Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Mei 2011 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Ninodude

TLoZ:OoT wordt ook de eerste must-have voor de 3DS, mits je het origineel nog niet gespeeld hebt. Op dit moment is er gewoon geen game waarvoor je de 3DS moet kopen. Dit gaat zoals ik al zei wss (en hopelijk) in de kerst gebeuren wanneer o.a de Mario games (Mario kart en paper) en misschien zelfs de nieuwe Kid Icarus uitkomen.

@Chirs

Ik dacht dat je al een DS had. Ik zal sowieso de E3 afwachten en kijken welke nieuwe features jouw het meest aanstaan en welke release games de Wii opvolger krijgt. Als de line-up net zo bedroevend is als de 3DS is de keuze makkelijk gemaakt .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Mei 2011 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Bwoah, de line-up van de 3DS is wel goed, alleen zijn de eerste maanden wat zwak geweest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Mei 2011 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Christian Vuye schreef:
Bwoah, de line-up van de 3DS is wel goed, alleen zijn de eerste maanden wat zwak geweest.


Ik bedoelde de launch line-up My bad.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Waar kun je de 3DS het goedkoopste halen ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Zwart
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/nintendo+3ds+kosmos+zwart_3DS.html

Blauw
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/nintendo+3ds+water+blauw_3DS.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Mafusto schreef:
@Ninodude

TLoZ:OoT wordt ook de eerste must-have voor de 3DS, mits je het origineel nog niet gespeeld hebt. Op dit moment is er gewoon geen game waarvoor je de 3DS moet kopen. Dit gaat zoals ik al zei wss (en hopelijk) in de kerst gebeuren wanneer o.a de Mario games (Mario kart en paper) en misschien zelfs de nieuwe Kid Icarus uitkomen.


Ik denk dat er rond het einde van deze zomer al enkele mooie titels beschikbaar zijn. Ik heb zin in de Eshop!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
omit edoa BerichtGeplaatst: 22 Mei 2011 14:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Mrt 2009
Berichten: 39

Moet je bij het kopen van DS games erop letten dat het PAL games zijn? Of maakt dit niet uit?

Hoe dat ik het begreep werd PAL en de andere formaten destijds ingevoerd vanwege de verschillen in Hz tussen Europese televisies en buitenlandse.

Maar aangezien we het hier over een console hebben waarop overal hetzelfde scherm staat maakt dit toch niet meer uit?

Gewoon mijn denkwijze, verbeter maar waar ik de mist in ga, ik kan er enkel van bijleren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Mei 2011 14:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

omit edoa schreef:
Moet je bij het kopen van DS games erop letten dat het PAL games zijn? Of maakt dit niet uit?

DS games: Nee.
DSi games: Ja.
3DS games: Ja.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
omit edoa BerichtGeplaatst: 22 Mei 2011 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Mrt 2009
Berichten: 39

Bedankt Joni!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Jun 2011 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Heeft Nintendo eigenlijk ooit nog wat gedaan met die New Play Control serie?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Jun 2011 17:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Joni Philips schreef:
Heeft Nintendo eigenlijk ooit nog wat gedaan met die New Play Control serie?

In Japan is "Chibi-Robo!" nog uitgebracht in die reeks.
In Europa helaas niet meer. Erg spijtig, want die game wil ik graag nog spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 08:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ik heb een vraag over de Nintendo 3DS.
Als je een 3DS koopt, moet je dan een SD card erbij nemen om de games op te kunnen slaan, of word de games gewoon op de cartridge zelf opgeslagen.

Ik hoop het voor zondag avond te weten voor ik een 3DS koop dinsdag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
streetfighter BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 12:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

dantekloon schreef:
Ik heb een vraag over de Nintendo 3DS.
Als je een 3DS koopt, moet je dan een SD card erbij nemen om de games op te kunnen slaan, of word de games gewoon op de cartridge zelf opgeslagen.

Ik hoop het voor zondag avond te weten voor ik een 3DS koop dinsdag.


