Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
Killer of Death BerichtGeplaatst: 16 Okt 2010 08:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Okt 2010
Berichten: 20

The Source schreef:
Killer of Death schreef:
oh ja en The Wind Waker,
Spirit Tracks en Phantom Hour zijn ook wel leuk
Wind Waker is geweldig. Cell Shaded graphics ben ik dol op.


Wat zijn Cell Shaded als ik vragen mag?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Source BerichtGeplaatst: 16 Okt 2010 10:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Aug 2007
Berichten: 340

Killer of Death schreef:
The Source schreef:
Killer of Death schreef:
oh ja en The Wind Waker,
Spirit Tracks en Phantom Hour zijn ook wel leuk
Wind Waker is geweldig. Cell Shaded graphics ben ik dol op.


Wat zijn Cell Shaded als ik vragen mag?
Graphics die handgetekend eruit zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 16 Okt 2010 11:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Beste Zelda is voor mij A Link To The Past, gevolgd door Windwaker en Majora's Mask
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 16 Okt 2010 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Zelda top 5

1. Ocarina of Time
2. Minish Cap
3. Link To The Past
4. The Wind Waker
5. Link's Awakening

Twilight Princess en Phantom Hourglass zijn Zwakke Zelda's.
Twilight Princess mist de sfeer en het gevoel om de wereld te redden, Wat OOT wel had.
Phantom Hourglass vind ik een schande voor de Zelda-reeks.
Majora's Mask vind ik goed, maar die heb ik nog niet uitgespeeld, dus die heb ik nog niet in de top 5.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 16 Okt 2010 12:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Man wat hoop ik op een echte Wind Waker sequel die de charme van het origineel heeft. Misschien op de Wii (2), maar is vast ook wel te doen op de 3DS. Phantom Hourglass was wel aardig maar had die vreselijke main dungeon die gewoonweg niet leuk was om te spelen. Spirit Tracks deed het iets beter maar ik vond het allemaal te simpel, en het leek gewoonweg te veel op Phantom Hourglass.

Wie weet, misschien is Skyward Sword wel de sequel waar ik op wacht

Voor de rest deed elke Zelda wel iets goed wat mij betreft. Twilight Princess is gigantisch, als je door de woestijn loopt heb je echt het gevoel dat het nooit op houdt. Dat had ik misschien ook een beetje op de zee van Wind Waker, maar toch.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 16 Okt 2010 13:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Over Zelda gesproken...

Ik heb gister de Limited edition van Wind Waker gekregen. Op het hoesje staat dat er een extra disc bij zit met ocarina of time en nog iets. M'n 2e disc is echter Twilight Princess. Ik neem aan dat dit een fout is?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 16 Okt 2010 13:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Er hoort Ocarina of Time en Ocarina of time: Master Quest op te zitten.
Dus de verkoper heeft het verkeerd gedaan.
Gecondoleerd met jouw 2e disc!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 16 Okt 2010 14:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Dammit. >.<

TP had ik al op de Wii.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 16 Okt 2010 14:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Robert schreef:
Dammit. >.<

TP had ik al op de Wii.



Terug naar de winkel/ verkoper gaan
Of Z:TP tweedehands verkopen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Okt 2010 15:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Of gewoon wachten op de 3DS remake van OOT.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Killer of Death BerichtGeplaatst: 16 Okt 2010 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Okt 2010
Berichten: 20

The Source schreef:
Killer of Death schreef:
The Source schreef:
Killer of Death schreef:
oh ja en The Wind Waker,
Spirit Tracks en Phantom Hour zijn ook wel leuk
Wind Waker is geweldig. Cell Shaded graphics ben ik dol op.


Wat zijn Cell Shaded als ik vragen mag?
Graphics die handgetekend eruit zien.


Oke bedankt voor je antwoord The Source
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 10 Dec 2010 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Uchiha_Shadow schreef:
Man wat hoop ik op een echte Wind Waker sequel die de charme van het origineel heeft. Misschien op de Wii (2), maar is vast ook wel te doen op de 3DS. Phantom Hourglass was wel aardig maar had die vreselijke main dungeon die gewoonweg niet leuk was om te spelen. Spirit Tracks deed het iets beter maar ik vond het allemaal te simpel, en het leek gewoonweg te veel op Phantom Hourglass.

Wie weet, misschien is Skyward Sword wel de sequel waar ik op wacht

Voor de rest deed elke Zelda wel iets goed wat mij betreft. Twilight Princess is gigantisch, als je door de woestijn loopt heb je echt het gevoel dat het nooit op houdt. Dat had ik misschien ook een beetje op de zee van Wind Waker, maar toch.


helemaal gelijk!
(niet alleen met het vetgedrukte)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 10 Dec 2010 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

WindWaker
mijn eerste gamecube spel (+ ocarina of time + masterquest)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Dec 2010 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Eerlijk gezegd heb ik liever een hele nieuwe ervaring zoals Wind Waker dat deed, ik bedoel we krijgen tegenwoordig zoveel remakes/sequals die vaker inferieur zijn dan een geslaagde game in de franchise, en TP past voor velen tussen dat lijstje, ik hoop dan ook dat SS meer word dan een mix tussen WW en TP.

