Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15, 16, 17  Volgende  
zie sang BerichtGeplaatst: 12 Jun 2012 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Tja als jullie nog dromen , wie ben ik om jullie weer wakker te maken ? .
Maar ik blijf voor Spanje zelfs al moet Belgie er tegen spelen , Want Spanje speeld op een ander niveau dan alle andere ploegen .
Daarom zijn de Ned gek van Barca en Real . hopelijk komen jullie Italie niet tegen want ik vind deze ploeg de beste in 10j voor Italie .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 12 Jun 2012 15:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Echt een gloryhunter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sutefuu BerichtGeplaatst: 12 Jun 2012 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jul 2008
Berichten: 1385

Haha kan iemand zie sang alsjeblieft een ban geven, damn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 12 Jun 2012 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Sutefuu schreef:
Haha kan iemand zie sang alsjeblieft een ban geven, damn


En dan scheld hij jou nog niet eens uit, moet je nagaan hoe ik erover denk (ik geef je een hint, ik ben het niet met je oneens..)

Ontopic:

Frankrijk - engeland 1-1 had ik niet echt verwacht eigelijk. Jammer, had wel wat meer doelpunten willen zien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
zie sang BerichtGeplaatst: 12 Jun 2012 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Sutefuu schreef:Sutefuu schreef:
Haha kan iemand zie sang alsjeblieft een ban geven, damn
Dellion antwoorde met
En dan scheld hij jou nog niet eens uit, moet je nagaan hoe ik erover denk (ik geef je een hint, ik ben het niet met je oneens )

Waarom zouden ze me bannen ??? , omdat ik niet reageer zoals jullie groepje ???
Al eens gezien hoe gamed.nl minder bezoeken krijgt door registraties .
@ Jullie beiden ik supporter voor Spanje en mijn mening verander ik voor niemand . ps ga naar forum meld aan moderatie en vraag allen een ban aan . en ook op de grond van wat ...

Ik hoop nu zeker dat NED afgaat tegen DUITSLAND , wat een hhhmmm zijn jullie , Mulder al ff bezig gehoord over jullie oranje ??? . Ik laat jullie met zen 10 de site domineren .

vroeger was het leuker hier toen konden de leden nog tegen een stoot !!! @ Gamed.nl plaats maar verboden boven de 21 jaar te reageren . doei beste vriendjes ...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 12 Jun 2012 17:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

zie sang schreef:
Sutefuu schreef:Sutefuu schreef:
Haha kan iemand zie sang alsjeblieft een ban geven, damn
Dellion antwoorde met
En dan scheld hij jou nog niet eens uit, moet je nagaan hoe ik erover denk (ik geef je een hint, ik ben het niet met je oneens )

Waarom zouden ze me bannen ??? , omdat ik niet reageer zoals jullie groepje ???
Al eens gezien hoe gamed.nl minder bezoeken krijgt door registraties .
@ Jullie beiden ik supporter voor Spanje en mijn mening verander ik voor niemand . ps ga naar forum meld aan moderatie en vraag allen een ban aan . en ook op de grond van wat ...

Ik hoop nu zeker dat NED afgaat tegen DUITSLAND , wat een hhhmmm zijn jullie , Mulder al ff bezig gehoord over jullie oranje ??? . Ik laat jullie met zen 10 de site domineren .

vroeger was het leuker hier toen konden de leden nog tegen een stoot !!! @ Gamed.nl plaats maar verboden boven de 21 jaar te reageren . doei beste vriendjes ...
Ik zeg enigszins dat die "mening" van jou niet jouw mening is. Je kunt roepen wat je wilt. Jullie komen niet eens op het EK voor dus vandaar dat je Spanje support, lijkt me.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 12 Jun 2012 17:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

@zie sang

Als mijn mening zou zijn, dat alle joden vergast moeten worden, is dat dan nog een mening? Dat is een beetje het punt. Je kan prima een mening hebben. Maar als je daarbij mensen beledigt is het een ander verhaal.

