Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2010 00:37    Onderwerp: [TV] Band of Brothers & The Pacific Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

The Pacific


http://www.imdb.com/title/tt0374463/
http://www.hbo.com/the-pacific/index.html

Het officiele hype thread.

Je kan de eerste episode gewoon al (legaal) bekijken op de site van HBO.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2010 00:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

Kep de HD (720P) versie met NL subs zitten kijken is veel mooier dan die HBO, plus HBO is niet beschikbaar in deze regio en heb zeker geen zin om moeilijk te gaan doen met een proxy.

Deel 1 was geweldige wordt weer net zo mooi als Band of Brothers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2010 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

hmm inderdaad, jammer dat hij nog niet beschikbaar is voor ons hier. Ik wou er zelf even mee wachten tot het weekend voordat ik hem bekeek maar dat zel wel iets later worden dan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2010 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ach, laten we dan lekker wachten tot 3 april mensen... Zo zwaar zal het niet zijn.

Dat dit topic er nu pas is! Ik ben echt überhyped.

Trouwens -- METASCORE: 87, Universal Acclaim

Als blijk van mijn hypedness, dit is mijn avatar op MSN:

http://l-userpic.livejournal.com/91893351/19198931

Mijn wallpaper:

http://i.cdn.hbo.com/assets/images/series/the-pacific/downloads/wallpaper-the-pacific-1600.jpg

Mijn msn-bericht:
Ooh rah: The Pacific vanaf 3 april op Veronica, gem. reviewscore: 8.7!!!



87 meta gewoon, dit gaat BoB bijna evenaren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2010 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

@ GekooktEi
Ja ik heb wel gemerkt hoe gehyped je bent lol
Ik zag dit topic in het vakje "laatste forumberichten" en dacht: die moet van GekooktEi zijn!
had gekunt toch?

Anyway, ik verheug me er ook wel heel erg op!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2010 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

PSPgamerXD schreef:

Ik zag dit topic in het vakje "laatste forumberichten" en dacht: die moet van GekooktEi zijn!
had gekunt toch?


Haha ja, alleen ik denk nooit aan dingen als topics maken voor dingen waarvoor ik hyped ben
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2010 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

GekooktEi schreef:
PSPgamerXD schreef:

Ik zag dit topic in het vakje "laatste forumberichten" en dacht: die moet van GekooktEi zijn!
had gekunt toch?


Haha ja, alleen ik denk nooit aan dingen als topics maken voor dingen waarvoor ik hyped ben


Zonder het gehype van gekooktei was ik the pacific totaal vergeten. Dus min of meer is dit topic er dus toch door gekooktei.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2010 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

Ik ben vandaag trouwens weer begonnen met BoB kijken
Elke dag één aflevering en ik ben nog mooi op tijd voor The Pacific
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2010 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

PSPgamerXD schreef:
Ik ben vandaag trouwens weer begonnen met BoB kijken
Elke dag één aflevering en ik ben nog mooi op tijd voor The Pacific


Zeer zeer mooie serie, kep hem gloof ik al meer dan 10x gezien.

Kep net deel 2 gekeken van Pacific had hem vannacht al maar tja vrouwtje wil ook kijken dus wachte geduldig tot ze thuis was, superkwaliteit X264 HD.
Het was trouwens een hele goede episode.
Heb respect voor de mensen die daar gevochten hebben.
Zodra de Blu Ray box uit is zal ik hem zeker kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
brend5 BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2010 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mei 2009
Berichten: 584

Ik heb net de eerste Episode gekeken, en wat is dit een vette serie. zekker 1 om te volgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2010 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Vanavond komt de derde op HBO toch? Ik ga morgen de tweede kijken, ik vond de eerste echt gewelidg. Was eerst van plan op Veronica te kijken, toen het nog op zaterdag zou komen... Woensdag 10 uur vind ik echt niets... Zit je tot half twaalf te kijken..

Jammer dat HBO Online view niet werkt in het buitenland, maar daardoor is het ook wel gedoogd om het te downloaden imo... Ik download het in 720p, het hoogste wat er aangeboden wordt voor zover ik weet, en dat ziet er best leuk uit In het paasweekend heb ik vast wel tijd om Part III te kijken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
brend5 BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2010 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mei 2009
Berichten: 584

Ik Download nu deel 2, maar download jij ze met NL subs of niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 08 Apr 2010 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

gisteren de 1e episode gezien op veronica, 1 woord: EPIC
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 08 Apr 2010 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ik heb vanochtend in de bus Part III afgekeken - echt een ongelofelijk sterke serie. Een meesterwerk, nu al.

@ Brend: Ik download ze zonder, en ik brand zelf voor onderweg met AVS Converter Nederlandse subs erin
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 08 Apr 2010 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

Net deel 1 gekeken. had de aflevering van Veronica gisteravond opgenomen. Echt heel indrukwekkend!

!! SPOILER !! SPOILER !! SPOILER !!

De jappen verliezen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 08 Apr 2010 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

How fucked are you noohoow
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 08 Apr 2010 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

GekooktEi schreef:
Ik heb vanochtend in de bus Part III afgekeken - echt een ongelofelijk sterke serie. Een meesterwerk, nu al.

