Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Simon BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 16:07    Onderwerp: Monster Hunter 3 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619


In Monster Hunter 3 stap je als speler in de schoenen van een held die op pad gaat om monsters te slachten. Je kunt kiezen uit verschillende typen wapens (zoals een groot zwaard of een lans) en zo kun je je eigen tactiek ontwerpen. Je kunt talloze queesten aannemen om zo een zakcentje te verdienen wat je weer uit kunt geven aan upgrades of nieuwe wapens/armor.

Een groot component van de game is ongetwijfeld de online gameplay. Spelers kunnen gemakkelijk met andere mensen spelen door online te gaan. Online kun je dezelfde sub-queesten voltooien als in het single-player avontuur. Om de communicatie te verbeteren is er ook de mogelijkheid om Wii Speak te gebruiken. Je kunt gemakkelijk vrienden toevoegen door hun username in te vullen (dus geen friendcodes!).

In dit topic kunnen we praten over de game en usernames uitwisselen. Hopelijk kunnen we op die manier eens met een stel Gamed gasten de online wereld van Monster Hunter 3 onveilig maken!

Usernames:
- Simon: Senrii
- Fuuton: Fuuton
- GeneralSecura: Kratos


Laatst aangepast door Simon op 12 Mei 2010 21:42; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Wazzim BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 17:04    Onderwerp: Re: Monster Hunter 3 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2008
Berichten: 305

Simon Venneman schreef:

In dit topic kunnen we praten over de game en usernames uitwisselen. Hopelijk kunnen we op die manier eens met een stel Gamed gasten de online wereld van Monster Hunter 3 onveilig maken!

Usernames:
- Simon: Senrii

Nooit een MH game gespeeld zeker? Het gaat juist om het veilig houden van de omgeving voor de dorps bewoners, daarom slacht je monsters

K'eb nog geen Wii maar ga er wss een halen als ik mijn salaris krijg aan het einde van de maand, alleen voor MH xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Simon BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Iets onveilig maken is een gezegde . Ik bedoel het ook niet letterlijk, maar vooral dat we veel lol gaan maken online ^_^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Simon BerichtGeplaatst: 24 Apr 2010 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Niemand hier met de game? Geloof me, online spelen wordt echt epic als we dit met elkaar doen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Apr 2010 12:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Simon Venneman schreef:
Niemand hier met de game? Geloof me, online spelen wordt echt epic als we dit met elkaar doen!


Ben gisteren in de stad wezen kijken maar niemand die de game al had liggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fuuton BerichtGeplaatst: 24 Apr 2010 14:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Okt 2009
Berichten: 181

Ik heb hem met de classic controler pro wel zonder Wii speak.
Ik zit wel nog niet zo ver (volledig chainmaill armor en zo'n groot zwaard).
Mijn username is trouwens: Fuuton (hoe kan het ook anders :p).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 27 Apr 2010 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

ik ben erg aan het twijfelen welke ik haal...
met controller, of met alles erop en eraan
maar heb denk ik niet genoeg cash... iemand geld doneren voor een goed doel? al het geld zal ook daadwerkelijk aan monster hunter tri besteedt worden (tenzij er teveel gedoneerd wordt, wat natuurlijk ook mag! )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 28 Apr 2010 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Omg ik heb net een moeilijke quest achter de rug online met drie andere mensen, na 30+ minuten vechten eindelijk klaar, daarna lekker looten. Nouja, had weer een aantal Rare 5 items verzameld, maar ik moest even iets anders doen. Kom ik terug bij de tv, staat er Disconnected omdat ik inactief was. Okay, mij best... maar ik was m'n items ook kwijt! Pff... O_O

@Fuuton, ik heb geprobeerd je toe te voegen, maar blijkbaar werkt het alleen als de andere persoon online is (of we moeten elkaars ID uitwisselen). Anyways, ik zie wel wanneer je online bent.

EDIT: nvm @online probleem! Ik had ze in mijn box gestopt, maar dat ging blijkbaar niet goed. Gelukkig zitten de items nog in m'n pouch.


Laatst aangepast door Simon op 28 Apr 2010 21:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
BeWario BerichtGeplaatst: 28 Apr 2010 19:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

ik ga hem mooi halen als ik klaar ben met de examens, dus over een maandje, hopelijk is ie dan al in prijs gezakt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 01 Mei 2010 11:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Oh Monster Hunter 3, waarom bent u zo verslavend? Afgelopen nacht 2,5 uur lang met dezelfde mensen online zitten ownen, wat is dit spel toch leuk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ninbox BerichtGeplaatst: 01 Mei 2010 14:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2010
Berichten: 12

Simon Venneman schreef:
Oh Monster Hunter 3, waarom bent u zo verslavend? Afgelopen nacht 2,5 uur lang met dezelfde mensen online zitten ownen, wat is dit spel toch leuk.


Dan nog een beetje Dolby Digital erbij en je bent niet van de bank te slaan .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 03 Mei 2010 01:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

zeg, is er wat bekent over hoe de verkoopcijfers ervoor staan in het westen?
ben hier erg benieuwd naar
had toch redelijk positieve cijfers gehoord...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 03 Mei 2010 11:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Ik heb geen idee, maar online is het altijd wel een lekker drukke boel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GeneralSecura BerichtGeplaatst: 12 Mei 2010 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Apr 2010
Berichten: 55

Ik moet zeggen: het is voor het eerst sinds Brawl dat ik weer plezier heb met een Wii-game. MH3 is echt verslavend!

