Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Robert BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2010 18:41    Onderwerp: Wind Waker Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ik speel momenteel The legend of zelda: The wind waker. Maar ik zit zoals gewoonlijk weer eens vast .

Ik loop de hele tijd rondjes op het onderste deel van dit level en weet niet hoe ik naar boven kan komen. Ik kan me iets herrineren van dat je ergens via de achterkant naar boven kan. Iemand een idee waar ik naar toe moet?

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2010 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Speel je 'm op de PC?

Gewoon 1 richting aan houden, er zijn meerdere manieren om boven aan te komen. Als dat niet werkt even dit lezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 01 Apr 2010 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ah het is al gelukt. Ik ben nu op Dragon roost Island of zoiets dergelijks.
En ik speel het op de Gamecube, de screenshot is niet van mij als je dat dacht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 01 Apr 2010 12:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Tof Waar heb je die screenshot vandaan? Ik wil graag wat high-res Wind Waker screens als wallpapers hebben, maar heb maar een handje vol 720p screens kunnen vinden en die waren allemaal van 't eerste eiland.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 29 Apr 2010 15:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

http://www.nintendoeverything.com/38189/

kijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 29 Apr 2010 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Seriously, die HD console van Nintendo zou er ooit moeten van komen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group