Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 15, 16, 17  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 10 Jun 2012 01:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Wauw wat een deceptie. Het is eigenlijk gelijk al over.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 10 Jun 2012 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

ohja was ik nog vergeten , volgende match tegen de Duitser .... en al van moeten winnen anders terug naar Holland ... .

Het zag er al niet goed uit voor Ned team , toen ze in Bayern M verloren , tja Jack Vanheldert
( naam ???) moet maar niet zo neer kijken op de andere teams ... die Ajax fan die dan de grootte meneer afgeefd de Zondag avond , Waterreus , Mulder zagen het aankomen .

De beste voetballers in de grote competities zijn Nederlander , alleen achteraan loopt het niet . Van Marwijk zou toch beter moeten weten .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 10 Jun 2012 15:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Wat kan van Marwijk daar nou aan doen? Als er weinig goede verdedigers zijn.. dan zijn er weinig goede verdedigers. Zo simpel is het.

En ten tweede, grappig altijd hoe andere landen altijd een probleem ervan maken als nederland verliest, terwijl nederlanders het sportief opnemen (viel gister ook te zien toen de nederlanders in Charkov gewoon normaal deden na het verlies) Je kan zeggen wat je wil. Maar de supporters van oranje, supporten tenminste.
Net als 2 jaar terug, spanje won. maar Nederland had opnieuw het grootste feest

Ps: Je mag dan wel een Belg zijn, ook de meeste Belgen spreken nog altijd Nederlands.. Probeer dat dan op zijn minst op een leesbare manier...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
konnichiwa BerichtGeplaatst: 10 Jun 2012 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Sportief?

"Waar is dat belgie van jou ookalweer? Kinderachtig kutventje"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 10 Jun 2012 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

konnichiwa schreef:
Sportief?

"Waar is dat belgie van jou ookalweer? Kinderachtig kutventje"


Dus als één nederlander onsportief is is meteen iedereen dat? Seems legit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 10 Jun 2012 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Dellion schreef:
Wat kan van Marwijk daar nou aan doen? Als er weinig goede verdedigers zijn.. dan zijn er weinig goede verdedigers. Zo simpel is het.

En ten tweede, grappig altijd hoe andere landen altijd een probleem ervan maken als nederland verliest, terwijl nederlanders het sportief opnemen (viel gister ook te zien toen de nederlanders in Charkov gewoon normaal deden na het verlies) Je kan zeggen wat je wil. Maar de supporters van oranje, supporten tenminste.
Net als 2 jaar terug, spanje won. maar Nederland had opnieuw het grootste feest

Ps: Je mag dan wel een Belg zijn, ook de meeste Belgen spreken nog altijd Nederlands.. Probeer dat dan op zijn minst op een leesbare manier...


Ben ik het mee eens. Sowieso slaat het nergens op dat Nederland neer kijkt op andere teams. Ja er zijn altijd mensen die roepen 'we worden kampioen!'. Maar dit moet je gewoon als enthousiasme zien.

Nederland heeft gister geweldig gespeeld. Echter was het afmaken dramatisch. Als dit een jury sport was dan had Nederland hoge ogen gegooid.

Ik vind het een beetje sneu hoe mensen, voornamelijk de Belgen, hier op reageren. Het klinkt als pure jaloezie. Als België verliest vind ik het ook sneu voor de supporters van hier, en ga ik zeker niet zulk kinderachtig gedrag vertonen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 10 Jun 2012 15:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Dellion schreef:
konnichiwa schreef:
Sportief?

"Waar is dat belgie van jou ookalweer? Kinderachtig kutventje"


Dus als één nederlander onsportief is is meteen iedereen dat? Seems legit.


Of de Nederlandse supporters op de ossenmarkt in Antwerpen die hun woede hebben geuit op studenten waaronder enkele Duitse zware verwondingen op hebben gelopen. Kan je vertellen dat er heel veel mensen waren die niet blij waren met de 'sportieve Nederlanders'.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 10 Jun 2012 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

konnichiwa schreef:
Dellion schreef:
konnichiwa schreef:
Sportief?

"Waar is dat belgie van jou ookalweer? Kinderachtig kutventje"


Dus als één nederlander onsportief is is meteen iedereen dat? Seems legit.


Of de Nederlandse supporters op de ossenmarkt in Antwerpen die hun woede hebben geuit op studenten waaronder enkele Duitse zware verwondingen op hebben gelopen. Kan je vertellen dat er heel veel mensen waren die niet blij waren met de 'sportieve Nederlanders'.


