Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
drakeman12 BerichtGeplaatst: 11 Feb 2007 13:37    Onderwerp: wii is goed of wil je hem verkopen? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Nov 2006
Berichten: 42

ik heb een wii maar ik ben wel telurgesteld ik wil jullie mening horen of je hem wilt verkopen of houd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 11 Feb 2007 13:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

houden met galaxy blur en smash in het vooruitzicht.. het komt wel goed met de wii
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 11 Feb 2007 13:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Verkopen is wel heel rigoreus he. Van een nieuwe console moet je ook niet verwachten dat het de maanden na launch heel druk is. Dat was bij de 360 ook niet zo en bij de PS3 ook niet. Er komt genoeg leuks voor de Wii, dus om hem nu meteen weg te doen...nee, lijkt me beter dat je een jaartje wacht ofzo en dan bekijkt hoe het systeem ervoor staat met games
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Feb 2007 14:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Eentje verkopen en eentje houden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 11 Feb 2007 14:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Ik houd hem zeker. Ik heb de Wii vooral gekocht voor de exclusives als Zelda, Mario, Metroid, etc. Met Zelda vermaak ik me nog steeds prima (heb hem nu -eindelijk- bijna uitgespeeld), en daarna staat hij me ook niet in de weg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joris BerichtGeplaatst: 11 Feb 2007 16:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Ik was van plan mijn Wii met kerst te halen, slechte beslissing want alle consoles waren toen al uitverkocht. Toen maar gepre-orderd, maar na al die weken nog steeds geen Wii in mijn bezit. Dus Joni,

Joni Philips schreef:
Eentje verkopen en eentje houden.


als je nog geen koper hebt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 11 Feb 2007 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Ik houd hem, Wii Sports is geweldig en Zelda is ook mooi (alhoewel je die gewoon op de Cube kan spelen). Met titels als Metroid Prime 3 en Super Mario Galaxy in het vooruitzicht zou ik hem nooit verkopen.

Sterker nog, als Datel niet opschiet met een FreeLoader haal ik er een twee bij voor Japanse games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 11 Feb 2007 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Nov 2006
Berichten: 102

Je Wii zou ik niet verkopen gewoon ff geduld hebben in maart komen alweer een paar leuke titels om te kopen.

Gr
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
drakeman12 BerichtGeplaatst: 12 Feb 2007 07:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Nov 2006
Berichten: 42

ok ik houd hem maar na al die goede berichten |)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 12 Feb 2007 14:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Nov 2006
Berichten: 102

Goedzo

gr
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 12 Feb 2007 14:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Flikker die Wii uit het raam. Koop een Xbox 360 of straks een PS3, dan pas kan je van games genieten Geen spellen met kartelrandjes overal en lage, wazige textures en amper draw distance. Weg ermee! Als je spellen maakt voor de Wii, doe het dan goed!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 12 Feb 2007 18:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Nelus schreef:
Flikker die Wii uit het raam. Koop een Xbox 360 of straks een PS3, dan pas kan je van games genieten Geen spellen met kartelrandjes overal en lage, wazige textures en amper draw distance. Weg ermee! Als je spellen maakt voor de Wii, doe het dan goed!
Of lange laadtijden, vaak lage framerates en alleen maar actie- en sportspellen zoals op de PS3 en 360.

Ieder zijn smaak, Zelda ziet er voor mij geweldig uit, Wii Sports speelt geweldig en is feest, en Naruto Shippuuden speel ik straks niet als ik geen Wii heb ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 12 Feb 2007 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Nov 2006
Berichten: 102

Nelus schreef:
Flikker die Wii uit het raam. Koop een Xbox 360 of straks een PS3, dan pas kan je van games genieten Geen spellen met kartelrandjes overal en lage, wazige textures en amper draw distance. Weg ermee! Als je spellen maakt voor de Wii, doe het dan goed!


Wat een frustratie kan je het niet hebben dat de Wii zo goed verkoopt?
En het is gewoon een kwestie van tijd wanneer er zeker wel Wii spellen met leuke grafische waarde komen...

