Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2010 18:03    Onderwerp: Red Steel 2 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Ik ben vast niet de enige die hier van aan 't genieten is, of wel?

Wat een heerlijk vechtsysteem, wat een heerlijke over-the-top combos Dit is het spel wat ons in 2006 is belooft, en meer!

Serieus, als er nog iemand aan zit te twijfelen, halen die hap!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Moet hem ook zeker gaan halen!! Lijkt me geweldig....

Maar beetje krap bij kas in deze periode, dus ik wacht even totdat ie 2e hands of afgeprijsd is. Of weet iemand een goede site waar hij goedkoop verkrijgbaar is?

Uchiha jij had em toch goedkoop gekocht ergens met M+? Ook goedkoop zonder M+ aub. Had jij nog geen M+ met Wii sports resort dan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Ik ga deze ook halen hoor jongens
Alleen... Als ik toch eerst andere games door moet werken kan ik net zo goed even wachten op een budgetprijs
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Ik heb hem, (eigenlijk broertje) en het ziet er leuk uit, maar ik ben er nog niet aan toegekomen door proefwerkweek. Ik zou hem zeker halen, ziet er mooier uit dan sommige 360/Ps3 games
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik ga hem zeker een keer halen, alleen niet nu 50 Euro voor een Wii game "die er wel leuk uitziet" is voor mij teveel.

Ik wacht wel een maand of 2 dan ligt hij voor een 10tje in de budgetbak zoals bijna elke core Wii game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2010 00:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Louis Tinner schreef:
Moet hem ook zeker gaan halen!! Lijkt me geweldig....

Maar beetje krap bij kas in deze periode, dus ik wacht even totdat ie 2e hands of afgeprijsd is. Of weet iemand een goede site waar hij goedkoop verkrijgbaar is?

Uchiha jij had em toch goedkoop gekocht ergens met M+? Ook goedkoop zonder M+ aub. Had jij nog geen M+ met Wii sports resort dan?


Ik heb 'm voor £30 bij Amazon UK gehaald (33 euro dus) met WM+. Veel goedkoper zonder WM+ kun je 'm ook niet krijgen.

Dat je op elk moment tussen geweer en zwaard kan switchen speelt zo fucking lekker. Het combo systeem zit goed in elkaar en als speler word je echt gewoon steeds beter in het spel. Het enige nadeel is eigenlijk dat vechten het enige gameplay element in de game is. Gelukkig zit dat zo goed in elkaar dat het daarvoor alleen al een must-buy is wat mij betreft. Deze staat gewoon in m'n top 5 qua 3rd party games (samen met Okami, No More Heroes en Little King's Story enzo).

EDIT: Ik heb Wii Sports Resort (nog) niet gehaald, gamede destijds niet veel en hij leek me "mwoah". Heb toen games als Play Control Pikmin 1/2 gehaald.

Beetje zonde dat mensen echt al wachten op het goedkoper worden van Wii Core games... omdat ze zo slecht verkopen. Beetje vicieuze cirkel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2010 07:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Yep, maar als student moet je echt niet gaan proberen om de gamewereld te spekken. Valt weinig uit te geven namelijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2010 10:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Gewoon ipv een nacht of 2 uit gaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2010 10:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Uchiha_Shadow schreef:
Gewoon ipv een nacht of 2 uit gaan


Alsof elke student die niet kan rondkomen, dat niet kan omdat hij uitgaat. Ik ken genoeg studenten die amper rondkomen en amper dat soort leuke dingetjes doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2010 11:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Jonezy schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
Gewoon ipv een nacht of 2 uit gaan


Alsof elke student die niet kan rondkomen, dat niet kan omdat hij uitgaat. Ik ken genoeg studenten die amper rondkomen en amper dat soort leuke dingetjes doen.


Was een grapje, vandaar die knipoog, iedereen moet dit natuurlijk voor zichzelf bepalen. Maar ik ken wel genoeg studenten die klagen over hun budget terwijl ze een paar ker per week uit gaan naar de duurdere clubs. Ach ja, iedereen heeft zo z'n prioriteiten. Ikzelf zit dik in de studieschulden, maar ben bijna klaar met m'n studie dus kan ik beginnen met terug betalen.

Ik kan 'm in ieder geval van harte aanraden als de prijs gezakt is

@ Louis: Bij SendIt kun je 'm voor €34 krijgen trouwens (zonder WM+, maar met verzendkosten). Volgens BudgetGaming de goedkoopste optie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2010 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Uchiha_Shadow schreef:
Beetje zonde dat mensen echt al wachten op het goedkoper worden van Wii Core games... omdat ze zo slecht verkopen. Beetje vicieuze cirkel.


Onzin.

ninodude schreef:
Ik ga hem zeker een keer halen, alleen niet nu 50 Euro voor een Wii game "die er wel leuk uitziet" is voor mij teveel.

