Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende  
Simon BerichtGeplaatst: 12 Okt 2010 22:07    Onderwerp: [PC] Minecraft Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Het moest ervan komen he! Na m'n column bleek ook op Gamed toch enige interesse in de game te zijn. Leuk om dan een topic ernaast te openen dacht ik zo, aangezien iedereen weer wat anders zal beleven.



Vandaag ben ik verder met mijn tunnel gegaan, die ik vanuit mijn veilige huisje kan bereiken. Inmiddels de onderkant van de map bereikt waar je niet verder kan maar ik kwam niet met lege handen thuis; vier diamant ore, een stuk of tien goud en een whole shitload aan silver. Kan weer een tijdje vooruit en ben nu bezig met het bouwen van een bovenverdieping die naar buiten uitloopt, welke ik volledig van glas zal maken. Zucht, Minecraft, waarom bestaat gij toch. Er gaat teveel kostbare tijd in jou verloren...

Overigens, iemand hier die van Skylands for Minecraft heeft gehoord? Hier een linkje, het is een zéér uitgebreide mod voor de game en in mijn ogen echt een prestatie vanjewelste van de maker. Mensen die de open structuur van de normale game maar niks vinden moeten Skylands zeker uitproberen, aangezien je meer een soort quest krijgt voorgeschoteld met erg mooie landschappen en waardevolle loot op het diepste punt van dungeons. Zeker een hele leuke afwisseling aan het standaard Minecraften!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 12 Okt 2010 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Leuke game. Jammer dat sommige mensen het nodig vinden om de game te stelen terwijl het maar door één iemand in elkaar is gezet.

--------

Ik zou de game opzich wel graag willen hebben, maar ik wacht nog even denk ik totdat die uit de alpha fase is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 12 Okt 2010 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Kun je doen, maar dan zal de game wel 20 euro worden ipv 10 wat ie nu kost. Nog niet eens zo'n groot bedrag maar altijd leuk natuurlijk als je 10 euro kunt besparen. Overigens is de verwachting dat de game al deze maand/begin volgende maand de beta fase bereikt, en dan zal de prijs dus naar 20 euro gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 07:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Ik had gelezen dat de release van de game 20 euro zou kosten. De beta zou daartussenin gaan liggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 07:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619



Nope, alleen tijdens alpha dus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 08:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

ik heb de "demo" even geprobeerd of hij op mijn pc kon draaien(jul, it's that Sad) en als me loon binnen is zeker kopen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 09:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Oh lol als je het over verkeerde interpretatie hebt.
Ik las:

When Minecraft is finished, it will sell for €20.00.
If you pre-purchase now during alpha, you pay just €9.95!
The price will go up at beta.


Ik had het idee dat de prijs omhoog zou gaan bij de beta, en 20 zou kosten bij release... Maar ik had die grote oranje sticker gemist Dat komt omdat tegenwoordig elke (web-)winkel een grote SALE! banner heeft, je gaat er (net als bij reclame) overheen lezen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 10:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Hoe diep moet je wel niet graven tot het einde van de wereld xD Als ik boven aan mijn tunnel sta zie ik het einde nog geen eens xD

Mijn tunnel:


Mijn huis: Wat ik met nood met steen moest dichtmaken. xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Ik ben de laatste tijd alleen online aan het spelen.
Heb wat rapture-achtige gebouwen gemaakt. Heb heel veel 8bit artwork overgezet naar Minecraft. etc.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 13:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Wat houdt de online modus precies in? Met meerdere mensen tegelijk hetzelfde concept?
Gaan mensen je constructies niet slopen dan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 13:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

ace_quorthon schreef:
Gaan mensen je constructies niet slopen dan?
Misschien, maar ik denk dat Minecraft nu nog een redelijk volwassen community heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 13:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Inderdaad, trouwens mensen!,
http://notch.tumblr.com/
Kijk dat 2de plaatje Heb trouwens ook zin in 30 oktober de updates, kan niet wachten

En robert, ik denk niet dat zoveel mensen het spel jatten hoor?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
BeWario BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 15:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

ok, hoe kan je dingen verzamelen enzo? ik heb net een beetje ziten proberen, maar ben er niet echt uitgekomen.... ik gebruikte net trouwens de browser-versie...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

BeWario schreef:
ok, hoe kan je dingen verzamelen enzo? ik heb net een beetje ziten proberen, maar ben er niet echt uitgekomen.... ik gebruikte net trouwens de browser-versie...


Maar wel de full versie? niet crappy classic minecraft?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

In de classic versie kan je niks verzamelen.
Om te verzamelen moet je je linker muisknop ingedrukt houden.

BTW ik ben nu ook op Lava niveau, beetje overal fakkels aan het ophangen. Als het goed is, is daar alles wel verlicht. Ben (***) wel 3 keer dood geweest en mijn inventory lag daar niet meer :') ByeBye goud etc.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Nickdhnick schreef:
In de classic versie kan je niks verzamelen.
Om te verzamelen moet je je linker muisknop ingedrukt houden.

BTW ik ben nu ook op Lava niveau, beetje overal fakkels aan het ophangen. Als het goed is, is daar alles wel verlicht. Ben (***) wel 3 keer dood geweest en mijn inventory lag daar niet meer :') ByeBye goud etc.