Gr
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 12 Feb 2007 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

What the fuck kan mij het nou schelen hoe goed dat ding verkoopt:?...slaat nergens op

PS3 en 360 hebben geen lage framerates, ik weet niet welke spellen je speelt maar ik ben geen lage framerates tegengekomen. Lange laadtijden valt ook wel mee want unlike de Wii hebben de PS3 en 360 wel goeie processoren

You want a piece of me? Bring it on!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 12 Feb 2007 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

als je echt graphics geil bent (Nelus voel je aangesproken) koop dan een pc. de PC ownt de 360 en PS3 al jaaaaaaren, met een C2D op 2.93GHZ, 2Gb en 8800GTX speel je op 1800X1900 (PS3 en 360 hebben max 1920x1080) en dan alles op full heb je het veel mooier als een console ooit zal kunnen. Heb je een iets mindere pc kan alsnog op 1024x768 spelen en ziet er nog beter uit. Zonder HD-TV kan je max op je 360 of PS3 een resolutie van 768x576 aan, dat is dus veel kleiner dan je op een pc van 599€ aan kan. En je kan een pc upgraden, een console niet.

Welke console beter is beoordeelt niet één persoon, maar de groote meerderheid. Welke console dat word is nu nog niet bekend. De 360 staat nog boven aan maar de Wii is flink onderweg, de PS3 blijft achter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 12 Feb 2007 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

De PS3 blijft achter door gebrek aan goeie games, niet omdat de hardware slecht is. Wii is nieuw is. Xbox 360 is stoer en heeft de mooiste en breedste spelaanbod nu.

Maar idd, de PC ownt alle consoles. Ik ga later ook zeker weten een goeie computer aanschaffen. Ik ga nu eerst een HDTV aanschaffen. Daarna een home cinema set...daarna een computer.


Laatst aangepast door Nelus op 13 Feb 2007 13:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 12 Feb 2007 20:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Niet gaan schelden en ook geen flamewars uitlokken graag. Ik heb je posts iets gewijzigd, houd het netjes ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 12 Feb 2007 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Oh sorry
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Alain BerichtGeplaatst: 13 Feb 2007 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2006
Berichten: 105

Nelus schreef:
What the fuck kan mij het nou schelen hoe goed dat ding verkoopt:?...slaat nergens op

PS3 en 360 hebben geen lage framerates, ik weet niet welke spellen je speelt maar ik ben geen lage framerates tegengekomen. Lange laadtijden valt ook wel mee want unlike de Wii hebben de PS3 en 360 wel goeie processoren

You want a piece of me? Bring it on!


Wat jij doet is Nintendo gaming vergelijken met Sony en Microsoft, maar dan alleen op hardwarematige basis. Met andere woorden: De PS3 en 360 hebben betere processoren, dus dan zijn ze automatisch beter dan de Wii.

Dat neigt erg naar oppervlakkigheid. Heb je een beetje het nieuws kunnen volgen, dan had je ook geweten dat Nintendo hier een nieuwe weg inslaat. Niet door middel van een hoge framerate, of waanzinige graphics, maar door een hele innovatieve manier van gamen. So what dat de Wii 13 frames per seconde minder toont? Met games als Zelda zit je diep in het verhaal, het is meeslepend. Je kan ermee bewegen, ervaren en lol hebben. Daar gaat het toch om bij gamen? Vermaak?

Tuurlijk vermaken de PS3 en 360 je ook met ijzersterke games en een flink portie actie, maar het is zo statisch als de pest. Nintendo zorgt hier gewoon voor iets meer interactie en daar ben ik blij mee.

Want als Nintendo dat niet had gedaan, dan hadden we nu 3 consoles die ongeveer dezelfde specs hebben, die ongeveer dezelfde games hebben en die ongeveer dezelfde prijs hebben. Wat heb eraan, als ze allemaal hetzelfde zijn? Het kost je klauwen vol met geld en je kan het verschil amper merken.

Als je niet openstaat voor de innovatie van Nintendo, is dat best, maar kom niet gelijk aan met prachtige verhalen over graphics en framerates, want daar draait het bij Nintendo niet om.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan L BerichtGeplaatst: 13 Feb 2007 14:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2006
Berichten: 667

Ik ben het met Alain eens. Ik vind het erg slim dat Nintendo dit gedaan heeft. Microsoft zal uiteindelijk de race om de beste graphics en snelste processoren winnen (ze hebben veel meer geld om er in te pompen). Innovatieve ideeën krijg je niet door er veel geld in te steken, hiervoor heb je de juiste mensen en de juiste omstandigheden nodig. Deze dingen zijn een stuk abstracter en kun je niet zomaar aanschaffen. Hierdoor kan Nintendo alsnog een voorsprong behalen op microsoft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 13 Feb 2007 15:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Nov 2006
Berichten: 102

Nelus schreef:
What the fuck kan mij het nou schelen hoe goed dat ding verkoopt:?...slaat nergens op

PS3 en 360 hebben geen lage framerates, ik weet niet welke spellen je speelt maar ik ben geen lage framerates tegengekomen. Lange laadtijden valt ook wel mee want unlike de Wii hebben de PS3 en 360 wel goeie processoren

You want a piece of me? Bring it on!