De games slaan op op de cartridge zelf. Op een SD card worden gewoon extra data zoals bv: spotpass dlc of replays opgeslagen. Bij de 3DS is er trouwens een 2GB SD card in begrepen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 13:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Oke thanks voor je reactie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 14:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ik dacht dat ik ooit las dat je tijdens het spelen van een 3DS game kon internetten. Is dat waar? Zeg maar net zoals bij steam, waar je ingame kan internetbrowsen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Robert schreef:
Ik dacht dat ik ooit las dat je tijdens het spelen van een 3DS game kon internetten. Is dat waar? Zeg maar net zoals bij steam, waar je ingame kan internetbrowsen.


Jep dat kan, gewoon je game suspenden en dan naar de browser gaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

En voor de helft van de website's heeft de 3DS zeker te weinig geheugen, net zoals de DS?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 15:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

streetfighter schreef:
Robert schreef:
Ik dacht dat ik ooit las dat je tijdens het spelen van een 3DS game kon internetten. Is dat waar? Zeg maar net zoals bij steam, waar je ingame kan internetbrowsen.


Jep dat kan, gewoon je game suspenden en dan naar de browser gaan


Lame, gemiste opportunity.

Christian Vuye schreef:
En voor de helft van de website's heeft de 3DS zeker te weinig geheugen, net zoals de DS?


Dat was inderdaad dramatisch. Ik hoop toch echt dat dat deze keer wat beter is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mangartist BerichtGeplaatst: 18 Sep 2011 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Mrt 2009
Berichten: 22

Is er eigenlijk al iets gezegd over wanneer die E-Shopkaarten in België te krijgen zijn? :/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 08 Okt 2011 13:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Aangezien ik binnenkort mijn Wii weer eens aan wil zetten voor Skyward Sword: wat is eigenlijk de beste kabel voor een HDTV? Snap best dat je er geen HD graphics uit perst, maar wil wel het beste wat mogelijk is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Goof BerichtGeplaatst: 11 Nov 2011 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Ben even terug van weggeweest, want ik heb een vraag. Twee/ drie jaar terug (weet ik niet precies meer), hebben we onze wii om laten bouwen. Ik vind 99% van de wii-spellen namelijk niet zijn geld waard. Een kleine jaar terug heeft mijn broertje volgens mij een update uitgevoerd en sindsdien werken de illegale spellen niet meer. Da's niet zo erg, want de originele spellen werken normaal. Nu heb ik pas geleden Xenoblade Chronicles (+ controller) gekocht en voorafgaand aan dit spel moet er een uodate uitgevoerd worden en dan werkt dit spel niet (nieuwe beveiliging?). Er treedt een fout op en de disc moet er weer uit worden gehaald. De update zelf wordt dus wel uitgevoerd, maar het spel start niet op..
Weet iemand hoe ik dit het best kan oplossen? Is het mogelijk om de wii weer om te bouwen tot een 'normale' staat of zo?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 17 Nov 2011 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Niet gewoon een kwestie van disc-read error? Misschien is xenoblade duallayered? Denk het niet, maar probeer anders eens SSBB of die het doet, zoniet is wellicht je lens gewoon vies en kan je die schoonmaken met de lens-cleaner kit. Verder weet ik niet hoe het zit met ombouwen, wel dat je juist geen updates uit moet voeren geloof ik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 17 Nov 2011 23:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

@goof
Zelda: Skyward Sword zal dan ook onspeelbaar voor je zijn ben ik bang, want om die op te starten moet je de nieuwste updates hebben... ik zou het ff googlelen als je dat nog niet gedaan hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 03 Apr 2012 14:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Moet je de Wii online hebben om games te spelen die je via de Virtual Console gedownload hebt? Of kun je ze ook offline spelen nadat ze gedownload zijn?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 03 Apr 2012 15:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

musthavethisgame schreef:
Moet je de Wii online hebben om games te spelen die je via de Virtual Console gedownload hebt? Of kun je ze ook offline spelen nadat ze gedownload zijn?


kan gewoon offline
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group