Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
Joris BerichtGeplaatst: 10 Jan 2010 21:46    Onderwerp: [NIN] Algemeen Vragen Topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Dan hoef je geen nieuw topic aan te maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Jan 2010 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Zijn er hier mensen die "Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars" al hebben aangeschaft? En zo ja, wat zijn de meningen?

Ook ben ik benieuwd wat jullie denken van de nieuwe Mistwalker-game, "The Last Story".
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 29 Jan 2010 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

die game Last Story kan wel een geslaagde RPG worden Mistwalker maakt ook wel goede games zoals
Blue Dragon
Lost Odyssey
Ash-Archaic Sealed Heat

dus even kijken wanneer er een trailer van komt
denk dat deze dan ook wel wat word
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Simon BerichtGeplaatst: 29 Jan 2010 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Mr. Awesome schreef:
Zijn er hier mensen die "Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars" al hebben aangeschaft? En zo ja, wat zijn de meningen?


Nope, maar ik ben wel geďnteresseerd na het zien van wat reviews. Gewoonlijk ben ik geen fan van fighting-games, maar ik heb gehoord dat o.a. de besturing gemakkelijk op te pakken is, dus dat klinkt mij goed in de oren. Vandaag wel in de stad geweest overigens, maar nergens gezien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 29 Jan 2010 23:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Mr. Awesome schreef:
Zijn er hier mensen die "Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars" al hebben aangeschaft? En zo ja, wat zijn de meningen?


Ik ga de game zeker halen, hopelijk dit weekend zelfs! De reviews zijn zeer positief en de game blijkt dus zeer geslaagd te zijn. Ik heb nu al zin om online te gaan knokken. Ook geweldig is dat de game alle controllers ondersteund inc arcade sticks! Dit is de ware opvolger van Marvel VS Capcom zeggen ze.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 30 Jan 2010 00:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

dantekloon schreef:
die game Last Story kan wel een geslaagde RPG worden Mistwalker maakt ook wel goede games zoals
Blue Dragon
Lost Odyssey
Ash-Archaic Sealed Heat

dus even kijken wanneer er een trailer van komt
denk dat deze dan ook wel wat word

eindelijk iemand die begrijpt wat een goede mistwalker rpg is! Ik had hem bijna uitgespeeld, ware het niet dat ik bij een missie echt geen idee had wat ik moest doen... Zo jammer dat ie nooit naar het westen is gekomen... Desondanks toch een briljant spel *zwijmel*
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 15:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

ik vroeg me af of die classic controler die bij monster hunter word geleverd ook werkt met SSBB?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 16:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

RoaringMdog schreef:
ik vroeg me af of die classic controler die bij monster hunter word geleverd ook werkt met SSBB?


Ja.

Maar de normale (niet-pro versie) ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 00:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Is Arc Rise Fantasia eigenlijk al uit in Europa? Tijd niks meer van die game gehoord en ik was best wel geďnteresseerd. (denk het niet aangezien Rising Star waarschijnlijk lokaliseert, en dat bedrijf doet er jaaaaaaaaren over om een game te vertalen.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mangartist BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 14:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Mrt 2009
Berichten: 22

Weet iemand eigenlijk hoe het zit met Megaman Zero Collection? Die had een maand geleden moeten uitkomen maar ik heb hem in geen enkele winkel gezien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Volgens enkele websites waar ik even op heb gekijken komt hij pas 25 of 27 augustus uit.

EDIT: Dat is volgens de online winkels, anyway. Volgens Capcom zelf moet hij al inderdaad in de winkel liggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mangartist BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 15:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Mrt 2009
Berichten: 22

Uchiha_Shadow schreef:
Volgens enkele websites waar ik even op heb gekijken komt hij pas 25 of 27 augustus uit.

EDIT: Dat is volgens de online winkels, anyway. Volgens Capcom zelf moet hij al inderdaad in de winkel liggen.


Haat het als ze er niet duidelijk over kunnen zijn. >_<
Maar ja, zal dan maar wachten tot eind augustus voor ik opnieuw begin te bitchen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Nedgame schijnt de MegaMan Zero Collection wel op vooraad te hebben


http://www.nedgame.nl/megaman-zero-collection+ds.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Het kan de import versie betreffen, maar goed, die werkt natuurlijk ook gewoon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 16:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

En die hebben (in mijn mening) een mooier hoesje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 17 Sep 2010 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Ik ben een beetje wanhopig opzoek naar DS games die mij aanspreken.
Mijn interesse gaat erg uit naar The World Ends With You maar laat die dan net weer nergens te verkrijgen zijn. Oftewel, ik ga Ebay eens proberen.

Ik hou vooral van RPG.

Op een of andere manier spreken portable Zelda's me niet echt aan. Chrono Trigger en M&L BIS lijken interessant.

En over DQIX:
Wat voor safe points zijn er (in 8 waren het kerken), en moet je betalen als je dood gaat?

Ik heb al:

Kingdom Hearts 358/2 days
Pokemon Heartgold

Suggesties?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Sep 2010 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

musthavethisgame schreef:
En over DQIX:
Wat voor safe points zijn er (in 8 waren het kerken), en moet je betalen als je dood gaat?


Ja en ja je betaald de helft van je geld als je doodgaat, game vond ik trouwens maar matig, te makkelijk en geen boeiend verhaal. De vele side-quests die je na het beaten van de game krijgt zijn dan wel weer vet.

Mario & Luigi 3 is trouwens een vette aanrader, Chrono Trigger ook mits het je lukt om hem te vinden. En Shin Megami Tensei: Devil Survivor ook.

Final Fantasy IV is trouwens ook een goeie game als je die al niet hebt uitgespeeld voor een andere console, maar ik zou eerder voor de GBA versie gaan, sprite graphics vind ik mooier dan die lelijke 3D Ds GFX en de GBA versie heeft meer content.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 18 Sep 2010 01:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Ok arigato
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 16:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Hey ik heb Wind waker nu (gamecube disc, logisch) voor de Wii, maar op de achterkant van het hoesje staat dat je een memory slot nodig hebt. Is dit ook nodig op de Wii? want ik heb niet zo'n memory stick.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Helaas heb je een memory card nodig ja.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569



Nou wordt het wel erg duur!

zou ik iets als dit -->
http://www.eugames.nl/product_info.php?artikelNr=330&suppID=1903&suppID=1903

kunnen gebruiken als ik maar 1 game heb? En werkt het zowieso wel op de Wii?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Yup , maar als je slim bent bestel je er een bij nedgame ofzo . Dan heb je voor 10/15 euro een memorycard met veel meer geheugen .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Tja maar ik heb maar 1 GC spel voor de Wii dus dan zou 4MB toch ook wel genoeg zijn?


Bovendien lijkt het bij deze er op dat hij uit de wii zal steken.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 18:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Robert schreef:
Tja maar ik heb maar 1 GC spel voor de Wii dus dan zou 4MB toch ook wel genoeg zijn?


Bovendien lijkt het bij deze er op dat hij uit de wii zal steken.



Uit de Wii steken ze sowieso wel, 4Mb is ruim voldoende.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569



Deze toch niet lijkt me?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group