Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Jun 2017 09:08    Onderwerp: Einar - AAA student game Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Hoi Gamed,

Het is al even geleden dat ik actief ben geweest op Gamed. Goed om te zien dat de website na al die jaren nog bestaat en het forum nog draaiende wordt gehouden!

Het is best bizar dat het bijna een decennium geleden is dat ik hier mijn weg heb gevonden in de game community. Ben best wel nostalgisch naar die tijden!

Ob dit moment ben ik aan het afstuderen als game designer en producer aan de NHTV in Breda. Als mijn afstudeerproject werk ik samen met 30 anderen aan een korte studentengame van AAA kwaliteit: Einar. Iets meer dan een week geleden zijn we in Open Beta gegaan, dus ik ben best benieuwd wat de Gamed community er van vindt!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 28 Jun 2017 11:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Fijn om te horen dat het goed gaat met je studie en heb de beta gespeeld! The look and feel voor een AAA game zit er zeker in! Erg knap voor 30 studenten die dit doen voor een afstudeerproject (ga het ook niet beoordelen als high budget AAA games).

Kon het gelijk met me Xbox 360 controller spelen en de gameplay voelt zeker aan als de gemiddelde AAA action-adventure game. Plus de plot om een domme steen te vernietigen moet we weer denken aan de oldskool game verhalen geweldig haha. Met die concept dat de steen gesmolten lava ofzo giet en mensen bezit zie ik wel zitten haha. Misschien wel leuk geweest om een unieke game mechanic te laten zien, maar met je studie en de zoveel uren die je in je ontwikkeling kan steken vond ik dit zeer indrukwekkend voor een afstudeerproject. Veel beter dan al die Steam meuk ziet op greenlight.

Hopelijk kom je na je studie nog terecht bij Guerrilla Games, maar vergeet niet af en toe hier nog eens wat te posten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 28 Jun 2017 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Lawliet schreef:
Fijn om te horen dat het goed gaat met je studie en heb de beta gespeeld! The look and feel voor een AAA game zit er zeker in! Erg knap voor 30 studenten die dit doen voor een afstudeerproject (ga het ook niet beoordelen als high budget AAA games).

Kon het gelijk met me Xbox 360 controller spelen en de gameplay voelt zeker aan als de gemiddelde AAA action-adventure game. Plus de plot om een domme steen te vernietigen moet we weer denken aan de oldskool game verhalen geweldig haha. Met die concept dat de steen gesmolten lava ofzo giet en mensen bezit zie ik wel zitten haha. Misschien wel leuk geweest om een unieke game mechanic te laten zien, maar met je studie en de zoveel uren die je in je ontwikkeling kan steken vond ik dit zeer indrukwekkend voor een afstudeerproject. Veel beter dan al die Steam meuk ziet op greenlight.

Hopelijk kom je na je studie nog terecht bij Guerrilla Games, maar vergeet niet af en toe hier nog eens wat te posten.

Hé! Bedankt je antwoord, feedback en voor het spelen van de game!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 04 Aug 2017 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ik wou dat ik de hardware had om het te testen.

Ziet er wel zeker goed uit echter! Dit laat meer weer eens zien hoe ''makkelijk'' indie's indrukwekkende visuals kunen tonen. Ik zeg makkelijk tussen haakjes aangezien het geen kattenpis is.

Ik weet echter niet of je mag/kan adverteren voor deze game alhier, echter wens ik je veel succes met het verdere verloop en hopelijk kom je hier wat vaker rondbuurten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group