Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Shadowx BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 09:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

ace_quorthon schreef:
Shadowx schreef:
Ok maar dan nog verbaast het me om te zien dat een redactie lid zich bezig houd met downloads.


Nee, het verbaast je dat hij erover praat . Bijna elke redacteur zal wel eens een aflevering van een serie binnengehaald hebben die hij gemist heeft (of niet beschikbaar is in NL), maar daar zullen ze niet al teveel over los mogen laten



Niemand is een saint maar het gaat mij erom dat toen men over specifiek downloads had was gamed redactie juist erg streng (wat ik kan begrijpen) maar op moment dat ze zich er zelf mee bezig houden dan verbaast mij dat.
Dit bewijst gewoon dat iedereen mens is en zelfs een gamed redactie lid wel eens iets gedownload heeft wat niet mag alleen dan moet je het wel ook van andere mensen accepteren dat ze *het wel eens* gedaan hebben en geen preek erbij houden hoe slecht het wel niet is en dan overkomen alsof ze het zelf nooit gedaan hebben.
De serie is trouwens in NL verkrijgbaar op TV alleen ja dan wel met irritante reclames tussen door .
Maar goed das het laatste wat ik erover zeg want we gaan offtopic


Nogmaals de serie is top alleen tot nu toe vind ik BoB nog steeds kwa verhaal beter, vond ook van BoB dat ze als groep meer bij elkaar stonden als vrienden enzo het was echt een band of brothers en dat heb ik tot nu toe niet echt gezien in de pacific maar mot wel zeggen ze hadden dus ook in mij mening meer te verduren daar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 13:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Ik ga binnenkort ook beginnen

Ik ga zeker geen BOB spectakel verwachten. Nieuwe serie, nieuwe invalshoek!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

Let op! Voor degene die de eerste aflevering heeft gemist op Veronica: vanavond 23:00 is de herhaling.

leek me handig te zeggen, ookal ben ik miss een beetje te laat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 22:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

PSPgamerXD schreef:
Let op! Voor degene die de eerste aflevering heeft gemist op Veronica: vanavond 23:00 is de herhaling.

leek me handig te zeggen, ookal ben ik miss een beetje te laat.



Niet echt te laat gezien het nog geen 11 uur is , maar kep zo pletter hekel aan NL tv met al die bagger reclame er tussen door.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

PSPgamerXD schreef:
Let op! Voor degene die de eerste aflevering heeft gemist op Veronica: vanavond 23:00 is de herhaling.

leek me handig te zeggen, ookal ben ik miss een beetje te laat.


Vet, bedankt. Zal ik even doorgeven aan mijn vrienden die hem principieel niet willen downloaden ofzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

PSPgamerXD schreef:
Let op! Voor degene die de eerste aflevering heeft gemist op Veronica: vanavond 23:00 is de herhaling.

leek me handig te zeggen, ookal ben ik miss een beetje te laat.



Thanks!!!! Ik wou m al gaan downloaden maar nu kan ik het gewoon op tv kijken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 11 Apr 2010 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Heb de eerste twee afleveringen gezien, goeie serie!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 11 Apr 2010 15:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

GekooktEi schreef:
PSPgamerXD schreef:
Let op! Voor degene die de eerste aflevering heeft gemist op Veronica: vanavond 23:00 is de herhaling.

leek me handig te zeggen, ookal ben ik miss een beetje te laat.


Vet, bedankt. Zal ik even doorgeven aan mijn vrienden die hem principieel niet willen downloaden ofzo.


Die vrienden zijn dan fucking dom. Deze serie MOET je gewoon downloaden, al is het maar omdat Veronica er 3 minuten uit heeft geknipt, als je de credits niet meetelt. De hele intro waarin Tom Hanks even vertelt wat er aan het handje is en een paar veteranen iets vertellen, dat zit er op Veronica niet in. Ook is de vertaling gewoon slecht, en reclame vreselijk irritant. Download dit, echt waar, anders krijg je niet ALLES mee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 11 Apr 2010 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

aah ja dat veteranen deeltje miste ik al, dat maakte BoB gewoon helemaal af.

(spoiler als je BoB nog niet hebt gezien (schaam je!))
Onder andere Winters en Guarnere leven nu nog steeds.

Van de reclame heb ik trouwens geen last, ik neem het op en kijk in 1080i upscaled (HD Ready TV). Reclames duren daardoor nog geen 10 secondes meer.

Maar als Veronica dat echt overslaat stop ik wel met kijken en wacht tot de hele serie op DVD/Blu Ray is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
gast 83.80.204.xxx BerichtGeplaatst: 11 Apr 2010 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mei 2009
Berichten: 50

Ben de serie nu ook aan het downloaden! Ik hoor er alleen maar goede
dingen over, maar op al die reclame troep zit ik ook niet te wachten. Downloads hebben HD kwaliteit, USA tv logo's zijn minder irritant en je kan zelf de ondertiteling kiezen. Ook loop je met veel series voor op de
NL uitzendingen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 11 Apr 2010 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

The.Pacific.Pt.V.720p


Weeeeh vanavond maar ff kijken tijdens het eten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 12 Apr 2010 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

Net deel 5 gekeken, begon slow maar werd daarna toch weer vrij pittig.

