Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende  
Redneckerz BerichtGeplaatst: 18 Jan 2014 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:
elemeNt schreef:
Sorry voor de late reactie. Moest even wachten of een kennis de New Super Mario wilde hebben. Skyrim is inmiddels ook al weg aan iemand die er meer voor bood. Beide games zijn al weg sorry.

Jammer. Maar er is niets meer aan te doen.

Idem. Er had wel een reactie uit coulance kunnen komen. Het is niet alsof jij nu giga laat op zijn aanbieding heb gereageerd ofzo.

Nu klinkt het net alsof hij wachtte met reageren omdat er anderen waren die meer boden. Beetje lastig te verwoorden.. vind dat de communicatie beter kon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 18 Jan 2014 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Het is niet zo dat Elemnt gezegd heeft dat de game naar de eerste die zich aanbiedt zou gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 18 Jan 2014 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nee dat snap ik ook wel, maar hij had Asianator wel op de hoogte kunnen houden, tenzij er omstandigheden waardoor het niet eerder dan 2 dagen later kon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Jan 2014 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Het zou inderdaad handig geweest zijn als ik een berichtje had gekregen (via dit topic of in mijn Gamed-inbox) met iets van "Hé, ik heb een bod van €xx gehad van iemand hier. Wil jij meer bieden? Anders verkoop ik 'm aan diegene..." zodat ik tenminste wist dat er andere geïnteresseerden waren buiten de Gamed-leden. Maar dit is niet gebeurd, en inmiddels zijn de spellen weg. Jammer, maar we kunnen de tijd helaas niet terugspoelen.

Dat terzijde... niemand interesse in één of meerdere items die aanbied? Want ik heb besloten om mijn Nintendo 64 en Dreamcast te verkopen, inclusief de games die daarbij horen. Hieronder een klein lijstje met wat ik momenteel in de aanbieding heb. Geïnteresseerd in één of meer van de objecten hieronder? Stuur me een berichtje. Overigens kan het voorkomen dat er nog wat bijkomt, maar vooralsnog is dit het.

Dreamcast:

Jojo's Bizarre Adventure (Nieuw & Geseald) = €45,-
Metropolis Street Racer (Nieuw & Geseald) = €8,-
Fighting Vipers 2 = €25,-
Mortal Kombat Gold - €10,-
Jet Set Radio = €10,-
Dragons Blood = €10,-
Ecco the Dolphin = €10,-
Speed Devils = €10,-
SEGA GT = €8,-
Shadow Man = €8,-
POD 2 = €8,-
Slave Zero = €8,-
Urban Chaos = €5,-
Kao the Kangaroo = €5,-
Virtual Tennis = €5,-

Nintendo 64:

Nintendo 64 Console (met Expansion Pak) + 1x originele controller (zwart) + 1x 3rd party controller = €50,-

Donkey Kong 64 (zonder Expansion Pak - CIB) = €20,-
Top Gear Overdrive (CIB) = €10,-
Quake (CIB) = €15,-
Quake II (CIB) = €15,-
Gex 64: Enter the Gecko (CIB) = €15,-
Gex 3: Deep Cover Gecko (CIB) = €30,-
Ridge Racer 64 (CIB) = €20,-
Tonic Trouble (CIB) = €20,--
Super Mario 64 = €10,-
Holy Magic Century = €10,-
DualHeroes = €10,-
Ridge Racer 64 = €10,-
Pokémon Snap = €7,-
Star Wars: Episode I Racer = €5,-
Bio Freaks = €5,-
Blast Corps = €5,-
Carmageddon = €5,-
Cruis'n World = €5,-
Fighter's Destiny = €5,-
Forsaken = €5,-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 13:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Redneckerz schreef:
Nee dat snap ik ook wel, maar hij had Asianator wel op de hoogte kunnen houden, tenzij er omstandigheden waardoor het niet eerder dan 2 dagen later kon.

