Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende  
MaartenL BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2012 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

*Arrival DLC ending van ME2, de echte stelsel vernietigende explosie:

http://www.youtube.com/watch?v=9Vz5R5w_HfI (rond 2:50)

Helemaal iets anders dan het signaal dat de relays krijgen op het einde van ME3 en waardoor ze ontploffen op een andere manier dan in ME2 Arrival.
*
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2012 14:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

MaartenL schreef:
*Arrival DLC ending van ME2, de echte stelsel vernietigende explosie:

http://www.youtube.com/watch?v=9Vz5R5w_HfI (rond 2:50)

Helemaal iets anders dan het signaal dat de relays krijgen op het einde van ME3 en waardoor ze ontploffen op een andere manier dan in ME2 Arrival.
*


Ja maar ze gaan dus alsnog kapot, wat hele nare gevolgen heeft. Concluderend blijft het einde imo onduidelijk, te vaag, te out-of-nowhere en te nauw wat betreft de keuzes en eindfilmpjes. Daar mag jij het mee oneens zijn, maar goed, heel veel mensen zijn het weer eens met mijn mening. Dat betekent niet meteen dat ik niet nadenk.

En er zijn momenteel heel veel geruchten en aanwijzigingen dat *alles een droom was vanaf het moment dat je geraakt wordt door die beam op aarde. Je kan ademen in space, anderson is er opeens, net als TIM, je hebt een pistool zonder dat je kogels nodig hebt, EN het idee dat de Reapers je simpelweg proberen te indoctrineren, dat alles wat je ziet een illusie is, aangezien Shepard in het perfecte einde wakker wordt op aarde, wat ONMOGELIJK zou moeten zijn.
*
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2012 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Mijn recensie:

http://www.xgn.nl/pc/review/34871/mass-effect-3/

Eens?

I need feedback!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2012 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Feedback kan je vinden onder je artikel op de site zelf.

Vreemd dat dit je nog niet eerder was opgevallen o_O
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2012 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

http://www.youtube.com/watch?v=ynYgr1rqEec

???

Pas op, theorie over het einde van ME3

http://social.bioware.com/forum/1/topic/355/index/9804665/1

Zeer interessante topic, veel logische argumenten


Laatst aangepast door FloriX op 12 Mrt 2012 22:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2012 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Interessante theorie!

Trouwens, prachtig stukje soundtrack:
http://www.youtube.com/watch?v=x5JvbD2Zc9I
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2012 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

Inderdaad een geweldige soundtrack. Ik loop dan wel te bitchen over het einde maar ME3, tot dat moment, is toch echt een van de gaafste games deze generatie. Er zijn wat minpunten; het is wat kort, de quest log is useless en op de 360/ps3 is de framerate op de citadel vreselijk, maar mijn god wat veel epische momenten.

* Het samenbrengen van de Geth en Quarians was imo episch, de dood van Mordin en de cure voor de genophage deed me bijna janken, de missie in de Monestary was geweldig (waar je de Wraiths ontmoet) en al die gewonden en soldaden op de Citadel, gewoon intens.

Dan ook nog de ontzettend emotionele dood van Thane, het neerschieten van Udina, de vernietiging van de Asari planeet en de ontdekking dat de Hanar en Asari etc. allemaal de Protheans aanbidden etc.

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, ME3 is geweldig, echt 9.5/10.....tot het einde.
*

Nog een leuke ontdekking:

http://social.bioware.com/forum/Mass-Effect-3/Mass-Effect-3-Story-and-Campaign-Discussion-Spoilers-Allowed/AMAZING-DISCOVERY-The-hidden-secret-of-the-Catalyst039s-voice-9833745-1.html

en dit:

http://social.bioware.com/forums/forum/1/topic/355/index/9810403/1#9833547

Ongelooflijk grappig, Hitler over het ME3 einde:

www.youtube.com/watch?v=b33tJx8iy0A

Twitter:

*
Zach Naizer -
@masseffect Any idea when the debree on earth around the n7 armor is going to be removed?

Mass Effect-
@alaggyhost We have no ETA at this time


Mass Effect ‏ @masseffect
@westleyhayes Anything is possible


@masseffect Why can't you just tell the fans if the ending is real or not so the whining will stop?

Mass Effect ‏ @masseffect
@westleyhayes Let's keep in mind some people haven't finished the game yet. We also haven't released any info on future things for ME3
*

Opsomming van alle argumenten over de "theorie"

http://social.bioware.com/forums/forum/1/topic/355/index/9727423/1
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2012 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Vond deze wel grappig: http://i.imgur.com/xUq9t.png
Beware, spoilers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2012 01:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

Bewijs voor een ander einde, maybe?

