Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Limmepie BerichtGeplaatst: 17 Jan 2007 23:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Dec 2003
Berichten: 104

Met de gemiddelde storm in een kansgebied sterven er meer mensen in als 11 september

Het is niet eens jouw land, waarom zou je je kinderen zo ziek maken over zoon klein detail als 11 september? Boeid echt niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sn34ky BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 00:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 377

Klein detail..? Dit zorgde niet alleen voor een heleboel doden, maar ook voor een nieuwe oorlog. Als je dat bijelkaar optelt zijn er volgens mij toch wel weer wat meer doden. Of zie ik dat soms verkeerd?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Limmepie BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 00:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Dec 2003
Berichten: 104

Dat land speelt je precies waar ze je hebben willen. Ik zal niet ontkennen dat er doden zijn gevallen maar het is echt niet zo verschrikkelijk wat er in afganistan gebeurd is.

In afrika heb je jaarlijks meer oorlog slachtoffers als amerika in de laatste vier jaar gepleegd heeft. Vertelt iedereen zijn kinderen dat ook? Ik wordt een beetje moe van dat ge-amerika is zielig heb maar medelijde met ze gedrag. Fuck amerika, ze regeren al bijna de wereld, inclusief nederland, mijn ziel krijgen ze er niet bij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sn34ky BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 00:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 377

Oh dus jij denkt dat ik een voorstander van amerika ben? Mischien ben ik er zelfs nog meer tegen dat land dan jou.. Maar daar gaat het mij ff niet om. Wat ik probeer uit te leggen is dat zoiets ook helemaal uit de hand kan lopen, en dat het zelfs hier in europa mis kan gaan door zoiets. Je weet maar nooit.. Jij had het trouwens ook over een storm. Ik denk dat er wel degelijk meer gesneuvelden soldaten en burgers zijn dan doden in een storm. Een echte storm duurt meestal niet zo lang (als we over dagen praten), een oorlog kan wel jaren doorgaan.

Laatst aangepast door Sn34ky op 18 Jan 2007 00:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Limmepie BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 00:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Dec 2003
Berichten: 104

Sn34ky schreef:
Oh dus jij denkt dat ik een voorstander van amerika ben? Mischien ben ik er zelfs nog meer tegen dat land dan jou.. Maar daar gaat het mij ff niet om. Wat ik probeer uit te leggen is dat zoiets ook helemaal uit de hand kan lopen, en dat het zelfs hier in europa mis kan gaan door zoiets. Je weet maar nooit.. Jij had het trouwens ook over een storm. Ik denk dat er wel degelijk meer gesneuvelden soldaten en burgers zijn dan doden in een storm.


Ik suggereer dat je geen afkeer hebt van amerika, omdat je al die verhalen, zo zielig dat ze zijn, slikt als zoete koek.

Wat is zoiets en wat kan er dan als zoiets helemaal mis gaan in europa. In afganistan, ik heb geen cijfers, zijn er minder doden gevallen als in vrij erge natuurrampen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sn34ky BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 00:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 377

Wat kom je nou met onzin kerel.. Je moet gewoon niet over mij beginnen te oordelen dat ik een voorstander van amerika ben? En over die 'verhaaltjes' waar jij het over hebt heb ik er nog nooit een van gezien of gehoord dus stfu? Trouwens wat d8 je van terroristische aanslagen? Die zullen hier niet zo snel komen nee maar er is wel degelijk KANS dat dit nog minimaal 2 keer gaat gebeuren in de komende 5 jaar als we het over europa hebben.

Anyway.. we raken hier een beetje offtopic.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Limmepie BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 00:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Dec 2003
Berichten: 104

Sn34ky schreef:
Wat kom je nou met onzin kerel.. Je moet gewoon niet over mij beginnen te oordelen dat ik een voorstander van amerika ben? En over die 'verhaaltjes' waar jij het over hebt heb ik er nog nooit een van gezien of gehoord dus stfu? Trouwens wat d8 je van terroristische aanslagen? Die zullen hier niet zo snel komen nee maar er is wel degelijk kans dat dit nog minimaal 2 keer gaat gebeuren in de komende 5 jaar als we het over europa hebben.


