is het zo gek dat zie die in de toekomst nog steeds gebruiken? Gooi zo'n speciale scope op je sniper en je kan door de rook heenkijken, problem solved. Zelf doe ik geeneens meer moeite, ik wacht gwoon tot de rook wegtrekt als ik de vijand niet meer zie.

Brutes en Atlas, frustrerend? Haha, geen enkele moeite mee. Gwoon blijven schieten en uiteindelijk gaan ze neer, zeg tegen je team dat ze ook op je doel moeten schieten/powers gebruiken. Alleen bij de brutes moet je af en toe aan de kant duiken, boeiend. Ik vind Banshees meer een probleem.

Voor alles geld, zoek dekking en schiet vanuit die positie, je wapen word er sowieso preciezer van. Gebruik zoveel mogelijk je krachten en die van je team, en vergeet ook niet ammo powers te activeren. Ik speel voor de 2de keer op insanity en het verschil met normal qua doodgaan is minimaal bij mij. Ik gooi alles in shield (alle armorstukken van Kassa Fabrication met Sentry Interface) en zit zoveel mogelijk in dekking. Buiten dekking = instant death, vooral met die irritante turrets. Combat Engineers zijn het ergst van allemaal wat mij betreft en dienen zo snel mogelijk onschadelijk gemaakt te worden.

En als laatste, recruting zit er niet meer in hoor, dat was in Me2. Je komt je teammates automatisch tegen als je het verhaal speelt, je kan ze met uitzondering van Javik onmogelijk missen of overslaan. Er is tevens de mogelijkheid om Kaidan/Ashley niet te laten joinen maar waarom zou je?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 24 Apr 2012 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

10 reasons we hate ME3 ending

http://www.youtube.com/watch?v=6M0Cf864P7E&feature=related
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 23 Jun 2012 11:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

We are pleased to announce that the Mass Effect 3 Extended Cut DLC will be launch on June 26.

The Mass Effect 3: Extended Cut DLC is a downloadable content pack that will expand upon the events at the end of Mass Effect 3. Through additional cinematic sequences and epilogue scenes, the Extended Cut will include deeper insight to Commander Shepard's journey based on player choices during the war against the Reapers.

The Extended Cut will be available to download at no additional charge for Mass Effect 3 game owners starting on June 26 for PC and Xbox 360 customers worldwide. Playstation 3 customers in North America will be able to download the Extended Cut DLC on June 26. We do not have a date for Playstation 3 customers in Europe, Asia, or Australia yet and will update when we have a confirmed date.

Casey Hudson, Mac Walters and Jessica Merizan sat down and recorded a new podcast where they discuss what you can expect in the Extended Cut and address many of your questions and concerns. Please check out the new Mass Effect 3 Extended Cut podcast hereand read the Extended Cut FAQ here.

We look forward to bringing you the Mass Effect 3 Extended Cut starting June 26.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 23 Jun 2012 11:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Komt pas 4 juli in Europa
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 23 Jun 2012 12:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Suckt waarschijnlijk toch, heb er al wel vrede mee gevonden. Weet niet of ik deze nog ga spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 23 Jun 2012 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Ik ga em wel spelen, maar denk niet dat het een verschil zal maken in je keuzes. Gewoon wat meer uitleg, sucked.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Jun 2012 15:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

elemeNt schreef:
Komt pas 4 juli in Europa


Alleen de Eu ps3 krijgt de dlc dan. De rest volgende week.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 26 Jun 2012 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Dit is nu weer mijn favoriete spel van 2012(Volgens mij is het ook het enige spel wat ik heb uitgespeeld maar nvm)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 00:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Het kan toch niet anders dat de indoctrinatie-theorie waar is? Prachtspel, nog nooit zo'n ervaring gehad.

http://www.youtube.com/watch?v=caAqFFhBn2U&feature=related
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Nov 2012 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Waarom is het in Mass Effect 2 zo verdomd moeilijk om Kelly Chamers en de rest van de Normandy SR2 te redden? Nu moet ik het volledige spel opnieuw spelen om te krijgen wat ik wil...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Nov 2012 02:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Wat is er moeilijk aan? En je hoeft toch alleen de laatste missie dan over te doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AMK281 BerichtGeplaatst: 24 Nov 2012 03:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Mrt 2009
Berichten: 208

Asianator schreef:
Waarom is het in Mass Effect 2 zo verdomd moeilijk om Kelly Chamers en de rest van de Normandy SR2 te redden? Nu moet ik het volledige spel opnieuw spelen om te krijgen wat ik wil...


