Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Lawliet BerichtGeplaatst: 31 Mei 2010 02:25    Onderwerp: Mobile Electric Beast Telefang Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Kennen jullie nog Keitai Denjū Telefang (Mobile Electric Beast Telefang)? Oftewel Pokemon Jade en Daimond enzo.

Vroeger werden deze game als bootlegged games (niet officieel!) uitgebracht en plakte Pokemon er op om het te verkopen. Ik kocht het vroeger toen ik klein was in Spanje en dacht dat ik de nieuwste Pokemon aan het spelen was. Hoewel het allemaal leugens waren vond ik de game wel leuk.

Herinneren jullie deze game nog? Dit is zo nostalgisch voor me.







Wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/Keitai_Denj%C5%AB_Telefang
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 31 Mei 2010 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Niemand die de game meer kent? De game kochten ze vroeger illegaal los of in zo'n complicatie editie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 31 Mei 2010 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ziet er grappig uit.
Voor dit topic kende ik dit niet .

Zijn die games hetzelfde als de eerste delen die in Japan uitkwamen?
Misschien dat ik het wel ga spelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 31 Mei 2010 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Omg, deze ken ik wel ja xD , elk jaar als ik op vakantie ging naar spanje kreeg ik zo'n cartridge voor mn Gameboy , stonden dan een heleboel games op en vaak ook van deze nep pokemon games xD , geweldig was dat vroeger, ik weet nog dat ik er 1 kreeg met een pochahantas game erop...die was awesome , maarja tegenwoordig verkopen ze die niet meer , vorig jaar heb ik er geeneen gezien :/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 31 Mei 2010 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Dit heb ik gespeeld ooit op ROM. Erg leuk om eens te zien. Genaaid als je 't gekocht hebt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group