Uh dude, het zijn 2 dagen... niet een jaar later of zo. Misschien heb ik het zelf ook druk genoeg? Zoals ik al zei wachtte ik voor Mario even op reactie van een kennis. Vrienden gaan toch voor als ze games willen overnemen.
Ja, voor Skyrim heb ik gewacht tot er meer biedingen binnen waren. Wat is daarmee precies je probleem? Het staat er toch bij dat ze weg gaan aan de hoogste bieder? Dat ze niet in het topic posten wil ook niet zeggen dat ik verder geen PM heb gehad van andere gamed leden. Verder was er veel meer animo dan verwacht en dan kan ik ook niet iedereen een mailtje gaan sturen van wat het huidige bod is. Dat komt ook alleen maar over als iemand die de prijs op wil drijven. Daarnaast kan ik zelf prima inschatten of andere nog interesse zouden hebben na een bepaald bod of dat ik de deal niet langer op hoef te houden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 14:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:
Het zou inderdaad handig geweest zijn als ik een berichtje had gekregen (via dit topic of in mijn Gamed-inbox) met iets van "Hé, ik heb een bod van €xx gehad van iemand hier. Wil jij meer bieden? Anders verkoop ik 'm aan diegene..." zodat ik tenminste wist dat er andere geïnteresseerden waren buiten de Gamed-leden. Maar dit is niet gebeurd, en inmiddels zijn de spellen weg. Jammer, maar we kunnen de tijd helaas niet terugspoelen.

Je snapt het. Best knap gezien mijn waardeloze uitleg erover. Dat is inderdaad wat ik bedoel.

elemeNt schreef:

Uh dude, het zijn 2 dagen... niet een jaar later of zo. Misschien heb ik het zelf ook druk genoeg? Zoals ik al zei wachtte ik voor Mario even op reactie van een kennis. Vrienden gaan toch voor als ze games willen overnemen.
Ja, voor Skyrim heb ik gewacht tot er meer biedingen binnen waren. Wat is daarmee precies je probleem? Het staat er toch bij dat ze weg gaan aan de hoogste bieder? Dat ze niet in het topic posten wil ook niet zeggen dat ik verder geen PM heb gehad van andere gamed leden. Verder was er veel meer animo dan verwacht en dan kan ik ook niet iedereen een mailtje gaan sturen van wat het huidige bod is. Dat komt ook alleen maar over als iemand die de prijs op wil drijven. Daarnaast kan ik zelf prima inschatten of andere nog interesse zouden hebben na een bepaald bod of dat ik de deal niet langer op hoef te houden.

Ik verwijs je naar Asianators reactie gezien dat perfect verwoord wat ik bedoel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Majin-Luffy BerichtGeplaatst: 23 Jan 2014 13:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2010
Berichten: 10

Ik heb hier een PSN code van 40 euro liggen voor Nederland
Heb natuurlijk de verkeerde code besteld, moest BE zijn ipv NL

Voor 35 verkoop ik hem
PM me indien interesse
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2014 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ik heb nog steeds mijn Dreamcast en toebehoren in de aanbieding. Zijn er mensen die geïnteresseerd zijn? Verder ben ik op zoek naar NES, SNES, Famicom en Super Famicom-games! Mocht je daar iets van hebben, laat het me dan weten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2014 09:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Iemand zin in een zo goed als nagelnieuwe Surface Tablet van 64GB met (azerty) touch cover?

Maandje oud, 300 euro voor het geheel :-)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 23 Apr 2014 15:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Joni Philips schreef:


Wat prijzen betreft, ik heb geen flauw idee. Ik heb snel even een lijstje opgesteld op basis van het internet, dat is hoeveel voor ik een game individueel zou vragen bijvoorbeeld. Bedenk zo maar een leuk prijsje voor het pakket dat jullie willen. Dat moet niet 100% de prijs van onderstaande lijst zijn.

