Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
tommiex14 BerichtGeplaatst: 13 Mei 2010 13:39    Onderwerp: [NDS] Pokémon Black & White Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Mrt 2010
Berichten: 17

Wat vinden jullie van de nieuwe starter Pokémon van de Isshu Regio van Pokémon Black en White?


Links (de groene) =
US/EU Name: nog niet bekend
JP Name: Tsutaja
Type: Grass
Classification: Grass Snake Pokémon
Height: 0.6m
Weight: 8.1kg
Ability: Overgrow

Midden (de rode) =
US/EU Name: nog niet bekend
JP Name: Pokabu
Type: Fire
Classification: Fire Pig Pokémon
Height: 0.6m
Weight: 9.9kg
Ability: Blaze

Rechts (de blauwe) =
US/EU Name: nog niet bekend
JP Name: Mijumara
Type: Water
Classification: Sea Otter Pokémon
Height: 0.5m
Weight: 5.9kg
Ability: Torrent


En wat vinden jullie van de nieuwe personages?


Bron: www.serebii.net
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Umaxx BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 11:49    Onderwerp: Re: Pokémon Black and White Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Apr 2010
Berichten: 44

ik vindt het nergens op slaan + ze komen eind novermber pas uit in europa begin januarie pas in nl dus waar praten we al over? de spellen zijn nog niet eens verkrijg baar in japen

-------

Boh ik geef het op ik kan geen 1 yellow voor de normaale computer vinde je weet wel zon rom als iemand site weet welke het 100% doet stuur dan even want ik hbe ze allemaal op gameboy en pc behalfe yellow niet op de pc dus weetje site stuur even en niet 1 als ik download dat er een papiertje staat zoeken op internet want die doen het dus niet bedankt......

Nickdhnick: Dubbelpost


Laatst aangepast door Umaxx op 16 Mei 2010 12:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SBR BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Dec 2009
Berichten: 501

Umaxx schreef:
Boh ik geef het op ik kan geen 1 yellow voor de normaale computer vinde je weet wel zon rom als iemand site weet welke het 100% doet stuur dan even want ik hbe ze allemaal op gameboy en pc behalfe yellow niet op de pc dus weetje site stuur even en niet 1 als ik download dat er een papiertje staat zoeken op internet want die doen het dus niet bedankt......


O-o-o-o-fffffffffftopic

Wat ik tot nu toe gezien heb ziet er best netjes uit, op de pokemons na dan.
De starters vind ik echt lelijk, naar mijn mening geen pokemon meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928














Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Source BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Aug 2007
Berichten: 340

@Uchiha_Shadow, ik lig hier aan het brullen van het lachen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Umaxx BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 12:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Apr 2010
Berichten: 44

SBR schreef:
Umaxx schreef:
Boh ik geef het op ik kan geen 1 yellow voor de normaale computer vinde je weet wel zon rom als iemand site weet welke het 100% doet stuur dan even want ik hbe ze allemaal op gameboy en pc behalfe yellow niet op de pc dus weetje site stuur even en niet 1 als ik download dat er een papiertje staat zoeken op internet want die doen het dus niet bedankt......


O-o-o-o-fffffffffftopic

Wat ik tot nu toe gezien heb ziet er best netjes uit, op de pokemons na dan.
De starters vind ik echt lelijk, naar mijn mening geen pokemon meer.


100% gelijk heb je dit vindt ik op het zacht´s gezegt vernieling van pokemon want uit die wezen kan ik echt geen pokemons meer halen uit daimond en pearl wel 1 is een aap 1een pinquin en ja die gras pokemon vind ik een beetje verminkt maar dat spel ging nog maar deze vind ik echt niks
en het ergste vind ik nog dat er bij elk spel een nieuwe elite 4 isdas best raar dat zou toch de zelfde moete blijfen? wtf wat is dit man 3 champions of moet ik zeggen 4? gary lance steven en sintia dit vind ik spel vernieling!

