Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Dec 2009 21:14    Onderwerp: [360] Halo: Reach Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Volgende week is het dan eindelijk zover: de eerste, echte trailer van Halo: Reach komt eraan op de VGA!

In dit topic kan je speculeren over alles wat maar met Reach te maken heeft!

Laat de hype starten!!!!!!!!
-----------------------------------------------------------
Christian Vuye - ChrisVuye
RoaringMdog - RoaringMdog
Streetfighter - K3v1nDX


Laatst aangepast door Christian Vuye op 17 Sep 2010 20:39; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 05 Dec 2009 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Ik zeg dat Microsoft hier heel erg hoog op gaat inzetten, een hype van het formaat Halo 3, en als tagline "Halo is back" of iets in die zin. Ze moeten ook wel, dit jaar was qua exclusives veel te weinig. Qua verhaal moeten ze het eventjes heel erg groots maken, ik hoop dat ze Halo 2 achtig gaan doen, een soort van groot avontuur, in plaats van in Halo 3 dat je 'the fight' even gaat 'finishen' Hopelijk begint het op Reach, maar eindigt het daar niet, en gaan we veel nieuwe dingen zien, en is het niet een 'vergaming' van Fall of Reach. Maar we zien volgende week wel, ik ben erg benieuwd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Dec 2009 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Jonezy schreef:
Ik zeg dat Microsoft hier heel erg hoog op gaat inzetten, een hype van het formaat Halo 3, en als tagline "Halo is back" of iets in die zin. Ze moeten ook wel, dit jaar was qua exclusives veel te weinig. Qua verhaal moeten ze het eventjes heel erg groots maken, ik hoop dat ze Halo 2 achtig gaan doen, een soort van groot avontuur, in plaats van in Halo 3 dat je 'the fight' even gaat 'finishen' Hopelijk begint het op Reach, maar eindigt het daar niet, en gaan we veel nieuwe dingen zien, en is het niet een 'vergaming' van Fall of Reach. Maar we zien volgende week wel, ik ben erg benieuwd

Om die reden ben ik ook erg gehyped om Halo: Reach. Als je bekijkt hoe 2007 en 2008 waren qua grote exclusives, moet Microsoft zich volgend jaar duidelijk herpakken. Vooral als ze willen opboksen tegen Heavy Rain, Gran Turismo 5 en God of War 3. Ze zijn goed begonnen, met de aankondigingen van 'grote' games zoals Halo: Reach, Fable 3 en Crackdown 2. Maar wij willen meer ! Gears of War 3 aub..... ?

Iig, gesproken over Halo, de laatste die ik heb gespeeld was nr. 3. Misschien krijg ik buiten Modern Warfare 2 ook nog ODST voor kerst. Dat hoop ik toch !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 05 Dec 2009 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

Halo fans zijn altijd hongerig, Halo 3 is recent over de 10 miljoen verkopen gegaan, de games hebben samen al meer dan 20 miljoen verkopen opgeleverd en de boeken zijn samen ook al een keer of 3 miljoen keer verkocht. Ofwel, Halo is zo booming als de pest.

Ik denk alleen niet dat Halo: Reach voor Microsoft 'het' enorme paradepaardje gaat worden als we denken. Bungie zit natuurlijk alleen maar achter Halo: Reach vanwege contractuele verplichtingen en Microsoft natuurlijk een bruggetje naar Halo 4 moet hebben bij een nog niet nader genoemde studio. Dat neemt natuurlijk niet weg dat Halo: Reach epic gaat worden, want dat gaat het natuurlijk wel worden.

Het punt is natuurlijk dat dit een moderne herschrijving van Halo: The Fall of Reach op ons beeldscherm zal gaan toveren. Dat is niet zo vreemd aangezien Halo canon zichzelf sinds 'The Fall of Reach' heel vaak heeft tegengesproken en de verklaarde halo bijbel onder de novels al heel wat kleerscheurtjes heeft opgelopen. Dit is natuurlijk de uitgesproken kans om dat allemaal mooi op één lijn te trekken, en al die leuke fanboy discussies over de kleinste canon details ook eens te mogen stoppen.