Je kan ook gewoon beleefd blijven in een discussie. Tragisch om met z'on persoon te discusseren. Ik oordeel niet, ik suggereer omdat jij zo naief ben, als ik zou oordelen staat het vast en is het vrijwel onveranderlijk.

Verhaaltjes? Over welke verhaaltjes heb ik het dan?

Terroristische aanslag. Ach man ga toch weg alsjeblieft. Ik hoor al sinds 11 september dat er een aanslag zal worden gepleegd op de botlek. Ze willen angst zaaien want dan geloven mensen je. Zo heeft het vaticaan ook eeuwen mensen zich achter zich gekregen. Denk nou eens zelf na en praat niet half anderen na!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sn34ky BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 00:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 377

Ik improviseer hier alles 100% mannetje

Citaat:
Ik suggereer dat je geen afkeer hebt van amerika, omdat je al die verhalen, zo zielig dat ze......
die verhalen dus..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Limmepie BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 00:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Dec 2003
Berichten: 104

Sn34ky schreef:
Ik improviseer hier alles 100% mannetje

Citaat:
Ik suggereer dat je geen afkeer hebt van amerika, omdat je al die verhalen, zo zielig dat ze......
die verhalen dus..


Erg goed ben je niet in improviseren. Even zodat je het weet, ik improviseer niet, ik bedenk omdat ik weet. Ik verzin niet omdat ik er sta.

zie:
im·pro·vi·se·ren (ov.ww., ook abs.)
1 een mondelinge of instrumentale voordracht houden, die op het ogenblik zelf is bedacht
2 met de op dat moment beschikbare middelen werken
3 variëren op een bekend thema

Hoe weet jij van het feit 11 september? Nieuw blabla en andere media. Hoe vaak kijk je nieuws of praat je met mensen in je omgeving die het gezien hebben?

Als je aan die eisen voldoet komt er hoe je het went of keert informatie binnen over het o zo goede amerika. Je vind die verhalen zelfs zo dat je het verhaal over 11 september aan je kinderen wilt vertellen omdat het zo'n indruk op je gemaakt heeft. Ik wil bijna zeggen dat er tegenwoordig niks boeiends meer gebeurd. Mijn grootouders vertellen mij nauwelijks over de 2e wereld oorlog, maar 11 september, ja dat moet je aan je kinderen vertellen. Je was er bij, je keek er naar en het ergste, het waren jouw landgenoten!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tom_V BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 07:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

De aanslagen van 11 september zou ik toch niet durven minimaliseren. Ze zullen de geschiedenisboeken ingaan als de trigger van een grotere reeks evenementen, net zoals de moord op Franz Ferdinand in juni 1914 dat was.

Dat de verderfelijke Bush administratie hun War on Terror en alarmfases misbruikt - ja, verkracht - uit eigenbelang, zal hoogstens een voetnoot zijn. Feit is dat er een pak aanslagen zijn geweest sinds 11/09 (nee, niet 9/11...), denken we maar aan Bali, Madrid en Londen als meest mediagenieke.
Bovendien zullen er ongetwijfeld ook een pak aanslagen zijn voorkomen, maar dat is uiteraard een moeilijk punt om te maken. Je kunt de mensen wel vertellen dat in Augustus vorig jaar plannen bestonden om vanop Heathrow vliegtuigen te kapen en die boven de VS te laten ontploffen, maar ja, zien en geloven is maatstaf geworden.

Het is uiteraard zeer moeilijk om nog vertrouwen te hebben in het machtigste land ter wereld. Een land waarvan 52% van de bevolking te dom en/of goedgelovig is om los te lopen, de regering opzettelijk liegt om Mickey Mouse te kunnen aanvallen (en net niet met een oorlog dreigt tegen landen die hen niet geloven), waar men de middelen niet heeft om de eigen bevolking in nood te helpen - miljarden worden verbrand in Irak -en waar men vaderlijk de Joodse staat een hand boven het hoofd houdt.

