Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
D: BerichtGeplaatst: 17 Jan 2010 01:45    Onderwerp: [DS] dragon quest monsters: joker Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Zijn er meer mensen die dit spel hebben?

Tis een erg leuk spel, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om beesten te scouten met een rating van 8% ik heb het nu op zn minst 500 x geprobeerd en ben het echt totaal zat ... maar ik moet een draak hebben voor zo'n quest en die jargon van een trainer die daar ook op dat eilandje staat is dus een draak type, en ik wil dat beest hebben, die had ik ook altijd in mn team op de ps2 dragon quest 5 :[

Ik heb al 3 rondjes op dat eiland lopen grinden snachts en mn team is best sterm nu, ook heb ik de jargon zn defence altijd naar beneden gehaald met helm splitter.

Soms heb ik geluk en doe ik een crit. waardoor ik de 9% haal maar de meeste keren is het 7%

Dat zou verdomme toch moeten kunnen....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group