Dat hij goed verkoopt kan jou mischien niks schelen maar mij wel, hoe meer hij wordt verkocht hoe meer developpers zoiets van hebben goh laten wij ook maar een game gaan maken voor de Wii ze hebben nu al zoveel mensen.
En net als wat ik zei de spellen met meer grafische waarde die komen echt wel.
En dat de ps3 en xbox360 veel betere procesoren hebben boeid me geen fuck want een goeie proccesor heb ik al in mijn pc.
En ik heb mijn Wii gekocht om de spellen die er op gaan uitkomen en die komen niet op een xbox360 of op een ps3.

Gr
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 13 Feb 2007 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Bravo

Mooie argumenten allemaal

Er zijn natuurlijk leuke spellen voor de Wii (het duurt nog wel even, want Mario Galaxy, Metroid Prime 3 en de andere komen pas eind 2007 uit als ik het goed heb begrepen) maar tot nu bakt geen ene developer er wat van. Kijk naar spellen zoals Far Cry Vengeance die zijn gerushed voor de launch, zelfde als RedSteel. Als je dat ziet ga je huilen. Dit zijn natuurlijk launch spellen en de spellen voor de 360 zagen er natuurlijk ook niet next-gen uit. De spellen tot nu toe zijn grafisch wat minder en meer experimentgericht. Gelukkig zijn er inderdaad developers die wat meer tijd steken in design. Zo hebben de makers van The Godfather gekozen voor een meer shaded look zodat de Wii wat meer aankan. Dit ziet er erg strak uit en i.c.m. met de controls is het natuurlijk erg leuk. De mensen bij Wario Ware houden het lekker simpel en kiezen voor ieder zijn eigen tekenstijl, die formula werkt op de DS, werkt ook zeker weten op de Wii.
Je ziet steeds meer goeie developers die kracht er weten uit te persen. Kijk naar Mortal Kombat Armaggedon, die ziet er grafisch prima uit. Zelfs Pokemon Battle Revolution ziet er mooi uit, de aanvallen, het design. Alhoewel de controls hier niet echt veel van toepassing zijn maar toch.

Ik wilde gewoon echt zien wat iedereen zou zeggen als ik een soort fanboy gedrag toonde. (niet alleen op forum, kijk gamed.nl algemeen, de laatste dagen)
Natuurlijk krijg je stomme reacties van anonieme gasten, maar ook mooie argumenten die ook echt duidelijkheid brengen (Alain).

De eerste keer dat ik op de Wii speelde was wel leuk maar bij Zelda was ik op de controls al snel uitgekeken (het spel zelf natuurlijk niet) en bij RedSteel werkte het echt voor geen meter.

Conclusie (voor de mensen die geen zin hebben in lezen):
Dont take me wrong, ik ben geen next-gen uber fanboy (alhoewel ik mooie graphics aanbid), ik weet wel wat voor soort bedrijf Nintendo is, wat de strategie is en alles. Er zitten ook gewoon mensen bij die denken dat de Wii echt alles omverblaast. Misschien qua verkopen wel, maar denk maar niet dat de Xbox 360 en PS3 dan in de droogte staan. Wii brengt leuke titels met zich mee, PS3 en 360 brengen er meer in mijn smaak (GTA for the win, Gears of War)
Ik heb als gamer gewoon ook mooie graphics nodig om sfeer aan te tonen, geen wazige textures, geen lage framerates. Maar idd, gameplay boven graphics, gelukkig dat je die ook kan aantreffen op de next-gen consoles en niet alleen op de Wii.

EDIT: Ik hoop dat ik hiermee ook vrede met de mensen die mij haatte door die kutberichten van me
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
koekiemonster BerichtGeplaatst: 14 Feb 2007 10:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Sep 2006
Berichten: 53

Raar aandachtstopic zonder enige uitleg of onderbouwing.
"Ik haat me wii, ik vind het klote, het zuigt en het is stom".

Verkoop hem dan en ga hem niet houden omdat andere zeggen dat zij wel plezier beleven aan hun wii.

Ik bied 200 euro!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 14 Feb 2007 20:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Op Marktplaats zal die toch wel iets meer opleveren...

Maar ik bied 230
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
drakeman12 BerichtGeplaatst: 14 Feb 2007 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Nov 2006
Berichten: 42

@stevan (ze hebben veel meer geld om er in te pompen).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group