Ik wacht wel een maand of 2 dan ligt hij voor een 10tje in de budgetbak zoals bijna elke core Wii game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2010 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Fair enough, is gewoon iets wat ik wel vaak zie op gamesites, mensen die gaan "ach over 3 maanden is ie 10 euro, koop ik 'm dan wel". Ik neem 't zo niet echt kwalijk, ik heb zo'n gigantische backlog dat ik 't zelf ook af en toe doe (voorbeeld: Fragile).

't Zwaardvechten alleen al (eindelijk echt het gevoel dat je een zwaard in je hand hebt) is genoeg voor mij om deze full-price te kopen. Zonde dat de sales 't waarschijnlijk niet gaan halen bij 't origineel want deze is gewoon veel beter, op elke manier.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2010 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Uchiha_Shadow schreef:
't Zwaardvechten alleen al (eindelijk echt het gevoel dat je een zwaard in je hand hebt) is genoeg voor mij om deze full-price te kopen. Zonde dat de sales 't waarschijnlijk niet gaan halen bij 't origineel want deze is gewoon veel beter, op elke manier.


Wellicht dat ik hem begin April haal, er komt toch weinig uit op Monster Hunter Tri & Rune Factory: Frontier na, het liefst had ik hem wel op launch gehaald maar dat vond mijn bankrekening niet zo goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2010 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

ninodude schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
Beetje zonde dat mensen echt al wachten op het goedkoper worden van Wii Core games... omdat ze zo slecht verkopen. Beetje vicieuze cirkel.


Onzin.


Zit toch echt wel wat in. Maar ik kan niet echt empathie opbrengen voor een miljoenenindustrie, voor mij geen reden om een game te kopen (wel voor onafhankelijke gamedevelopers). Ik ga me er niet schuldig of verantwoordelijk voor voelen, denk toch eerst aan mijn eigen portemonnee. Ik koop eigenlijk bijna alleen 1st party titels full price omdat ik weet dat die niet in prijs dalen... niet echt goede reden of leuk, maar het is wel zo. Wel nog Madworld en HOTD overkill full price gehaald, dat doe ik toch echt niet meer.

Uchiha_Shadow schreef:
Ikzelf zit dik in de studieschulden, maar ben bijna klaar met m'n studie dus kan ik beginnen met terug betalen.


Moet je wel eerst een baan vinden, en dat is in deze tijd niet makkelijk kan ik je zeggen Veel succes met de laatste eindjes van je studie iig!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 02 Apr 2010 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Ik zit nu in een spookstad waar een ononderbroken zandstorm raast. En daarvoor had ik een ongelofelijk tof zwaard gevecht op een trein. En daarvoor zat ik over daken te springen met neon borden overal en een gigantische maan en ninjas.

Prachtig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Nooit gedacht dat het vechtsysteem zo diep zou zijn, het is overigens ook een zeer toffe game, must have voor hardcore gamers met een Wii.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Hoe ver zit je? 't Wordt alleen maar dieper. Verhaal stelt helaas niet zo heel veel voor. Ik zit nu in 't laatste level.

EDIT: Gigi D'agostino's The Riddle <3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik moet nu tegen Payne, niet op de truck maar 1 to 1.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Dan krijg je straks mijn favoriete techniek uit de game. Probeer maar eens op A te drukken nadat je die techniek op een vijand doet (leggen ze volgens mij in de game niet uit...)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Apr 2010 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ben nu bij Chapter 6 op Medium. Denk dat ik meteen op Hard doorga wanneer ik hem uit heb.

Zit zeker geen new game + in?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 13 Apr 2010 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Helaas niet, en in het laatste level kun je ook niet meer upgraden...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Apr 2010 13:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Nou ik heb hem dus net uitgespeeld, heerlijke game maar ik moet zeggen dat ik niet helemaal tevreden ben,

Ik had erg veel moeite met die gozers met een schild en machine geweer maar had Okaji zo neer. En soms als ik van mijn zwaard naar mijn geweer ging stond de camera nog steeds op lock. Ik had de hele game lang geen problemen met het blokken van attack`s tot de final boss, toen wou die alleen nog maar verticaal blokken terwijl ik mijn controller duidelijk horizontaal vasthield. =/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 13 Apr 2010 13:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Lock-on op "Manual" zetten, speelt veel beter.

Ik heb ook wat problemen gehad met snel van horizontaal naar verticaal blokken gaan, maar "The Tiger" (A indrukken, Wiimote + Nunchuck tegelijkertijd naar voren) is eigenlijk veel beter dan horizontaal/verticaal blokken. Zeker tegen bosses. Je had kunnen proberen WM+ opnieuw te configuren op het pauze scherm.

Die kerels met machine geweer moet je gewoon van achteren aan vallen met een dash attack... ik had er niet zo veel moeite mee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Apr 2010 20:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Uchiha_Shadow schreef:
Lock-on op "Manual" zetten, speelt veel beter.


Ik bedoelde eigenlijk dat de camera niet wou draaien toen ik van katana naar geweer ging. Lock-on had ik de eerste 5 minuten op manual gezet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Apr 2010 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Yahtzee Red Steel 2 review:

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/1610-Red-Steel-2
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group