-----------

de namen zijn zo als ze zijn word niks aan gedaan dus de japanse naam is ook de eu uk en us naam

Nickdhnick: Dubbelpost


Laatst aangepast door Umaxx op 16 Mei 2010 12:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 12:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

De namen krijgen nog een westers laagje
En in een paar EU landen worden de namen verder aangepast

http://www.youtube.com/watch?v=o2QG0Ibob44&feature=player_embedded eerste fimpje met gevechten

En dat de E4 steeds aanpast is logisch. Er zit een aantal jaren tussen de delen. In de jaren zijn er veel trainers die kunnen proberen om champion te worden. (Zoals Wallice in Emerald Steven uitdaagde en won).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Umaxx BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Apr 2010
Berichten: 44

Mafusto schreef:
De namen krijgen nog een westers laagje
En in een paar EU landen worden de namen verder aangepast

http://www.youtube.com/watch?v=o2QG0Ibob44&feature=player_embedded eerste fimpje met gevechten

En dat de E4 steeds aanpast is logisch. Er zit een aantal jaren tussen de delen. In de jaren zijn er veel trainers die kunnen proberen om champion te worden. (Zoals Wallice in Emerald Steven uitdaagde en won).


E4 vind ik een mol kaart je speelt dan je spellen niet meer zoals het hoord je gaat hacken drm gebruik ik mijne niet meer
(ik heb een R4)

en de namen worden niet altijd in nl veranderd want diamond pearl heart gold soulsilver hebben zelfde namen als in japen dus geld ook voor blue yellow green en red
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

E4 als in Elite 4 geen flashcard
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Umaxx schreef:
Mafusto schreef:
De namen krijgen nog een westers laagje
En in een paar EU landen worden de namen verder aangepast

http://www.youtube.com/watch?v=o2QG0Ibob44&feature=player_embedded eerste fimpje met gevechten

En dat de E4 steeds aanpast is logisch. Er zit een aantal jaren tussen de delen. In de jaren zijn er veel trainers die kunnen proberen om champion te worden. (Zoals Wallice in Emerald Steven uitdaagde en won).


E4 vind ik een mol kaart je speelt dan je spellen niet meer zoals het hoord je gaat hacken drm gebruik ik mijne niet meer
(ik heb een R4)

en de namen worden niet altijd in nl veranderd want diamond pearl heart gold soulsilver hebben zelfde namen als in japen dus geld ook voor blue yellow green en red
Je verwijst dan toch hopelijk naar de games en niet naar de Pokémon? De Pokémon namen veranderen wel. Of denk je dat Bulbasaur en co zo heten in Japan. Bulbasaur heet bijv. Fushigidane. Hier en daar houdt een Pokémon zijn naam, maar in de meeste gevallen krijgt hij een nieuwe naam:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Pok%C3%A9mon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GeneralSecura BerichtGeplaatst: 28 Mei 2010 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Apr 2010
Berichten: 55

De mascottes van Black en White zijn zojuist bekendgemaakt op www.pokemon.com!

Ik moet zeggen dat die zwarte, Zekrom, er echt goed uitziet, maar die witte, Reshiram, kan mij niet zo boeien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
TheBryman BerichtGeplaatst: 28 Mei 2010 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Mrt 2010
Berichten: 38

Ik ben pokemonfan maar dat zijn geen pokemons meer!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 28 Mei 2010 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Pokemon: Gotta Buy 'Em All

http://www.youtube.com/watch?v=XsBbdsbDaAY&feature=popular
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 28 Jun 2010 09:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006


De nieuwe poke's zijn nog erger dan de 4de gen
En tripple poke fights are coming.
Doe dan gelijk 6 vs 6
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GeneralSecura BerichtGeplaatst: 03 Jul 2010 00:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Apr 2010
Berichten: 55

Loop toch niet zo te janken, Black & White worden gewoon weer fantastisch en ondanks jullie gezeik kopen jullie ze toch wel. Die spellen gaan gewoon 20 miljoen stuks verkopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 03 Jul 2010 00:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

GeneralSecura schreef:
Loop toch niet zo te janken, Black & White worden gewoon weer fantastisch en ondanks jullie gezeik kopen jullie ze toch wel. Die spellen gaan gewoon 20 miljoen stuks verkopen.