007: The World is not enough - €5
007: Tomorrow Never Dies - €5
Alone in the Dark: The New Nightmare - €10
Army Men Sarge's Heroes - €5
Breath of Fire IV - €15
Command & Conquer: Red Alert - €5
Crash Bandicoot 3 - €10
Digimon Rumble Arena - €10
Digimon World - €25
Disney's Donald Duck Quack Attack - €5
Dragon Ball Z: Ultimate Battle 22 - €5
Fear Effect - €15
Fear Effect 2 - €15
Final Fantasy VII - €25
Grand Theft Auto Collection - €20
Grandia - €10
Gundam: Battle Assault 2 - €10
Jade Cocoon - €25
Jojo's Bizarre Adventure - €30
Landmaker - €10
Legacy of Kain: Soul Reaver - €15
Metal Gear Solid - €20
Metal Gear Solid: Special Missions - €20
Necronomicon: The Dawning of Darkness - €5
Oddworld: Abe's Exodus - €10
Oddworld: Abe's Oddysee - €10
One Piece Mansion - €5
Parasite Eve II - €20
Resident Evil 2 - €15
Resident Evil 3: Nemesis - €15
Silent Hill - €15
Soul Blade - €15
Disney's Teigetjes Honingjacht - €5
The Simpsons Wrestling - €10
Tom and Jerry: The Ultimate Cat & Mouse Game - €5
Tom Clancy's Rainbow Six: Lone Wolf - €5
Tom Clancy's Rainbow Six: Rogue Spear - €5
Tombi - €25
Vagrant Story - €20
Vandal Hearts - €25
Wild Arms - €20

Is hier nou ooit nog iets uit voort gekomen? Ik had namelijk interesse, maar weinig reactie..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Apr 2014 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Compleet uit het oog verloren, ik heb eerst andere delen van mijn collectie verkocht. Stuur maar een PM voor de stukken waarin je interesse hebt en de prijs die je wil bieden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Jul 2014 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Heb trouwens nog wat Super Nintendo spellen in de aanbiedingen
Killer Instinct (Met doosje handleiding)
Mighty Morphin' Power Rangers: The Fighting Edition
Mortal Kombat II
Starwing
Super Ghouls 'n Ghosts
The Smurfs

Hier kun je foto's vinden: http://www.2dehands.be/listuser/5062504/?p=all&locale=all (DKC3 is wsl verkocht). Je kunt ook bieden op die Ferrari wagentjes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 17 Jul 2014 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Jammer dat het voor mij niet het juiste Power Rangers-spel is. Desondanks een leuke set aan titels die je volgens mij best vlot zult verkopen. En hoewel ik geen interesse heb om ze te kopen, moet ik toch melden dat die Ferrari-wagentjes er erg leuk uit zien!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Jul 2014 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Beetje onnodig om het te vermelden, maar mocht iemand de spullen van Joni iets vinden, dan kan ik je deze van harte aanraden, samenwerking en betaling/versturen is erg prettig verlopen en zou het zo weer doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Jul 2014 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Verzenden tussen Nederland en België is ondertussen trouwens goedkoper geworden, €7.5 via Kiala. En omdat de deal niet doorgaat, ook in de aanbieding: Mario Kart met doosje, beschadigde aanleiding; The Legend of Zelda: A Link to the Past cartridge; en Mario Paint met muis/mousepad.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Aug 2014 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik verkoop een selectie van oudere games. Het gaat om games in DVD of CD cases. Foto's zijn beschikbaar op aanvraag. Alles mag apart of samen weg. Ik kan geen technische support leveren voor afspelen op modernere versies van Windows.