Feit is dat we in een 'moderne' godsdienstoorlog zijn terechtgekomen. Als Europeanen moeten we ons niet laten bang maken door de grote broer over de plas, we moeten hoogstens op ons hoede zijn. Een angstpsychose is nergens goed voor. Onvoorwaardelijke haat of liefde voor de Verenigde Staten ook niet.

...

Waar ging dit topic ook al weer over?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sn34ky BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 08:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 377

Limmepie schreef:
Sn34ky schreef:
Ik improviseer hier alles 100% mannetje

Citaat:
Ik suggereer dat je geen afkeer hebt van amerika, omdat je al die verhalen, zo zielig dat ze......
die verhalen dus..


Erg goed ben je niet in improviseren. Even zodat je het weet, ik improviseer niet, ik bedenk omdat ik weet. Ik verzin niet omdat ik er sta.

zie:
im·pro·vi·se·ren (ov.ww., ook abs.)
1 een mondelinge of instrumentale voordracht houden, die op het ogenblik zelf is bedacht
2 met de op dat moment beschikbare middelen werken
3 variëren op een bekend thema

Hoe weet jij van het feit 11 september? Nieuw blabla en andere media. Hoe vaak kijk je nieuws of praat je met mensen in je omgeving die het gezien hebben?

Als je aan die eisen voldoet komt er hoe je het went of keert informatie binnen over het o zo goede amerika. Je vind die verhalen zelfs zo dat je het verhaal over 11 september aan je kinderen wilt vertellen omdat het zo'n indruk op je gemaakt heeft. Ik wil bijna zeggen dat er tegenwoordig niks boeiends meer gebeurd. Mijn grootouders vertellen mij nauwelijks over de 2e wereld oorlog, maar 11 september, ja dat moet je aan je kinderen vertellen. Je was er bij, je keek er naar en het ergste, het waren jouw landgenoten!


Ok mr smartguy maar je uitlegt interesseert mij geen ene flikker weet je dat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Limmepie BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 13:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Dec 2003
Berichten: 104

''De aanslagen van 11 september zou ik toch niet durven minimaliseren. Ze zullen de geschiedenisboeken ingaan als de trigger van een grotere reeks evenementen, net zoals de moord op Franz Ferdinand in juni 1914 dat was.''

Ik weet niet wie franz ferdinand is. Ik vind het krankzinnig dat de aanslagen worden herdacht alsof het WOII is. In NY, logisch, in de rest van amerika, minder logisch. Maar dat in NL twin towers wordt herdacht, vind ik raar hoor.

Maar ik durf de aanslagen wel te minimaliseren. Het is de eerste keer dat amerika namelijk frontaal werd aangevallen. Alsof de hele wereld amerika moest aaien omdat ze zielig waren. Flikker toch op man

Voor de rest ben ik het wel met je standpunten eens tarantino.

@Sn34ky
Hoe oud ben je? 11? Alsjeblieft, begin voortaan geen discussie als je weet dat je zo zielig gaat doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Svensation BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 646

Waar komt dit topic zo ineens vandaan?

Maar goed, ik ga me dr niet druk om maken iig...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ms90isr BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Okt 2006
Berichten: 506

tarantino schreef:
en waar men vaderlijk de Joodse staat een hand boven het hoofd houd


Die joodse staat is toevallig wel MIJN land !!