Ik ben altijd van het 2 kanten van het verhaal willen horen. En aangezien er veel berichten waren over onsportief gedrag van duitsers (door herhaaldelijk racistische leuzen en dingen als 'lekker voor ze dat ze hebben verloren') dan begrijp ik dat dat gebeurd kan zijn. Zeker omdat zoals gezegd, nederlanders het niet uit maakt. We maken er toch wel een feest van of we winnen of niet. Dan is er meestal drank. No offence, maar als je dan nederlanders lastig valt. Dan lok je het zelf uit;)

Maar zoals gezegd. ik weet niet wat er gebeurd is daar, en zolang er geen 2 kanten aan dat verhaal zitten kan je er eigelijk ook helemaal niks over zeggen.

Eigelijk kan ik er ook niks over zeggen, dat is waar. aangezien ik alleen de verhalen uit internationale media heb dat het goed verlopen is en dergelijke. En logischerwijs mijn eigen ervaring dat alles goed ging in de stad waar ik woon. Maar alsnog.
Verder ben ik het eens met robert
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Jun 2012 16:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

konnichiwa schreef:
Sportief?

"Waar is dat belgie van jou ookalweer? Kinderachtig kutventje"
Ik heb de wedstrijd niet eens gezien, kan er gewoon niet tegen als mensen na 2 jaar een post op gaan duiken die niet eens serieus bedoeld was.

En voorderest ben ik het eens met Robert's laatst alinea, maar hij vergeet één ding, tijdens het e of wk zijn het geen belgen maar spanjolen hoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 10 Jun 2012 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Inderdaad, volgens mij waren er altijd discussies over Nederland en Spanje tijdens de vorige EK/WK's.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 10 Jun 2012 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Wat is TOPvoetbal , kijken hoe iedereen zijn taak doet zonder dikke nekken te zijn .
VB Spanje . san Iker enz
Nederlanders jullie komen nog zoveel tekort , BTW Dellion kijk ff bij de E3 hoeveel ik daar gereageerd heb , maar het doet zo^n pijn voor Holland om niet te winnen . nog ff aan Dellion ik post hier niet meer veel omdat de gasten verwijderd zijn en ik weeral gelijk heb omtrent ps3 .
Dus ff : Playstation en Spanje are simple the best .... @ andere Nederlanders jammer voor jullie , maar die Dellion is voor mij zwakke en opvliegende kl...t zak ,sorry
Nederlander als hem met een kleurtje denk ik , blijf uit VLAANDEREN .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 10 Jun 2012 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Anderlecht SuperSlecht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Jun 2012 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Waarom is hij zo pissed op Dellion? Of heeft hij het over mij?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sutefuu BerichtGeplaatst: 10 Jun 2012 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jul 2008
Berichten: 1385

Geen idee, ik sla die woorden en interpunctiebrei altijd over, achja, als ik zo de andere wedstrijden zie, kan Oranje best mee met de rest, italie, spanje, duitsland, portugal, allen niet top. Oranje heeft de pech dat die bal er niet in vliegt..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 10 Jun 2012 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Paintskillz schreef:
Waarom is hij zo pissed op Dellion? Of heeft hij het over mij?


Waarschijnlijk op mij, aangezien ik zijn argumentatie (voor zover aanwezig) onderuit haal en hem erop attendeerde dat we hier Nederlands schrijven. En niet een of andere niet bestaande taal.

'maar het doet zo^n pijn voor Holland om niet te winnen'
Again, wij maken er geen problemen van. Nederlanders zijn een nuchter volk met veelal de instelling 'niks aan te doen' als nederland heeft verloren. En het dan ook accepteren.
'Dus ff : Playstation en Spanje are simple the best ....'
Als dit niet sarcastisch bedoeld is, zou ik als ik jou was een vorm van argumentatie erbij zetten. Op deze manier ziet het eruit als een wanhopige fanboy actie
'Dellion is voor mij zwakke en opvliegende kl...t zak ,sorry '
Seems legit, ik heb je namelijk al zo vaak uitgescholden en verkeerd behandelt!.. (Sarcasme, just sayin')
Ps: waarom zou ik moeten kijken hoeveel jij bij de E3 gereageerd had? Wat heb ik daarmee te maken.
2de PS: Ik vind Vlaanderen geweldig, dat is naast Nederland het gebied wat mij het meest aanspreekt. Ik vind het jammer dat je nu zo racistisch doet, dat ben ik niet gewend van mensen uit vlaanderen, want die zijn meestal net als hollanders heel open. Beetje jammer;)

Maar zou je misschien of ontopic willen gaan, of iets willen bijdrage aan een nuttige discussie. Ik kan me niet voorstellen dat iemand wat wijzer word van je berichten (niet om lullig te doen dit, maar we willen hier graag over voetbal praten)

--

Ontopic: Ben ik de enige, of lijkt het elk jaar slechter te worden met de kwaliteit van de scheidsrechters? De eerste 2 wedstrijden die van polen en rusland waren al erg, maar de scheids bij nederland was ook niet al te best.

