Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Okt 2010 15:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Citaat:
De Brit Lewis Hamilton wordt morgen vijf plaatsen achteruitgezet op de startgrid van de Grote Prijs van Japan, de zestiende manche van het WK Formule 1. Dat maakte de Internationale Automobielfederatie FIA bekend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 09 Okt 2010 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

ow... wou het net posten, nvm. nu ja, als het morgen regent kan Hamilton nog steeds winnen vanaf de laatste plaats zelfs volgens mij. Zo goed is ie wel als regenrijder!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 06 Nov 2010 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

wtffffffffffffffffff, hulkenberg een seconde sneller dan de rest en pole position. sick!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 14 Nov 2010 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Joni, gaan we samen huilen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Nov 2010 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Valentino Aledda schreef:
Joni, gaan we samen huilen?
En dan nog door een Renault rijder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 14 Nov 2010 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

ja idd, vond het echt overdreven. Heel het seizoen lang had ik sympathie voor Petrov en hoopte ik dat ie het goed zou doen en dan flikt ie me dit.. rage !!!! Dat heb je met Russen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 14 Nov 2010 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Alonso is een knuppel met zijn middelvinger

Waar slaat dat op Petrov moet hem dus voorbijlaten in zijn logica

Als Petrov Montoya was had ie Alonso zo de baan afgereden toen ie zn middelvinger opstak
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 15 Nov 2010 00:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

neen, het ging erom dat Petrov z'n positie verdedigde alsof zijn leven ervanaf hing, terwijl er voor Petrov zelf niks te winnen of verliezen viel... nou ja, petrov dacht dat ie daarmee zijn stoel ging veilig stellen, hij heeft er gewoon voor gezorgd dat iedereen hem een oetlul vind en een nog grotere idioot....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 15 Nov 2010 08:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Nou en dat is toch zijn werk, mensen voorblijven? Als hij Alonso als een slappe zak voorbijlaat weet hij zeker dat Renault hem niet meer hoeft. Dus ik vind hem geen oetlul. Bovendien is een 6de plaats (zeker voor Petrov) een zeer goed resultaat. Buiten het fwit dat hij Renault wilde laten zien dat hij het wel kan, heeft hij ook gewoon 5(?) punten gehaald
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Nov 2010 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Alonso reed voor Renault in een vorig leven en iedereen is nog dol op hem bij Renault. Dat ene punt extra kon hen niets schelen hoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 17 Nov 2010 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

http://www.autoweek.nl/weblog/2240/De-Terechte-Meister

Ik denk niet dat jullie het hier mee eens zijn, maar ik post het toch maar. Vond het wel grappig. Zo had ik er iig nog niet naar gekeken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Nov 2010 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik ben het er wel mee eens, Vettel was goed dit jaar. Maar Ferrari moest winnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 17 Nov 2010 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

Maar vind je ook dat dit het mooiste seizoen ooit was?

En nee, Ferrari moest niet winnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Nov 2010 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

PS3gamerXD schreef:
Maar vind je ook dat dit het mooiste seizoen ooit was?

En nee, Ferrari moest niet winnen
Mooiste ooit? Nah, daarvoor waren er te veel saaie races door slechte circuits. En laat het ons zo zeggen, bij het voetbal wil jij toch ook dat >Nederland wint? Het is gewoon een irrationale liefde voor het eerste team in de sport dat ik leerde kennen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 17 Nov 2010 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Valentino Aledda schreef:
neen, het ging erom dat Petrov z'n positie verdedigde alsof zijn leven ervanaf hing, terwijl er voor Petrov zelf niks te winnen of verliezen viel... nou ja, petrov dacht dat ie daarmee zijn stoel ging veilig stellen, hij heeft er gewoon voor gezorgd dat iedereen hem een oetlul vind en een nog grotere idioot....


Dit heeft ie helemaal niet gedaan. Zo verdedigend vond ik Petrov niet rijden hoor. Hij heeft geen gaatje gelaten, zoals het hoort in de F1, maar hij heeft ook niet alle pogingen van Alonso potdicht gereden, integendeel.

Alonso is gewoon een prutser die voor het mooiste F1 team rijdt. Ik ben groot Ferrari fan, maar met die halve zool van een Alonso hoeft het van mij niet. Mooi dat Vettel kampioen is, hem is het gegund.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 17 Nov 2010 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

@ Joni
Ja, dat snap ik. Mijn reactie over Ferrari was dan ook niet echt serieus bedoeld.

Trouwens, voordat het seizoen was begonnen dacht ik echt dat Ferrari zou winnen. Ik hoopte van niet, maar dat is weer iets anders..
Nee, ik hoopte eigenlijk dat Hamilton of Schumacher zou winnen. Nou, Schumacher maakte helaas niet veel kans. Maar toch heb ik wel veel respect voor hem, alleen al omdat hij in de Formule 1 racet terwijl hij alweer 41 is!

Maar uiteindelijk is Vettel toch echt de terechte winnaar. En nee, ik vind het eigenlijk ook niet het mooiste seizoen ooit, maar we mogen nou ook weer niet klagen dat vroeger alles beter was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cain BerichtGeplaatst: 17 Nov 2010 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264

Roderick schreef:
Alonso is gewoon een prutser die voor het mooiste F1 team rijdt. Ik ben groot Ferrari fan, maar met die halve zool van een Alonso hoeft het van mij niet. Mooi dat Vettel kampioen is, hem is het gegund.


Kijk, een mening waar ik me helemaal in kan vinden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 18 Nov 2010 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Vettel is zeer zeker de terechte winnaar, meer dan Alonso, maar even goed, als je ziet hoe slecht Ferrari was mid-season vind ik het énorm knap hoe Alonso eenheid heeft gebracht, allen achter hem en geprofiteerd heeft van de fouten van Red Bull. Er mag dan kritiek zijn op Alonso, maar de laatste race was het volledig Ferrari hun fout.

Volgend jaar Massa ad macht!!!! (dromen mag )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 06 Feb 2011 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Kubica zwaar ongeval gehad tijdens rally-race: meerdere breuken en er was sprake van amputatie van zijn rechterhand. Dit zou niet meer moeten, maar er zijn twijfels of hij al zijn functies zal terughebben.

Het is duimen en afwachten om te zien hoe hij zal herstellen... wat zonde, in een paar jaar tijd twee zware ongevallen meemaken, je moet die pech maar hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Feb 2011 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nee, niet tijdens een rallyrace. Toen hij over openbare weg naar de start reed, is hij door overdreven snelheid uit de bocht gegaan. Geen zonde dit, maar onverantwoord rijgedrag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 06 Feb 2011 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

ja, dat had ik helemaal ih begin ook gelezen, maar ondertussen spreken ze in de algemeenheid "tijdens de rally van".. en een artikel zei zelfs "tijdens de openingsproef". Dus geef ik 'm maar voordeel vd twijfel en dat de rally effectief bezig was...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 15:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

http://www.gpupdate.net/nl/videos/747/more...uto-van-kubica/

heel wat anders dan colin mcrae spelen dit, echt zo smal.. sick
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Misschien is Roberts F1 Cariere nu wel voorbij:S ik hoop het niet, altijd een toffe gast en een goeie coureur gevonden. Get well soon Robert.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

jezus, check deze foto:

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/252187/nieuwe-foto-toont-ernst-van-ongeluk-kubica/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Valentino Aledda schreef:
jezus, check deze foto:

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/252187/nieuwe-foto-toont-ernst-van-ongeluk-kubica/

Is dat niet al de tweede keer met Kubica?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group