Van mij mag alle oorlog de wereld uit maar zolang de haat tegen Amerika en Israel er is zal er ook oorlog blijven denk ik met de terroristen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FreeMad BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 17:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Aug 2006
Berichten: 513

jah en ik denk dat amirika en de joodse staat moeten beginnen om vrede te krijgen. hebben ze vast al gedaan. maar ze zijn te koppig om te luisteren naar een ander. ze stellen alleenmaar eissen.
en dat terroriten gebeuren snap ik ook niet netzoals N-korea. je kon namelijk 10 jaar geleden gewoon wat plutonium en uranium bij letland halen. banken in nederland zijn nog veel beter bewaakt. en laat staan die 10 kernbommen die vermist zijn. waarvan 7 in en rond het middenoosten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

ms90isr schreef:
Die joodse staat is toevallig wel MIJN land !!


Da's fijn voor je.

ms90isr schreef:
Van mij mag alle oorlog de wereld uit maar zolang de haat tegen Amerika en Israel er is zal er ook oorlog blijven denk ik met de terroristen.


Oh, maar ik denk dat niemand een voorstander is van geweld om geweld. Het lijkt me echter te gemakkelijk om iedereen die tegen Amerika en Israël is als terrorist of 'antisemiet' af te schilderen.
Haat heeft altijd een oorsprong.
De VS hebben, sinds er weer een Republikein aan de macht is, geen enkele constructieve poging ondernomen om het Palestijnse probleem op te lossen. Laat Israël maar z'n willetje doen, als het iets te veel uit de hand loopt knijpen ze wel een oogje dicht. (zie afgelopen September)

Laat ik - voor de zekerheid - toch maar even stellen dat ik de VS en Israël niet haat. Ik heb wel een grondige afkeer van de politiek die ze voeren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 18:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Limmepie schreef:
''De aanslagen van 11 september zou ik toch niet durven minimaliseren. Ze zullen de geschiedenisboeken ingaan als de trigger van een grotere reeks evenementen, net zoals de moord op Franz Ferdinand in juni 1914 dat was.''

Ik weet niet wie franz ferdinand is. Ik vind het krankzinnig dat de aanslagen worden herdacht alsof het WOII is. In NY, logisch, in de rest van amerika, minder logisch. Maar dat in NL twin towers wordt herdacht, vind ik raar hoor.


Franz Ferdinand was de kroonprins van Oostenrijk die in juni 1914 op staatsbezoek in Sarajevo werd neergeschoten. Oostenrijk verklaarde hierop de oorlog aan Servië, Rusland sprong in de bres voor Servië en vervolgens verklaarde Duitsland de oorlog aan Servië en Rusland.
Een initieel klein incident kende een sneeuwbal-effect en de Europese Royals hadden een schaakwedstrijdje uit te vechten.
Om maar te zeggen dat die Twin Towers wel eens de Franz Ferdinand van onze eeuw kunnen worden.

Je hebt gelijk als je zegt dat de 11 september aanslagen niet hoeven herdacht te worden in de niet Amerikaanse wereld. De eerste Amerikaan die de bloedige aanslagen van de Bende van Nijvel (België) herdenkt, moet ik ook nog tegenkomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Terrorisme is overrated, kan het iemand wat schelen dat de ETA weer aanslagen heeft gepleegd? Nee, tenzij Osama Bin Laden er achter zit en dan kan de kruistocht beginnen. In 1993, toen Amerika al in het midden oosten zat, pleegde Osama nog een aanslagje, toevallig op het WTC en enkele aanslagen in Afrika. Niemand trok toen ten oorlog hoor, Amerika zat toch al waar het wou. Terrorisme is erg ja, maar wat is terrorisme? Waarom zijn de Palestijnen teroristen terwijl ze hun grondgebied verdedigen tegen de Israelieten? Waarom is een aanval op Amerika terrorisme, op het Midden Oosten verdediging en in Afrika een burgeroorlog? We meten alles met drie maten. Was het niet terroristisch om de kruistochten te houden? Of om een atoombom te gooien op Japan na het einde van de oorlog... Terrorisme is in the eye of the believer. Als je het tegen je krijgt, is het terrorisme. Anders verdediging/nuttig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
heempie BerichtGeplaatst: 19 Jan 2007 12:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Sep 2006
Berichten: 177