Wie denken jullie trouwens dat het EK gaat winnen? ik persoonlijk denk duitsland, ondanks de niet al te beste wedstrijd gister. of Rusland, die hebben tegenwoordig ook een prima elftal


Laatst aangepast door Velqor op 10 Jun 2012 21:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 10 Jun 2012 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

zie sang schreef:

Nederlander als hem met een kleurtje denk ik , blijf uit VLAANDEREN .


Racisme op z'n puurst. Dit mag op gamed?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 11 Jun 2012 00:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

zie sang schreef:
Wat is TOPvoetbal , kijken hoe iedereen zijn taak doet zonder dikke nekken te zijn .
VB Spanje . san Iker enz

Hier kan zelfs ik nog geen pap van maken.

Citaat:
Nederlanders jullie komen nog zoveel tekort

Waaruit zou dat moeten blijken? Uit die ene wedstrijd tegen Denemarken? Soms heeft een team een pot waar de bal gewoon het doel niet in wilt gaan, en dat overkwam NL. Als ik terugkijk naar 2010, was het behoorlijk impressive wat NL daar deed..
Citaat:
BTW Dellion kijk ff bij de E3 hoeveel ik daar gereageerd heb , maar het doet zo^n pijn voor Holland om niet te winnen . nog ff aan Dellion ik post hier niet meer veel omdat de gasten verwijderd zijn en ik weeral gelijk heb omtrent ps3 .

Wat heeft de PS3 nu met dit topic te maken?
Citaat:
@ andere Nederlanders jammer voor jullie , maar die Dellion is voor mij zwakke en opvliegende kl...t zak ,sorry

Lol wat? Je scheld hem verrot omdat hij jouw mening niet deelt? Wat is dit voor 1-dimensionaal denken?
Citaat:
Nederlander als hem met een kleurtje denk ik , blijf uit VLAANDEREN

Wow. dit begint echt hooligan talk te worden..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 11 Jun 2012 09:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Spanjaarden moet geen bier drinken want dan krijg je zo'n comments =p.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 11 Jun 2012 09:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Náh zo praat hij altijd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 11 Jun 2012 10:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Och, zie maar zo jongens, wij spelen ten minste niet gelijk tegen Italië als voormalig WK/EK kampioen :')

En Zie sang, let op je woorden, we schelden hier niemand uit voor klootzak. Je krijgt van mij een waarschuwing.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 11 Jun 2012 10:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Nickdhnick schreef:
Och, zie maar zo jongens, wij spelen ten minste niet gelijk tegen Italië als voormalig WK/EK kampioen :')

En Zie sang, let op je woorden, we schelden hier niemand uit voor klootzak. Je krijgt van mij een waarschuwing.


Vergeet niet dat Italië ook een voormalig Wk kampioen is =p. (Weet niet hoeveel er van toen nog in de team zitten maar goed).

Vanavond staat er zoveel op het spel =p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 11 Jun 2012 11:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

konnichiwa schreef:
Nickdhnick schreef:
Och, zie maar zo jongens, wij spelen ten minste niet gelijk tegen Italië als voormalig WK/EK kampioen :')

En Zie sang, let op je woorden, we schelden hier niemand uit voor klootzak. Je krijgt van mij een waarschuwing.


Vergeet niet dat Italië ook een voormalig Wk kampioen is =p. (Weet niet hoeveel er van toen nog in de team zitten maar goed).

Vanavond staat er zoveel op het spel =p


Kennelijk staat de ongeslagen verdediging van Juventus in de basis van Italie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 11 Jun 2012 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Meh ben toch niet zo beschaamd, had liever dat ze gewonnen had though... Door de wijn wel in slaap gevallen en nu pas wakker geworden (en zo Oekraine en zweden gemist).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 12 Jun 2012 01:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Dat die oude Shevchenko Toch 2 keer scoort op zijn leeftijd

Knap van hem
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 12 Jun 2012 13:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

zie sang schreef:
konnichiwa schreef:
Soms is het beter om er niet te zijn denk maar aan Frankrijk op het Wk in Zuid Afrika.

Edit: en was Zie sang niet spaans?


KLOPT ik ben voor Spanje en ben Belg" geen haar op mijn hooft die er aan denkt om voor Ned te zijn"
Te dikke nekken !!!
Je bent Belg en je bent voor Spanje. Oke dat kan, maar als je blijkbaar anti-Ned bent moet je enigszins wat geven voor het Belgisch voetbal. Dat terwijl Spanje jullie wel eens hard heeft geneukt in jullie kontje 3 jaar terug. Stockholm-syndroom anyone?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 15, 16, 17  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 17

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group