Mijn verwachtingen voor Halo: Reach zijn best hoog. Ik verwacht overigens geen nieuwe engine, maar gewoon een ge-update Halo 3 engine. Die engine is al 10 jaar de engine die ze bij Bungie gebruiken, zelfs nog pre-halo maar ze sindsdien gewoon constant ge-update hebben.

Qua verhaal zal het natuurlijk draaien om 'The raid on Reach' en niet de 'The battle for Reach' en dan zullen we natuurlijk onze opwachting mogen maken als Spartan-IIs in een epische herrovering van Reach. Qua gameplay verwacht ik natuurlijk een terugkeer van Firefight aangezien dat een daverend succes was in ODST maar nu met de alom bekende Spartan-IIs. De multiplayer wordt natuurlijk weer een feestje zoals het dat straks al 9(!) jaar is met Halo, maar dat zullen we straks bij de beta weer mogen ontdekken.

Disclaimer: Dit zijn natuurlijk gewoon verwachtingen, geen geschreven feiten waar je commentaar op moet gaan leveren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Dec 2009 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Zomaar net Halo: Combat Evolved geďnstalleerd !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 05 Dec 2009 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Nope screw halo, er zijn betere games te krijgen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Dec 2009 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

JasperCLA schreef:
Nope screw halo, er zijn betere games te krijgen

Installeer Halo 1 en 2 maar eens op PC. Je zal niet snel genoeg krijgen.
Spijtig genoeg komen tegenwoordig de Halo - games exclusief op Xbox 360. Want eerlijk gezegd spelen ze zó veel beter op PC.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 05 Dec 2009 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Christian Vuye schreef:
JasperCLA schreef:
Nope screw halo, er zijn betere games te krijgen

Installeer Halo 1 en 2 maar eens op PC. Je zal niet snel genoeg krijgen.
Spijtig genoeg komen tegenwoordig de Halo - games exclusief op Xbox 360. Want eerlijk gezegd spelen ze zó veel beter op PC.


Nee dank je, ik heb halo 1 en 3 gespeeld. In mijn ogen een overhypte reeks. Gameplay is zo schitterend niet, en qua verhaal kan je ook veel beter krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Dec 2009 23:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

JasperCLA schreef:
Christian Vuye schreef:
JasperCLA schreef:
Nope screw halo, er zijn betere games te krijgen

Installeer Halo 1 en 2 maar eens op PC. Je zal niet snel genoeg krijgen.
Spijtig genoeg komen tegenwoordig de Halo - games exclusief op Xbox 360. Want eerlijk gezegd spelen ze zó veel beter op PC.


Nee dank je, ik heb halo 1 en 3 gespeeld. In mijn ogen een overhypte reeks. Gameplay is zo schitterend niet, en qua verhaal kan je ook veel beter krijgen.

Qua verhaal is Halo één van de betere SF reeksen die ik ken hoor. En ook de gameplay zit puik in mekaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 06 Dec 2009 00:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Ieder z'n smaak zeker
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SBR BerichtGeplaatst: 06 Dec 2009 00:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Dec 2009
Berichten: 501

Kijk echt uit naar die trailer, nu ik Halo 3 kapot gespeeld heb.
Type morgen wel meer gaat traag op DS.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Dec 2009 00:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

SBR schreef:
Kijk echt uit naar die trailer, nu ik Halo 3 kapot gespeeld heb.
Type morgen wel meer gaat traag op DS.

Als je Halo 3 beu bent; moet je ODST zo snel mogelijk halen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 06 Dec 2009 00:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

JasperCLA schreef:

Nee dank je, ik heb halo 1 en 3 gespeeld. In mijn ogen een overhypte reeks. Gameplay is zo schitterend niet, en qua verhaal kan je ook veel beter krijgen.