Ik snap niet waarom je met dit begint in het Gamed Café
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 19 Jan 2007 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

heempie schreef:
Ik snap niet waarom je met dit begint in het Gamed Café


Waar wil je het dan plaatsen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Jan 2007 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

heempie schreef:
Ik snap niet waarom je met dit begint in het Gamed Café
Kijk naar de beschrijving van het Gamed Cafe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sn34ky BerichtGeplaatst: 19 Jan 2007 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 377

Limmepie schreef:
''De aanslagen van 11 september zou ik toch niet durven minimaliseren. Ze zullen de geschiedenisboeken ingaan als de trigger van een grotere reeks evenementen, net zoals de moord op Franz Ferdinand in juni 1914 dat was.''

Ik weet niet wie franz ferdinand is. Ik vind het krankzinnig dat de aanslagen worden herdacht alsof het WOII is. In NY, logisch, in de rest van amerika, minder logisch. Maar dat in NL twin towers wordt herdacht, vind ik raar hoor.

Maar ik durf de aanslagen wel te minimaliseren. Het is de eerste keer dat amerika namelijk frontaal werd aangevallen. Alsof de hele wereld amerika moest aaien omdat ze zielig waren. Flikker toch op man

Voor de rest ben ik het wel met je standpunten eens tarantino.

@Sn34ky
Hoe oud ben je? 11? Alsjeblieft, begin voortaan geen discussie als je weet dat je zo zielig gaat doen.


Nee ik ben 15 om precies te zijn.. En het was trouwens helemaal geen bedoeling om er een discussie van te maken. Daarom zei ik al we raken hier een beetje offtopic..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Jervans BerichtGeplaatst: 19 Jan 2007 17:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Sep 2006
Berichten: 389

Ben het wel met Joni eens.
De meeste mensen die ik ken zijn tegen de Amerikaanse politiek. Iedereen weet ondertussen dat Bush zich in de geschiedenisboeken wil zetten, en de aanslagen van 11 september heeft aangegrepen om een oorlog te beginnen. Maar hoe had Amerika dan moeten reageren op de aanslagen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 19 Jan 2007 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Jervans schreef:
Maar hoe had Amerika dan moeten reageren op de aanslagen?


'Make no mistake' de oorlog in Afghanistan valt nog te rechtvaardigen. Het was snel duidelijk dat Al-Qaida achter de aanslagen zat en dat de Taliban ze onderdak gaf was al even snel duidelijk. Dat de VS het Taliban regime uit de weg wilden ruimen om zo tot bij Al-Qaida proberen te geraken lijkt allemaal logisch.
Mijn persoonlijke mening over de Bush-administratie's vastberadenheid om Bin Laden effectief in te rekenen, wil ik nog onder de noemer 'complot-theorie' plaatsen.

Maar wat ze in Irak geflikt hebben is buiten proportie. De hele wereld voorliegen - nee het berustte niet op feiten, het was wel degelijk voorliegen - dat Irak over MVWs beschikte en een bedreiging voor de wereldvrede vormde was echter een brug te ver.
Irak vormde helemaal geen bedreiging. Er zaten geen terroristen in Irak, daar zorgde Saddam wel voor. Nu zitten er wel natuurlijk...

Afghanistan was een te rechtvaardigen reactie. Irak was een oorlogsmisdaad. Ze hadden er niets te zoeken.

Voor een fractie van 350 miljard dollar (het Irak prijskaartje) had men nu wél al een degelijke Intelligence en kon men nu wél al hun 'terroristische' tegenstanders van binnenuit aanpakken. Geen fictie, gewoon gezond verstand.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Jan 2007 18:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Taliban en OBL kreeg hun wapens van Amerika, Taliban was sowieso al een probleem dat ze 20 jaar konden oplossen, maar toen waren ze bang van de Sovjet Unie. Irak 10 jaar geleden al, maar toen waren ze bang van de Ayatollah.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group