Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende  
elemeNt BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Codewarrior schreef:
Heeft de Tales of Symphonia HD Collection optie voor Japanse stemmen? Heb het besteld bij Amazon.de, hopen dat het niet Duits is lmao.


BTW: heb net pakket ontvangen van vgplus, denk al wat het is: Ys: Memories of Celceta limited edition


Je moet sowieso nooit Duitse games kopen... hoop voor je dat het gewoon een EU versie is

Codewarrior schreef:

Gezien het feit dat het hier uitkomt en int Engels, ge-ga-randeerd NEE NEE en nog eens NEE. Maar goed, blijkbaar dringt dit niet door bij sommigen en mag ik niet de vraag stellen wie het nog zou willen kopen, ik stop voor je weer een quote toren bouwt.

Veel succes met de verkoop nog dante

De enige bij wie het niet doordringt dat ben jij hoor. Er zijn gewoon veel games verzamelaars die graag ook de aziatische versie in hun bezit hebben. Daar zijn op gamed genoeg liefhebbers voor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

elemeNt schreef:

De enige bij wie het niet doordringt dat ben jij hoor. Er zijn gewoon veel games verzamelaars die graag ook de aziatische versie in hun bezit hebben. Daar zijn op gamed genoeg liefhebbers voor.


Wie dan? De enige die ik hier regelmatig puur Japanse games zie importeren is dante, en Remy denk ik, heel af en toe. Zijn er idd veel. En mischien de reden dat hij het wegdoet is omdat de Europese uitkomt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Codewarrior schreef:
elemeNt schreef:

De enige bij wie het niet doordringt dat ben jij hoor. Er zijn gewoon veel games verzamelaars die graag ook de aziatische versie in hun bezit hebben. Daar zijn op gamed genoeg liefhebbers voor.


Wie dan? De enige die ik hier regelmatig puur Japanse games zie importeren is dante, en Remy denk ik, heel af en toe. Zijn er idd veel. En mischien de reden dat hij het wegdoet is omdat de Europese uitkomt?


Waar zeg ik dat het er veel zijn? Ik geef alleen aan dat er genoeg liefhebbers zijn van Aziatische games (waar ik zelf ook onder val). Dan is er toch gewoon niks mis mee om het hier aan te bieden? Er kan altijd toevallig iemand tussen zitten die wel interesse heeft. Wie ben jij om te zeggen dat niemand hier interesse in heeft?
Wat doet de reden er toe waarom hij het weg doet? Het gaat er om of iemand er interesse in heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

elemeNt schreef:
Codewarrior schreef:
elemeNt schreef:

De enige bij wie het niet doordringt dat ben jij hoor. Er zijn gewoon veel games verzamelaars die graag ook de aziatische versie in hun bezit hebben. Daar zijn op gamed genoeg liefhebbers voor.


Wie dan? De enige die ik hier regelmatig puur Japanse games zie importeren is dante, en Remy denk ik, heel af en toe. Zijn er idd veel. En mischien de reden dat hij het wegdoet is omdat de Europese uitkomt?


Waar zeg ik dat het er veel zijn? Ik geef alleen aan dat er genoeg liefhebbers zijn van Aziatische games (waar ik zelf ook onder val).


Je zegt dat er op Gamed genoeg liefhebbers zijn van Aziatische games die niet vertaald zijn en ik wijs je erop dat die er niet zoveel zijn hier. Lees je je eigen berichten niet eens na?

Als je verder wilt discuteren prima, doen we voort via pm en hoeft de topic niet onder te lijden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 15 Dec 2013 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Codewarrior schreef:


Je zegt dat er op Gamed genoeg liefhebbers zijn van Aziatische games die niet vertaald zijn en ik wijs je erop dat die er niet zoveel zijn hier. Lees je je eigen berichten niet eens na?

Als je verder wilt discuteren prima, doen we voort via pm en hoeft de topic niet onder te lijden.


Je moet echt kappen met woorden verdraaien. Ik zeg toch nergens dat het alleen liefhebbers zijn van vertaalde aziatische games?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 15 Dec 2013 00:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

elemeNt schreef:
Codewarrior schreef:


Je zegt dat er op Gamed genoeg liefhebbers zijn van Aziatische games die niet vertaald zijn en ik wijs je erop dat die er niet zoveel zijn hier. Lees je je eigen berichten niet eens na?

Als je verder wilt discuteren prima, doen we voort via pm en hoeft de topic niet onder te lijden.