@ Brend: Ik download ze zonder, en ik brand zelf voor onderweg met AVS Converter Nederlandse subs erin


FF wacht je download de 720P versie en convert dat met AVS van wat naar wat ??? en waarom ? want je verziekt de kwaliteit alleen maar op die manier.

Kep de repack van deel 4 de 720P versie op 6 april gekeken maar met engelse subs omdat de NL subs altijd zo laat er zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 08 Apr 2010 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Shadowx schreef:
GekooktEi schreef:
Ik heb vanochtend in de bus Part III afgekeken - echt een ongelofelijk sterke serie. Een meesterwerk, nu al.

@ Brend: Ik download ze zonder, en ik brand zelf voor onderweg met AVS Converter Nederlandse subs erin


FF wacht je download de 720P versie en convert dat met AVS van wat naar wat ??? en waarom ? want je verziekt de kwaliteit alleen maar op die manier.


Ik heb I en II in 720p gedownload, daarna III en IV voor on the go; ik kijk het liefst in de bus, als ik toch niets te doen heb, en mijn mobieltje kan niet zo goed HD afspelen zoals je misschien wel snapt. En ik convert die SD filmpjes gewoon naar net 10% minder kwaliteit, net zo dat mijn mobieltje hem zonder framedrops speelt, maar ik convert eigenlijk vooral omdat de ondertitelingen er dan in zitten. Ik ken namelijk geen programma die zo snel convert én tegelijkertijd subs erin kookt, normaal ben je daar twee processen voor nodig die samen dan wel 4 keer de lengte van het filmpje duren denk ik, en met AVS kost het me voor dat uurtje The Pacific nog geen 20 minuten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 08 Apr 2010 21:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

Ok klinkt logisch maar als je 720P download en een serie als the pacific enorm waardeert dan ben je het wel met me eens dat je dat beter op je big screen kan kijken dan op je phone.


Ik vind trouwens tot nu toe Band of Brothers beter kwa verhaal, The Pacific is zeker niet slecht en ik zit pas op deel 4 (ik kijk altijd zodra die released is maar haal dan wel de 720P versie binnen) dus het kan altijd nog beter worden.
Maar als ik de 1e 4 delen van Band of brothers vergelijk met de 1e 4 van The Pacific zeg ik tot nu toe dat ik BoB beter vind.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 08 Apr 2010 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ja, maar uiteindelijk kijk ik natuurlijk niet voor de grafische details maar voor het sterke verhaal en de goede karakteropbouw die ik ken van BoB... Ik vind het zo prachtig dat het waargebeurd is, dat idee geeft het wel een extra dimensie vind ik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 08 Apr 2010 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Heb net de eerste aflevering binnengehaald in 720p, alvast snel wat doorheen gekeken en het ziet er iig prachtig uit. Morgen even rustig checken dus
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Shadowx BerichtGeplaatst: 08 Apr 2010 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

Jep helemaal mee eens, ik ben zelf een oorlog fanaat (ja ook alles over hitler ik vond hem een heel bijzonder persoon), maar goed ben meer een fan van de ouderwetse oorlog films maar toen ik BoB voor eerst zag en dan met name die aanval op die 3 kanonnen waar je de kogels letterlijk over je speakers hoorde gaan was ik enorm onder de indruk.
kep boB gloof ik ondertussen meer dan 10x gezien.
The Pacific kom er zeker bij alleen dan op Blu Ray.

Kep je trouwens een private msg gestuurd Gekooktei.


Simon Venneman schreef:
Heb net de eerste aflevering binnengehaald in 720p, alvast snel wat doorheen gekeken en het ziet er iig prachtig uit. Morgen even rustig checken dus



FF een rare vraag en je mot me dit niet echt kwalijk nemen, maar ik dacht dat de redactie anti download was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 08 Apr 2010 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Shadowx schreef:
Simon Venneman schreef:
Heb net de eerste aflevering binnengehaald in 720p, alvast snel wat doorheen gekeken en het ziet er iig prachtig uit. Morgen even rustig checken dus



FF een rare vraag en je mot me dit niet echt kwalijk nemen, maar ik dacht dat de redactie anti download was.


Dat is gewoon bij artikelen en nieuwsverspreiding enzo. De redactie wil downloaden niet stimuleren, c'est tout. Anders zouden er ook wel bans vallen hier omdat er over downloaden gepraat wordt, wat gelukkig niet zo is. Dat downgraden van PSP's niet gediscussieerd mag worden vind ik ook niet meer dan logisch.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

Ok maar dan nog verbaast het me om te zien dat een redactie lid zich bezig houd met downloads.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 09:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Shadowx schreef:
Ok maar dan nog verbaast het me om te zien dat een redactie lid zich bezig houd met downloads.


Nee, het verbaast je dat hij erover praat . Bijna elke redacteur zal wel eens een aflevering van een serie binnengehaald hebben die hij gemist heeft (of niet beschikbaar is in NL), maar daar zullen ze niet al teveel over los mogen laten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group