Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 18:11    Onderwerp: Nintendo Wii - Hoe bevalt het? Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Eindelijk weten we de prijs, de datum, de belangrijkste games, en dus blijft er nog maar één vraag over: koop jij Nintendo's nieuwste console? Welke games ga je ervoor kopen? En als je hem niet koopt, wat is dan de reden om het niet te doen?

Persoonlijk ga ik hem wel kopen bij de launch, maar ik denk dat het me weer vooral te doen is om de exclusives die erop verschijnen. Games die multiplatform gaan zal ik eerder op een Xbox 360 / PlayStation 3 kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Gideon BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 2226

Ik ga de Wii halen bij de launch. Sowieso met een extra controller en The Legend of Zelda: Twilight Princess. Wii Sports zit er bij, dus dat scheelt mij weer een aanschaf
Ik twijfel nog over Red Steel, maar ik denk dat ik die er ook bij haal. Daarna kijk ik nog ff, maar zit te denken over nog 1 a 2 games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Ik koop hem wel, maar dat is afhankelijk van het al dan niet regiovrij zijn. Ik wil sowieso DBZ Sparking Neo, Naruto GNT EX en Bleach Wii spelen, dus desnoods een Japanse console importeren. De enige Europese launchgame die ik écht wil is Twilight Princess, maar die speel ik eerst wel op de GameCube.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

Waarschijnlijk word het een Wii of Xbox360...ik twijfel ernstig.
Maar de Wii is zoieso een erg vet ding!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Tom B. schreef:
Ik koop hem wel, maar dat is afhankelijk van het al dan niet regiovrij zijn. Ik wil sowieso DBZ Sparking Neo, Naruto GNT EX en Bleach Wii spelen, dus desnoods een Japanse console importeren. De enige Europese launchgame die ik écht wil is Twilight Princess, maar die speel ik eerst wel op de GameCube.


Hij is niet regiovrij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 19:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Vooralsnog niet. Nintendo zegt nu van niet, maar doordat de PS3 wél regiovrij wordt kan het best zijn dat ze het op het laatste moment weer aanpassen. Zal niet de eerste keer zijn dat een belofte niet nagekomen wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

De Wii is me voorlopig niet echt interessant, ik wacht liever een jaartje en dan gewoon enkele goede games goedkoop.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cain BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264

Ik ga de Wii zeker weten halen. De prijs verwachte ik al dus daar zie ik niet tegenop. Bij de Wii haal ik iig Zelda, die moet ik gewoon hebben. Voor de rest moet ik nog maar afwachten hoeveel geld ik op het moment van launch heb. Heb ik genoeg dan komt er iig Metroid Prime 3 bij en verder kijk ik uit naar Red Steel, Mario Galaxy, Smash Bros Brawl en Resident Evil.
Multi platfrom titels koop ik voor de PC.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rodge BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 1

Wii is mine ! 8 december dan....
ik ben erg benieuwd hoe het invloed is op de gameplay.
En of het compatible is met een beamer nog ff duimen....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Andreas16 BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2006
Berichten: 12

Ik haal hem voorlopig ook niet. Het aanbod aan spellen bij de launch valt me tegen en ik koop The Twilight Princess op de Cube. Waarschijnlijk wacht ik tot de eerste prijsverlaging. Dan zijn er waarschijnlijk ook goede spellen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joker BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 15:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Ik heb nog steeds niet besloten, aan de ene kant wil ik hem graag en de prijs zal zeker niet snel dalen, dus kan ik hem net zo goed al bij de launch halen. Aan de andere kant wil ik het wel nog even aankijken, ik wil me niet door een hype laten meesleuren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 16:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Ik laat hem aan me voorbij gaan.

Ja, ik ben verslaafd aan de nieuwste techniek en alle technische snufjes in games en ja, ik ben ook ernstig verslaafd aan shooters, racegames en RPG's en voor die genres neig ik eerder naar X360 (die ik dus al heb) en PS3 (die me nog te duur is)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nols BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Apr 2005
Berichten: 42

Ik twijfel nog. Sommige spellen lijken me echt geweldig met de Wii, maar aan de andere kant kan ik het me prima perrimiteren om nog even te wachten. Er zijn nog genoeg goede spellen die ik moet spelen op deze generatie consoles en mijn kast staat al zo vol.

