Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 21 Sep 2011 03:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Hier nog wat nieuwe screenshots!
www.gameinformer.com/games/the_legend_of_zelda_skyward_sword/b/wii/archive/2011/09/20/skyward-sword-screenshot-gallery.aspx#
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 24 Sep 2011 02:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Een video preview:
http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2011/09/23/discussing-skyward-sword-a-video-preview.aspx
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 24 Sep 2011 09:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Ik keek er al een weekje naar uit, bleek er totaal geen nieuwe footage in te zitten, lol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 29 Sep 2011 14:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

uk.wii.ign.com/articles/119/1197148p1.html

Zelda ss preview, nieuwe videos en pics. Wel spoilers over openingssequence op de site
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 29 Sep 2011 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Wat gameplay info:

- Night/Day transition does not occur in real-time. Link must go to bed and choose to get up at night or at day.
- Monster appear during the night. Cats become aggressive.
- The HUD is customization. Standard, Light and Pro. Standard shows the full controller overlay and button functions, Light only the buttons and Pro is almost completely clean.
- The only way to save your game is with the birds statues. They are pretty much everywhere, including mid-dungeon and right before boss rooms.
- C button switches to first person
- possible to walk around in first person
- shimmy along a ledge and use MotionPlus to make Link jump left and right
- run off the edge and hit down on the d-pad to call your Loftwing
- pressing A causes the Loftwing to dive forward
- pressing the B trigger prompts it to slow down

Video's hier:
http://www.gameinformer.com/games/the_legend_of_zelda_skyward_sword/b/wii/archive/2011/09/28/exclusive-video-skyward-sword-39-s-infamous-lizard-fight.aspx

http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=162504

http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=162414
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 29 Sep 2011 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Beste nieuws vind ik dat de HUD costumizable is, er veel save points zijn en natuurlijk dat de katten snachts agressief worden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 30 Sep 2011 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Die "romance" video is echt super sfeervol!

Graphics en muziek zijn nu echt heerlijk!
Zou echt wel eens de beste zelda kunnen worden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 30 Sep 2011 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

*zucht*

Voor deze game wil ik eigenlijk nog wel een Wii aankopen maar mijn vriendin zal dan vast ook gelijk Wii Fit en al die rotzooi willen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 30 Sep 2011 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

MaartenL schreef:
*zucht*

Voor deze game wil ik eigenlijk nog wel een Wii aankopen maar mijn vriendin zal dan vast ook gelijk Wii Fit en al die rotzooi willen


That's fuck'd up, bro.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Sep 2011 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

MaartenL schreef:
*zucht*

Voor deze game wil ik eigenlijk nog wel een Wii aankopen maar mijn vriendin zal dan vast ook gelijk Wii Fit en al die rotzooi willen

Dan koop je dat toch voor haar? Kom op, ze is je vriendin. Je wilt haar toch alles kunnen geven wat haar hartje begeert, niet? Ze zal je vast belonen met haar liefde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 30 Sep 2011 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Mr. Awesome schreef:
MaartenL schreef:
*zucht*

Voor deze game wil ik eigenlijk nog wel een Wii aankopen maar mijn vriendin zal dan vast ook gelijk Wii Fit en al die rotzooi willen

Dan koop je dat toch voor haar? Kom op, ze is je vriendin. Je wilt haar toch alles kunnen geven wat haar hartje begeert, niet? Ze zal je vast belonen met haar liefde.


dit.
Geloof me, dan heb je een top week
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 30 Sep 2011 23:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

MaartenL schreef:
*zucht*

Voor deze game wil ik eigenlijk nog wel een Wii aankopen maar mijn vriendin zal dan vast ook gelijk Wii Fit en al die rotzooi willen


Geen Wii hebben is sowieso fail
Hijs nog maar 130 euro met mario kart of mario galaxy, kom op, bovendien ben je verzekerd dat je voor de komende tijd een cadeautje kan verzinnen voor je vriendin, lekker makkelijk haha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Okt 2011 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 21 Okt 2011 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Al gehoort dat Zelda een 10 heeft van Edge?

http://www.n1ntendo.nl/article/37286/1/Wii/the-legend-of-zelda-skyward-sword-krijgt-een-10-van-het-britse-blad-edge
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 21 Okt 2011 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

ONM gaf een 98.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 21 Okt 2011 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Ja!