Je moet echt kappen met woorden verdraaien. Ik zeg toch nergens dat het alleen liefhebbers zijn van vertaalde aziatische games?


HOU DE TOPIC SCHOON EN STOP MET ONNOZEL DOORDRAMMEN

heb u via pm beantwoord
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Dec 2013 00:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Codewarrior schreef:
elemeNt schreef:
Codewarrior schreef:


Je zegt dat er op Gamed genoeg liefhebbers zijn van Aziatische games die niet vertaald zijn en ik wijs je erop dat die er niet zoveel zijn hier. Lees je je eigen berichten niet eens na?

Als je verder wilt discuteren prima, doen we voort via pm en hoeft de topic niet onder te lijden.


Je moet echt kappen met woorden verdraaien. Ik zeg toch nergens dat het alleen liefhebbers zijn van vertaalde aziatische games?


HOU DE TOPIC SCHOON EN STOP MET ONNOZEL DOORDRAMMEN

heb u via pm beantwoord

Dit lijkt mij een semantische discussie te worden. Codewarrior - Als Dantekloon iets dergelijks wilt verkopen staat het hem vrij dat te doen. Dantekloon zegt zelf immers ook:
Citaat:
voor de echte liefhebbers van de serie of Japanse games.


Daarmee moet het afdoende zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 15 Dec 2013 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Bravely Default voor de Europese 3DS te koop,
32 euro incl. verzend kosten.

Is nog nieuw en geseald

VERKOCHT
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Dec 2013 17:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik overweeg de verkoop van wat stuff.









Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Dec 2013 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

hoeveel vraag je voor Digimon(rechts boven in) en Vandal Hearts PS1 games?

Jammer dat ik de rest van de JRPGs al heb, maar waarom doe je ze weg?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Dec 2013 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Wat mij intereseert:
- Abe's Exodus (Ik heb Odysee)
- Metal Gear Solid (Ik heb de demodisc)
- CNC Red Alert.
- De DBZ game
- Crash Warped

Wat zijn de prijzen daarvoor? Ik heb zelf ook wat PS1 spul om te ruilen (Demo cd's e.d.) mocht dat nodig zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Dec 2013 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

En ik heb eventueel interesse in:

Parasite Eve II (PS1)
Resident Evil 3: Nemesis (PS1)
Jojo's Bizarre Adventure? (PS1)

Wat zijn hiervoor de prijzen? En zijn ze compleet met handleiding(en)?


Laatst aangepast door Asianator op 24 Dec 2013 18:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 24 Dec 2013 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Joni hoeveel voor hele lot ps1 games? Verzend je met kiala?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Dec 2013 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Codewarrior schreef:
Joni hoeveel voor hele lot ps1 games? Verzend je met kiala?


Dat gaat mooit niet door, er zijn meer mensen, je bent niet de enigste.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Dec 2013 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

dantekloon schreef:
Codewarrior schreef:
Joni hoeveel voor hele lot ps1 games? Verzend je met kiala?


Dat gaat mooit niet door, er zijn meer mensen, je bent niet de enigste.


En dat beslis jij? Als Joni liever alles in 1x kwijt is dan moet hij dat doen.

Voor leuke prijsjes heb ik mss wel interesse in:

Parasive Eve 2
Soul Reaver
Resident Evil 2
Vagrant story
Fear Effect 1+2
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Dec 2013 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

dantekloon schreef:
Jammer dat ik de rest van de JRPGs al heb, maar waarom doe je ze weg?
Tijd om mijn bagage wat te verminderen. Tijd om onder ogen te zien dat ik heel wat gekocht hebt om te kopen, en niet om te houden. Daarom dat ik me beperk tot mijn Final Fantasy games voor de PS1, Final Fantasy VII heb ik dubbel.

Redneckerz schreef:
Ik heb zelf ook wat PS1 spul om te ruilen (Demo cd's e.d.) mocht dat nodig zijn.
Ruilen doe ik niet, het is om de kasten te verminderen.

Asianator schreef:
En zijn ze compleet met handleiding(en)?
Handleidingen zijn normaal gezien compleet. Voor de games die jij hebt gemeld, dubbel gechecked. Ze zitten erbij.

dantekloon schreef:
Dat gaat mooit niet door, er zijn meer mensen, je bent niet de enigste.
Hoe minder werk voor mij, hoe beter. Zeker als ik daardoor met minder games blijf zitten.

Codewarrior schreef:
Verzend je met kiala?

