Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 10 Jul 2010 20:01    Onderwerp: [TV] How I Met Your Mother! Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Wikipedia schreef:
How I Met Your Mother ("Hoe ik jullie moeder heb ontmoet") is een Amerikaanse komische televisieserie van CBS, waarvan op 19 september 2005 de eerste aflevering werd uitgezonden. De serie werd bedacht door Craig Thomas en Carter Bays, die hun vriendschap gebruikten als inspiratie voor de personages. De reeks begon op 22 september 2008 aan haar vierde seizoen.

How I Met Your Mother won zowel in 2006, 2007 als 2008 een Emmy Award voor de Art Direction, waarbij die in 2006 vergezeld ging van een tweede Emmy voor de cinematografie. Acteur Neil Patrick Harris werd in 2009 genomineerd voor een Golden Globe voor zijn rol als Barney Stinson. Ook het programma zelf werd genomineerd in de categorie 'Beste Komedie'. Elke week kijken er 8 tot 10 miljoen Amerikanen naar de show.

De serie wordt in Nederland uitgezonden op RTL5.[1] In Vlaanderen is ze te bekijken op 2BE.


Enorm leuke serie, die mij doet denken aan Friends. Ben zelf op dit moment seizoen 4 aan het bekijken, terwijl in de States het vijfde seizoen net is afgelopen. Seizoen 6 komt er deze herfst aan!

Wie kijkt dit nog?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 10 Jul 2010 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Ik vind de show legen- wait for it -dary!

Maar goed, even serieus: Leuke show. Niet geweldig, want niet altijd even sterk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
XboxFan785 BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 11:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 132

Soms kijk ik dat wel eens op Channel 4 maar inderdaad niet héél geweldig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
VeDeR BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 71

Ben blij dat deze serie verlengt is, moet echter wel zeggen dat ze de rode draad een klein beetje kwijt zijn, ik wil meer over de titel weten

Maar de cast is geweldig goed en zelfs de filler episodes zijn hilarisch.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 14:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Neil Patrick Harris heeft weer een nominatie gekregen voor een Emmy. Geweldige acteur!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 17 Jul 2010 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

VeDeR schreef:
Ben blij dat deze serie verlengt is, moet echter wel zeggen dat ze de rode draad een klein beetje kwijt zijn, ik wil meer over de titel weten

Maar de cast is geweldig goed en zelfs de filler episodes zijn hilarisch.


Dit. Ben een tijdje gestopt met kijken maar ben ondertussen weer helemaal up to date. Nieuwe seizoen mag komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Jul 2010 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Ben dol op de show, maar moet eerlijk zeggen: het is tijd om het nu even te gaan afronden. Dit is geen Sex and the City of Friends die je eeuwig kunt laten lopen. Op het moment dat hij de moeder ontmoet, kun je maximaal 1 seizoen doorgaan en ik zou haar toch tegen het einde van het volgende seizoen introduceren. Je wil de show toch nog een beetje geloofwaardig houden. Bob Saget's Ted Mosby is 50, de jonge is er 30. Zijn kinderen zijn een jaar of 15, gul zijnde want de dochter's actrice is mijn leeftijd. Dus je zit met een beperking van vijf jaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 17 Jul 2010 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

De cast heeft getekend voor acht seizoenen, zo lang zal het waarschijnlijk dus wel duren. Bob Saget had laten weten dat hij niet langer dan die acht seizoenen wil meewerken aan de serie. Een mogelijkheid is wel dat de serie na het achtste seizoen misschien een soort van reboot krijgt met nieuwe personages.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Jul 2010 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Christian Vuye schreef:
Een mogelijkheid is wel dat de serie na het achtste seizoen misschien een soort van reboot krijgt met nieuwe personages.
Zou leuk zijn, dan mogen we nog een serie toevoegen aan de lijst met series die de shark gejumped hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
VeDeR BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 15:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 71

Een reboot met nieuwe acteurs lijkt me nou helemaal niks.
De serie is leuk met de acteurs zoals die nu is.