Ik zag het in deze nieuwe trailer:
http://www.officialnintendomagazine.co.uk/31727/new-legend-of-zelda-skyward-sword-trailer/

En ONM scoort em 98% zelfde als OoT 3d en hoger dan SMG1 en 2 en TP
http://www.officialnintendomagazine.co.uk/31573/the-legend-of-zelda-skyward-sword-review-98-in-onm/

Niet dat ik veel twijfel had, maar fijn dat de reviews het bevestigen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 27 Okt 2011 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Op eens geen reviews meer... waarom waren Edge en ONM eigenlijk zo vroeg?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 04 Nov 2011 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Hij heeft er trouwens een 9/10 bij van games(TM) voor de mensen die het nog niet wisten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Nov 2011 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

10/10 in Game Informer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 05 Nov 2011 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Nice! hij staat daardoor op een 98 op metacritic.

btw, heel erg off-topic maar toch... Ik zocht naar de review van gamed van xenoblade chronicles, kom ik erachter dat er helemaal geen review is! Waarom hebben jullie hem nog niet gereviewd? Neem aan dat jullie Zelda wel meteen reviewen uh?

Edit: Ign heeft nog geen review, maar ze zeggen wel dat het de beste zelda ooit gemaakt is
(zeiden ze dat niet ook over Twilight?)


Laatst aangepast door laraishond op 05 Nov 2011 15:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 05 Nov 2011 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

laraishond schreef:
Nice! hij staat daardoor op een 98 op metacritic.

btw, heel erg off-topic maar toch... Ik zocht naar de review van gamed van xenoblade chronicles, kom ik erachter dat er helemaal geen review is! Waarom hebben jullie hem nog niet gereviewd? Neem aan dat jullie Zelda wel meteen reviewen uh?


is Xeno in europa uitgekomen?

OT mooie cijfers, jammer dat het swiepbesturing heeft
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 05 Nov 2011 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

the_dan schreef:
laraishond schreef:
Nice! hij staat daardoor op een 98 op metacritic.

btw, heel erg off-topic maar toch... Ik zocht naar de review van gamed van xenoblade chronicles, kom ik erachter dat er helemaal geen review is! Waarom hebben jullie hem nog niet gereviewd? Neem aan dat jullie Zelda wel meteen reviewen uh?


is Xeno in europa uitgekomen?

OT mooie cijfers, jammer dat het swiepbesturing heeft


Jap, in Augustus al. The Last Story en Pandora's Tower volgen nog.

En de "swiepbesturing" schijnt juist een van de sterkste punten van het spel te zijn

Edit: http://uk.ign.com/videos/2011/11/04/zelda-skyward-sword-video-preview?show=HD

Preview van IGN. Omg dat klinkt echt geweldig! zit ook veel nieuwe footage in, dus mensen die het geen nieuwe footage meer willen zien: wees gewaarschuwd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 11 Nov 2011 12:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Ben echt blij dat het vandaag de (officiële) release dag van Skyrim is... dat betekent namelijk dat het nog maar een weekje duurt voor zelda uitkomt!

10/10 van Ign
en dood aan Giant bomb (4/5), GamePro (4/5) en 1UP (B+)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 11 Nov 2011 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

wie is de dagen aan t aftellen?? ik in ieder geval wel, ik zit zoooo te wachten tot n ik bepaald smsje krijgt van n niet nader te noemen game-winkeltje dat ik m mag ophalen

aaaaarrrrggghghhhhhghgghgh nog 1 weekie en dan komt de gedachte dat de ziektewet mij wel eens uitkomst zou kunnen bieden wel heeel erg aandrang geven
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 11 Nov 2011 17:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Op 18 november ga ik Hyrule bevrijden van de slechterikken, who's with me?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group