Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
headed BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 01:10    Onderwerp: De keuze! Samsung D900 of de Sony Ericsson K800i?? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Dec 2006
Berichten: 102

Mensen mensen!
Ik heb jullie hulp even nodig.
Ik zit met een probleem. Ten eerste ben ik vandaag 18 jaar geworden: D ( geen probleem: P)
En ten 2e ga ik maandag een abonnement afsluiten. Ik zit met het probleem dat ik niet weet welk toestel ik moet kiezen. Ze hebben alle 2 wel wat. Maar ze verschillen niet echt. Of toch weer wel?
Heeft iemand van jullie ervaring met 1 van deze 2 toestellen, of misschien wel met alle 2?
Zouden jullie dan zou aardig willen zijn om die informatie met mij te delen ( als het nuttige informatie is dan;) )
Hopelijk helpt het met het uitzoeken!
Alvast bedankt! en een fijne nacht:)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sn34ky BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 01:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 377

Hm.. als ik moest kiezen had ik die van sony ericsson gepakt. Ik heb zelf een walkman 800i.. Bijna alle nieuwe ericsson phones zijn wel hetzelfde qua toepassingen,menus enz. Die k800i die jij dan mischien wil halen is wel een nieuwer model , maar verschilt dan ook niet veel met de mijne. Een hoop vrienden van mij hebben ook een ericsson en alles werkt precies hetzelfde. Dus ik kan je wel al vertellen dat ik die k800i beter zou vinden dan die van samsung. Hier heb je natuurlijk niet zo heel veel aan maar ik wil alleen ff mn mening geven dat ik die bter vind
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joker BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 10:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Ik zou zeker voor de D900 gaan. Ik heb zelf de D600 en die bevalt prima, de D900 heeft ook weer een heel stijlvol ontwerp, en met de functies en grootte zit het ook wel goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
headed BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 10:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Dec 2006
Berichten: 102

ik heb zelf nu nog een samsung E760, en het menu en alles bevalt me prima!
mijn vriendin heeft ook een samsung, en die heeft ongeveer het zelfde menu en indelingen, er zit wel een jaar veschil in onze toestellen. Dus ik verwacht eigenlijk weer het zelfde menu..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bruno Jacobs BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 11:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eigenaar


Geregistreerd op: 28 Jun 2003
Berichten: 1586

Ikzelf vind de K800i de beste telefoon die op dit moment te verkrijgen is.

Ten eerste vind ik de interface van een Sony Ericsson erg handig (joystickje is ook fijn, als die niet kapot gaat!). Ten tweede heb je een 3.2 megapixel camera op je telefoon zitten, waarmee je foto's kan maken die je ook daadwerkelijk écht kan afdrukken bij een fotozaak (dat kan namelijk zelfs al met mijn 2.0 megapixel camera op de W800i).

Daarnaast kan je van je mobiel zo je mp3 speler maken, al kan dat met de Samsung D900 vast ook.

Tenslotte ook nog een minpuntje, de K800i is een beetje groot. Maar denk dat een keuze tussen deze telefoons vooral een afweging zal zijn (waar liggen je prioriteiten).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
headed BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 11:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Dec 2006
Berichten: 102

ik heb 1 van deze telefoons niet nodig als mp3 speler:P ik heb al een ipod 5th G
maarja, het is best wel moeilijk! want het zijn 2 goede toestellen, op de Samsung kan je word,exel,pdf en power point bekijken, wat natuurlijk heel erg leuk is!
hoe zit het met de camera van de Samsung? ik heb nu een andere samsung ( 1.3 mp ) als ik hier een foto mee maak en er beweegt iets dan staat het er gewoon niet scherp op..
ik heb iets gelezen over Sony Ericsson dat je niet eens slecht foto's kan maken met dit toestel, dus als je beweegt ofzo dat het gewoon een perfect plaatje opleverd, ik vraag me af, is dat ook zo bij de Samsung
Iedereen trouwens bedankt voor jullie reacties!
dit is echt een top forum zeg! andere forums ( PU ) word je echt af gezeken als je ongeveer het zelfde post...
dus jullie zullen mij hier nog wel vaak vinden denk ik!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 12:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Persoonlijk ging ik voor geen van beide. Ben nu 1 keer van Nokia afgestapt en dat bevalt voor geen meter. Toch: Sony Ericsson kan sowieso 1 ding beter dan Samsung en dat is bellen! Het geluid in Samsung telefoons is om te janken soms (heb al 2 jaar een samsung dus kan t weten). Tel daarbij de goede camera van de S.E. op en de keuze lijkt me vrij gemakkeljik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joker BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 12:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Roderick schreef:
Persoonlijk ging ik voor geen van beide. Ben nu 1 keer van Nokia afgestapt en dat bevalt voor geen meter. Toch: Sony Ericsson kan sowieso 1 ding beter dan Samsung en dat is bellen! Het geluid in Samsung telefoons is om te janken soms (heb al 2 jaar een samsung dus kan t weten). Tel daarbij de goede camera van de S.E. op en de keuze lijkt me vrij gemakkeljik