Snap best dat je een soortgelijke serie wil maken met hetzelfde concept, maar de vraag is of dat echt aanslaat, concept is inmiddels bekend en steengoed neergezet met HIMYM.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 20 Apr 2012 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Deze serie is pas enkele jaren bekend binnen Nederland. Zelf kijk ik de serie als sinds het eerste moment in september 2005, en ik ben nog steeds erg tevreden. Wetend dat we nog zeker zo'n anderhalf seizoen lang mogen genieten van Ted Mosby (Josh Radnor), Marshall Eriksen (Jason Segel), Lily Aldrin-Eriksen (Alyson Hannigan), Robin Scherbatsky (Cobie Smulders) en Barney Stinson (Neil Patrick Harris), kijk ik elke week weer vrolijk naar een nieuwe aflevering!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Mei 2012 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Morgenavond in Amerika het eerste deel van de seizoensfinale voor seizoen 7! Na het zien van de 22e aflevering van dit seizoen, kan ik haast niet wachten!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Mei 2012 14:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Asianator schreef:
Morgenavond in Amerika het eerste deel van de seizoensfinale voor seizoen 7! Na het zien van de 22e aflevering van dit seizoen, kan ik haast niet wachten!
Beide delen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Mei 2012 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Joni Philips schreef:
Asianator schreef:
Morgenavond in Amerika het eerste deel van de seizoensfinale voor seizoen 7! Na het zien van de 22e aflevering van dit seizoen, kan ik haast niet wachten!
Beide delen

Dat zou natuurlijk veel leuker zijn! Maar aan de andere kant... dan zitten we weer maanden te denken over wat er in de eerste aflevering van Seizoen 8 zou gebeuren...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Mei 2012 15:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Het zou leuk zijn als we eindelijk de moeder zien en de volgende seasons focussen op hun relatie enzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Mei 2012 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Dinsdag inderdaad een dubbele aflevering. Dan gaan we de moeder eindelijk te zien krijgen op het trouwfeest van Barney!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Mei 2012 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Ben vooral benieuwd of Barney met Quinn trouwt. Ik hoop van wel, ze speelt die rol wel goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Mei 2012 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Joni Philips schreef:
Ben vooral benieuwd of Barney met Quinn trouwt. Ik hoop van wel, ze speelt die rol wel goed.

Ja, het zou erg raar zijn mocht het anders lopen. Tenzij het Robin is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Mei 2012 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:
Ben vooral benieuwd of Barney met Quinn trouwt. Ik hoop van wel, ze speelt die rol wel goed.

Ja, het zou erg raar zijn mocht het anders lopen. Tenzij het Robin is.
Momenteel is het 50/50 tussen Robin en Quinn in waarschijnlijkheid.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Mei 2012 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Joni Philips schreef:
Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:
Ben vooral benieuwd of Barney met Quinn trouwt. Ik hoop van wel, ze speelt die rol wel goed.

Ja, het zou erg raar zijn mocht het anders lopen. Tenzij het Robin is.
Momenteel is het 50/50 tussen Robin en Quinn in waarschijnlijkheid.

Wat een exacte schatting.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Teleurgesteld in de season finale. Zeer voorspelbaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Lawliet schreef:
Teleurgesteld in de season finale. Zeer voorspelbaar.



Had je het niet verwacht dan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Robert schreef:
Lawliet schreef:
Teleurgesteld in de season finale. Zeer voorspelbaar.



Had je het niet verwacht dan?


Ik had het wel verwacht met wie hij ging trouwen en de actie van Ted. Het zou juist een betere twist zijn (en dat hoopte ik ook) als het tegenovergestelde was. Barney trouwt met Quinn (go team barney x Quinn) en Ted zoekt nog even verder. Zeg maar je dacht dat het voorspelbaar zou zijn, maar dan blijkt het dat ze het toch niet (weer) doen.

Ook jammer dat we weer de mother niet zagen. Ze moet op die bruiloft zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 23:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Barney fail, Ted mmm, could be win.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 16 Mei 2012 14:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Joni Philips schreef:
Barney fail, Ted mmm, could be win.


Ik zou het juist precies omdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group