*-Open up a saved game file
-Go to "Basic"
-4 lines down, go to "End Game State"

There are three options for "End Game State"

1. Not Finished
2. Out In A Blaze Of Glory
3. Lived To Fight Again


You
would only need designation 2 or 3 if dlc needs to finish the ending,
otherwise, for a final game in a series, you would only need an end game
state of "not finished" or "finished". Option 3 is a little telling to
say the least. There's still a real ending to come.


ALL CREDITS GO TO CUBIEHOLE ON GAMEFAQS
http://www.gamefaqs.com/boards/995487-mass-effect-3/62228429
*
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2012 14:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

http://i.imgur.com/xjXdX.jpg

Kwam dit ook tegen. Interessant aangezien de gelekte eindes van 4chan kwamen.....let us pray :3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2012 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Wat is een developer server?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2012 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2012 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

MaartenL schreef:


Onlogisch en onzinning? Misschien als je dan stopt met nadenken... Het is zeker geen Happy ending maar wat jij allemaal zegt klopt helemaal ook niet, net zoals de honderden forum posts die je overal kan terugvinden... Toeval?


https://docs.google.com/document/d/1QT4IUepvrU1pfv_B95oQj0H84DlCTUmzQ_uQh1voTUs/preview?pli=1&sle=true

A Logical Breakdown of Why the Mass Effect 3 Ending Makes No Sense
Updated March 20 by letjemari [at] gmail [dot] com - Allayed a concern in 2. & Added to 5. and 9.

Nu jij weer :3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2012 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

FloriX schreef:
MaartenL schreef:


Onlogisch en onzinning? Misschien als je dan stopt met nadenken... Het is zeker geen Happy ending maar wat jij allemaal zegt klopt helemaal ook niet, net zoals de honderden forum posts die je overal kan terugvinden... Toeval?


https://docs.google.com/document/d/1QT4IUepvrU1pfv_B95oQj0H84DlCTUmzQ_uQh1voTUs/preview?pli=1&sle=true

A Logical Breakdown of Why the Mass Effect 3 Ending Makes No Sense
Updated March 20 by letjemari [at] gmail [dot] com - Allayed a concern in 2. & Added to 5. and 9.

Nu jij weer :3


Zucht...

Ga een ander spel spelen in plaats van zo gefixeerd te zijn over het einde van dit... Bioware zei toch al dat ze een ander einde gaan leveren dus ik zie het nut niet in om er zo zeikerig over te gaan doen.

Ik heb buiten ME3 nog meer als genoeg te doen i.p.v. alle forums af te schuimen waarom ik zou moeten vinden dat het einde zuigt...

Get over it man... De zeikerdjes hebben al gewonnen en we mogen binnenkort gaan betalen voor DLC met een ander einde. Job well done.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2012 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

MaartenL schreef:
FloriX schreef:
MaartenL schreef:


Onlogisch en onzinning? Misschien als je dan stopt met nadenken... Het is zeker geen Happy ending maar wat jij allemaal zegt klopt helemaal ook niet, net zoals de honderden forum posts die je overal kan terugvinden... Toeval?


https://docs.google.com/document/d/1QT4IUepvrU1pfv_B95oQj0H84DlCTUmzQ_uQh1voTUs/preview?pli=1&sle=true

A Logical Breakdown of Why the Mass Effect 3 Ending Makes No Sense
Updated March 20 by letjemari [at] gmail [dot] com - Allayed a concern in 2. & Added to 5. and 9.

Nu jij weer :3


Zucht...

Ga een ander spel spelen in plaats van zo gefixeerd te zijn over het einde van dit... Bioware zei toch al dat ze een ander einde gaan leveren dus ik zie het nut niet in om er zo zeikerig over te gaan doen.

Ik heb buiten ME3 nog meer als genoeg te doen i.p.v. alle forums af te schuimen waarom ik zou moeten vinden dat het einde zuigt...

Get over it man... De zeikerdjes hebben al gewonnen en we mogen binnenkort gaan betalen voor DLC met een ander einde. Job well done.



Lol, eerst zeggen dat ik lieg en als ik wijs naar dingen die niet kloppen moet ik opeens het er niet over hebben? Na 210 euro en 300 uur, no way bro...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2012 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Ik zei helemaal niet dat je loog, ik zei enkel dat jouw kijk op de explosie van de Mass effect relays helemaal niet hetzelfde is als Arrival in ME2. Iets dat je geweten had, mocht je uberhaupt de DLC gespeeld hebben...

