Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2007 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

bearrr schreef:
Bij GM kun je hem nog niet voorbestellen. Misschien omdat er nog geen releasedatum bekend is?


heel veel mensen zeggen dat de release datum 25 juni is maar ik geloof er helemaal niks van.
want dat zeiden ze ook over pokemon ranger dat die op 30 maart zou komen maar hij komt 5 april en dat doen ze ook zo vaak bij andere games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2007 14:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

deathtanz matisk schreef:
want dat zeiden ze ook over pokemon ranger dat die op 30 maart zou komen maar hij komt 5 april en dat doen ze ook zo vaak bij andere games.
Dat is gewoon licht uitstel, in het geval van Pokémon is er gewoon niets bekend gemaakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mercy0001 BerichtGeplaatst: 06 Apr 2007 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Feb 2007
Berichten: 122

zeg ik heb een kleine vraag. enkele weken geleden stond er op de website van bartsmit dat pokemon diamond verwacht werd op 25 juni. nu staat er op de website dat hij uitkomt op 31 december. wa is het nu ???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Apr 2007 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

mercy0001 schreef:
zeg ik heb een kleine vraag. enkele weken geleden stond er op de website van bartsmit dat pokemon diamond verwacht werd op 25 juni. nu staat er op de website dat hij uitkomt op 31 december. wa is het nu ???
Er is nog geen datum.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Frost_More BerichtGeplaatst: 01 Mei 2007 14:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mrt 2007
Berichten: 11

Er is al wel een release date gezet deze staat momenteel op 27 Juli voor Europa.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Mei 2007 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

Frost_More schreef:
Er is al wel een release date gezet deze staat momenteel op 27 Juli voor Europa.
De releasedatum is pas enkele weken na mijn post geomen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Frost_More BerichtGeplaatst: 01 Mei 2007 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mrt 2007
Berichten: 11

Dat weet ik Misschien een beetje verkeerd gepost mijn excuses hiervoor Bedoelde het gewoon ter informatie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 01 Mei 2007 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

pokémon silver en gold ,een van de verslavendste(dan nog de verlavendste)gameplay die ik ooit heb gespeeld.Ik heb letterlijk maanden gespeeld,ik had zowat elke pokémon.En ik kan klonen ^^.Maar nu boeid het mij niet meer zoveel,zo moesten ze een game maken ma dan met andere beesten ofzo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Frost_More BerichtGeplaatst: 02 Mei 2007 10:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mrt 2007
Berichten: 11

Ik moet eerlijk zijn ik heb eigenlijke elke pokemon wel lang gespeeld, maar het ging mij niet om het verzamelen maar meer om het trainen en tegen andere mensen vechten.

Ik ga morgen pokemon Diamond hale en nu is mn vraag.. Je kan toch wel gewoon met een Amerikaanse versie van Pokemon Diamond met een Europese Pearl ruilen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 03 Mei 2007 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

Frost_More schreef:
Ik moet eerlijk zijn ik heb eigenlijke elke pokemon wel lang gespeeld, maar het ging mij niet om het verzamelen maar meer om het trainen en tegen andere mensen vechten.

Ik ga morgen pokemon Diamond hale en nu is mn vraag.. Je kan toch wel gewoon met een Amerikaanse versie van Pokemon Diamond met een Europese Pearl ruilen?

nee dat kan niet...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 03 Mei 2007 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

deathtanz matisk schreef:
Frost_More schreef:
Ik moet eerlijk zijn ik heb eigenlijke elke pokemon wel lang gespeeld, maar het ging mij niet om het verzamelen maar meer om het trainen en tegen andere mensen vechten.

Ik ga morgen pokemon Diamond hale en nu is mn vraag.. Je kan toch wel gewoon met een Amerikaanse versie van Pokemon Diamond met een Europese Pearl ruilen?

nee dat kan niet...


Ik zou niet weten waarom niet. Waarvoor hebben ze anders de online mode erin gegooit?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 03 Mei 2007 17:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

Devilly schreef:
deathtanz matisk schreef:
Frost_More schreef:
Ik moet eerlijk zijn ik heb eigenlijke elke pokemon wel lang gespeeld, maar het ging mij niet om het verzamelen maar meer om het trainen en tegen andere mensen vechten.

Ik ga morgen pokemon Diamond hale en nu is mn vraag.. Je kan toch wel gewoon met een Amerikaanse versie van Pokemon Diamond met een Europese Pearl ruilen?

nee dat kan niet...