Als ik een Wii koop wil ik denk ik Elebits en Zelda ofzo hebben. En natuurlijk Naruto en Bleach als hij toch nog regiovrij wordt.

Ik dacht overigens dat de PS3 de wereld zou verdelen in 3 regio's, of is dit alleen voor Blu-Ray films?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Wickey de Viking BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Nov 2005
Berichten: 114

Ik ga 'm zeker wel kopen, maar niet bij de launch.

Ik wacht tot midden 2007 voordat ik 'm aanschaf. Tegen de tijd dat ik me vakantiegeld binnen heb (ga in 2007 toch niet op vakantie) koop ik 'm gelijk met Super Mario Galaxy, Zelda Twilight Princess en Metroid III. Dat zijn DE games waar ik een Wii voor koop.

Voor de rest een paar leuke games erbij zodat mijn zoon ook wat kan spelen, mits er iets in de leeftijdsklasse van 3/4 jaar uitkomt. Anders moet hij nog maar even wachten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

Wickey de Viking schreef:

Voor de rest een paar leuke games erbij zodat mijn zoon ook wat kan spelen, mits er iets in de leeftijdsklasse van 3/4 jaar uitkomt. Anders moet hij nog maar even wachten.
Met games als Spongebob enzo moet dat wel lukken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sebastiaan van Wijk BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 09:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 15

Hoe kun je nou niet verlekkerd zijn door Super Mario Galaxy, denk ik dan =P
En in het huis waar ik nu woon, wordt een potje Wii Sport ook wel gewaardeerd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
link0007 BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 16:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jul 2006
Berichten: 314

te duur voor enkel een nieuwe controller -feature wise-
misschien over een paar jaartjes...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gemaskerde Muchacho BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 79

Ik haal hem zeker, met Zelda. Eigenlijk wil ik maar ÉÉN game voor de Wii en dat is de nieuwe Super Smash Bros .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Caesar Salad BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 18

Ik ga de Wii dus absoluut niet halen.

Ik vind grafix veel belangrijker en op de Wii zijn die lelijk (mening)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gemaskerde Muchacho BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 79

Caesar Salad schreef:
Ik ga de Wii dus absoluut niet halen.

Ik vind grafix veel belangrijker en op de Wii zijn die lelijk (mening)

Wrom dan ze zijn subliem vergeleken met PS2 omdat de Wii een Upgrade is van de GameCube. De GC was vergeleken met PS2 al stukken mooier dus....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Ik haal de wii denk ik rond maart ofzo. Dan heb ik wel genoeg geld. 250 euro is toch niet niks. Bovendien zullen red-steel en rayman dan wel zijn afgeprijst naar 30 euro en is mss mario galaxy ook al te koop.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Michael Wildeboer BerichtGeplaatst: 29 Sep 2006 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Dec 2004
Berichten: 17

Gemaskerde Muchacho schreef:
Ik haal hem zeker, met Zelda. Eigenlijk wil ik maar ÉÉN game voor de Wii en dat is de nieuwe Super Smash Bros .


Quote on that!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Azazel BerichtGeplaatst: 30 Sep 2006 11:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Mei 2006
Berichten: 210

Ik ben nog aan het twijfelen of ik de wii ga halen, ik weet niet of het mijn ding is om met zo' afstandsbediening te zwaaien. Ik heb ook al een 360, dus daar kan ik ook al de nodige games voor kopen die op de wii verschijnen. Als ik hem koop, is het om games als zelda, redsteel en super mario galaxy. Ik denk dat ik hem eerst uitprobeer in een winkel, of bij een vriend, en dan mijn beslissing maak.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Computerfan BerichtGeplaatst: 04 Okt 2006 16:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Sep 2006
Berichten: 13

ik ga hem pas kopen als ie goedkoper is en als er een leuk spel bij zit.Heb net de x-box 360 gekocht.Vind ik wel weer even genoeg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arrie BerichtGeplaatst: 04 Okt 2006 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Aug 2005
Berichten: 333

Sebastiaan van Wijk schreef:
Hoe kun je nou niet verlekkerd zijn door Super Mario Galaxy, denk ik dan =P
En in het huis waar ik nu woon, wordt een potje Wii Sport ook wel gewaardeerd.

So true.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group