Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 18 Feb 2011 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Uchiha_Shadow schreef:
Yep, 2de helft van de game speel je eigenlijk alleen als onze groen geklede Hylian, al is het af en toe handiger om te transformeren


Vanaf wanneer begint het tweede deel dan? (dungeon nummer hoeveel?)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 18 Feb 2011 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

iets na de derde tempel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 00:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Uchiha_Shadow schreef:
Ik ben in de 6de dungeon van Twilight Princess op 't moment geloof ik, jammer dat het einde van de game een beetje afgeraffeld voelt en niet alle dungeons even leuk zijn. En de bosses mochten echt wel wat moeilijker. Wind Waker daarentegen had wel wat meer dungeons kunnen gebruiken.


Die dungeon met dat ijs en de zieke man waarvoor je ingrediënten voor zijn soep moet verzamelen, ben je daar al? Dat vond ik wel de meest toffe en originele uit heel Twilight Princess.

Oh en voor wie dit enorm epische schilderwerk nog niet had gezien: http://steam-punk.net/zelda_25th_anniversary.jpg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 00:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

NOT TAKE MIRROR!!

Schilderwerk is nice.


Laatst aangepast door musthavethisgame op 23 Feb 2011 00:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 00:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Joris schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
Ik ben in de 6de dungeon van Twilight Princess op 't moment geloof ik, jammer dat het einde van de game een beetje afgeraffeld voelt en niet alle dungeons even leuk zijn. En de bosses mochten echt wel wat moeilijker. Wind Waker daarentegen had wel wat meer dungeons kunnen gebruiken.


Die dungeon met dat ijs en de zieke man waarvoor je ingrediënten voor zijn soep moet verzamelen, ben je daar al? Dat vond ik wel de meest toffe en originele uit heel Twilight Princess.

Oh en voor wie dit enorm epische schilderwerk nog niet had gezien: http://steam-punk.net/zelda_25th_anniversary.jpg


Dat was wellicht de beste dungeon van de hele Zelda reeks naar mijn mening.

@Schilderwerk Ik mis alleen die wannabe Jack Sparrow.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mariofan1988 BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Jan 2011
Berichten: 8

Ter gelegenheid van de 25e verjaardag van Zelda heeft een Zelda fan vet mooie artwork gemaakt! http://www.dailynintendo.nl/2011/02/24/fan-maakt-prachtige-zelda-artwork/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Joris schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
Ik ben in de 6de dungeon van Twilight Princess op 't moment geloof ik, jammer dat het einde van de game een beetje afgeraffeld voelt en niet alle dungeons even leuk zijn. En de bosses mochten echt wel wat moeilijker. Wind Waker daarentegen had wel wat meer dungeons kunnen gebruiken.


Die dungeon met dat ijs en de zieke man waarvoor je ingrediënten voor zijn soep moet verzamelen, ben je daar al? Dat vond ik wel de meest toffe en originele uit heel Twilight Princess.


Ja die is tof.

Maar wat ik wel merk in TP: je gebruikt nieuwe items vaak echt alleen in 1 dungeon. Voor de rest in de overworld niet en in de dungeons al helemaal niet. Ik zou zo graag puzzels/vijanden zien waar je meerdere items voor nodig hebt.

Overigens ben ik nu in de op een na laatste dungeon (Palace Of Twilight)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2011 18:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Nieuwe Skyward Sword trailer incoming....

http://gdc2011.nintendo.com/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2011 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Die man is redelijk lastig te verstaan
Toch wel respect voor de moeite. Hoe kom je eigenlijk bij het idee dat er een nieuwe trailer komt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2011 18:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

GoNintendo zei dat ze de trailer hadden gestart om 'm te testen, en toen stop zetten. Was vast een ongelukje.

En ik kan 'm prima verstaan, ken niet veel Japanners die beter Engels spreken

EDIT: Zo zeg, wat een stijl heeft die nieuwe zelda, werkelijk prachtig. Misschien wordt ie nog wel mooier dan Wind Waker
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2011 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Uchiha_Shadow schreef:
GoNintendo zei dat ze de trailer hadden gestart om 'm te testen, en toen stop zetten. Was vast een ongelukje.