Ik zou niet weten waarom niet. Waarvoor hebben ze anders de online mode erin gegooit?


ja dat weet ik ook wel maar niet als je met de europeese versie ruilt met de amerikaanse versie/jappanese.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Mei 2007 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

Als ik het me goed herinner kun je ruilen tussen versies met dezelfde taal. Zo kon je vroeger ook ruilen tussen Amerikaanse en Engelse versie van Pokémon Silver, maar niet tussen Engelse en Franse.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Frost_More BerichtGeplaatst: 03 Mei 2007 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mrt 2007
Berichten: 11

Idd volgens mij moet het verder geen probleem zijn hoor. Je kan toch ook met jappen etc ruilen? Dus verwacht eigk geen problemen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 15 Mei 2007 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

keb inmiddels Pokémon Pearl al weer twee week in me bezit...toch wel erg vette game hoor Ziet er ook goed uit en met de nieuwe Pokémons zit het ook wel goed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Frost_More BerichtGeplaatst: 15 Mei 2007 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mrt 2007
Berichten: 11

Ik ben nu met pokemon Diamond met de league bezig!

Als er mensen zijn die intresse hebben om bij een clan te komen pm me maar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Donux BerichtGeplaatst: 16 Mei 2007 08:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Sep 2006
Berichten: 166

Kan je ook in een clan, om online te vechten ofzo? :o

@ Robert,


Jij hebt de game niet.. Maar je zusje..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Frost_More BerichtGeplaatst: 16 Mei 2007 10:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mrt 2007
Berichten: 11

Tuurlijk, onze clan is er om gezellig over pokemon te praten en te traden/battlen over pokemon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 18 Mei 2007 11:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

sorry dat ik het vraag maar weet nintendo eindelijk waneer het spel in europa uitkomt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Mei 2007 11:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

deathtanz matisk schreef:
sorry dat ik het vraag maar weet nintendo eindelijk waneer het spel in europa uitkomt?
Pokémon Diamond & Pearl op 27 juli, Battle Revolution geen idee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 18 Mei 2007 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Joni Philips schreef:
deathtanz matisk schreef:
sorry dat ik het vraag maar weet nintendo eindelijk waneer het spel in europa uitkomt?
Pokémon Diamond & Pearl op 27 juli, Battle Revolution geen idee.


op wikipedia staat release datum 29 JUNI in europa maar ik zie overal andere datum ze zullen het wel fout hebben (al hoop ik het niet)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 19 Mei 2007 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

gamer01 schreef:
Joni Philips schreef:
deathtanz matisk schreef:
sorry dat ik het vraag maar weet nintendo eindelijk waneer het spel in europa uitkomt?
Pokémon Diamond & Pearl op 27 juli, Battle Revolution geen idee.


op wikipedia staat release datum 29 JUNI in europa maar ik zie overal andere datum ze zullen het wel fout hebben (al hoop ik het niet)


ik hoop het ook niet hoe eerder hoe beter
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Frost_More BerichtGeplaatst: 19 Mei 2007 17:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mrt 2007
Berichten: 11

Klopt, maar Nintendo heeft zelf de relase datum van 27 Juli uitgegeven. Dus ik denk dat Nintendo het wel beter weet dan Wikipedia...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 22 Mei 2007 15:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Frost_More schreef:
Klopt, maar Nintendo heeft zelf de relase datum van 27 Juli uitgegeven. Dus ik denk dat Nintendo het wel beter weet dan Wikipedia...


zelfs IGN geeft 29 juni als releasedatum

http://ds.ign.com/index/release.html?constraint.eq.game.locale=uk

het gaat over engeland maar ik neem aan dat als het voor engeland geldt dan ook voor nederland

ik begin het nu steeds meer te geloven

edit

hier staat weer 30 juni
http://www.tgdb.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=478&Itemid=2
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 22 Mei 2007 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

gamer01 schreef:
Frost_More schreef:
Klopt, maar Nintendo heeft zelf de relase datum van 27 Juli uitgegeven. Dus ik denk dat Nintendo het wel beter weet dan Wikipedia...


zelfs IGN geeft 29 juni als releasedatum

http://ds.ign.com/index/release.html?constraint.eq.game.locale=uk

het gaat over engeland maar ik neem aan dat als het voor engeland geldt dan ook voor nederland

ik begin het nu steeds meer te geloven

edit

hier staat weer 30 juni
http://www.tgdb.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=478&Itemid=2


ahhh ja het is gewoon hard wij moeten lekker lang wachten en iedereen ons voor de gek houden
het is niet eerlijk maar ja het zal wel vroeg of laat naar boven komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group