Juist, op die manier snap ik je mening ook wel.

In Halo: CE speelde je een klein stukje van een enorm plot wat je nog niet kende en in de game ook nog niet aan gerefereerd wordt. Daarna kregen we 5 boeken en Halo 2 die het verhaal enorm uitdiepten en de franchise in een waar universum veranderden. Als je dan vervolgends Halo 3 gaat spelen als vervolg op Halo: CE wat samen maar het tipje van de ijsberg is kan je ook moeilijk oordelen hoe het verhaal in elkaar steekt aangezien je 98% niet kent.

http://www.gamed.nl/view/65448

Lees dat maar eens volledig door en durf dan nog eens te beweren dat Halo niet één van de franchises, misschien wel dé franchise is, met het diepst uitgewerkte verhaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SBR BerichtGeplaatst: 06 Dec 2009 00:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Dec 2009
Berichten: 501

Christian Vuye schreef:
SBR schreef:
Kijk echt uit naar die trailer, nu ik Halo 3 kapot gespeeld heb.
Type morgen wel meer gaat traag op DS.

Als je Halo 3 beu bent; moet je ODST zo snel mogelijk halen


Halo3 beu zijn? NOOIT!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 06 Dec 2009 02:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Halo's story is echt goed. Niet in de games maar in de boeken wel. Je gaat dan ook veel dingen anders bekijken en zelf medelijden krijgen met MC en Cortana wie we wrs nooit meer gaan zien in een halo na Halo 3 (qua tijdlijn).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 06 Dec 2009 03:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

konnichiwa schreef:
Halo's story is echt goed. Niet in de games maar in de boeken wel. Je gaat dan ook veel dingen anders bekijken en zelf medelijden krijgen met MC en Cortana wie we wrs nooit meer gaan zien in een halo na Halo 3 (qua tijdlijn).


Nou het punt is natuurlijk dat wie Halo speelt als shooter heel erg weinig van het verhaal mee krijgt. Pas als je de boeken hebt gelezen en de eerdere games hebt gespeeld ga je de game spelen als onderdeel van het universum. Het was ook pas zo rond 2006+- en dat ik de novels ontdekte voordat ik Halo ging zien als onderdeel van het enorme verhaal wat me anders nooit in de games was opgevallen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SBR BerichtGeplaatst: 06 Dec 2009 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Dec 2009
Berichten: 501

Ik vind dat Halo echt een toffe story heeft.
En ja net wat je zegt je gaat je er echt in leven en krijgt echt medelijden.
Ben vooral echt fan van de multiplayer, omdat je daar nooit genoeg van krijgt.
Heb zelf alleen Halo3, maar heb wel veel gelezen over het verhaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Dec 2009 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Tonight is the night !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 12 Dec 2009 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

Iedereen met een hart voor halo moet natuurlijk opblijven vanavond en even in de gamed chat komen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 12 Dec 2009 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

AmazingShikoku schreef:
Iedereen met een hart voor halo moet natuurlijk opblijven vanavond en even in de gamed chat komen


Ik heb geen 360 dus ik ga lekker slapen.
Stelletje no-lifers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Dec 2009 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

AmazingShikoku schreef:
Iedereen met een hart voor halo moet natuurlijk opblijven vanavond en even in de gamed chat komen

Ah, dus jij blijft wel op ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 12 Dec 2009 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

Christian Vuye schreef:

Ah, dus jij blijft wel op ?


'T zou een schande zijn als ik dat niet zou doen.

Taw0n schreef:
Ik heb geen 360 dus ik ga lekker slapen.
Stelletje no-lifers.


Pussy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Dec 2009 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Wie blijft er nog op ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 12 Dec 2009 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

http://wbe01.mibbit.com/?irc.mibbit.net&channel=%23Gamed.nl

Andere chat is kapot
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Dec 2009 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Halo: Reach? Eerst zien, dan geloven.
De laatste twee Halo-titels vielen tegen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group