'Waarom zouden ze me bannen ??? , omdat ik niet reageer zoals jullie groepje ??? '
Als je de groepen zou indelen in 'beschaafd nederlands' en 'een niet bestaande taal' Dan zou je inderdaad niet reageren zoals ons groepje

Maar laten we er gewoon maar allemaal over ophouden, zie sang is voor spanje zonder reden. Punt, ik zou ook graag een discussie met goede argumentatie horen. Maar als dat er niet komt, dan komt dat niet

@zie sang
De reden dat mensen zo reageren waarschijnlijk is omdat je maar wat dingen roept (bijv over nederland/spanje) zonder echt iets ermee toe te voegen, of echt een op feiten gebaseerde mening te hebben. Als je wat feiten erbij toevoegde zouden mensen denk ik al heel anders reageren



(Sorry dat ik me verlaag tot het niveau, maar..
'@ Gamed.nl plaats maar verboden boven de 21 jaar te reageren . doei beste vriendjes ... '
Zegt de persoon met taalkennis van een 6-jarige)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
zie sang BerichtGeplaatst: 12 Jun 2012 18:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

En als afsluiter geef ik je gelijk met de reacties op mijn zinbouw ,
Begrijp nu toch ook eens dat ik altijd kijk naar de show over voetbal op Zondagavond .
Dan begrip je pas waarom ik zo reageerde , Jack Vangelder maakte jullie al 2 EK Kampieon .
Je begrijp dan ook dat ik graag jullie jen , Wij Belgen zijn er nu al 3x niet meer bij .Ik neem aan dat jij dan ook voor een andere zou supporterren , ja toch ?
Ik supporter nu altijd voor Spanje omdat ik Real fan ben en een fanboy van San Iker voor mij de beste doelman vanaf 17jaar vaste keuze bij Real en Spanje .
Ik ben zelf doelman geweest en dan weet je pas wat hij presteerd elke keer ! tegen Italie is een VB , Zo dit getypt te hebben weet je ook dat het maar jennen was .
BTW Dellion heb jij hier ook ff geen proefmoderater geweest ? De tijd dat ik hier niet veel kwam komt omdat ik ook mod ben bij een jawel ned site voor subs bij je movies .
Ik weet dus wat mod inhoud , daarom iemand vragen voor een ban is zo laag , de mod hier heeft perfect zijn job gedaan met een blaaam voor mij .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 12 Jun 2012 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

zie sang schreef:
En als afsluiter geef ik je gelijk met de reacties op mijn zinbouw ,
Begrijp nu toch ook eens dat ik altijd kijk naar de show over voetbal op Zondagavond .
Dan begrip je pas waarom ik zo reageerde , Jack Vangelder maakte jullie al 2 EK Kampieon .
Je begrijp dan ook dat ik graag jullie jen , Wij Belgen zijn er nu al 3x niet meer bij .Ik neem aan dat jij dan ook voor een andere zou supporterren , ja toch ?
Ik supporter nu altijd voor Spanje omdat ik Real fan ben en een fanboy van San Iker voor mij de beste doelman vanaf 17jaar vaste keuze bij Real en Spanje .
Ik ben zelf doelman geweest en dan weet je pas wat hij presteerd elke keer ! tegen Italie is een VB , Zo dit getypt te hebben weet je ook dat het maar jennen was .
BTW Dellion heb jij hier ook ff geen proefmoderater geweest ? De tijd dat ik hier niet veel kwam komt omdat ik ook mod ben bij een jawel ned site voor subs bij je movies .
Ik weet dus wat mod inhoud , daarom iemand vragen voor een ban is zo laag , de mod hier heeft perfect zijn job gedaan met een blaaam voor mij .


Nee ik ben nooit (proef)moderator geweest. Ik was tevens ook niet diegene die begon over een ban
En nee, ik zou ook nooit voor een ander land zijn. Hoe vaak mijn eigen land ook mag verliezen. (Anders zou niemand meer Nederland aanhangen sinds dat we amper wk's/ek's winnen.)
Maar oke, ieder zijn mening he
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
the_dan BerichtGeplaatst: 12 Jun 2012 18:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Gaat lekker met die grieken lol

6e minuut 0-2 achter :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 12 Jun 2012 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Dellion schreef:

'Waarom zouden ze me bannen ??? , omdat ik niet reageer zoals jullie groepje ??? '
Als je de groepen zou indelen in 'beschaafd nederlands' en 'een niet bestaande taal' Dan zou je inderdaad niet reageren zoals ons groepje


(Sorry dat ik me verlaag tot het niveau, maar..
'@ Gamed.nl plaats maar verboden boven de 21 jaar te reageren . doei beste vriendjes ... '
Zegt de persoon met taalkennis van een 6-jarige)


Zo, alvast genomineerd voor beste reactie van de forumawards 2012, gefeliciteerd.