Ik heb echt geen problemen met mijn D600, dus dat zal wel te maken hebben met het feit dat jouw telefoon ouder is. Wel is het kut als ik met iemand bel die een E720 heeft, die is niet te verstaan soms..

Ik denk dat er technisch, om het zo maar te zeggen, weinig echte verschillen zijn, in ieder geval geen doorslaggevende verschillen. Een telefoon is tegenwoordig meer dan een apparaat, en ik zou gewoon voor de mooiste kiezen. Imo is de D900 stijlvoller en handiger(kleiner). Niet dat die ander lelijk is hoor, maar dit hangt gewoon van je smaak af.

(Over die camera, ik vind de foto's die mijn d600 maakt mooier op het schermpje dan bij een W800i(beide 2.0), maar dat komt waarschijnlijk door het scherm. Maar ja, ik heb geen echte ervaringen met deze twee versies.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bruno Jacobs BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eigenaar


Geregistreerd op: 28 Jun 2003
Berichten: 1586

headed schreef:
ik heb 1 van deze telefoons niet nodig als mp3 speler:P ik heb al een ipod 5th G
maarja, het is best wel moeilijk! want het zijn 2 goede toestellen, op de Samsung kan je word,exel,pdf en power point bekijken, wat natuurlijk heel erg leuk is!
hoe zit het met de camera van de Samsung? ik heb nu een andere samsung ( 1.3 mp ) als ik hier een foto mee maak en er beweegt iets dan staat het er gewoon niet scherp op..
ik heb iets gelezen over Sony Ericsson dat je niet eens slecht foto's kan maken met dit toestel, dus als je beweegt ofzo dat het gewoon een perfect plaatje opleverd, ik vraag me af, is dat ook zo bij de Samsung
Iedereen trouwens bedankt voor jullie reacties!
dit is echt een top forum zeg! andere forums ( PU ) word je echt af gezeken als je ongeveer het zelfde post...
dus jullie zullen mij hier nog wel vaak vinden denk ik!


Volgens mij heeft die D900 ook een 2.0 megapixel camera toch? De K800i in ieder geval 3.2.

En van wat ik had begrepen is de Sony Ericsson heerser op het gebied van foto's maar doet de Samsung het beter wat betreft de filmpjes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 12:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

3.1 of 3.2 maakt natuurlijk weinig uit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Jun 2006
Berichten: 171

Ik heb al een paar maanden de K800i en ben er zeer over te spreken. De foto's zijn zo goed dat ik mn digitale camera zelfs heb verkocht. Had hiervoor altijd Nokia maar behalve dat de menu'tjes even wennen zijn vind ik de K800i op elk niveau beter dan mn oude telefoons.

Goed geluid, prachtig scherm en een fantastische camera. Ik kreeg er zelfs een gratis 512mb geheugenkaartje bij. Die D900 vind ik wel erg mooi, maar hoor van veel mensen dat samsungs snel kapot gaan en slecht geluid hebben...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Svensation BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 13:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 646

Jesse schreef:
Wel is het kut als ik met iemand bel die een E720 heeft, die is niet te verstaan soms..