Wees blij, ik heb nog niet eens iron..
Ik ga nu even opnieuw starten, eens kieken hoe dat gaat uitpakken

maar is bij online toch nog geen survivor mode? of wel?
Oja, en je spawn punt.. blijft die altijd op 1 plek :S , en er is ook geen map in het spel ofzo ? dat is jammer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
BeWario BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Dellion schreef:
BeWario schreef:
ok, hoe kan je dingen verzamelen enzo? ik heb net een beetje ziten proberen, maar ben er niet echt uitgekomen.... ik gebruikte net trouwens de browser-versie...


Maar wel de full versie? niet crappy classic minecraft?

ik heb hem nog niet gekocht, moet eerst paypal maar eens aanmaken ofzo...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Spawnpunt is altijd op 1 plek ja. Dus het is altijd handig om de weg te markeren waar je heen gaat. Pluk bijvoorbeeld veel bloemen.

Of sla herkenbare punten op als een plaatje. Ik hem me de eerste keer ook rot zitten zoeken naar mijn huis xD pff
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Nickdhnick schreef:
Spawnpunt is altijd op 1 plek ja. Dus het is altijd handig om de weg te markeren waar je heen gaat. Pluk bijvoorbeeld veel bloemen.

Of sla herkenbare punten op als een plaatje. Ik hem me de eerste keer ook rot zitten zoeken naar mijn huis xD pff


Oh mijn huis herken ik op een een of andere manier wel...
http://img291.imageshack.us/f/huis.jpg/

Nu ga ik bezig aan de mine plek net onder mijn huis ook leuk.
Maar ik bedoel, de wereld is oneindig.. dan heb ik altijd zin om gewoon te gaan ontdekken maar dan kan je niet terug (er zijn wel officiele map mods volgens mij, maar zou niet weten hoe ik die werkende moet krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Simon BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Wat je gewoon moet doen is een enorme toren vlak voor je huis te bouwen, door steeds te springen en onder je een blokje te leggen totdat je niet verder kan. Spring er daarna vanaf, dan ben je dood maar je kan zo je loot weer verzamelen. Je kunt daarna ook nog fakkels op die toren doen, kun je altijd zien waar je huisje is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 17:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Precies. Ik zie ook niet wat het probleem is. Je kan je helemaal laten gaan in deze game dus wie houdt je tegen om een gigantische toren te maken met licht er aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Robert schreef:
Precies. Ik zie ook niet wat het probleem is. Je kan je helemaal laten gaan in deze game dus wie houdt je tegen om een gigantische toren te maken met licht er aan.


Dat heeft niemand ooit gezegd, dus dat kan kloppen dat je dat niet ziet.

mijn huis (die vorige link van mij, http://img291.imageshack.us/f/huis.jpg/)
nu vanaf andere kant, mooi uitzicht vanaf mjin huis zelf, maar hij staat dan ook op een toplocatie, hopelijk krijg ik dat bij de game die ik straks ga starten ook(weer ff opnieuw bij andere save game)

http://img299.imageshack.us/f/map1z.jpg/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sutefuu BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jul 2008
Berichten: 1385

Simon Venneman schreef:
Wat je gewoon moet doen is een enorme toren vlak voor je huis te bouwen, door steeds te springen en onder je een blokje te leggen totdat je niet verder kan. Spring er daarna vanaf, dan ben je dood maar je kan zo je loot weer verzamelen. Je kunt daarna ook nog fakkels op die toren doen, kun je altijd zien waar je huisje is.

Protip: bouw hem op een afstandje, met een klein muurtje eronder omheen, en mik voordat je naar beneden springt snel een emmertje lava op dat punt (moet je niet helemaal naar boven, maar helemaal naar boven -1), dan zie je hem ook nog als het donker is

btw, cartographer is ook wel handig, google it. Dan kan je makkelijker je huis terugvinden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Sutefuu schreef:
Simon Venneman schreef:
Wat je gewoon moet doen is een enorme toren vlak voor je huis te bouwen, door steeds te springen en onder je een blokje te leggen totdat je niet verder kan. Spring er daarna vanaf, dan ben je dood maar je kan zo je loot weer verzamelen. Je kunt daarna ook nog fakkels op die toren doen, kun je altijd zien waar je huisje is.

Protip: bouw hem op een afstandje, met een klein muurtje eronder omheen, en mik voordat je naar beneden springt snel een emmertje lava op dat punt (moet je niet helemaal naar boven, maar helemaal naar boven -1), dan zie je hem ook nog als het donker is

btw, cartographer is ook wel handig, google it. Dan kan je makkelijker je huis terugvinden


Ja dat snap ik dus niet werkende te krijgen , Ik druk op render. er staat done en dan? ..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sutefuu BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jul 2008
Berichten: 1385

staat er een plaatje van je map in de Cartographer map

btw, mijn lavapaaltje


gemaakt door eerst naar boven te bouwen, dan naar beneden springen, dan richting boven een trap maken, en dan een flink platform bouwen daarboven, en dan emmertjes lava naar beneden gaan gooien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 12

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group