Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2014 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Morgen zal in Amerika de laatste aflevering getoond worden. Deze duurt één uur en zal voorgoed het doek laten zakken. We mogen afscheid nemen van Ted, Marshall, Lily, Barney en Robin. Na negen jaar...

Het is vreemd om nu te moeten zien dat het eindigt. Ik ben de serie begonnen in september 2005 en heb sindsdien met veel plezier gekeken. Ik zal de spin-off "How I Met Your Dad" ook zeker een kans geven, maar ik denk niet dat die serie het niveau van zijn voorganger bij mij zal kunnen halen. We zullen zien...

Dinsdag kunnen wij in Nederland de aflevering kijken. Ik ben benieuwd!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2014 15:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Eindelijk, HIMYM had zo'n 2/3 jaar geleden over moeten zijn. De laatste paar seizoenen zijn ontzettend slecht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2014 15:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

De laatste twee seizoenen zijn bar slecht. De laatste season was ik op d ehelft gestopt omdat het zo ondragelijk slecht is met een paar kleine geweldige momenten. Ik ga ze allemaal wel nog kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2014 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Moet toch eerlijk bekennen dat ik dit laatste seizoen best wel leuk vind, veel goede lachmomenten gehad in ieder geval
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2014 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

RoaringMdog schreef:
Eindelijk, HIMYM had zo'n 2/3 jaar geleden over moeten zijn. De laatste paar seizoenen zijn ontzettend slecht.
+1, enige grappige zijn Marshall, oude Barney en af en toe Robin. Alles wat uit Lily haar mond komt is geforceerd en Ted zit alleen maar de emo uit te hangen. Zal blij zijn als het voorbij is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 02 Apr 2014 10:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Ik vond het einde overigens ontroerend en werkelijk fantastisch tegelijkertijd. Mooie afsluiting
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 02 Apr 2014 10:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik zal het weer zeggen, ik vond het einde ook heel toepasselijk. Al die mensen in Amerika lopen echt te haten op het einde omdat ze gewoon al die Hollywood eindes zijn gewend van 'eind goed, al goed', maar life is no fucking fairytale. Ik heb ook wel gelachen om dit seizoen en grappig hoe ze een heel seizoen om 1 weekend kunnen laten draaien, maar het was vanaf seizoen 5 echt elke keer weer hetzelfde liedje qua structuur in het seizoen en alles werd voorspelbaar.

Ik ben blij dat het afgelopen is en dat ze het niet nog eens extra uitsmeren. Ze hadden namelijk met dit tempo tenminste nog één seizoen met de moeder kunnen maken en dan nog één seizoen met
Spoiler: toon
Barney en Robin die uit elkaar gaan


Anyways, fucking Amerikanen lopen op Facebook te haten, just grow the fuck up. Waardig einde en op naar de volgende show (er zijn er zo veel die je kan volgen).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 02 Apr 2014 14:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Nelus schreef:
Anyways, fucking Amerikanen lopen op Facebook te haten, just grow the fuck up. Waardig einde en op naar de volgende show (er zijn er zo veel die je kan volgen).
Haha, facebookpagina's van shows zijn altijd zo'n rotzooi. Ik weet nog wel vorig seizoen met HIMYM dat ze besloten direct na de episode een foto van de moeder op Facebook te zetten, dat is echt een bitch move tbh.

Over het einde: Gedurfd dat ze die kant op gaan, vond deze episode beter dan de laatste 2 seizoenen. Niet dat dat heel veel zegt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Apr 2014 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Waardig einde? Een kuteinde dat alleen is gemaakt omdat ze dat einde 7 jaar gefilmd hebben en ze te bang waren om het te veranderen. De show vernielt 8 jaar aan karakterontwikkeling met een finale die volgt op een uitermate slecht seizoen. Ze lossen tientallen vragen niet op die ze zelf teasden, ze laten ons 4 seizoenen uitkijken naar een huwelijk dat amper standhoudt, ...
Ik ben blij dat het gedaan is, maar deze show had moeten eindigen met Victoria + Ted zoveel seizoenen terug.

Bob Saget gaf een subtiele steek via Twitter: "Intelligence is the ability to adapt to change. ~Stephen Hawking"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 08 Apr 2014 12:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Wat een kut einde.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 08 Apr 2014 12:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Joni Philips schreef:
Waardig einde? Een kuteinde dat alleen is gemaakt omdat ze dat einde 7 jaar gefilmd hebben en ze te bang waren om het te veranderen. De show vernielt 8 jaar aan karakterontwikkeling met een finale die volgt op een uitermate slecht seizoen. Ze lossen tientallen vragen niet op die ze zelf teasden, ze laten ons 4 seizoenen uitkijken naar een huwelijk dat amper standhoudt, ...
Ik ben blij dat het gedaan is, maar deze show had moeten eindigen met Victoria + Ted zoveel seizoenen terug.

Bob Saget gaf een subtiele steek via Twitter: "Intelligence is the ability to adapt to change. ~Stephen Hawking"


Hoezo geen waardig einde? Als Robin en Ted uiteindelijk bij elkaar komen, dan moet Robin gescheiden zijn terwijl ze toch weet hoe het is om getrouwd te zijn. Ted en de moeder zijn bij elkaar geweest, hebben kinderen gekregen, maar ze overleed waardoor dit verhaal wordt verteld. Hierdoor is Robin ook de kandidaat als 'back-up wife' (zoals ze toen zeiden in een episode) en ze is eigenlijk toch de ware liefde door het verhaal heen. Barney verandert niet door vrouwen, maar wel door een dochter uit het niks, dat is een beetje jammer want ik vond het wel tof dat Barney eindelijk eens volwassen werd. Life is not a fairy tale met een happy ending. True, de opbouw en de seizoenen waren wel slecht, vooral de laatste (ergens ook creatief om een heel weekend uit te smeren over een seizoen). Maar het grotere geheel makes sense. Ze hadden het kunnen veranderen, maar zo werkt het ook.

Dus dat (ja, tekst is wit)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group