Ik dacht al dat ik de enige was... Maar t ligt dus aan alle E720's (ik heb er ook zo 1)

Ik zou overigens voor de D900 gaan. Zeker als je hem niet als mp3 speler hoeft te gebruiken. Vind Samsungs gebruiksvriendelijker, en de D900 is een erg mooi model.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ms90isr BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 13:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Okt 2006
Berichten: 506

ik zou voor de K800i gaan ik heb zelf de W700i en dat bevalt goed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
heempie BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Sep 2006
Berichten: 177

Koop gewoon een goedkopere telefoon die fatsoenlijk in de hand ligt en kan bellen en sms'en, dan koop je zo'n vet chill sim only abonnement en heb je voor 15 euro 175 belminuten/sms :p en ben je dus stuk goedkoper uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sn34ky BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 377

Tegenwoordig willen veel mensen ook telefoons met wat meer mogelijkheden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Neerhof BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 20:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

Een joystick is zwaar kut. Ik heb nu een K750i en het joystickje werkt helemaal niet goed meer. Niets is zo irritant als dat ding kapot gaat want je bestuurd er je hele telefoon mee. Ik zou voor de D900 gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bruno Jacobs BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eigenaar


Geregistreerd op: 28 Jun 2003
Berichten: 1586

Neerhof schreef:
Een joystick is zwaar kut. Ik heb nu een K750i en het joystickje werkt helemaal niet goed meer. Niets is zo irritant als dat ding kapot gaat want je bestuurd er je hele telefoon mee. Ik zou voor de D900 gaan.


Ja maar wat doe je er echt mee als je hem sloopt. Ik behandel mijn telefoon echt als shit (meerderemalen laten vallen enz.) en ook tijdens het uitgaan weleens een paar meter door de lucht gevlogen, joystickje werkt echter nog uitstekend
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sn34ky BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 377

Neerhof schreef:
Een joystick is zwaar kut. Ik heb nu een K750i en het joystickje werkt helemaal niet goed meer. Niets is zo irritant als dat ding kapot gaat want je bestuurd er je hele telefoon mee. Ik zou voor de D900 gaan.


Een vriend van me had hetzelfde probleem met dezelfde telefoon!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
headed BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Dec 2006
Berichten: 102

ik heb ook een Sony ericsson t610 gehad, nog nooit problemen gehad met het pookje hij is zo vaak gevallen en ik heb er zelfs mee gegooid!!
maarja, zal dan ook wel uitmaken hoe hij terecht komt..
dus ik denk dat ik voor de ericsson ga! aangezien de camera en een aantal dingen die hier genoemd worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sn34ky BerichtGeplaatst: 22 Jan 2007 15:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 377

Goeie keus
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
headed BerichtGeplaatst: 22 Jan 2007 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Dec 2006
Berichten: 102

ik heb de sony gehaald, ben blij met mijn keuze! alleen de software die er bij zit is best wel magertjes, je kan niet eens in de telefoon komen om nummers op te slaan ofzo.
jammer dus
is er iemand die een programma weet waar dat wel mee kan? zou me een hoop werk schelen:P
dankjullie allen voor de reacties!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bruno Jacobs BerichtGeplaatst: 22 Jan 2007 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eigenaar


Geregistreerd op: 28 Jun 2003
Berichten: 1586

headed schreef:
ik heb de sony gehaald, ben blij met mijn keuze! alleen de software die er bij zit is best wel magertjes, je kan niet eens in de telefoon komen om nummers op te slaan ofzo.
jammer dus
is er iemand die een programma weet waar dat wel mee kan? zou me een hoop werk schelen:P
dankjullie allen voor de reacties!


floAts Mobile Agen, even Googlen is een goed programma
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
headed BerichtGeplaatst: 22 Jan 2007 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Dec 2006
Berichten: 102

het leuke is dat mij dat ook door iemand anders in aangeraden, ik ben nu net meer dan 30 min bezig geweest met dat programma, en het lukt me gewoon niet.
misschien ben ik wel iets vergeten in te stellen ofzo?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Svensation BerichtGeplaatst: 23 Jan 2007 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 646

Nee komt gewoon omdat je de verkeerde telefoon hebt gekocht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
headed BerichtGeplaatst: 23 Jan 2007 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Dec 2006
Berichten: 102

nee hoor, ik heb mijn telefoon vergeleken met de samsung, en ik vind die van mij er best wel een stuk beter uit zien, het menu en dergelijke is gewoon mooi gedaan en het heeft gewoon iets wat mij aanspreekt!
Een tof toestel vind ik het, en in mijn ogen een hele goede keuze!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group