Kiala gaat, maar voor mensen die het hele lot willen, lever ik aan huis.

Wat prijzen betreft, ik heb geen flauw idee. Ik heb snel even een lijstje opgesteld op basis van het internet, dat is hoeveel voor ik een game individueel zou vragen bijvoorbeeld. Bedenk zo maar een leuk prijsje voor het pakket dat jullie willen. Dat moet niet 100% de prijs van onderstaande lijst zijn.

007: The World is not enough - €5
007: Tomorrow Never Dies - €5
Alone in the Dark: The New Nightmare - €10
Army Men Sarge's Heroes - €5
Breath of Fire IV - €15
Command & Conquer: Red Alert - €5
Crash Bandicoot 3 - €10
Digimon Rumble Arena - €10
Digimon World - €25
Disney's Donald Duck Quack Attack - €5
Dragon Ball Z: Ultimate Battle 22 - €5
Fear Effect - €15
Fear Effect 2 - €15
Final Fantasy VII - €25
Grand Theft Auto Collection - €20
Grandia - €10
Gundam: Battle Assault 2 - €10
Jade Cocoon - €25
Jojo's Bizarre Adventure - €30
Landmaker - €10
Legacy of Kain: Soul Reaver - €15
Metal Gear Solid - €20
Metal Gear Solid: Special Missions - €20
Necronomicon: The Dawning of Darkness - €5
Oddworld: Abe's Exodus - €10
Oddworld: Abe's Oddysee - €10
One Piece Mansion - €5
Parasite Eve II - €20
Resident Evil 2 - €15
Resident Evil 3: Nemesis - €15
Silent Hill - €15
Soul Blade - €15
Disney's Teigetjes Honingjacht - €5
The Simpsons Wrestling - €10
Tom and Jerry: The Ultimate Cat & Mouse Game - €5
Tom Clancy's Rainbow Six: Lone Wolf - €5
Tom Clancy's Rainbow Six: Rogue Spear - €5
Tombi - €25
Vagrant Story - €20
Vandal Hearts - €25
Wild Arms - €20
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Dec 2013 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Codewarrior schreef:
Joni hoeveel voor hele lot ps1 games? Verzend je met kiala?

En dan alles gappen zeker? Ik koop geen enkele games behalve de PS1 omdat ik daar een zeker aantal spellen van heb die ik graag wil spelen, en daarnaast nog een paar games wil hebben om die persoonlijke collectie compleet te hebben.

Joni Philips schreef:

Ruilen doe ik niet, het is om de kasten te verminderen.

Fair enough.

Even voor individuele prijzen voor de games ik wil. Totaal dus 50 euro. Van MGS weet ik dat die meer waard is dan dat, dus die 20 euro is echt een bargain als je het mij vraagt. Die gun ik liever iemand die meer MGS fan is dan ik. Ik wil dat spel alleen maar omdat de demo disc zo gruwelijk vet is. Dus ik denk dat ik die laat vallen.

Minus dat denk ik aan 40 euro voor het bundeltje spellen wat dan nog overblijft. Dat is wel een vroeg bod, gewoon om een bod op tafel te hebben. Nu moet ik ook toegeven dat ik een absolute NOOB ben met het online kopen van games, dus ik vraag je: Hoe en waar zal je ze versturen?
Als je wilt kan dit ook via PM
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 24 Dec 2013 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Ik snap wel dat je games wilt verkopen, vind zelf dat ze tegenwoordig in de weg zitten. Vind het eerlijk gezegd maar rotzooi, er zijn maar een paar games zoals gta en ff die ik moeite vind om te houden.

Ik zou ook eerder je hele collectie weg doen indien je een goed bod krijgt, inplaats van los te verkopen dat veel langer duurt en je raakt misschien niet alles kwijt.

Maar ik zie dat je ook Vagrant Story enzo wegdoet. Die zou ik niet wegdoen als ik die had. Dat is echt een masterpiece, en zelfs graphics zien er zelfs voor nu gewoon goed speelbaar uit. Gameplay is helemaal top, verhaal ook overigens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 06 Jan 2014 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Zijn hier nog mensen aanwezig die eventueel wat NES-titels in de aanbieding hebben? Dit mogen zowel Europese als Amerikaanse of zelfs Japanse (Famicom, in dat geval) spellen zijn. Ik kan ze kopen of we kunnen ruilen. Als je wilt ruilen, vertel me dan eventjes wat je graag zou willen hebben...