En dat hele "ik wijs naar dingen die niet kloppen" is gewoonweg een strikte fan die zijn muggenziften moet overbrengen over de rest van de inbevloedbare idioten op elk mogelijk forum.

Dus na meer dan 210 en zeker meer dan 400 uur in 3 games: Yes way.

Ga op een forum bitchen dat er een moer om geeft en hou dit topic vrij voor mensen die wél plezier beleven aan de game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2012 00:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

MaartenL schreef:
Ik zei helemaal niet dat je loog, ik zei enkel dat jouw kijk op de explosie van de Mass effect relays helemaal niet hetzelfde is als Arrival in ME2. Iets dat je geweten had, mocht je uberhaupt de DLC gespeeld hebben...

En dat hele "ik wijs naar dingen die niet kloppen" is gewoonweg een strikte fan die zijn muggenziften moet overbrengen over de rest van de inbevloedbare idioten op elk mogelijk forum.

Dus na meer dan 210 en zeker meer dan 400 uur in 3 games: Yes way.

Ga op een forum bitchen dat er een moer om geeft en hou dit topic vrij voor mensen die wél plezier beleven aan de game.


Dus nu noem je mensen die hier om geven idioten? En volgens mij is dit toch echt een forum hoor...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2012 11:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Enkel de mensen die er blijkbaar zo zwaar aan tillen dat ze elk moment dat ze kunnen redenen moeten zoeken waarom het einde niet klopt terwijl het allemaal niet meer uitmaakt: er komt toch een ander einde...

Dus waarom tijd verspillen aan een niet-definitief einde?

Wacht gewoon op het nieuwe einde en dan zullen we wel zien of mensen uiteindelijk tevreden gaan zijn, wat ik ten zeerste betwijfel...

Het is gewoonweg onmogelijk om zo'n trilogie succesvol af te ronden rekening houdend met alle mogelijke keuzes die spelers hebben gemaakt.

Mja, we zien wel wat Bioware ons deze keer gaat voorschotelen maar als ik moet gaan betalen voor het 'echte' einde vind ik dat wel een beetje overdreven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2012 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

MaartenL schreef:
Enkel de mensen die er blijkbaar zo zwaar aan tillen dat ze elk moment dat ze kunnen redenen moeten zoeken waarom het einde niet klopt terwijl het allemaal niet meer uitmaakt: er komt toch een ander einde...

Dus waarom tijd verspillen aan een niet-definitief einde?

Wacht gewoon op het nieuwe einde en dan zullen we wel zien of mensen uiteindelijk tevreden gaan zijn, wat ik ten zeerste betwijfel...

Het is gewoonweg onmogelijk om zo'n trilogie succesvol af te ronden rekening houdend met alle mogelijke keuzes die spelers hebben gemaakt.

Mja, we zien wel wat Bioware ons deze keer gaat voorschotelen maar als ik moet gaan betalen voor het 'echte' einde vind ik dat wel een beetje overdreven.


Nou het is weer lekker duidelijk hoe goed je geinformeerd bent over het probleem.

Het is pas enkele dagen bekend dat Bioware het einde gaat uitbreiden, dus NIET een compleet nieuw einde maken. Alle klachten zijn dan ook in de weken ervoor opgekomen en men gaat daar nu mee verder omdat Bioware het probleem nog steeds niet aanpakt.

Het hele idee dat je fans van een serie, die kwaliteit, logica en aansluiting verwachten van het einde van de triologie, als zeikende idioten afschildert is belachelijk.

Wanneer de laatste tien minuten van een game, die geschreven zijn door slechts twee leden van een groot schrijversteam, vol plotholes en leaps of logic zitten, de keuzes van de speler verwerpen, gelijk is aan deus ex, het Mass Effect universum zoals fans het kennen totaal vernietigd (en ja je hebt het verkeerd over de Mass Relays voor de honderdste keer, bekijk de eindes eens goed), en haaks staat op alles wat je van die serie weet, dan hebben wij als klanten het recht te klagen.

Dit is geen wegwerpgame als Call of Duty, dit is een universum waar fans gehecht aan zijn en waarvan ze meer verwachten dan de gemiddelde game, wees BLIJ dat de games zo goed zijn, dat men zo gepassioneerd is er over. Dat wil je toch? Dat games serieus genomen worden? Waarom mogen mensen dan niet kritisch zijn, waarom kunnen er dan geen wijzigingen gedaan worden?