Oh en lol @ Griekenland
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 12 Jun 2012 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Oh en lol @ czech
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 12 Jun 2012 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073



Ik hoop dat het nummerbord gelijk heeft
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 12 Jun 2012 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

zie sang schreef:
de mod hier heeft perfect zijn job gedaan met een blaaam voor mij .


Thanks, en hier laten we het ook bij jongens! Praat maar lekker verder over de wedstrijden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 12 Jun 2012 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Ik zit nu te kijken naar Polen vs Rusland en ik moet toegeven dat dit de
1ste x is dat ik Polen zie spelen .
Wat mij betreft wat zijn die Polen goed geworden .
Kan iemand mij antw of ze de eerste match ook zo waren ??. en wat de uitslag was ( PS : gedaan met jennen ik kijk en hoop dat NED wel wint tegen Duitsland Ned zou toch door de poeles moeten geraken )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thibby95 BerichtGeplaatst: 12 Jun 2012 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 469

Polen - Rusland 1-1

Had niet verwacht dat de Polen zo goed konden spelen, Rusland leek vandaag echter een heel stuk onder zijn niveau te spelen. Blyza... hft echt wel een wondermooie goals gemaakt overigens.

BTW ik ben ook Belg en ik supporter voor Engeland, altijd zo geweest en ik zal het ook altijd blijven doen PS: tijdens Engeland-België bijv. supporterde ik ook voor Engeland en niet voor België, je kan gerust fan zijn van de voetbalploeg van een ander land, we hoeven niet allemaal zo doorgedreven nationalistisch te zijn zoals de Nederlanders..

En nog iets, ik ben ook Anti-Ned om eerlijk te zijn (hoewel ik fan ben van van Persie) en dat komt omdat veel Nederlanders al denken dat ze het EK hebben gewonnen, terwijl dat nog lang niet het geval is + Nederlanders kunnen totaal maar dan ook totaal niet tegen hun verlies, na de WK finale van 2010 enorme ruzie gehad met een boel Nederlanders in Griekenland omdat ik in de finale voor Spanje stemde samen met wat vrienden, dat soort dingen vind ik niet normaal hoor en is een gevolg van het extreme chauvinisme van Nederlanders.
Leuk dat jullie je allemaal 1 voelen en verbonden met elkaar maar het heeft ook zo zijn nadelen.

Mijn persoonlijke mening, goed toegelicht denk ik, kritiek is welkom BS niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 12 Jun 2012 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

@thibby
Jij plaatst de reactie die ik wil formuleren . Ik ben grote fan van Iker Cassilias en het doet me pijn als hij een doelpunt te slikken krijgt.
Maar blijkbaar geloven ze me niet als het Belgie vs Spanje zou zijn ben ik
Spanje supporter .
Maar als ik het plaatst krijg ik hier van alles te slikken . Pian killer kijk ff 1ste
pagina wat plaatste je daar al in het Oranje btw je was niet alleen .En daardoor is het begonnen ik wilde jullie jennen .

En zoals Thibby al aangeeft wij Belgen hebben nu eenmaal zo een gevoel van Nationale trots
NIET !!!
Wij zullen nooit allemaal in rode duivels pakken lopen of ons verkleden , bij jullie is er eendracht waar je gaat of staat als er in Ned iets te doen is , is het hup allemaal oranje .
Ik hoorde Vanhooidonck het toch ook allemaal teveel oranje hup zijn voor hem , hij zei toch ook onze Nationale kleuren zijn die van Willem2 ? juist gepromofeerd terug naar ere div .
Het verschil tussen een Vlaming en een Ned is veel meer dan je denkt enige overeenkomst is dat we de zelfde taal spreken , anders zijn wij Belgen niet met jullie te vergelijken . Koningshuis zegt ons nietst gewoon we lijken niet op elkaaar in ons hoofd en zo zal het blijven ... Nu stop ik ermee ik hoop dat jullie winnen en blij mogen zijn . NO WAR THNX
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 10:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Thibby95 schreef:


En nog iets, ik ben ook Anti-Ned om eerlijk te zijn (hoewel ik fan ben van van Persie) en dat komt omdat veel Nederlanders al denken dat ze het EK hebben gewonnen, terwijl dat nog lang niet het geval is

Nogmaals, dit is slechts enthausiasme en ook meer een kreet dat je bij elk land hoort

