Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Jonezy BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 19:21    Onderwerp: Wii geen kleur Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Hallo beste mensen.
Ik heb een probleem. Ik heb een Wii aangesloten op de Samsung 2333HD, een LCD TV, en ik krijg nu geen kleur. Ik heb hem aangesloten met de rode-witte-gele kabels, dus de eerste 2 voor het geluid, en de laatste voor het beeld. Nu is het probleem dus dat ik geen kleurenbeeld krijg, mijn vraag is, wat moet ik eraan doen om dit op te lossen?
Alvast bedankt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Je Wii verkopen natuurlijk! Kijk gewoon of de kabels overal goed inzitten, en verder is het natuurlijk best vreemd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Taw0n BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

Gewoon de kabels aandrukken.
En een PS3 kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Probeer anders op een andere TV, of probeer het met de component kabels & check of de instellingen wel goed staan.

En koop een PS3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Heb kabels aangedrukt, werkt niet. Kabels zitten er GOED in!
Geen flauwe dingen van koop een Ps3 dat doe ik nog wel, dit gaat niet om mij maar ik probeer een oom te helpen

Op een andere TV doet hij het gewoon perfect in kleur, maar ik zelf vermoed dat het misschien wat te maken heeft met dat dat een gewone 'dikke' tv is, en dat die nieuwe TV LCD is. Graag meer feedback want ik wil dit oplossen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

Je TV is te goed voor de Wii.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Taw0n schreef:
Je TV is te goed voor de Wii.


Lawl Jonezy's tv is het ermee eens dat hij een PS3 moet kopen

Maar ik heb ook best vaak geen geluid of zwartwit bij de tv, dan druk ik de kabel er beter in en dan doet hij het weer...

Nooit bij de PS3 trouwens Wel dat ik helemaal geen beeld heb, maar dan druk ik 'm ook gewoon weer aan...

En bij tulp heb je ook nooit dat hij aan de "tulpkant" niet goed zit, dan moet je de "Wiikant" aandrukken, maar natuurlijk heb je dat al 1000x gedaan "^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Even op het internet gekeken en mogelijk verwacht de televisie een ander signaal. Je hebt twee opties, de andere AV ingangen of Scart proberen of anders gaan rondneuzen in optiemenu van de tv.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Jonezy, sinds wanneer heb jij een Wii ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Als je goed gelezen had zag je dat het voor mijn oom was, als ik zelf een Wii had had ik het allang opgelost maar ik kan er niet zelf nu mee bezig, ik moet gewoon even genoeg suggesties hebben zodat ik er later genoeg kan proberen als ik er ben!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 22 Dec 2009 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Kan goed zijn dat de scartingang van je TV kapot is, mijne zit ook vaak te kutten. Heb je geprobeerd een dvd speler er op aan te sluiten? Even kijken of die het wel normaal doet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 22 Dec 2009 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Louis Tinner schreef:
Kan goed zijn dat de scartingang van je TV kapot is, mijne zit ook vaak te kutten. Heb je geprobeerd een dvd speler er op aan te sluiten? Even kijken of die het wel normaal doet


Is al opgelost dit, een nieuwe kabel gekocht, en nu heeft m'n oom goed beeld yay.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 22 Dec 2009 22:11    Onderwerp: Re: Wii geen kleur Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Jonezy schreef:
Hallo beste mensen.


Hoi
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 22 Dec 2009 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Jonezy schreef:
Louis Tinner schreef:
Kan goed zijn dat de scartingang van je TV kapot is, mijne zit ook vaak te kutten. Heb je geprobeerd een dvd speler er op aan te sluiten? Even kijken of die het wel normaal doet


Is al opgelost dit, een nieuwe kabel gekocht, en nu heeft m'n oom goed beeld yay.


Aha, fijn. Oh ja was ook al een wat ouder topic zie ik nu
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group