Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
MaartenL BerichtGeplaatst: 02 Okt 2011 18:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Mafusto schreef:
Wss krijgen we een groot aantal chaps waar we Natsu en Co niet zien door de timeskip. De timeskip is maar 6 jaar en 1 maand terwijl elke grote gebeurtenissen in de FT wereld met 7 te maken hebben.


Damnit zeg... Het waren net die karakters die de serie tof maakten... Ik kijk argwanend tegen de nieuwe arc op
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 02 Okt 2011 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

De Fairy Tail anime is gewoon slecht de laatste weken, alleen maar ecchi fanservice. Jammer om een belovende serie zo te zien dalen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 02 Okt 2011 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

musthavethisgame schreef:
De Fairy Tail anime is gewoon slecht de laatste weken, alleen maar ecchi fanservice. Jammer om een belovende serie zo te zien dalen.


Inderdaad

Ik lees ook liever de manga's van bepaalde series... Zo was Samurai Deeper Kyo zéér goed in de manga maar hebben ze alles verknoeid in de anime...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 02 Okt 2011 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

In de manga was er in het begin van deze arc ook veel ecchi omdat de auteur aan het protesteren was tegen een nieuwe/aankomende wet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 08 Sep 2014 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Drie jaar later even een reactie. Fairy Tail begon wel lekker met 'het nieuwe seizoen', maar het wordt nu best voorspelbaar en te dramatisch soms. Heeeel langdradig en humor is ook best zoek de laatste paar afleveringen. Ik blijf natuurlijk wel kijken, maar ik hoop dat ze snel een nieuwe arc introduceren ofzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 08 Sep 2014 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

De volgende arc heeft iig meer tempo en de actief is meer gericht op 1 VS 1 gevechten in plaats van groep x VS y. De humor blijft hit or miss en door de laatste gebeurtenissen zal het me niet verbazen dat ook Fairy Tail richting een einde gaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Sep 2014 09:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Mafusto schreef:
De volgende arc heeft iig meer tempo en de actief is meer gericht op 1 VS 1 gevechten in plaats van groep x VS y. De humor blijft hit or miss en door de laatste gebeurtenissen zal het me niet verbazen dat ook Fairy Tail richting een einde gaat.


Annulering?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group