Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  
No'tje BerichtGeplaatst: 29 Jul 2010 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Je weet wel die rode beesten met stekels op hun rug, probeer die eens op te likken en tegen zoon glazen bol aan te schieten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 30 Jul 2010 11:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Ik heb 120 sterren

... en was toen erg teleurgesteld in wat de nieuwe 120 sterren waren -_-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 30 Jul 2010 11:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Uchiha_Shadow schreef:
Ik heb 120 sterren

... en was toen erg teleurgesteld in wat de nieuwe 120 sterren waren -_-


Ja ik vind de green-stars eigenlijk ook geen reet aan, veelte makkelijk en te repetitief, echter de galaxy die je krijgt naar het verzamelen van 120 green stars zal je niet teleurstellen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 30 Jul 2010 12:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ik heb er nu 12

Ik moet wel zeggen dat na een uurtje ik t voor een tijdje weer gehad heb met dit spel. Het is leuk maar een beetje repetief allemaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 30 Jul 2010 12:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Robert schreef:
Ik heb er nu 12

Ik moet wel zeggen dat na een uurtje ik t voor een tijdje weer gehad heb met dit spel. Het is leuk maar een beetje repetief allemaal.


Vreemd, dit spel word juist de hemel in geprezen door de variatie die de game heeft. Wat vind je er dan zo eentonig aan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 30 Jul 2010 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Nou er is eigenlijk best veel variatie van verschillende moves, suits, terein en weet ik veel wat. Het punt is dat na een uurtje alles begint te vervelen.

Ik kan het niet echt verklaren maar na een uurtje leg ik de controller gewoon neer omdat ik geen zin meer heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 30 Jul 2010 12:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

O ok, dan heb ik je verkeerd begrepen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Killer of Death BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 13:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Okt 2010
Berichten: 20

Heb deel 2 van mijn ouders gekregen en nu deel 1 besteld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 11:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Wij hebben de recensie van Super Mario 3D Land, als tweede ter wereld ( ):

http://www.xgn.nl/3ds/review/31619/super-mario-3d-land/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 12:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Gek dat er maar 4 power-ups zijn volgens jullie. What about P-Wing, Muntjesblok en Invincibility Leaf?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Joni Philips schreef:
Gek dat er maar 4 power-ups zijn volgens jullie. What about P-Wing, Muntjesblok en Invincibility Leaf?

Ik zou het niet weten, heb de review niet gedaan. Maar goed, ik zal het navragen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Toch niet gereviewed na een speelsessie?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

konnichiwa schreef:
Toch niet gereviewed na een speelsessie?
Japanse import wsl.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Het zou straf zijn want, ook even opgezocht en Sebastiaan (de reviewer) spreekt geen japans (nou ja voor Mario boeit dat nu niet zo)...

=p Ach ja boeie..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

konnichiwa schreef:
Het zou straf zijn want, ook even opgezocht en Sebastiaan (de reviewer) spreekt geen japans (nou ja voor Mario boeit dat nu niet zo)...

=p Ach ja boeie..
Maar bij een speelsessie zou het gek zijn dat Nintendo geen embargo zet. Game Informer en ONM zijn gezet op hun exclusives.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Joni Philips schreef:
konnichiwa schreef:
Het zou straf zijn want, ook even opgezocht en Sebastiaan (de reviewer) spreekt geen japans (nou ja voor Mario boeit dat nu niet zo)...

=p Ach ja boeie..
Maar bij een speelsessie zou het gek zijn dat Nintendo geen embargo zet. Game Informer en ONM zijn gezet op hun exclusives.


Remember Gunk?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Het was inderdaad een speelsessie bij Nintendo. Hoe het met embargo's zit weet ik niet, maar goed, het is niet aan mij om me daar over uit te laten. Ik heb Sebastiaan trouwens een mail gestuurd waarom hij zoiets (mogelijk) heeft gemist. En daar laat ik het bij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Nov 2011 08:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

konnichiwa schreef:
Joni Philips schreef:
konnichiwa schreef:
Het zou straf zijn want, ook even opgezocht en Sebastiaan (de reviewer) spreekt geen japans (nou ja voor Mario boeit dat nu niet zo)...

=p Ach ja boeie..
Maar bij een speelsessie zou het gek zijn dat Nintendo geen embargo zet. Game Informer en ONM zijn gezet op hun exclusives.


Remember Gunk?
True, ik hoopte dat gamejournalistiek sindsdien volwassener was geworden. Spelsessies voor reviews, nah, dat is niets voor mij. Andere mensen doen echter maar wat zij willen.

Laatst aangepast door Joni Philips op 04 Nov 2011 09:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 04 Nov 2011 09:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Lijkt er in ieder geval op dat Sebastiaan (of XGN in het algemeen) hierbij meer waarde heeft gehecht aan de snelheid van de review dan de inhoud ervan. Speelsessies zijn altijd leuk, maar dan voor previews. De paar uur die hij gespeeld heeft zijn duidelijk onvoldoende voor een goede review.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group