Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Volgende  
Lawliet BerichtGeplaatst: 23 Mei 2011 00:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Deadman Wonderland is geweldig! Goede animatie, goede setting en muziek. Zeker een aanrader om te volgen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 23 Mei 2011 07:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Lawliet schreef:
Deadman Wonderland is geweldig! Goede animatie, goede setting en muziek. Zeker een aanrader om te volgen!

Zeker! De intro van Deadman Wonderland is een van de weinige die ik niet skip Voor de rest ook echt wel een van de betere series dit seizoen, samen met C en Ao no Exorcist!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 23 Mei 2011 12:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Ik heb alleen ep 1 gezien, maar vond hem zo goed dat ik speciaal wacht tot de serie klaar is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 24 Mei 2011 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

musthavethisgame schreef:
Ik heb alleen ep 1 gezien, maar vond hem zo goed dat ik speciaal wacht tot de serie klaar is.


Doe maar, want er zit nu en dan een beetje censor in. Er zitten echt een paar brute scenes in zoals het verwijderen van een oog.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 19 Jun 2011 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ik weet niet of het eerder is geplaatst, de nieuwe trailer van
Persona 4 anime.
(hij is van Mei 2011).

http://www.youtube.com/watch?v=Aq78V23FYzk&feature=related

Hier nog eentje
http://www.youtube.com/watch?v=8OCd_nee5kU&feature=related
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 01 Jul 2011 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Heeft iemand [C] compleet gezien?

Ik vond het tot ep8 een hele toffe anime. Vervolgens kwam er een soort plotwending die mij niet zo aansprak met wat onduidelijkheden, maar is wel mooi (happy) geëindigd.

MicroMezzoMacroflation~!

7,5/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 02 Jul 2011 09:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

musthavethisgame schreef:
Heeft iemand [C] compleet gezien?

Ik vond het tot ep8 een hele toffe anime. Vervolgens kwam er een soort plotwending die mij niet zo aansprak met wat onduidelijkheden, maar is wel mooi (happy) geëindigd.

MicroMezzoMacroflation~!

7,5/10

[C] was echt awesome! Ik vond alleen het einde een beetje mager, maarja... En ik hoorde gisteren van mn vriendin dat er een ep 12 zou komen, maar dat zou ik raar vinden...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 02 Jul 2011 15:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

BeWario schreef:
[C] was echt awesome! Ik vond alleen het einde een beetje mager, maarja... En ik hoorde gisteren van mn vriendin dat er een ep 12 zou komen, maar dat zou ik raar vinden...


Dit is me niet helemaal duidelijk...Waarom verdwijnt de toekomst als de Darkness kaart wordt gebruikt? Ik snap het probleem ook niet echt. Als de Darkness card niet was gebruikt was Japan toch sowieso verdwenen.. Weet jij dat misschien?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
darknessblade BerichtGeplaatst: 06 Jul 2011 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Jun 2011
Berichten: 4

de animes/ magna's waar ik mee bezig ben zijn:
fairy tail
digimon xros wars season 2
the world god only knows
(and more)
2 prima sites voor manga/anime:
www.anime44.com
www.mangareader.net
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 08 Jul 2011 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

musthavethisgame schreef:
BeWario schreef:
[C] was echt awesome! Ik vond alleen het einde een beetje mager, maarja... En ik hoorde gisteren van mn vriendin dat er een ep 12 zou komen, maar dat zou ik raar vinden...


Dit is me niet helemaal duidelijk...Waarom verdwijnt de toekomst als de Darkness kaart wordt gebruikt? Ik snap het probleem ook niet echt. Als de Darkness card niet was gebruikt was Japan toch sowieso verdwenen.. Weet jij dat misschien?