+ Nederlanders kunnen totaal maar dan ook totaal niet tegen hun verlies, na de WK finale van 2010 enorme ruzie gehad met een boel Nederlanders in Griekenland omdat ik in de finale voor Spanje stemde samen met wat vrienden,

Die groep Nederlanders zijn representatief voor de rest? Er zijn altijd retards bij, en zeker ook bij de Nederlandse supporters.

dat soort dingen vind ik niet normaal hoor en is een gevolg van het extreme chauvinisme van Nederlanders.

weer een generalisatie

Leuk dat jullie je allemaal 1 voelen en verbonden met elkaar maar het heeft ook zo zijn nadelen.

hier kan ik me wel in vinden

Mijn persoonlijke mening, goed toegelicht denk ik, kritiek is welkom BS niet


Punt blijft; je bent hier op een Nederlandse site, tijdens het EK waarin Nederland deelneemt. Hoewel je natuurlijk prima voor elke partij mag zijn moet je wel begrip tonen voor de andere mensen. Ik ga ook niet in Duits cafe Nederland supporten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 11:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Nee dat enthausiasme is toch voornamelijk typerend voor Nederlanders =p. Ik zit nu toch ook niet te roepen hup Frankrijk kampioen =p. En in mijn familie zijn er weinig die er echt omgeven: Zelf niet na 98 en 2000 =p. Sterker nog men lacht liever met de ploeg 'Les vieux' dan wat anders =p.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 12:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Dat Belgen dat niet hebben, betekent niet dat andere groepen zoals Duitsland, Spanje, Rusland, Italie en Amerika het niet hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

konnichiwa schreef:
Nee dat enthausiasme is toch voornamelijk typerend voor Nederlanders =p. Ik zit nu toch ook niet te roepen hup Frankrijk kampioen =p. En in mijn familie zijn er weinig die er echt omgeven: Zelf niet na 98 en 2000 =p. Sterker nog men lacht liever met de ploeg 'Les vieux' dan wat anders =p.


Nederlanders zijn enthousiast? Wat erg. Bel de politie!.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
zie sang BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

@ Robert
Omdat we op een Ned site zijn en Belgen zijn zouden we dan onze mening niet kwijt kunnen ? , denk je echt dat er op gamed alleen maar 2 a 3 Belgen zijn ?.
Dan zou ik de gegevens ff opvragen aan gamed.nl , er zijn zelf mod hier uit Belgie .
En dan al je antw op thibby in het vet zwart geplaatst komen niet overeen met jouzelf zoals ik je ken op gamed.nl .
Waarom plaatst je al het negatief in de schoenen van andere Ned ? , denk je nu echt dat wij je geloven ? .
Nee Robert jij bent ook zo als iedere andere Nederlander maar je weet het blijkbaar niet.
@ Mafusto
Je reactie is zoals je bent en je doet je niet anders voor . Een echte Nederlander , mooi zo ....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 13:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Wat ben jij een racist zeg, niet normaal..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
zie sang BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 13:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Dellion schreef:
Wat ben jij een racist zeg, niet normaal..


Nee mensenkennis .
Dellion , jij bent meer een slang die graag aangeeft hoe een andere is , maar als je goed je reacties leest weet je dat je beter eens bij jouzelf zou moeten kijken ...
Wat is er rasict aan mijn reactie tegenover Robert en Mafusto ???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

zie sang schreef:
Dellion schreef:
Wat ben jij een racist zeg, niet normaal..


Nee mensenkennis .
Dellion , jij bent meer een slang die graag aangeeft hoe een andere is , maar als je goed je reacties leest weet je dat je beter eens bij jouzelf zou moeten kijken ...
Wat is er rasict aan mijn reactie tegenover Robert en Mafusto ???


Je stelt een bepaald negatief beeld over een groep mensen als de waarheid. Terwijl deze beledigend is voor deze groep mensen. Vervolgens noem je deze mensen (en mij) herhaaldelijk op die manier.

Dat is hetzelfde als dat ik zou zeggen 'Mensen uit Vlaanderen zijn dom' en vervolgens iedereen die er tegen in gaat dom te noemen omdat ze het er niet mee eens zijn. Dat is wat jij doet namelijk, een bevolkingsgroep belachelijk maken door idiote generalisaties

Ps: Mensenkennis verkrijg je niet via internet. Tevens valt als je een paar mensen uit een bevolkingsgroep kent niet te zeggen dat een hele bevolkingsgroep zo is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15, 16, 17  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 17

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group