Zo moeilijk is het niet hoor.
Spoiler: toon
Het is alleen weten wanneer je de suicide mission moet starten.
Na de aanval van de Collectors op de normandy krijg je de keuze om meteen achter ze aan te gaan of eerst wat anders te gaan doen. Hoe meer missies je doet, hoe meer crewleden dood gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Nov 2012 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

AMK281 schreef:
Asianator schreef:
Waarom is het in Mass Effect 2 zo verdomd moeilijk om Kelly Chamers en de rest van de Normandy SR2 te redden? Nu moet ik het volledige spel opnieuw spelen om te krijgen wat ik wil...


Zo moeilijk is het niet hoor.
Spoiler: toon
Het is alleen weten wanneer je de suicide mission moet starten.
Na de aanval van de Collectors op de normandy krijg je de keuze om meteen achter ze aan te gaan of eerst wat anders te gaan doen. Hoe meer missies je doet, hoe meer crewleden dood gaan.

Klopt. Echter heb ik dus teveel missies gedaan. En ik heb geen gamesave meer die goed genoeg is om de Suicide Mission te halen zonder sterfgevallen. Daarom moet ik opnieuw beginnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Nov 2012 15:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ik had zo'n beetje alle sidequests gedaan en bij mij overleefde iedereen het hoor. Je moet tijdens de laatste aanval gewoon de juiste keuzes maken. Je moet juist veel missies doen om alle upgrades voor je schip te krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Nov 2012 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

elemeNt schreef:
Ik had zo'n beetje alle sidequests gedaan en bij mij overleefde iedereen het hoor. Je moet tijdens de laatste aanval gewoon de juiste keuzes maken. Je moet juist veel missies doen om alle upgrades voor je schip te krijgen.

Het gaat niet om of mijn team het overleeft, want dat kan ik nog wel rechtzetten. Het gaat me om de overleving van de rest van de bemanning van de Normandy SR2, zoals de NPC's, Kelly Chambers en de dokter. Die zijn allemaal te redden, maar dan moet je wel vrijwel direct na de aanval van de Collector's de Suicide Mission starten. En aangezien ik daar te laat mee was, zonder een gamesave te hebben die dat rechtzet, moet ik het spel opnieuw spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 04 Dec 2012 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Gezer, waar ben je?!
Zojuist een beetje op NeoGAF rondgesnuffeld, en ik zag de foto's van "Mass Effect Trilogy" voor de PlayStation 3. De Amerikanen hebben zo'n uitvouw-doos gekregen zoals Europa ook heeft voor de Xbox 360- en PC-versies van de trilogie. De PS3-versie, echter, is gewoon een kartonnen hoes met daarin drie afzonderlijke PlayStation 3-hoezen zoals we ze kennen, elk met hun eigen cover. Aangezien foto's meer kunnen laten zien, hieronder voor diegenen die het nog niet wisten, de foto's!

Zelf ben ik groot fan van de PS3-versie die wij hier in Europa krijgen. Kan dus ook niet wachten om 'm in mijn kast te zetten!

PS3 US:


PS3 EU:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 04 Dec 2012 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

De EU versie is idd vele malen beter, als ik ME1 ooit 2dehands vind zal ik die wel kopen, voorlopig haal ik die van het PSN.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 04 Dec 2012 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Gezer schreef:
De EU versie is idd vele malen beter, als ik ME1 ooit 2dehands vind zal ik die wel kopen, voorlopig haal ik die van het PSN.

Neeeeeee, niet doen! Fysieke versies zijn altijd beter!
Je kunt je huidige versies van Mass Effect 2 en Mass Effect 3 toch verkopen om zo de Trilogy te bekostigen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 12 van 13

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group