En het gaat hier ook niet om een kleine minderheid, het gaat om een gigantische fanbase van de serie. Zie:

http://news.cnet.com/8301-17938_105-57402711-1/friday-poll-should-bioware-change-mass-effect-3s-ending/



http://www.gamefaqs.com/poll/index.html?poll=4666

Ik stel voor dat je eens een degelijke video kijkt ofzo, zodat je begrijp waarom mensen aan het klagen zijn, VOORDAT je op een forum mensen verteld dat ze zeikerige idioten zijn. Of je weet waar je het over hebt, of je bemoeid je er lekker niet mee.

Protip: http://angryjoeshow.com/2012/03/top-10-reasons-we-hate-mass-effect-3s-ending/

En weet je waarom men zo pissig is? Omdat Bioware het daar naar heeft gemaakt:



Je moet je schamen dat je gepassioneerde fans idioten noemt. Het einde was kut, you get over it.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2012 13:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

FloriX het is gewoon onmogelijk om iedereen tevreden te houden juist omdat het zo'n universum is en iedereen zijn 'eigen' verhaal heeft. Als ze een happy end doen is het weer te hollywood... doen ze geen happy end, dan klagen al die simple minded Amerikanen, doen ze er iets tussenin dan jankt ook weer de helft... Laat het gewoon zoals Bioware het wil. Die polls kloppen toch ook nooit omdat klagende mensen veel meer motivatie hebben om te stemmen. Mensen die iets te zeiken hebben gaan altijd op zoek naar mogelijkheden om dit te uiten en mensen die tevreden zijn over een game over het algemeen niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2012 13:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

elemeNt schreef:
FloriX het is gewoon onmogelijk om iedereen tevreden te houden juist omdat het zo'n universum is en iedereen zijn 'eigen' verhaal heeft. Als ze een happy end doen is het weer te hollywood... doen ze geen happy end, dan klagen al die simple minded Amerikanen, doen ze er iets tussenin dan jankt ook weer de helft... Laat het gewoon zoals Bioware het wil. Die polls kloppen toch ook nooit omdat klagende mensen veel meer motivatie hebben om te stemmen. Mensen die iets te zeiken hebben gaan altijd op zoek naar mogelijkheden om dit te uiten en mensen die tevreden zijn over een game over het algemeen niet.


Dit heeft niets te maken met happy of sad, doe je research ipv dat je mensen generaliseert. Er zijn een heleboel redenen om problemen te hebben met het einde.

Hier zijn er tien:

http://angryjoeshow.com/2012/03/top-10-reasons-we-hate-mass-effect-3s-ending/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2012 14:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Nee, ik ga me niet mengen in de discussie (einde niet gespeeld), maar BioWare heeft toch nog niet aangegeven dat BioWare het einde uit zal breiden? Naar mijn weten zijn enkel 'content initiatieven' aangekondigd waar we in april meer over horen, waarmee we eigenlijk nog altijd alle kanten op kunnen? FloriX kan me vast wel antwoord geven op deze vraag, ik probeer me namelijk expres nog niet al teveel te verdiepen in het einde omdat ik deze op een later tijdstip nog tegen zal komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
FloriX BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2012 14:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463



http://blog.bioware.com/2012/03/21/4108/

"Building on their research, Exec Producer Casey Hudson and the team are hard at work on a number of game content initiatives that will help answer the questions, providing more clarity for those seeking further closure to their journey. You’ll hear more on this in April. "

Geen nieuwe eindes, slechts uitbreidingen op het einde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2012 14:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Dank u, maakt een hoop duidelijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2012 01:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

FloriX schreef:

Dit heeft niets te maken met happy of sad, doe je research ipv dat je mensen generaliseert. Er zijn een heleboel redenen om problemen te hebben met het einde.

Waar zeg ik dat het wel zo is? Ik gaf alleen maar snelle voorbeelden waar mensen al snel over klagen bij eindes. Het is gewoon nooit goed! Na het einde van de film Inception ga je toch ook niet roepen om 'closure' omdat het geen normaal einde is. Gaan we ook allemaal klagen over de cinematografische trucjes in steven spielberg zijn films, die niet realistisch zijn (mensen die ineens uit het niets opduiken op onlogische plaatsen), maar wel erg goed werken om spanning te creëren? Of gaan we meteen ook even het einde van Assassin's Creed 2 laten veranderen? Hey doe nog even een poll zodat Bioware nu wel een goed vervolg op Dragon Age maakt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 11 van 13

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group