Respect voor degene die daar gevochten hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Apr 2010 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Jonezy schreef:
Deze serie MOET je gewoon downloaden, al is het maar omdat Veronica er 3 minuten uit heeft geknipt, als je de credits niet meetelt. De hele intro waarin Tom Hanks even vertelt wat er aan het handje is en een paar veteranen iets vertellen, dat zit er op Veronica niet in. Ook is de vertaling gewoon slecht, en reclame vreselijk irritant. Download dit, echt waar, anders krijg je niet ALLES mee.


Dat ze de intro eruit hebben geknipt vind ik inderdaad heel belachelijk hoor. Het hele idee van dat de serie je eraan herinnert dat het waargebeurde verhalen zijn, is dan weg, dat vind ik doodzonde. Reclame kan ik wel gewoon mee leven hoor, dat vind ik totaal niet irritant. Gewoon drinken halen en naar de wc gaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 12 Apr 2010 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

GekooktEi schreef:
Jonezy schreef:
Deze serie MOET je gewoon downloaden, al is het maar omdat Veronica er 3 minuten uit heeft geknipt, als je de credits niet meetelt. De hele intro waarin Tom Hanks even vertelt wat er aan het handje is en een paar veteranen iets vertellen, dat zit er op Veronica niet in. Ook is de vertaling gewoon slecht, en reclame vreselijk irritant. Download dit, echt waar, anders krijg je niet ALLES mee.


Dat ze de intro eruit hebben geknipt vind ik inderdaad heel belachelijk hoor. Het hele idee van dat de serie je eraan herinnert dat het waargebeurde verhalen zijn, is dan weg, dat vind ik doodzonde. Reclame kan ik wel gewoon mee leven hoor, dat vind ik totaal niet irritant. Gewoon drinken halen en naar de wc gaan


Die soundtrack is fucking a.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 20 Apr 2010 00:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

Deel 6 was erg goed, zaten voor stukjes bij voor volgende week en ziet er weer goed uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 23:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Dat was het dan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Jun 2010 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Wel een hele mooie laatste aflevering. Vooral het epiloog waarin je de toekomst van alle hoofdpersonages te weten komt vind ik zo epic - ik vraag me af of Merriel "Snafu" Shelton in het echt ook zo'n droogkloot was als in de serie, ga er vanuit van wel

Maargoed, en fin een ge-wel-dige adembenemende ontroerende mooie en actievolle serie. Ook geweldig dat iedereen die in de serie voorkomt echt heeft geleefd en er niet bij is bedacht. Ik miste trouwens wel Gunnery Sergeant Haney bij de epilogen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
chimnino BerichtGeplaatst: 10 Jun 2010 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Sep 2008
Berichten: 1276

Het heeft mij niet kunnen boeien allemaal. Trok mij veel minder als BoB.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Jun 2010 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Minder dan BoB; dat denk ik wel ja. Maar goed, vervolgen van meesterwerken die hetzelfde niveau halen zijn zeer zeldzaam hè. Ik vind het al ontzettend knap hoe dicht men bij BoB in de buurt is gekomen hoor, en ik neem er ook zeker genoegen mee. Daarbij heb ik er enorm van genoten, het boeide mij zeker wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Nov 2012 11:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Citaat:
Of all the success HBO has had in recent years, particularly by drawing Hollywood stars and auteurs into their fold, one could arguably trace their new network dominance back to 2001's "Band Of Brothers." The acclaimed ten-part, eleven-hour miniseries from producers Steven Spielberg and Tom Hanks picked up six Emmys, a Golden Globe, a Peabody and many more honors, and was a big audience draw in addition to being a massive critical success. It spawned a side-series, "The Pacific," and overall continues to be one of HBO's crown jewels. So is it any surprise they want more?

Chatting with press in Paris, the network's honchos Michael Lombardo and Richard Plepler revealed that they are considering a third miniseries, one that would follow the aerial battles in the Pacific. That's all the details at the moment, but we would imagine that series shepherds Spielberg and Hanks will be involved. We would guess it's at early stages, so this may be a bit of a while off, but it seems HBO isn't done with WWII just.

Nor are they done teaming with top tier talent as HBO has signed an output deal with David Fincher. Of course, Fincher's first small/computer screen foray with "House Of Cards" is gearing up for a February release and this isn't the first time his name has been linked with the network. You might recall that a couple of years ago, he teamed with Charlize Theron to develop the book "Mind Hunter: Inside The FBI's Elite Serial Crime Unit" into a series. The non-fiction work, by John Douglas and Mark Olshaker, follows Douglas' work as an FBI profiler, tracking serial killers, so it's familiar territory for Fincher. Whether it will be this project or something else that he's brewing at HBO remains to be seen. For now, how fast it develops might depend on whether or not Disney gives the thumbs up to "20,000 Leagues Under The Sea," which may or may not star Brad Pitt.o and Richard Plepler seem keen on the idea given the success of the first two series.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 03 Nov 2012 12:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Chatting with press in Paris, the network's honchos Michael Lombardo and Richard Plepler revealed that they are considering a third miniseries, one that would follow the aerial battles in the Pacific.

cool
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group