Hmm, ik heb zelf geen idee... En volgens mij is er geen manga van deze serie waarin de schrijver het mogelijk beter zou kunnen uitwerken. Het lijkt er iig op dat er geen tweede seizoen komt, wat ik wel jammer vindt. Ze zouden het namelijk een stuk beter kunnen uitwerken als ze langer de tijd hadden.

Anyhow, ik was nog op zoek naar nieuwe manga die ik mee kan nemen het vliegtuig in. Ik heb nu staan:

- 20th Century Boys (1e volume)
- Black Lagoon (1e volume)
- Bleach (1e volume)
- Children of the Sea (1-4 en in afwachting van nr 5)
- Claymore (1e volume)
- Death Note (compleet)
- Eureka 7 (1e volume)
- Fairy Tail (1e volume)
- Fullmetal Alchemist (1e volume)
- Ghost in The Shell SAC (1e volume)
- Tengen Toppa Gurren Lagann (1e volume)
- MPD-Psycho (1e volume)
- Naruto (1e volume)
- Soul Eater (1e volume)

Iemand aanraders?
Ik zat zelf te denken aan het volledig maken van FMA of Soul Eater of een nieuwe serie te beginnen (geen langlopende zoals OP, naruto of bleach)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
darknessblade BerichtGeplaatst: 08 Jul 2011 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Jun 2011
Berichten: 4

BeWario schreef:
musthavethisgame schreef:
BeWario schreef:
[C] was echt awesome! Ik vond alleen het einde een beetje mager, maarja... En ik hoorde gisteren van mn vriendin dat er een ep 12 zou komen, maar dat zou ik raar vinden...


Dit is me niet helemaal duidelijk...Waarom verdwijnt de toekomst als de Darkness kaart wordt gebruikt? Ik snap het probleem ook niet echt. Als de Darkness card niet was gebruikt was Japan toch sowieso verdwenen.. Weet jij dat misschien?

Hmm, ik heb zelf geen idee... En volgens mij is er geen manga van deze serie waarin de schrijver het mogelijk beter zou kunnen uitwerken. Het lijkt er iig op dat er geen tweede seizoen komt, wat ik wel jammer vindt. Ze zouden het namelijk een stuk beter kunnen uitwerken als ze langer de tijd hadden.

Anyhow, ik was nog op zoek naar nieuwe manga die ik mee kan nemen het vliegtuig in. Ik heb nu staan:


Iemand aanraders?
Ik zat zelf te denken aan het volledig maken van FMA of Soul Eater of een nieuwe serie te beginnen (geen langlopende zoals OP, naruto of bleach)


als je een tablet hebt
kan je ze ergens proberen te downloaden programma/locatie van het programma is niet toegestaan om te vertellen
(veel goedkoper)
dus vraag hier niet over door

ik zeg het toch niet

ik weet het wel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 08 Jul 2011 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Euhm ja, dat is nogal logisch, maar als ik iets wil lezen online/ipod had ik het zelf wel opgezocht ik vraag het hier omdat ik ook graag de orginele manga in mn kast wil hebben staan en dat gaat zo moeilijk op een tablet
Maar dan nog, met jouw post is mn vraag nog steeds niet beantwoord...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 08 Jul 2011 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Naar wat voor manga ben je op zoek? Drama , actie , horror , comedy?

Ik heb zelf Chobits compleet maar die zal niet iedereen tof vinden Soul Eater is trouwens wel heel vet , perfecte mix tussen comedy en actie imo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 08 Jul 2011 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

RoaringMdog schreef:
Naar wat voor manga ben je op zoek? Drama , actie , horror , comedy?

Ik heb zelf Chobits compleet maar die zal niet iedereen tof vinden Soul Eater is trouwens wel heel vet , perfecte mix tussen comedy en actie imo.