I knowz me'll play them. Maar het wordt wss gewoon een pokemon in het begin vangen die me WEL aanstaat. Die trainen totdat ik Poke's kan overtraden en dan met een Charmender beginnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Aangezien deze games bijna uitkomen en je ze al kunt pre-orderen vind ik het wel een bump waard.

Iemand die deze games gaat kopen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Yup , ik ga Pokemon White halen. Ik heb wel weer zin in een nieuwe pokemon game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 16:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Ja ik ook wel.
Ik ga voor Pokémon black denk ik.
Vind die legendary daar wel mooier.
Maar bij white is de version-only stad leuker.
Hmmmm
Geen idee, iemand tips?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Ellen

Je moet gewoon kijken welke version exclusive poke's je leuker vindt

ANyway ik ga voor pokemong white. Ik heb pokemon Black al, dus ga ik niet 2 keer dezelfde versie halen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 17:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ach tuurlijk wel gewoon 2 zelfde halen,
Ik koop Black en White later wel als het iets goedkoper wordt(de EU versie).
Black is sinds Blue op de GB de 2de Poke game dat ik uit speelde, vindt de muziek in Black&White ook best goed.
Heb zelf HeartGold 2x Japanse en Europese.
De Japanse White versie heb ik nog niet uitgespeeld.

Maar als je een poke game als Black of White alle pokemons wilt hebben moet je toch beide versies hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 17:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Helaasch heb ik geen DS, en zal ik het bij LeafGreen op mijn iPod moeten laten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
wekband BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2008
Berichten: 127

dantekloon schreef:
Ach tuurlijk wel gewoon 2 zelfde halen,
Ik koop Black en White later wel als het iets goedkoper wordt(de EU versie).
Black is sinds Blue op de GB de 2de Poke game dat ik uit speelde, vindt de muziek in Black&White ook best goed.
Heb zelf HeartGold 2x Japanse en Europese.
De Japanse White versie heb ik nog niet uitgespeeld.

Maar als je een poke game als Black of White alle pokemons wilt hebben moet je toch beide versies hebben.


Niet alleen bijde versie's.. Je moet ook van bijvoorbeeld Pokemon Emerald, Fire red, Diamond en Platinum hebben, die moet je weer "importeren" uit (je eigen) oudere games..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

wekband schreef:
dantekloon schreef:
Ach tuurlijk wel gewoon 2 zelfde halen,
Ik koop Black en White later wel als het iets goedkoper wordt(de EU versie).
Black is sinds Blue op de GB de 2de Poke game dat ik uit speelde, vindt de muziek in Black&White ook best goed.
Heb zelf HeartGold 2x Japanse en Europese.
De Japanse White versie heb ik nog niet uitgespeeld.

Maar als je een poke game als Black of White alle pokemons wilt hebben moet je toch beide versies hebben.


Niet alleen bijde versie's.. Je moet ook van bijvoorbeeld Pokemon Emerald, Fire red, Diamond en Platinum hebben, die moet je weer "importeren" uit (je eigen) oudere games..


Ligt eraan, volgens mij is dat niet mogelijk de oudere GBA delen te kopellen met Black en White.(weet niet zeker)
Wel met HeartGold/SoulSilver/Diamond/Pearl/Platinum.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2011 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Nintendo is weer dom bezig, en daarom is de IGN review hilarisch!

Citaat:
I think he's adorable. But then he turns into ▓▓▓▓▓▓, who looks like ▓▓▓▓ ▓▓▓▓▓ ▓▓▓▓ ▓ ▓▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓▓ ▓▓▓▓▓ ▓▓▓▓ ▓ narwhal ▓▓▓ ▓ drunk bear ▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓▓ ▓▓▓▓▓▓. ▓▓▓▓▓ conveys the image of ▓ ▓▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓▓ ▓▓▓▓ melted ice cream sandwiches ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓▓▓▓▓ cigarette butts.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group