En ik kan 'm prima verstaan, ken niet veel Japanners die beter Engels spreken

EDIT: Zo zeg, wat een stijl heeft die nieuwe zelda, werkelijk prachtig. Misschien wordt ie nog wel mooier dan Wind Waker


ja echt he. Ik maakte me daar nogal zorgen over want tijdens de E3 zag het er bleekjes uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2011 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Was met Wind Waker ook al zo, de beta zag er niet heel geweldig uit. Nintendo doet de stijl altijd als laatste. En dat doen ze als de beste.

Die nieuwe characters zagen er ook interessant uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2011 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

De beelden van Zelda SS (klinkt zoooo verkeerd ) van de E3 vond ik ook al prachting. Ik snap de kritieken echt niet, TP is juist lelijk

Ik heb wel de trailer gemist of niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2011 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Hopelijk krijgen we een paar high res screens...

moet zeggen dat ik het model van Link niet geweldig vind, ik had liever een echt nieuwe gehad, maar ja, kan 't niet allemaal hebben

En TP vind ik niet lelijk, maar de stijl kan duidelijk niet alle textures verbergen (in tegenstelling tot wind waker)

http://www.youtube.com/watch?v=gqC-oh72tJA
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2011 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Mooi, mooi. Zo had Twilight Princess eruit moeten zien als je het mij vraagt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2011 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ik vind het nieuwe stijltje inderdaad ook veel leuker en mooier. Twilight Princess had graphics die mooi hadden kunnen zijn in HD, maar als je de Wii ter beschikking hebt is een stijltje zoals SkyWard Sword veel beter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2011 09:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Interessante analyse van de trailer:

http://uk.ign.com/videos/2011/03/02/ign-rewind-theater-the-legend-of-zelda-skyward-sword-gdc-trailer?objectid=872155

Wel zijn ze de harp vergeten te noemen (die verschijnt op de D-pad), mogelijk het nieuwe instrument van deze game. En ik weet niet of het Vaati is, Vaati ziet er best wel anders uit. We shall see.

In ieder geval tof dat ze mechanische monsters hebben, dat is weer eens wat anders.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2011 11:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Twilight Princess is een prachtige game ondanks de textures. Vind TP wel een van de mooiste Zelda games samen met Wind Waker.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 13 Apr 2011 08:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

http://www.nintendo.co.jp/3ds/aqej/index.html

I am excite
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Apr 2011 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Uchiha_Shadow schreef:
http://www.nintendo.co.jp/3ds/aqej/index.html

I am excite


me²
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Apr 2011 16:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

ninodude schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
http://www.nintendo.co.jp/3ds/aqej/index.html

I am excite


me²

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 21 Apr 2011 09:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Wie ziet Skyward Sword liever op de Cafe met 720/1080p?

Ik ga er van uit dat Nintendo geen motion controls inbouwd als de controller echt een 6 inch scherm heeft, dus het lijkt me sterk, maar ik wil eigenlijk wel alle Wii (en Gamecube) games in 720/1080 zien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Apr 2011 09:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Wil je echt dat we daar serieus antwoord op gaan geven? Natuurlijk wilt iedereen Zelda SS in Full HD zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 21 Apr 2011 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Mensen klaagden ook toen Twilight Princess naar Wii geport werd

De game wordt zo om de motion controls heen gebouwd dat ik betwijfel of dit wel half zo goed werkt als je (bijvoorbeeld) de zwaard bestuurd met een 2de analoge stick. Ik denk dan ook echt niet dat het gaat gebeuren, en heb echt m'n twijfels over vrijwel alle Cafe geruchten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Laatstewoord BerichtGeplaatst: 21 Apr 2011 11:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mrt 2009
Berichten: 75

Uchiha_Shadow schreef:
Wie ziet Skyward Sword liever op de Cafe met 720/1080p?

Ik ga er van uit dat Nintendo geen motion controls inbouwd als de controller echt een 6 inch scherm heeft, dus het lijkt me sterk, maar ik wil eigenlijk wel alle Wii (en Gamecube) games in 720/1080 zien


Ik speel liever Skyward Sword zonder dat ik er gelijk een hele nieuwe console bij moet kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group