Dat klopt wel, ff kijken hoeveel volumes die heeft. Ik kan ook bij archonia de FMA-serie in 1x bestellen, ben ik wel 200€ kwijt, maar das wel zoiets wat je 1x in je leven gedaan moet hebben

Naja, ben een beetje op zoek naar een actie/comedy serie, maar niks van slice of life of sport-achtig iets Fantasy of iets is ook goed, heel brede smaak dus. Ik vind het wel jammer dat ik er nu pas achterkom dat Deadman Wonderland ook een manga heeft, maar die werd uitgegeven door Tokyopop en daar zijn dus de eerste 3 volumes niet meer beschikbaar van en de laatste 2 worden niet meer uitgegeven....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
darknessblade BerichtGeplaatst: 10 Jul 2011 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Jun 2011
Berichten: 4

mijn manier is ofline (sneller dan online) en veel beter
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 25 Jul 2011 03:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Anyhow, ben nu in Amerika en heb in San Francisco de eerste 6 volumes van Full Metal Alchemist gekocht voor omgerekend €5,50 per stuk ik ga kijken of ik in San Diego of Las Vegas nog wat meer volumes kan vinden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 25 Jul 2011 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Ja ik heb 6 goedkope DS games kunnen halen in de VS. Maar hoe ga jij 't allemaal meenemen?

(Bij amazon heb je ze trouwens voor €4,70 per stuk in huis)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 26 Jul 2011 17:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Uchiha_Shadow schreef:
Ja ik heb 6 goedkope DS games kunnen halen in de VS. Maar hoe ga jij 't allemaal meenemen?

(Bij amazon heb je ze trouwens voor €4,70 per stuk in huis)

Naja, als ik er echt veel wil meenemen wordt het inderdaad een probleem, maar ik kan vast wel ruimte maken in mn koffer. En anders tik ik nog ergens een koffer of grote rugzak op de kop, aangezien we maar met 4 koffers voor 5 personen zijn

En dat van Amazon, geldt dat ook voor naar nederland? Want dan wacht ik gewoon lekker en ik weet niet of ze ook naar campings shippen, en dan moet het ook nog op tijd aankomen (omdat we doortrekken)...

EDIT: net ff Amazon.com en Amazon.co.uk vergeleken, en daar komt uit dat ik ze bij Amazon UK voor omgerekend €6,35 per stuk kan krijgen, met verzending erbij dus ik wacht lekker en haal ze dan uit Engeland


Laatst aangepast door BeWario op 26 Jul 2011 18:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 26 Jul 2011 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Amazon prijzen geldt ook voor NL, maar ik zag net dat die prijs niet voor alle volumes geldt, ze zijn meestal tussen de €5 en €6,50. Ik zou dan inderdaad wachten. Laatste volume die Amazon UK heeft is trouwens 25 (weet niet of er al meer in de VS zijn?)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 03 Aug 2011 11:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Citaat:
@mangastream: Other exciting news for HxH fans, a new anime will be airing starting October 2nd from MADHOUSE.


Weet iemand waar je light novels online kunt lezen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 09 Aug 2011 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Dat gedoe in London doet me beetje aan de Ishval war denken .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 11 Aug 2011 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

@musthave: eigenlijk wel he

Over FMA gesproken: nu mn banksaldo een boost heeft gekregen, zal ik volume 7-22 van FMA kopen? vind het wel een vette serie, en ik heb al deel 1-6 in de kast staan, maar ik heb ook al allebei de series gezien (brotherhood was awesome, zeker aan het einde) maar ben nu eigenlijk aan het twijfelen geslagen... Doen of niet"?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Aug 2011 15:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Hellsing Ultimate VIII is verschenen en IX komt reeds op 11/11/2011. Episode X zou wel eens het laatste deel kunnen worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

Ik heb One Piece 1, 2 & 3 gekocht in het Japans ;P En Bleach 1 & 2.

en Chi's Sweet Home 1 xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 19 Aug 2011 00:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Iemand nog aanraders van dit seizoen? Ik volg zelf nu No. 6 (erg vet) en Sacred Seven (meh, generic shounen).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 19 van 21

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group