Mijn online nickname is Kratos.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 12 Mei 2010 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Ja man, ik heb al 70+ uur gespeeld, nog nooit zoveel tijd in een Wii game, hell, zelfs nog nooit in een enkele game gestoken (Pokémon Gold uitgesloten). Ik zal je nickname even in de OP zetten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GeneralSecura BerichtGeplaatst: 12 Mei 2010 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Apr 2010
Berichten: 55

Ik heb volgens mij alleen meer uren in Pokémon Battle Revolution gestoken, omdat ik die opneem en op YouTube zet enzo. En omdat ik MH3 nog niet heel veel heb kunnen doen vanwege leren voor examens en heel veel mensen die mij uit willen dagen voor een potje Pokémon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Mei 2010 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

BeWario schreef:
ik ga hem mooi halen als ik klaar ben met de examens, dus over een maandje, hopelijk is ie dan al in prijs gezakt


Nu jij de game ook heb zullen we dan samen overmorgen of Zaterdag aan de game online beginnen? Dan heb ik hem ook als het goed is alleen geen Wii-speak door financiële drukte.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 12 Mei 2010 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Het is het beste om de game eerst een beetje offline te spelen . Er is een aardige learning-curve en in het begin zul je maar slechte wapens hebben. Wanneer je een beetje de standaarden onder de knie hebt kun je echter online gaan knallen, lekker monsters hunten en al die beesten looten om lekker bijzondere items te krijgen. (bij sommige monsters gaat dit wel wat ver, zo moest moest ik een beest genaamd Rathalos zo'n 40x verslaan voor ik een bepaald item kreeg . Wat wel lelijk was, was dat een vriend van me dat item al na twee keer kreeg... >_>).

Maar een Gamed clan, vet! In ieder geval is het aangeraden om een USB-toetsenboard te gebruiken. Veel mensen hebben geen Wii Speak en typen werkt gewoon veel sneller. Als je dus nog ergens eentje hebt liggen kun je die gemakkelijk aan je Wii aansluiten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
laraishond BerichtGeplaatst: 12 Mei 2010 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

ik heb het nog niet eens online gespeeld en ik vind het al een *** briliant spel!

btw, ben ik even blij dat ik een weekje gewacht had met bestellen...
toen ik eindelijk echt ging bestellen kreeg ik 22% korting ipv 10%
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 12 Mei 2010 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Hij is volgens consoleshop al opgehaald door tnt, wa dus betekent dat ie morgen verwerkt/afgeleverd wordt ik ga denk ik eerst ff met een maat van mij offline ff uitproberen, en dan na een tijdje online ff kijken oe het zit. Ik verveelde me thuis helemaal te pletter, zeker 's middags, dus ik had er echt ff schijt aan tis trouwens ook de eerste SE die ik koop, en ik krijg er dus ook wii speak bij, maar ik weet niet of iedereen het dan kan verstaan, ook als je geen wii speak hebt...
Mijn online nickname gaat trouwens BeWario worden, tenzij die bezet is, wat me zeer sterk lijkt

wow, ik merk echt dat ik superveel zin heb in deze game, echt sinds lange tijd weer morgen en overmorgen ff flink doorwekren zodat ik wat tijd hiervoor vrij heb!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Mei 2010 18:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Had vandaag de mogelijkheid om het spel te kopen voor €30,-, maar ik heb het niet gedaan. Reden? Ik heb nog genoeg te spelen. Bijkomend probleem is de ontbreking van een Classic Controller, en de game die geen mogelijkheid bied voor gebruik van een Nintendo GameCube-controller.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 15:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Omg jongens, wat is die Jhen Mohran toch cool man. Meest epische gevecht in de game. linkje

Je kan gespoiled worden ofzo... maar ik denk niet dat het erg is om te zien wat voor vette monsters nog op je aan het wachten zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
BeWario BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 15:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Mr. Awesome schreef:
Had vandaag de mogelijkheid om het spel te kopen voor €30,-, maar ik heb het niet gedaan. Reden? Ik heb nog genoeg te spelen. Bijkomend probleem is de ontbreking van een Classic Controller, en de game die geen mogelijkheid bied voor gebruik van een Nintendo GameCube-controller.
hmm, dan is het toch maar goed dat ik die package heb genomen, want ik had anders geen classic controller

EDIT: kunnen mensen die geen wii-speak hebben jou ook horen of niet? want anders moet ik mijn toetsenbord van mijn pc weer loskoppelen enzo, gedoe....

en nog iets; welke weapon class gebruiken jullie? want als we een gamed-clan krijgen is het miss wel vet als we allemaal verschillende sets gebruiken. ik ga vanavond de lance uitproberen, vanmiddag ff met een greatsword gehunt, maar dat vond ik helemaal niks....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Mensen die wii speak niet hebben kunnen je wel horen, maar dan moeten ze wel je vriend zijn. Ik ben al afgestapt van Wii Speak (heel soms gebruik ik het met een nederlandse vriend) en heb een (draadloos) USB toetsenbord uit de kast gepakt.

Ikzelf gebruik een Lance, maar ik wissel het ook af met de Long Sword. Waarschijnlijk kun je die nog niet gebruiken, maar het is iig een heel leuk wapen ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
BeWario BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 20:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Simon Venneman schreef:
Mensen die wii speak niet hebben kunnen je wel horen, maar dan moeten ze wel je vriend zijn. Ik ben al afgestapt van Wii Speak (heel soms gebruik ik het met een nederlandse vriend) en heb een (draadloos) USB toetsenbord uit de kast gepakt.

Ikzelf gebruik een Lance, maar ik wissel het ook af met de Long Sword. Waarschijnlijk kun je die nog niet gebruiken, maar het is iig een heel leuk wapen ^^

jups, ik had voor de verandering ook eens het boekje gelezen, en ik had dus ook de wapen pagina's gevonden, maar ik kon in-gamr nog geen longsword vinden, want die leek me dus wel vet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group