Alvast hartelijk bedankt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Jan 2014 00:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ik heb besloten om mijn Nintendo 64 en Dreamcast te verkopen, inclusief de games die daarbij horen. Hieronder een klein lijstje met wat ik momenteel in de aanbieding heb. Geοnteresseerd in ιιn of meer van de objecten hieronder? Stuur me een berichtje. Overigens kan het voorkomen dat er nog wat bijkomt, maar vooralsnog is dit het.

Dreamcast:

Jojo's Bizarre Adventure (Nieuw & Geseald) = €45,-
Metropolis Street Racer (Nieuw & Geseald) = €8,-
Fighting Vipers 2 = €25,-
Mortal Kombat Gold - €10,-
Jet Set Radio = €10,-
Dragons Blood = €10,-
Ecco the Dolphin = €10,-
Speed Devils = €10,-
SEGA GT = €8,-
Shadow Man = €8,-
POD 2 = €8,-
Slave Zero = €8,-
Urban Chaos = €5,-
Kao the Kangaroo = €5,-
Virtual Tennis = €5,-

Nintendo 64:

Nintendo 64 Console (met Expansion Pak) + 1x originele controller (zwart) + 1x 3rd party controller = €50,-

Donkey Kong 64 (zonder Expansion Pak - CIB) = €20,-
Top Gear Overdrive (CIB) = €10,-
Quake (CIB) = €15,-
Quake II (CIB) = €15,-
Gex 64: Enter the Gecko (CIB) = €15,-
Gex 3: Deep Cover Gecko (CIB) = €30,-
Ridge Racer 64 (CIB) = €20,-
Tonic Trouble (CIB) = €20,--
Super Mario 64 = €10,-
Holy Magic Century = €10,-
DualHeroes = €10,-
Ridge Racer 64 = €10,-
Pokιmon Snap = €7,-
Star Wars: Episode I Racer = €5,-
Bio Freaks = €5,-
Blast Corps = €5,-
Carmageddon = €5,-
Cruis'n World = €5,-
Fighter's Destiny = €5,-
Forsaken = €5,-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 08 Jan 2014 08:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Asianator schreef:


Nintendo 64:

Nintendo 64 Console (met Expansion Pak) + 1x originele controller (zwart) + 1x 3rd party controller = €50,-

Donkey Kong 64 (zonder Expansion Pak - CIB) = €20,-
Super Mario 64 = €10,-
Forsaken = €5,-


Ben wel geοnteresseerd, maar het zal wel even een tijdje duren. Heb momenteel (zeker 2 maanden) de tijd/geld niet hiervoor. Zal evt daarna wel van me laten horen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 16 Jan 2014 15:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Net terug van wat games inkopen bij Dixons. Omdat er veel mensen de sales mss gemist hebben heb ik er wat extra ingekocht. Ze mogen weg aan de hoogste bieder Om het eerlijk te houden zijn de bedragen waar ik ze voor heb gekocht het startbod excl. verzendkosten.

Metroid Other M (Wii) - €2,50


Laatst aangepast door elemeNt op 20 Jan 2014 13:57; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Jan 2014 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

elemeNt schreef:
Net terug van wat games inkopen bij Dixons. Omdat er veel mensen de sales mss gemist hebben heb ik er wat extra ingekocht. Ze mogen weg aan de hoogste bieder Om het eerlijk te houden zijn de bedragen waar ik ze voor heb gekocht het startbod excl. verzendkosten.

Metroid Other M (Wii) - €2,50
The Walking Dead Season 1 (PS3) - €5
Skyrim Legendary Edition (PS3) - €5
New Super Mario Bros U (Wii U) - €5

Dan wil ik voor zowel The Elder Scrolls V: Skyrim - Legendary Edition als New Super Mario Bros. U nog officieel €5,- p/st. bieden. Mijn bestellingen werden helaas geannuleerd...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 18 Jan 2014 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Sorry voor de late reactie. Moest even wachten of een kennis de New Super Mario wilde hebben. Skyrim is inmiddels ook al weg aan iemand die er meer voor bood. Beide games zijn al weg sorry.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Jan 2014 18:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

elemeNt schreef:
Sorry voor de late reactie. Moest even wachten of een kennis de New Super Mario wilde hebben. Skyrim is inmiddels ook al weg aan iemand die er meer voor bood. Beide games zijn al weg sorry.

Jammer. Maar er is niets meer aan te doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 12 van 15

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group