Eigenlijk vooral met games zoals Zelda zijn sequals gewoon overbodig, en vaak ook een teleurstelling omdat het het origineel niet kan evenaren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

ninodude schreef:
Eerlijk gezegd heb ik liever een hele nieuwe ervaring zoals Wind Waker dat deed, ik bedoel we krijgen tegenwoordig zoveel remakes/sequals die vaker inferieur zijn dan een geslaagde game in de franchise, en TP past voor velen tussen dat lijstje, ik hoop dan ook dat SS meer word dan een mix tussen WW en TP.

Eigenlijk vooral met games zoals Zelda zijn sequals gewoon overbodig, en vaak ook een teleurstelling omdat het het origineel niet kan evenaren.


ok. daar heb je wel een (groot) punt. Het zijn de nostalgische herinneringen die naar een sequel verlangen. Naar mijn mening is er geen enkele zelda die zijn voorganger heeft kunnen evenaren. Zelda Majora's Mask vond ik niet echt aanvoelen als een vervolg op Ocarina of Time, want hij had toch een hele individuele sfeer.

Ook wel opvallend is dat iedereen het altijd heeft over het "zelda-sfeertje'', en dat toch iedere individuele zelda ook weer zijn eigen sfeer heeft. Dat maakt onder andere de zelda-reeks zo goed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 30 Jan 2011 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Net weer ff de trailer van Skyward Sword gekeken.

Bij Zelda: Twilight Princess vond ik pijl en boog (bij alle zelda's, maar met name bij TP) een geweldig wapen, maar volgens mij wordt het boogschieten Bij Skyward Sword nog 10x zo vet!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 30 Jan 2011 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Mijn zelda is toch de beste,
1-Ocarina of Time
2-Twilight Princess
3-Windwaker
4-Phantom Hourglass
5-A Link to the Past
6-Majora's Mask

Ja jongens, ik heb het vroeger nooit bij JRPGs gehouden.
Ik wil toch wel eens de laatste 2 zeldas proberen,
Skyward Sword, en Spirit Tracks. Maar heb nog nooit een zelda uitgespeelt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 30 Jan 2011 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Ik ben Twilight Princess nogmaals aan het spelen en geniet er veel meer van dan de vorige keren.

Moet ik er wel bij zeggen dat de NPC characters (op Midna na) lang niet zo interessant zijn als in bijvoorbeeld Wind Waker. Het voelt veel meer als alleen zijn in een gigantische wereld.

Oh en heb net Lord Of The Rings gekeken en weet in een keer weer hoe het voelde om die eerste Twilight Princess trailer te zien en het (op fora) te vergelijken met LOTR zo tof

EDIT: Epic epicness
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Jan 2011 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

In 2004 zeiden ze "Coming Soon!"
En uiteindelijk is het 2006 geworden
Grappig, als je het nu bekijkt.

Overigens moet ik zeggen dat ik vastzit in "The Legend of Zelda: Twilight Princess." Nog steeds! Die watertempel kan ik maar niet doorspelen. Althans, ik denk dat het de watertempel is. Op een gegeven moment krijg je zo'n hele grote ronde kamer met verschillende hendels die trappen doen draaien, volgens mij.

Ik speel trouwens de Nintendo GameCube-versie, dus alles is t.o.v. de Wii-versie, horizontaal omgedraaid.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mariofan1988 BerichtGeplaatst: 18 Feb 2011 10:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Jan 2011
Berichten: 8

Hier een vette Zelda controller die bij de release van Twilight Princess had moeten verschijnen, helaas nooit uitgekomen:(

http://www.dailynintendo.nl/2011/02/15/deze-prachtige-zelda-controller-is-nooit-verschenen/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 18 Feb 2011 12:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

vet als in... vet lelijk?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Feb 2011 12:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Na anderhalf jaar eindelijk weer een stuk gevorderd in de Lakebed Temple in "The Legend of Zelda: Twilight Princess", GameCube-versie. Binnenkort weer eens verder spelen. Ik wil die tempel uit!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 18 Feb 2011 12:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Ik ben in de 6de dungeon van Twilight Princess op 't moment geloof ik, jammer dat het einde van de game een beetje afgeraffeld voelt en niet alle dungeons even leuk zijn. En de bosses mochten echt wel wat moeilijker. Wind Waker daarentegen had wel wat meer dungeons kunnen gebruiken.

Overigens heb ik de Skyward Sword trailer nog een paar keer gezien en ik vond echt dat ze die wat spectaculairder hadden kunnen en moeten maken. Twilight Princess trailer was echt epic, dit lijkt meer een trailer voor de demo dan voor de game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 18 Feb 2011 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ik heb TP laatst ook weer opgepakt. Het wordt wel iets leuker nu. Ik heb de 2e dungeon afgemaakt en ik ben nu weer die saaie wolf. Persoonlijk ben ik blij dat de bossfights makkelijk zijn want ik heb er normaliter echt een hekel aan.

Wordt die wolf ook nog ergens in de game gedumpt? Zou eigenlijk wel fijn zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 18 Feb 2011 14:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Yep, 2de helft van de game speel je eigenlijk alleen als onze groen geklede Hylian, al is het af en toe handiger om te transformeren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group