Age of Empires: Gold Edition
Aliens versus Predator
Army Men RTS
BattleZone
Colin McRae Rally 2.0
Command & Conquer: Renegade
Commandos 2: Men of Courage
Competitiemanager 2000
Deus Ex
Dreamfall: The Longest Journey
Dune 2000
Emperor: Battle For Dune
Evil Twin: Cyprien's Chronicles
Exhumed
Football World Manager
Half-Life: Game of the Year Edition + Half-Life: Opposing Force + Counter-Strike
Hitman: Codename 47
Kruistocht in Spijkerbroek
Midtown Madness
Myst III: Exile
Need for Speed: Road Challenge
Prince of Persia 3D
Pro Cycling Manager 2008
Project Eden
Quake III: Arena
Rayman 3: Hoodlum Havoc
Red Faction
Riven
Salt Lake 2002
SimCity 4
The Lost Crown: A Ghost Hunting Adventure
Theme Park World
Trainz Simulator 2009
Warcraft III
Where in the World is Carmen Sandiego?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 06 Aug 2014 08:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ooh Q3 Arena.. Ik heb Q1 en Q2 in bezit alsmede Unreal en UT, maar Q3 ontbreekt nog...

Edit: en Kruistocht in Spijkerbroek? Dat is 1 van de meest vreselijke games ever. Wie heb je moeten vermoorden om dit spel te mogen erven?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Aug 2014 09:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Gratis bij een of ander magazine.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 06 Aug 2014 09:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Joni Philips schreef:
Gratis bij een of ander magazine.

Ik meen mij dat magazine te herinneren..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Aug 2014 15:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Redneckerz schreef:
Joni Philips schreef:
Gratis bij een of ander magazine.

Ik meen mij dat magazine te herinneren..
Jij leest de Belgische Dag Allemaal?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 06 Aug 2014 16:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Joni Philips schreef:
Redneckerz schreef:
Joni Philips schreef:
Gratis bij een of ander magazine.

Ik meen mij dat magazine te herinneren..
Jij leest de Belgische Dag Allemaal?

Nee, het was 1 of ander gamesblad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Aug 2014 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Bij deze heb ik een digitale versie van "Final Fantasy X-2 HD Remaster" voor de Vita te koop. Het gaat hier om de Europese versie die tezamen met "Final Fantasy X HD Remaster" onderdeel uitmaakt van de "Final Fantasy X | X-2 HD Remaster." Eventueel ook te ruil voor een leuke game voor eender welk systeem. Mocht je interesse hebben, dan hoor ik graag van je!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Sep 2014 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ter info: Resterende PlayStation 1 games die te koop staan.
http://www.kapaza.be/nl/li?id=2906834
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 06 Sep 2014 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Bij deze bied ik een digitale versie van FIFA 15 aan voor de Xbox One. Deze heb ik gekregen bij aankoop van een Xbox One-spelsysteem, maar ikzelf heb geen interesse in de game. Ik hoef er niet veel voor te hebben, eerlijk gezegd. Het enige dat ik vraag is een €20,- aan Xbox Live-tegoed zodat ik de digitale versie van Killer Instinct kan aanschaffen.

Let er wel op dat de digitale versie van FIFA 15 pas kan worden gespeeld vanaf 25 september 2014, wanneer het spel officieel verschijnt. Wil jij dus voor een prikkie aan de slag met de nieuwste voetbalgame? Help mij dan en we zijn beiden gelukkig. ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
wekband BerichtGeplaatst: 07 Sep 2014 15:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2008
Berichten: 127

Ik weet niet of ik hier een link naar mijn marktplaats advertentie mag plaatsen, als het niet mag hoor ik dit wel.

Reden van verkoop, aanschaf Xbox One.

http://www.marktplaats.nl/a/spelcomputers-en-games/spelcomputers-xbox-360/m845137967-xbox-360-slim-250gb-kinect-2-controllers-11-games.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

Xbox 360 slim 250 GB met :
Kinect
2 draadloze controllers
1 Play & Charge kit
HDMI Kabel
Headset

11 games, namelijk
Call of Duty Black Ops
Call of Duty Ghosts
Call of Duty Modern Warfare 3
Dance Central 2
FIFA 12
FIFA 13
FIFA 14
FIFA Street
Kinect Adventures!
NBA 2K14
Need for Speed Most Wanted
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 13 van 15

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group