Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Pit is terug op de 3DS!
Hell yeah
100%
 100%  [ 10 ]
Gewoon gaaf
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 10

Auteur Bericht   
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 23:13    Onderwerp: [3DS] Kid Icarus Uprising Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Eindelijk na al die tijd zijn eigen game. . Wat vinden jullie? De gameplay is bijna het zelfde als Sin and Punishment. Ik vraag me alleen of dit ook een platform game wordt.

Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=BDO3gjBP9Is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Zoals het er nu uitziet wordt dit een day 1 buy voor mij, en dan gelijk met Kid Icarus, MGS en Star Fox ofzo (of Animal Crossing). Mijn portomonnee gaat het niet trekken dit jaar, zeker niet nu ik ook nog ga studeren...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 00:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Hell yeah Natuurlijk!

Trailer was EPISCH!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 00:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Veel meer actie-georienteerd dan ik me een Kid Icarus game had voorgesteld, want de eerste 2 games gingen zeker ook wel om het avonturieren.

Vind ik zeker niet erg, hou wel van dit soort shooters.

En die graphics, he
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
tesla246 BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 00:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jun 2008
Berichten: 74

zier er erg vet uit, vooral die baas-gevechten. het enige minpuntje vindt ik de stem van pit, die kan echt niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 00:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Klopt, de andere stem maakt veel goed gelukkig.

Maar als je echt goede voice acting wil horen moet je de nieuwe Epic Mickey trailer zien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Source BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 00:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Aug 2007
Berichten: 340

tesla246 schreef:
zier er erg vet uit, vooral die baas-gevechten. het enige minpuntje vindt ik de stem van pit, die kan echt niet
Ik vind het ook wel jammer dat ze Pit een stem hebben gegeven. Ik had liever een silent Nintendo character gehad.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group